X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא אמרת מילה אחת בגנותו האישית של ראש הממשלה בעל המוסר הרקוב ולא זעקת על השחיתות השלטונית המפלצתית מכתב פומבי אל ראש האופוזיציה, חבר הכנסת בנימין נתניהו
▪  ▪  ▪
נתניהו. פוחד מאולמרט?

ביבי שלום,
השבוע הוכיח ראש הממשלה אהוד אולמרט פעם נוספת שהוא שועל פוליטי ברמה הגבוהה ביותר ונחש ערום מהסוג הלא מצוי שיכול לגבור ללא קושי על כל מתחרי תוכניות "הישרדות".
אתה, לעומת זאת, נתגלית בפעם המי יודע כמי שפוחד מאולמרט ושכל המהלכים שלך לחילופי השלטון היו הססניים, בלתי מתוחכמים ושקופים.
במקום לתפור את פיזור הכנסת בתפירה אמנותית של חייט מקצועי מיומן ומשופשף נעשתה על ידך תפירה גסה בסיועו של ה"חייט" חבר הכנסת סילבן שלום, בעל רקורד של מפזר כנסות, שכשל אולי משום ששכח להתייעץ עם האסטרולוגית שלו שמנחה את מהלכיו הפוליטיים. אני במקומך לא הייתי נרדם בשמירה כאשר סילבן מסתובב בשטח ומפיץ מאחורי גבך שמועות שווא על מצב בריאותך בסיועה הפעיל של "אשת ראש הממשלה המיועד לשעבר" ג'ודי ניר שלום מוזס. אריאל שרון זכה בשעתו להכנס לפיה מפיק המרגליות המטופשות ועכשיו הגיע תורך.
עוזריך מתפעלים מכך שאתה הערכת מראש שברק יברח ברגע האחרון ולכן לא היית מופתע מהתוצאה הסופית. ביג דיל. אני לעומת זאת הייתי מופתע מכך שלא השמעת את קולך הרועם אחרי שיו"ר הכנסת, הגננת הותיקה דליה איציק, סילקה בבושת פנים מעל דוכן הכנסת את יו"ר סיעתך חבר הכנסת גדעון סער על שכינה את ברק וחבריו מהעבודה בכינוי לגיטימי "סמרטוטים מארץ הסמרטוטים". דוברו של נתניהו, אופיר אקוניס, אמר כי הייתה תגובה חריפה של הליכוד שעליה חתמו נתניהו וסער; וכי נתניהו גינה בסוף השבוע פעם נוספת את התנהלותה של איציק נגד סער.
אילו היית ראש אופוזיציה אמיתי ובעל משקל סגולי היית מעניק לסער גיבוי ונוזף באיציק בפומבי אבל אתה כדרכך שתקת יחד עם המקורבים שעדיין לא נטשו אותך. שתיקת התיישים.
הפרשנים הפוליטיים טענו אחר כך כי בצעדה הנחפז הזה ניפצה איציק את התדמית הממלכתית שסיגלה לעצמה מאז ששימשה כנשיאה זמנית בתקופת הנבצרות של משה קצב והיא מפסידה נקודות בתקופת ההמתנה שלה הנוכחית להיכנס לנעליו של פטרונה הנשיא שמעון פרס. אבל אתה יכול לטעון כי אתה ממשיך לנהוג בממלכתיות מדומה כפי שעשית בשנתיים האחרונות שבהן אתה מכהן כראש האופוזיציה.
נכשלת בתפקידך
ביבי היקר. מוטב שאומר לך גלויות: נכשלת בתפקידך כראש האופוזיציה. הגורל הועיד לך הזדמנות חד פעמית להיות נושא הדגל הפרלמנטרי במלחמה בשחיתות שהרקיעה לשחקים בתקופתו של אולמרט, שהינו הפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות המדינה, והפכה למחלה ממארת ששלחה את גרורותיה אל כל המגזרים והגופים הציבוריים במדינה והפכה לסכנה קיומית למדינה. אבל אתה שתקת לאורך כל התקופה ובכך מעלת בתפקידך הציבורי. לא אמרת מילה אחת בגנותו האישית של ראש הממשלה בעל המוסר הרקוב ולא זעקת על השחיתות השלטונית המפלצתית.
בשם הממלכתיות המצחיקה שלך נדם קולך. לא טרחת אפילו לדרוש את חידוש פעילותה של ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא הקריטי של השחיתות השלטונית בראשותו של חבר מפלגתך חבר הכנסת מיכאל איתן שהוקמה בכנסת הקודמת והפסיקה את פעילותה בשל פיזור הכנסת והקדמת הבחירות.
לפני זמן קצר פניתי בעניין זה אל יו"ר הכנסת דליה איציק, הזכורה לרע, והיא השיבה לי תשובה מתחמקת ואופיינית לאישיותה. והמשכיל בעת הזו לא ידום.
למעון הדיוק, בעצם כן השמעת כמה מילים רפות על השחיתות במדינה. לא עשית זאת חלילה מעל דוכן הנואמים של הכנסת מול פני אזרחי המדינה, שרוב מוחץ מהם קבע כי המדינה מושחתת, העדפת משום מה לעשות זאת בכינוס בנושא טוהר המידות שערכה לפני זמן קצר התנועה לאיכות השלטון. כדאי שתדע שלפני שנתיים אורח הכבוד של התנועה שישב על אותה הבמה היה אהוד אולמרט שע"י כך קיבל לגיטימיות של פוליטיקאי הגון.
אגב, בתקשורת פורסם בימים אלה שמשני שרים שנויים במחלוקת נמנעה ההשתתפות בכינוס. העובדה שאתה ישבת על כיסאו של אולמרט צריכה ללא ספק להחמיא לך.
אני נזכר שלפני שנים רבות, כאשר כיהנת כשגריר ישראל באו"ם, נפגשנו בניו-יורק ושוחחנו. לאורך כל השיחה הזכרת את אולמרט כאיש מסוכן והחמאת לי על הפעילות האינטנסיבית המתמשכת שלי לחשוף את מעלליו המושחתים ומאמצי לבלום את המשך זינוקו לצמרת הפוליטית.
באותה שיחה התרשמתי שאתה פוחד ממנו ולצערי לא טעיתי. אחרי שהשתלבת בחיים הפוליטיים והגעת בדרכך לכס ראש הממשלה נוכחתי לתדהמתי כיצד אתה מתחמק מלהתעמת אתו.
בבחירות של 1996 שבהן זכה הליכוד בשלטון מחדש אחרי תקופת כהונה קצרה של שמעון פרס כראש ממשלה, שהחלה אחרי הירצחו של יצחק רבין, הועדת את תפקיד שר הביטחון בממשלה שהרכבת לאהוד אולמרט שכיהן אז כראש עיריית ירושלים. המועמדות נבלמה בזכות עתירה שהגישה עמותת אמיתי (גלגולה הקודם של אומ"ץ) לבג"צ למען העמדתו של אולמרט לדין בגין עבירות פליליות שביצע בתפקידו כגזבר הליכוד ואמנם הוא הועמד לדין פלילי שממנו זוכה בנסיבות מזורות אחרי שקנה עדים.
תמהתי על צעד זה שדמה למינוי של עמיר פרץ לשר ביטחון כאשר אולמרט הגיע לראש הפירמידה. הרקורד הצבאי שלך כקצין בסיירת מטכ"ל וראש צוות שהיה מעורב בכמה מבצעים מרשימים היה צריך למנוע ממך למנות את אולמרט ששירת ככתב צבאי בגלי צה"ל לתפקיד שר הביטחון.
ממי אתה פוחד ביבי?
אני רוצה להביא לידיעתך עובדה מאלפת הזועקת בעד עצמה: בספרי החדש "זעקי ארץ מושחתת", שצילומו של אולמרט מכתים את שערו, אני חושף, בין השאר, כיצד התחמק אולמרט משירות קרבי בגולני. בתקופת מלחמת יום הכיפורים הוא סופח ככתב צבאי לאוגדה של שרון אבל לפני חציית התעלה נעלמו עקבותיו והוא לא חצה אותה כפי שחייב אותו תפקידו. אולמרט הופיע בשטח הישראלי מחדש רק אחרי שמצב הביטחוני התייצב.
אגב, לא באת אתו חשבון עם אולמרט ולא אמרת מילה גם כאשר בבחירות שבאו אחר-כך תמך באהוד ברק מהעבודה לראשות הממשלה. בספרי אני חושף עובדה נוספת שמעידה על אופייך: כאשר כיהנת כשר האוצר בתקופת כהונתו של אריאל שרון כראש הממשלה והצלחת בתפקיד ביקש שרון להטיב עם אחד ממקורביו הפוליטיים. האיש שנחשב לקבלן קולות ירושלמי עמד בראש בנק מסחרי פרטי בבעלות משקיעים מצרפת שהעניק הלוואות לרשויות המקומיות והוא דרש במפגיע ערבות מדינה להלוואות הללו. אבל החשב הכללי לשעבר ד"ר ירון זליכה סירב. הבן עמרי שרון שלח באמצעות אחד מעוזריך אזהרה חמורה לזליכה שעל פיה יבולע לו אם יתמיד בהתנגדותו (אומ"ץ התלוננה על כך במשטרה כאשר העניין הובא לידיעתה).
למרבה הפלא אתה פנית אל זליכה וביקשת ממנו לבדוק אם יש מקום לרביזיה בעמדתו ובאותה הזדמנות סיפרת לו ששרון האב איים שלא לאשר את תקציב המדינה. עד היום לא ברור לי מדוע לא התייצבת בגלוי נגד מהלך סחטני זה.
זליכה התמיד בעקשנותו ולא ויתר. רק אחרי התפטרותך ופרישתו הכפויה של זליכה, הורה אברהם הירשזון, יורשך בתפקיד, בגיבויו של אולמרט להסדיר את הערבות המבוקשת לדיראון עולם.
בהקשר לכך עד היום לא ברור לי מדוע הפרת את הבטחת ולא הגעת בחודש ספטמבר שעבר לאירוע השנתי של חלוקת אות אומ"ץ לאישים וגופים שלוחמים בשחיתות הציבורית ופועלים למען מינהל תקין וצדק חברתי.
אות המופת הוענק באותו אירוע לד"ר ירון זליכה. הייתה לך אז הזדמנות כמעט בלתי חוזרת להפגין הזדהות עם האיש שסימל את המאבק בשחיתות השלטונית בכלל שסמלה המסואב הוא ראש הממשלה אהוד אולמרט אתה החמצת אותה.
באירוע השנתי הקרוב של אומ"ץ אמור לקבל את אות המופת ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, יועצו לשעבר של מבקר המדינה למאבק בשחיתות, האיש שהיה אמון על כמה מחקירות השחיתות של אולמרט ועל יצירת התשתית לפרשת המזומנים של טלנסקי שתביא לקץ שלטונו המושחת של אולמרט.
מעניין יהיה להיווכח אם הפעם יהיה לך אומץ לב אישי לבוא ולהזדהות עם כוחות האור הפועלים נגד השחיתות הציבורית. אם תתחמק גם הפעם תוכיח בכך שאתה מפחד מאולמרט גם בדמדומי שלטונו. מי יודע אולי יש לך מה להסתיר. ע"י כך גם תסלול את הדרך לפרשנים מכורים מסוגו של אמנון אברמוביץ שאמר במשדר בליל השבת האחרון שאחרי שתיבחר כראש ממשלה מצפות לך החקירות.
ביבי הנכבד, כאשר כיהנת כראש הממשלה ניצבת על בימת אחד הביתנים בגני התערוכה בתל אביב מול קהל משולהב של חברי מרכז הליכוד, הפנית אצבע מאשימה כלפי התקשורת העוינת וקראת לקול תשואות הקהל: "הם מפ חד ים", "הם מפ חד ים". צר לי להפנות אליך הפעם קריאה משלי: "אתה מפחד". הגיעה השעה שתתעשת.

תאריך:  28/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה אבנרי / Arie Avneri
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי - אתה שפן
תגובות  [ 150 ] מוצגות  [ 148 ]  כתוב תגובה 
1
כולם סמרטוטים
לילית  |  28/06/08 12:54
 
- סמרטוטים לא בארצנו!
שמואל-ד  |  29/06/08 06:59
2
צודק אריה אבנרי,צודק.
אמנון לביא-לוי  |  28/06/08 13:01
3
אחריות אישית למופת
א פובליציסט  |  28/06/08 13:09
 
- נציג ה-פפק עלי אדמות
שרון ר.  |  28/06/08 15:08
 
- התל אביבים חגגו במלחמה וביבי
עבד בלונדון  |  28/06/08 16:36
 
- לפודל של ביבי .
אורית א  |  29/06/08 12:20
 
- תגובה נהדרת אחותי למגזר
ע.ג1  |  29/06/08 14:32
 
- ביבי ברח ממלחמת הכפורים
שי...  |  29/06/08 16:20
 
- לידעתך הוא התבקש על ידי דליה
ירדנה  |  28/06/08 17:27
 
- אתה אולי באסטיונר, אבל בטח לא
אניגמה  |  28/06/08 22:37
4
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים ל"ת
מאזרח מודאג  |  28/06/08 13:25
5
עצוב מאוד שביבי פחדן סדרתי
ד"ר אביבה כהן  |  28/06/08 13:36
 
- להזכירך ביבי שילם מחיר על
ירדנה  |  28/06/08 17:38
 
- האם את דוקטור לליקוק טחורי ברק ל"ת
הפרוקטולוג התורן  |  28/06/08 22:49
6
אבנרי..עליך אני מתפלא...צפיתי
איציק ב  |  28/06/08 13:40
7
אבנרי יאשים את ביבי בכל.מגוחך!
של מה  |  28/06/08 13:42
8
ביבי לוחם סיירת
אלף אלף  |  28/06/08 13:44
9
אריה אתה "לארג'"
רות  |  28/06/08 14:00
10
הון ושלטון בצע וכסף .
s  |  28/06/08 14:10
11
אבינרי-הכ שלך מריחה ארס
אבי ג.  |  28/06/08 14:21
 
- הטרור בימי אולמרט נמוך יותר
זורבה  |  28/06/08 15:02
 
- זובי הוא סא"ל?אפילו לא בפתח
שרון ר.  |  28/06/08 18:19
 
- גסות רוח פה מלוכלך מאפיינים את ל"ת
חסידי השחיתות  |  29/06/08 18:54
 
- פודל של ביבי
אבי גזונט  |  28/06/08 16:51
12
עם כל הכבוד לאבנרי,עדיין דבריו
שרה.א  |  28/06/08 14:27
13
לבקש להם מלך.
הלוך הלכו העצים,  |  28/06/08 14:35
14
לצערי הרב, אבנרי צודק.
ר.ק.  |  28/06/08 14:35
 
- הצרה שאין לו מי שיארגן בשטח
איפה האופוזיציה??  |  29/06/08 19:02
15
ביבי מלך הסקרים
יודע דבר 2  |  28/06/08 14:45
16
ביבי חארה אבל האחרים נבלות ל"ת
ליש  |  28/06/08 14:48
17
אין ספק שביבי הוא פחדן, שפן !!
זורבה  |  28/06/08 14:56
 
- טעות: לאולמרט ביצים מנירוסטה ל"ת
עובד בסולת"ם  |  28/06/08 19:16
18
איך אמר איינשטיין: הכל יחסי
מומחה למומחים  |  28/06/08 15:06
19
פצצה של כתבה
אבי יוסף  |  28/06/08 15:23
20
בינימין נתניהו
ריבקה  |  28/06/08 15:31
21
נתניהו יותר מדי נקי ומכובד
בארשבעית  |  28/06/08 15:45
22
נתניהו יותר מדי נקי ומכובד
בארשבעית  |  28/06/08 15:56
23
אריות הופכים לשפנים!
חגי  |  28/06/08 16:00
24
אולי ביבי מפחד מהאמרה:
ע  |  28/06/08 16:29
25
איזה מנהיג ואיזה ימין
אורית א  |  28/06/08 16:39
26
BIBI HAKATUV ZE MISHLI LADEREH
Krief benjamin  |  28/06/08 16:42
27
אם ככה אז הכל אצלך חארטה
אבי נהרי  |  28/06/08 17:01
 
- אתה לא מבין שאבנרי מבקש לעורר
את ביבי לפעול   |  28/06/08 18:02
 
- EN MA LE HALIN BIBI BETARDEMET ל"ת
krief benjamin  |  28/06/08 18:44
28
דוגמא אישית
לא ליכודניק  |  28/06/08 17:13
29
כנראה שצריך זעקי ארץ מושחתת 2
הקורא השפן  |  28/06/08 17:18
30
כנר אה שבעבר "גנבו" סוסים ביחד ל"ת
אא  |  28/06/08 18:19
31
על ביבי לשתוק עד הבחירות ,כנסו
76546  |  28/06/08 18:31
 
- לפודל של ביבי .
אבינועם  |  28/06/08 18:54
 
- ביבי היחיד שנתן הגנה תקשורתית
במלחמת לבנון   |  28/06/08 22:23
 
- לפודל של ביבי .
אבי גזונט  |  30/06/08 12:56
32
גם אתה בוטרוס..
כפתור ופרח  |  28/06/08 18:51
33
יתמיד בשתיקתו-על הליכוד לשלחו
צדי שין  |  28/06/08 18:52
34
אריה אבנרי אתה טיפוס נאלח
ד. בייניש  |  28/06/08 19:09
 
- אבנרי רוצה לעורר את ביבי.להיות
אופוזיציה לוחמת!!  |  28/06/08 21:57
 
- בין אבנרי לביבי-בין טהור לשרץ
אבי יוסף  |  29/06/08 11:32
35
אריה שלום רב
עוד 6תם אזרח(?!)  |  28/06/08 19:34
 
- הוצאת לי את המילים מהפה. ל"ת
עוד ביבון  |  28/06/08 22:46
36
אולמרט עדיין בשלטון ולכן ביבי
אפס מאופס  |  28/06/08 20:05
37
עבד כי ימלוך
120 מושחתים  |  28/06/08 20:28
 
- ביבי הוא פטריוט אמיתי
tuches lecker  |  28/06/08 21:08
 
- ביבי ברח במלחמת יום הכפורים
שושפרי  |  28/06/08 22:54
 
- שר החוץ זהו תפקיד תפור על ביבי
דן הרפז  |  29/06/08 02:15
 
- תגובתי לדן הרפז כל מילה סלע
ליאור ל  |  29/06/08 12:02
 
- את משקרת!נתניהו חזר להלחם ביום
שי25..  |  29/06/08 18:57
 
- ממה בדיוק הוא "ברח" ביום כיפור
קראו לו למילואים?  |  10/07/08 17:18
38
לכל השקרנים,חובה להגיש תביעה ל
האמת והצדק  |  28/06/08 21:14
39
ביבי אף פעם לא פחד מקשישינו,יל
ולדימיר ולדימירוב  |  28/06/08 21:18
40
לא הבנתם
אורי פ  |  28/06/08 21:29
41
כי בתחבולות תעשה מלחמה,,,
בצלאל  |  28/06/08 21:34
 
- נהנתי לקרוא..
אחד העם ,גולן  |  28/06/08 21:54
42
לאריה אבנרי
נרי אבנרי  |  28/06/08 21:37
43
איזה מזל שביבי לא אמר שום דבר
אחרת אהוד היה עף  |  28/06/08 21:42
 
- מופז ממנה דרוזים לתפקידים בכיר
רוני חבר אומץ   |  28/06/08 23:44
44
אבנרי, הגם אתה שותף לאולמרט,,,
בצלאל  |  28/06/08 22:41
 
- בצלאל,,,,ספר ,,,לו,,,
שפתי כהן  |  28/06/08 22:51
 
- שפתי כהן,,יה מסכן צר לי עליך,  ל"ת
בצלאל  |  28/06/08 22:58
45
נתניהו נוהג נכון! עימות חזיתי
יופיטר  |  28/06/08 23:12
46
אבנרי נלחם התנדבות מיגור השחית
רוני חברת אומץ   |  28/06/08 23:26
 
- אסור לקנות את ספרו של אבנרי
כבדהו וחשדהו  |  29/06/08 07:32
47
חובת ההוכחה על ביבי
עו"ד  |  29/06/08 00:39
48
זעקי ארץ מושחתת
יודע דבר 2  |  29/06/08 00:49
49
לא אחזור להצביע בעדך כל עוד
I.C.  |  29/06/08 01:10
50
הבעיה הגדולה ביבי נתניהו.
אהרונוביץ  |  29/06/08 01:12
51
אבנרי כותב כמו ששפן עושה אהבה.
חייל עם זקן  |  29/06/08 01:33
52
בטח ביבי גם קיבל מעטפות...
בני חולון  |  29/06/08 02:00
53
טעות:כשנתניהו עלה לדוכן הכנסת
עין צופיה  |  29/06/08 02:54
54
מר אבנרי, קרא בבקשה...
סקורפיו  |  29/06/08 03:52
 
- גם סקורפיו גם הלנה מטרויה כתבו
עין צופיה  |  29/06/08 09:40
 
- אריה אבנרי והגולשים צודקים ביב
שושפ......  |  29/06/08 09:40
 
- למען ההגינות הייתי גם מזכיר
תוכי יוסי  |  29/06/08 11:52
 
- אם אינך יודעת, תלמדי...
סקורפיו  |  29/06/08 16:41
55
אולמרט מוגבבה, והעם זימבבואה ל"ת
חץ  |  29/06/08 06:35
56
הכתיבה של אבנרי נובעת מתיסכול
הלנה מטרויה  |  29/06/08 07:13
57
אבנרי
ריבקה  |  29/06/08 07:57
58
BIBI GET KRITOT LE SILVAN
ricard.b  |  29/06/08 09:31
59
לא מבין מה אתה רוצה
מד' ליונה עיוורת  |  29/06/08 10:19
 
- צודק, למה שתקת אבנרי בגירוש?
רביד  |  29/06/08 12:04
60
דבריך, הם הוכחה נוספת לכך ש
הניה  |  29/06/08 11:05
 
- להניה
מד' ליונה עיוורת  |  29/06/08 12:53
61
אירוע היסטורי-ביקורת על ביבי
דוד 1  |  29/06/08 11:54
 
- אתר NFC הגן תמיד על ביבי
אזרח אכפתי  |  29/06/08 15:15
62
לביבי יש בעיה קשה עם התקשורת
רבק  |  29/06/08 12:30
63
הפחד מפני סערה!
יורם סמואל  |  29/06/08 12:47
64
המשותף לביבי ולאבנרי ששניהם
גדי  |  29/06/08 12:58
65
פואד מושחת בגדול
שי .......  |  29/06/08 12:58
66
אבנרי צודק-ביבי תתבייש ל"ת
רוני ב.  |  29/06/08 14:21
67
תרדו מנתניהו
מוריה  |  29/06/08 14:21
68
גודי לא נגמלה קצת מהשטויות?
שרה נ.  |  29/06/08 15:10
 
- האסטרולוגית -סילבאן ראש ממשל
אזרח פשוט  |  29/06/08 16:55
69
סילבן שלום חתרן בלתי נילאה
יודע דבר 2  |  29/06/08 16:40
70
תקראו משהו על ביבי...
סקורפיו  |  29/06/08 16:54
71
מזוז בטח מצטער...
סקורפיו  |  29/06/08 17:01
72
BIKORET OHEV TUVA MMAHMAT OYEV ל"ת
krief benjamin  |  29/06/08 17:15
73
כל מי שקונה את ספרו של אבנרי
תומך באהוד אולמרט  |  29/06/08 17:22
 
- אתה הדיוט ואדיוט אם זה מה
שהבנת מהכתבה הזו.  |  29/06/08 23:32
74
יישר כוח. דבריך נכונים מאוד,
בנימין בנדג  |  29/06/08 17:43
75
לצערי הוא צודק. אבל לנתניהו
מאוהדי נתניהו  |  29/06/08 18:36
 
- צודק ל"ת
uz7  |  30/06/08 01:42
76
ביבי ברח ממלחמת יום הכפורים
גימלאית שוש  |  29/06/08 18:59
 
- קשישים זרוקים ככלבים -
דני גימלאי מרכז   |  29/06/08 23:22
 
- אני בן 70 נכות של 100%
גימלאי   |  30/06/08 11:14
 
- השתתף בחילוץ החטופים מסבנה
כלוחם סיירתמטכ"ל   |  30/06/08 19:45
77
נתניהו גינה את איציק בנאומו בכ
נא לדייק  |  29/06/08 20:16
 
- תגובה רפה
אליהו גנור  |  30/06/08 08:03
78
מה לאדם ללא קבלות על יושרו, ל"ת
להטיף לנתניהו?  |  30/06/08 03:46
79
אותי שכנעת, לא לשמוע לך..
תוכי יוסי  |  30/06/08 07:05
80
ביבי מעדיף יו"ר אופוזיציה כי
השנטי עדיף  |  30/06/08 07:39
81
ההתקפה המוזרה על נתניהו מלמדת
דנידין  |  30/06/08 08:36
82
הגזמת מר אבנרי
אמיל שכטר  |  30/06/08 12:18
83
הבעיה של אריה אבנרי
יקוט  |  30/06/08 14:55
 
- אבנרי צודק
ליקוט  |  30/06/08 16:12
 
- של את נעליך כשאתה מקלל אבנרי
שושפ  |  30/06/08 18:38
84
אולמרט מיליונר כבד
יודע דבר 3   |  30/06/08 17:41
 
- כשעלה לא היה לו כסף לשלם לעמדי
ביבי עולה מחודש.  |  30/06/08 18:29
85
נתניהו לא מופיע בזעקי ארץ מושח
גימלאי....  |  30/06/08 18:59
86
ומה עם גוש קטיף?
תלמה  |  30/06/08 20:42
87
נתניהו איכזב אותי קשות
אסףף  |  30/06/08 21:54
88
ביבי אולמרט ברק תחתית המנהיגים
מישל  |  1/07/08 00:12
 
- כשאין סוסים אוכפים את החמורים
מיכל מירושלים  |  1/07/08 10:59
89
אבנרי, על מה אתה מדבר??
זהר  |  1/07/08 05:09
90
זעקי ארץ אהובה
מ.יוחאי  |  1/07/08 11:24
91
ביבי ברק 1 ברק 2 מושחתים
צדק חברתי--------  |  5/07/08 18:33
92
איך הפשפש עלה למעלה ?
אבוטבול.א.ממרוקו  |  6/07/08 11:40
93
שכתוב הסטוריה צבאית
קצין צהל בדימוס  |  6/07/08 11:55
94
גם אם לביבי היו 60% תמיכה
התקשורת תשחט אותו  |  10/07/08 17:49
95
הטענות נגד נתניהו
אזרח מודאג  |  16/09/08 23:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק ג'קי אדרי
בספטמבר 2008 תימדד החברה הישראלית בשאלה: האם נמשיך בדפוסי העסקת עובדים בעבדות מודרנית, ובהעסקה פוגענית של אלפי עובדים שיובילו אותנו לעולם השלישי?
אהרון שחר
דפוס הרפיסות הפתולוגית של ישראל בתחום עסקות חילופי חטופים מתדרדר עד כדי שבירת כל שיאי האבסורד
ראובן לייב
ה"קורבן" שהקריבו אהוד א' ואהוד ב' "לטובת המדינה" ול"אחריות ממלכתית" לא היה אלא תרגיל מלוכלך ואצטלה מכוערת למאבק על שמירת כיסאותיהם
יוסי עבדי
חשבתם שמדיניות העמימות הישראלית קיימת רק בנושא הגרעין? תתפלאו לדעת כי בישראל - היא קיימת גם בנושא החסימות שצה"ל הסיר באיו"ש    דובר צה"ל מסרב בתוקף למסור את מיקומן, על אף שהתהדר בהסרתן כחלק מההקלות לאוכלוסיה הפלשתינית    ככה לא בונים הסברה
אברהם (פריצי) פריד
על שען חובב ומלחמת צבעים בירושלים    על עברית נכונה ושלי אשת העקרונות    על סדר קדימות במערכת החוק ולמה זיופי הפריימריז בעבודה לא נחקרים    על חיות יער ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il