X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
באירוע VMworld 2012 השנתי שהתקיים בסן פרנסיסקו חשפה חברת VMware את פתרון VMware vCloud® Suite 5.1 החדש למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה לניהול תשתיות ענן
▪  ▪  ▪

חברת VMware חושפת את פתרון התשתית המקיף ביותר לניהול מבוסס ענן-VMware vCloud ® Suite 5.1, המאפשר תמיכה במערכות ecosystem ומסייע ללקוחות לנהוג ביעילות רבה יותר, תוך שיפור הגמישות התפעולית. פתרוןVMware vCloud ® Suite 5.1 הוא הפתרון הראשון למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה והוא משלב את טכנולוגית הווירטואליזציה המתקדמת של VMware, תשתית ענן ויכולות ניהול מתקדמות, באופן המפשט את אימוץ טכנולוגיית עידן הענן.
פול מריץ, נשיא ומנכ"ל VMware העולמית: "חברת VMware ושותפותיה העסקיות עושות היום צעד נועז לקראת פישוט מערך ה- IT ומציעות ללקוחות את כל מה שהם צריכים בכדי לבנות, להפעיל ולנהל את סביבת הענן שלהם. חברת VMware מספקת את הפתרון האופטימלי למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה, המהווה את הארכיטקטורה ליישום ולאימוץ מחשוב הענן".
פתרון VMware vCloud ® Suite 5.1 הינו הפתרון הראשון למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה עוצב מחדש כשרות תוכנה, פתרון vCloud Suite לפישוט הניהול האוטומטי, אשר יבטיח בו בעת רמת שירותי יישומים גם ביישומים הקריטיים ביותר. הפתרון VMware vCloud ® Suite 5.1 מחבר ביו המרכיבים להם זקוק הלקוח לבנייה, תפעול וניהול תשתית ענן - וירטואליזציה, שרותי מרכזי מחשוב מבוססי תוכנה, הרשאות מבוססות מדיניות ארגונית, התאוששות מאסון וניהול ותפעול יישומים.
מרכזי מחשוב מבוססי תוכנה הופכים את מחשוב הענן ליעיל, זריז, גמיש ואמין, זאת על-ידי הרחבת יתרונות הווירטואליזציה לכל תחום במרכז הנתונים- מחשוב, אחסון, רשתות ואבטחת מידע. ארכיטקטורת מרכז המחשוב מבוסס התוכנה מפשטת את כל משאבי החומרה ומושכת אותם לקיבולת כוללת, המאפשרת ביצוע אוטומציה ליישומים השונים בבטחה וביעילות.
אודות VMware
חברתVMware (סימול: VMW) מובילה בפתרונות תשתית ענן ווירטואליזציה המאפשרים לעסקים לשגשג בעידן הענן. חברת VMware מסייעת ללקוחותיה לשנות את הדרך בה הם יוצרים, מעבירים וצורכים את משאבי ה- IT, בהתאם להתפתחות ולצרכים הספציפיים של הלקוח. עם רווחים שעמדו בשנת 2011 על 3.77 מיליארד דולר, לחברת VMware למעלה מ-350,000 לקוחות ו- 50,000 שותפים. מטה החברה ממוקם בעמק הסיליקון עם משרדים ברחבי העולם.
כתובת אתר החברה - www.vmware.com

תאריך:  05/09/2012   |   עודכן:  06/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורה לפידות
פסטיבל העוּד הבינלאומי ירושלים 2012 חוגג 13 שנים עם מופעים והפקות מקוריות
ליאור עילם
תיאור קצר של תהליך גביה מול חברת המים של בירת יוון המצויה במשבר הכלכלי הגדול בהיסטוריה
יוסף ארנפלד
שנה בלבד לאחר שהוציא את אלבום הביכורים שלו עם שירי הרב קוק - משאת נפשי, מפתיע אליעזר שמידוב עם אלבום שני וחדש - הבו אור - שעוסק גם הוא בשירי הרב
אמנון כהן
שני מארזי חג יצירתיים ומקוריים מוצעים בחנויות חשמל וחנויות לבית מטעם חברת 'לד מרקט', יצרנית ישראלית של גופי תאורת לד חסכוניים במיוחד
רות אבנת
איזו מתנה מקורית אמיתית נוכל להעניק לבני משפחתנו, מקורבינו ומארחינו בחג?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il