X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הם אינם בוחלים בגסויות, כשהכבוד לזולתם מהם והלאה. מאוקטובר 2006 ועד יולי השחור של 2008
▪  ▪  ▪

גסות הרוח וניבול הפה של אישי ציבור ונבחרי העם, מימין ומשמאל, מרקיעים באחרונה שחקים. כדי לקעקע את יריביהם, הם אינם בוחלים במלים, כשהכבוד לזולתם הוא מהם והלאה. ברגל גסה הם רומסים את כבודם של אלה שאינם לרוחם, והכל רק כדי לקדם את ענייניהם האישיים.
ב-28 באוקטובר 2006 הטיחה יו"ר סיעת "מרצ" דאז, זהבה גלאון, כלפי ח"כ אביגדור ליברמן ("ישראל ביתנו"), כי "לה פן בצרפת והיידר באוסטריה הם צמחונים לידך".
ב-5 בדצמבר של אותה שנה הטיח ח"כ עזמי בשארה (בל"ד) כלפי ח"כ גלעד ארדן (ליכוד): "לך תזדיין, יא חתיכת זבל". היה זה לאחר שח"כ ארדן הגדיר את ממשלת סוריה כממשלת היטלר וקרא לעברו של ח"כ בשארה: "לך תכהן אצלם".
גרוע מהגרמנים
ב-10 ביולי 2007 ספג ח"כ יעקב כהן ("יהדות התורה") סטירת-לחי מעו"ד אמנון הרטוך, איש משרד המשפטים. היה זה לאחר שח"כ כהן הטיח כלפי הרטוך: "אתה גרוע יותר מהגרמנים: הם רצו להרוס את הגוף ואתה רוצה להרוס את הנפש".
ב-25 ביוני השנה סילקה יו"ר הכנסת, דליה איציק (קדימה) את ח"כ גדעון סער ("ליכוד") במהלך נאומו. היה זה לאחר שזה תקף את חברי מפלגת "העבודה" על שחתמו הסכם עם קדימה, והטיח כלפי אנשיה: "אתם סמרטוטים מארץ הסמרטוטים".
לך קיבינמאט
ב-7 ביולי השנה שידר ערוץ 10 במהדורת החדשות שלו כי זאב נאמן, ראש אגף גבייה בעיריית כרמיאל, התעמר בתושב עירו, אילן פאר, שרצה לשלם ארנונה על-פי המידות האמיתיות של ביתו, אלא שראש האגף לא רק שלא הסכים, אלא אף החל ממרר את חייו, כשהוא מטיח לעברו: "אתה חזיר.עכשיו עיריית כרמיאל תכניס את היד הגדולה שלה לכיס הקטן שלך".
ובאותו יום ממש התפרץ איש העסקים, ארקדי גאידמק ("צדק חברתי") לעבר סטודנט באוניברסיטת תל אביב, שבה הופיע בפני סטודנטים, כשזה העז לשאול אותו בנוגע לעסקיו באנגולה: "טיפש, משוגע, לך קיבינימאט".
יא חרא
למחרת, ב-8 ביולי השחור, טענה ח"כ רונית תירוש (קדימה) כי שר החינוך, פרופ' יולי תמיר (העבודה), הטיחה כלפיה שהיא "חתיכת חרא". היה זה במהלך ויכוח על רפורמת "אופק חדש" בחינוך. כמו בהתקוטטות בגן-ילדים התגוננה תמיר כי בסך-הכל אמרה ש"את הזבל ואת החרא שאת השארת במערכת - אני עוד מפנה".
וכאילו כדי לאשש את כל אלה, משדר "רדיו ללא הפסקה", מדי יום ראשון, בתוכניתו "זהבי עצבני", את "שיר החרא" של להקת הפונדקאים - שיר השם ללעג את צמרת המדינה, ה"מפשלת" בכל ימות השבוע: "יום ראשון חרא, יום שני חרא, גם שלישי הוא חרא וכל השבוע חרא".
אכן, מלים כדורבנות וכל מלה נוספת מיותרת.

תאריך:  11/07/2008   |   עודכן:  12/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניבול הפה של נבחרי הציבור
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יולי תמיר=זהבה גלאון=אותו חרה.
מורה  |  12/07/08 15:22
 
- ניבול פה של נבחרי ציבור
דוד רוקח  |  8/08/08 15:16
2
"ארץ נהדרת"
א .פובליציסט  |  12/07/08 17:15
3
צריך ללמוד עברית נכונה !
אורית א  |  12/07/08 18:12
4
אוי נו
אירית שדה  |  20/07/08 20:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי (ציקי) אבישר
הטקסטים הפורנוגרפיים של הנחקרים נשפכים כאן, אצלי בסלון יחד עם כל המשפחה. הטקסטים האלה הפכו בן רגע להכי לגיטימיים שבעולם    רגע, אומרת לעצמה הנפש הרכה, כשאמא קפצה בשבוע שעבר לבית של הדוד משה כדי למסור הזמנות לברית של עידן, אולי היה ביניהם משהו?    באותו הרגע איבד הנער נדבך מרכזי בתום הנעורים שלו וצולקה נפשו
עו"ד משה גולדבלט
אם ניתן לחרדות לשלוט בנו, אם נבקש מבתי המשפט ומהשופטים כי יגנו עלינו מפני כל מי שסכנה כלשהי נשקפת ממנו לציבור, אנו יכולים להיפרד מכל זכויות האזרח המוכרות לנו    אנו זקוקים מאד לשופטים כמו השופט דנציגר, המחפשים כל העת את האיזון הנכון בין סיכונים שיש לקחת למען שמירה על זכויות האזרח, לסיכונים מופרזים
צבי גיל
נשיא צרפת אמר בביקורו בישראל כי מדינת ישראל היא פנומן היסטורי, בעצם קיומה ובהישגיה הבלתי רגילים בכל התחומים    אחד ההישגים הבולטים שמשום מה ממעטים לייחס להם חשיבות עליונה הוא מיזוג הגלויות. זאת עובדה    עתה הגיעה העת לשמר את מסורת העדות שלנו בתוך הפסיפס בארץ
דר' צ'לו רוזנברג
מחר ימלאו שנתיים למלחמת לבנון השנייה    מה קרה בשנה הזו שלא קרה בשנה הראשונה? כלום    ההנהגה הכושלת נותרה אותה הנהגה והצבא לא הפיק לקחים
עו"ד ערן סורוקר, עו"ד מתן שוק
על בקשות מתחרות לרישום סימן מסחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il