X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין מנהיג למדינה הזו ולא לעדר ה'. אולמרט הוא המסכה של 'העדר ההנהגה' כאשר הכלומרט מייצג תרבות שלמה
▪  ▪  ▪

הסכם הרגיעה הוא עוד ספין, סחריר, אמצעי קיצוני להסחת דעת מיידית באמצעות שקר תעמולתי המנוגד לאינטרס הלאומי היהודי וכמו כל ספין הוא יעלה בחיים רבים מאוד מחמת ההפקרות והנכונות המיידית שלא לשאת בתוצאות ה"משחק". ספין עכשיו, חשבון אחר-כך.
גם מלחמת לבנון השנייה הייתה ספין. נועם שליט עכשו רק מפריע להימנעות מיידית ממלחמה! ברור הוא שדין הבג"צ לדחות את עמדת ההורים [נכתב ביום ראשון בבוקר] או להגביר את הלחץ על אולמרט לוותר יותר ולהבטיח מייד את שחרור גלעד שליט. גלעד תמורת גולן. נציג ארצות הברית כבר שלח מייל לדורית ביניש בנושא. ההורים המסכנים אומרים שהמחיר לא חשוב, העיקר הבן. השקל הוא בינתיים היישות היחידה שנותרה מן המדינה. אבל גם זה זמני.
אולמרט אומנם ינסה לתדלק את הספין באמצעות, לא רק הוויתור על רמת הגולן, אלא על כל מה שזז וכל הדומם. אחת ההצעות בעבר הייתה כזכור תצפית סורית על הר מירון כדי להבטיח השלום; הכרזת פקיעין כטריטוריה סורית כדי שהתושבים יוכלו לבקר באופן חופשי בסוריה וכך כל כפרי הדרוזים.
חיי אדם הם בגדר רולטה. הפסד או נצחון אין זה משנה. יותר שואה פחות שואה. ההיסטוריה סובלת הכל. הנה מופיעים היום בדפים הראשונים תצלומי טיסות חיל האוויר להפצצת אירן. עוד ספין. האם יש מישהו בפיקוד הצבאי או בממשלת ישראל שיכול לקבל על עצמו החלטות מנהיגותיות מן הסוג הזה לפני שאירן תתקוף את ישראל. כך ממש כמו לפני המגה-פיגוע, שיפיל את תחנת הכוח באשקלון וידליק את מאגרי הדלק או יחבל בכל הכור בדימונה. ממש לא! ישראל אינה יכולה לפעול ללא גיבוי של ארצות הברית ואירופה גם יחד וזה לא יקרה לפני הקריסה המוחלטת. לפני פרץ הדמעות של הגוי על הקרבן היהודי שלא קיבל בזמן את אמונת משיחם. לא נורא, פרס כבר הקים את הוועדה לתכנון העם היהודי ותמיד אפשר לגייר. ממשלת פולין תקים צלב גדול ביד ושם שיעבור באופן מסודר לווארשה. או ליד קרקוב למקומו הטבעי.
לכן אין הבדל בין פרשת התרגיל הגדול של צה"ל לתקיפת הכורים באירן או תקיפת אירן [אוי מה רב ההבדל]. התרגיל הוא של צה"ל העובד על עצמו לטובת אולמרט. שיחררו לו הרצועה לשחק במלחמה הגדולה כדי שיעשה עצמו מוישה גרויס. אבל צה"ל משועבד בינתיים לפירוק קארוונים נידחים וגירוש ומעצר חתנים בשבוע חופתם. משועבד לפצל"ם. לפעולות צבאיות לא מלחמתיות ולאימוני הגירוש הבא.
הרי ברור הוא שישראל לא תתקוף בנשק גרעיני ראשונה ולכן היא חייבת לספוג בכל מקרה לפחות מתקפת טילים קונבנציונלית. כל טיל רק טון אחד, כל טון הלך חצי רחוב, שלוש מאות מטר בנוי וכל הבתים מסביב בהיקף של קילומטר התערערו. שריפות ענק, גוויות לא מפונות ברחובות. נגיד שיפגעו רק מאה טילים במקום עשרת אלפים במעמס כזה. זו מתקפה קונבנציונלית שהמדינה אינה יכולה לעמוד בה. מיליון וחצי בעלי דרכונים אירופים יכולים להוציא אותם מהנפטלין.
אין מנהיג
איך הגענו לכך. מאז ימי ההתבוללות הגדולים ושנאת ישראל הפנימית היה הכל כשר, כל מעשה כדי להלשין, להרוג ולאבד איש את אחיו, את הכוח הלאומי, הוא תמיד הכוח המוסרי היהודי המוכן לקידוש ה'. אין זה משנה אם מאה שנה לפני הקומוניזם והאנרכיזם שקדם לו, בימי הצאר ניקולאי הראשון או הקיסר יוסף השני. מכירת ילדי ישראל או ילדי תימן כדי להציל את הקהילה את הפרנסים, הרבנים והעשירים הייתה בעיני המנהיגויות הכרח בל יגונה. כמו דאגת החרדים לילדיהם בעניין מצעד הגאווה. אחר כך כשפרצה הציונות החילונית בעקבות הפוגרומים עשו הקומוניסטים ככל יכולתם למחוק את הלאומיות היהודית כפי שעושה שלמה זנד בימים אלה. אין וכאילו לא היה עם ישראל. אין ולא הייתה כביכול לאומיות יהודית.
בריונים השתלטו מאז ומתמיד על היהודים הענווים. האלמנטים חסרי מצפון שניצלו את רצח ארלוזורוב ב-1933 כדי לטפול אשמה על הימין הם אותם אלמנטים שיזמו את עלילת רצח רבין שהסתבכה לרצח של ממש.
אין מנהיג למדינה הזו ולא לעדר ה'. אולמרט הוא המסכה של 'העדר ההנהגה' כאשר הכלומרט מייצג תרבות שלמה. התרבות הצברית הישראלית שתייצג אותנו כעת באו"ם באמצעות יולי תמיר בשליחותה של ציפי לבני. נקווה שזו תהיה הפרידה מהש'רוליקיות.
שירותי הביטחון שאינם זרוע אחת עושים כחפץ לבם יחד עם בתי המשפט כדי להתנכל באופן חופשי ליהודים.
אלו שיזמו את גירוש יהודי חבל עזה וצפון שומרון אלו אותם יהודים שחיי אחיהם וכבודם אינם נחשבים בעיניהם. היהודים הנרדפים בידי אחיהם ממשיכים לשתף פעולה. בשיאם הם יצביעו לכנסת ואפילו יקבלו 12 מנדטים. ואז?
לכן מובעת כאן ההמלצה על בחירות אלטרנטיביות. מי שלא יכול להיפטר מהמחלה של הבחירות לכנסת בסדר, שיצביע לנתניהו, אחד מראשי החולים, שישכור את כל מותגי המרכז, תומכי הגירוש כדי לזכות ברוב שבאמצעותו יאבק כדי לפנות את מה שניתן לפנות. מפלגות הימין, הדתיים והחרדים יסכימו כמובן להיות הצל של נתניהו, הרי "צריך להציל את מה שניתן". אל דאגה, נתניהו יהיה שר הכלכלה לענייני היהודים מטעם האו"ם ממקום מושבו בניו-יורק.
לכן יש להעמיד 'אסיפה לאומית' גוף יהודי לאומי דתי-חרדי וחילוני שיש לו עקרונות לאומיים ברורים. אין בינתיים סיעות ומפלגות, ייאשר או ידחה את עקרונות היסוד שיוצגו כמשאל העם היהודי.
גוף יוקרתי שיכול לעקור מראש את כל הספינים, ליצור דה-לגיטימציה מראש למנהיגים שכבר כשלו בעבר, לבטא את עקרונות הקיום של העם היהודי, להקים את המשפט היהודי ואת המדינה היהודית. הצלחת הגוף הזה היא משאל העם האמיתי.
לעם היהודי יש זכות הגדרה עצמית בלעדית. ללא שותפים. מי שרואה בכך גזענות יכול ישר להתאסלם או להתנצר או להישאר בישראליותו ללא מסכה. אם יש גויים התומכים בעם היהודי ובמדינת היהודים כמדינה יהודית שיבורכו.
בכל אופן מי שיש לו דרכון כפול אינו יכול לענ"ד להצביע אפילו לכנסת. שיצביע במקום שבו נמצא דרכונו השני.

תאריך:  24/06/2008   |   עודכן:  24/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משאל העם היהודי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התשובה להצעתך: מפלגת "התקוה"!! ל"ת
הניה  |  24/06/08 15:49
2
הדרכון השני
bghntty5  |  24/06/08 18:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ישראל נמצאת במלכוד    שליט הופרד מהפסקת האש המגבילה מאוד את דרכי הפעולה של ישראל ומעקרת את מנופי הלחץ מול חמאס    ההימור לפיו הפסקת האש בהכרח תקדם את עסקת שליט קרס מול העמדות העיקשות והבלתי מתפשרות של חמאס
משה גנן
שדה חי ופעל כל חייו בשדה הספרות, בה עצמה הוא ראה דת    הוא הפך את חייו לדימויים, לחומר לאמנותו, לחומר של היופי שיצר    הוא היה אדם דתי, לא במובן הכפייתי-יובשני-מצוותי דווקא, כי אם במובן של החוויה, ההשראה, ההתגלות. שדה ראה בהשראה אפשרות של התגלות אלוהית
רונן פז
ועדת של משרד המשפטים נועדה במשך שלוש שנים תמימות כיצד צריכה להתחלק המשמורת בין הורים גרושים במקרים של חוסר הסכמה    המלצות הוועדה, על פיהן אמורה לדון בנושא ועדת הכנסת, מוכיחות כי לא ניתן ייצוג הולם לגברים ולמשקלם בחיי הילד ולמעשה שלוש שנות הדיונים לא הניבו דבר
ד"ר אורי מלר
רוב האירועים החריפים יטופלו באמצעות חבישה של העין ומשחה אנטיביוטית    ניתן לטפל גם בנוגדי דלקת שאינם מכילים סטרואידים
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
כפי שניווכח במאמר שלהלן, זכאים עובדים זרים מסוימים להקלות במס בישראל, הקלות שנקבעו על-מנת לעודד עובדים זרים לעבוד בישראל בתחומים בהם ישנו מחסור בכוח אדם מקומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il