X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ארגונים מאמצים יותר מכשירים ניידים בפלטפורמת אנדרואיד, אך מכשירי אפל עדיין מובילים בשוק הארגוני - כך נמצא בדוח השימושיות לרבעון השני של 2012 שפרסמה חברת Good Technology
▪  ▪  ▪

חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע במערכות הפעלה סלולאריות, והמיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom, שותפה של קבוצת אמן, פרסמה את דוח השימושיות וההטמעות שלה לרבעון השני של 2012. הדוח מספק מידע על סוגי הסמארטפונים והטאבלטים עליהם הותקנה תוכנת Good ושופך אור על מגמות בתחום השימושיות במכשירים הניידים בארגונים.
מן הדוח עולה כי כמות המכשירים הניידים העושים שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל כמעט הכפילה עצמה, אך מערכת ההפעלה iOS מבית אפל ממשיכה להיות הדומיננטית בשוק הארגוני, בעיקר על גבי מכשיר ה- iPhone 4S. 70.8 אחוזים ממערכות ההפעלה בהן הותקנה תוכנת Good ברבעון היו של iOS, 28.3 אחוזים – אנדרואיד ו- 0.9 אחוזים – מערכת Windows Mobile Phone 7.
בממוצע, הגרסאות האחרונות של ה- iPhone וה- iPad היו הפופולריות ביותר בקרב משתמשי Good, כאשר ה- iPhone 4S הינו הפופולרי ביותר, כפול מכל מכשיר טלפון סלולארי אחר.
השימוש הארגוני בטלפונים חכמים הפועלים בפלטפורמת אנדרואיד כמעט מכפיל עצמו מרבעון לרבעון ואחראי על 36.9 אחוזים מתוכנות ה- Good שהוטמעו ברבעון זה. מכשיר ה-Galaxy SIII של סמסונג הוביל את ההתקנות במערכת הפעלה זו. בגזרת הטאבלטים,
ה-iPad של אפל ממשיך להוביל, עם 94.5 אחוזי הטמעה בתחום הטאבלטים.
"ניידות אינה עוד מכשיר שצוות ה-IT צריך לתמוך בו, אלא שינוי מהותי לכיוון דרך חדשה בה ניתן להעצים עובדים, לקוחות ושותפים בעזרת יישומים חדשים לחיבוריות ושיתופיות", אמר ג'ון הרמה (John Herrema), סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה בחברת Good Technology. "דוחות השימוש בפלטפורמת Good מראים כי יותר ויותר מלקוחותינו, בכל המגזרים, מאמצעם את מגמת הניידות כאסטרטגיה חדשה לשיפור היעילות והעסקים. אנו מצפים לראות המשך צמיחה במערכות ההפעלה iOS, Android ו- Windows Mobile ברבעון השלישי, כאשר מכשירים ניידים חדשים יגיעו לשוק ולקוחותינו ימשיכו בתוכניות הניידות בארגונים שלהם".
צביקה ויסמן, מנכ"ל משותף בקבוצת InnoCom, אמר: "הדוח שפרסמה Good תומך גם במצב בשוק הישראלי – יותר ויותר ארגונים עסקיים מבינים כי מגמת הניידות תלך ותתפתח ולכן יש חשיבות בהטמעת פתרון שאינו כולל רק את פן ניהול המכשירים, אלא בעיקר את אבטחתם ואבטחת המידע הארגוני הנמצא עליהם, על-מנת שיאפשר שימוש באפליקציות ארגוניות על גבי אותם מכשירים. שימוש זה יביא לייעול תהליכי עבודה אשר יביא עימו חסכון כספי רב לארגון".
אודות Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית על-מנת לאפשר לאותם ארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה , ארגונים ביטחוניים ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה ליישומים ושירותים ארגוניים, כמו גם חיבור מאובטח לשרת הדואר הארגוני. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
אודות InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  05/08/2012   |   עודכן:  05/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
ההסכם הרב-שנתי מניע התאמה של מעבדי הדור הבא, IP פיסי וטכנולוגיית תהליך לשימוש בשוקי הניידים עתירי הביצועים והחסכוניים באנרגיה ובשווקים הארגוניים
מוטי שוימר
הרשת החדשנית מבוססת טכנולוגיית הענן של Aryaka מאפשרת לארגון קישור MPLS מאובטח המשלב האצה ודחיסת נתונים עד פי 100 מתקשורת MPLS רגילה, בזמן הקמה של יום אחד בלבד
פלג איתי
הענקית הקוריאנית דייאהו בחרה בדנבר פרויקטים לציפוי עמודי החשמל במתחם רותם
ירושלמי שני
זירת מפגש לאנשי מקצוע ומתעניינים בתחומי השיווק
חגי מאור
באר שבע מתכוננת להופעות הבינלאומיות בעוד שנה באמפיתיאטרון הגדול בישראל: מתקדמות העבודות באמפי פארק נחל באר-שבע. השבוע החלו ליצוק הבמה והטריבונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il