X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסטארט אפ החדש - סרוקאוטו מביא בשורה חדשה לשוק הפרטי והעסקי בקניה ובמכירה של רכבים ונדל"ן ויוצר חווית קניה מסוג חדש. סרוקאוטו משדרגת את שיטות הפרסום הקונבנציונאליות ומציעה מערכת אינטראקטיבית חדשנית המאפשרת לכל מוכר ליצור מודעה אישית משולבת ברקוד (QR) להצמדה על גבי הרכב או הנכס
▪  ▪  ▪

הסטארט אפ החדש- סרוקאוטו מביא בשורה חדשה לשוק הפרטי והעסקי בקניה ובמכירה של רכבים ונדל"ן ויוצר חווית קניה מסוג חדש. סרוקאוטו משדרגת את שיטות הפרסום הקונבנציונאליות ומציעה מערכת אינטראקטיבית חדשנית המאפשרת לכל מוכר ליצור מודעה אישית משולבת ברקוד (QR) להצמדה על גבי הרכב או הנכס. המיזם כבר מתפשט באזור גוש דן ומודעות סרוקאוטו ניתן למצוא כבר על בתים ורכבים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.
המערכת האינטראקטיבית מאפשרת לכל מוכר רכב או נכס יכול ליצור מודעה אישית ולעדכן בה פרטים ותמונות ובפחות מ-2 דקות מפיקה עבורו שלט משולב ברקוד להצמדה על גבי הרכב או הנכס. הקונה הפוטנציאלי יכול לקבל את כל המידע ללא צורך ביצירת קשר עם המפרסם וללא צורך בגורם מקשר נוסף. סרוקאוטו מאפשרת קשר מיידי וישיר בין המוכר והקונה. במקביל המוכר יקבל הודעה למכשירו כאשר הברקוד שלו ייסרק, וכך הוא ידע שיש אולי רוכש פוטנציאלי. גם למוכר וגם לקונה נעשה סינון איכותי, הפניות ממוקדות יותר וחוסכות זמן יקר.
את מודעות סרוקאוטו ניתן לשתף בקלות דרך הרשתות החברתיות, SMS דרך חברים ולהדפיסה בכל עת. כך נוכל לעזור אחד לשני ללא מאמץ מיוחד. במודעה האינטראקטיבית אין מגבלת מקום, ניתן להכניס את כל התכנים הנדרשים, המידע נגיש וזמין בכל עת. מיד לאחר סריקת הברקוד מופיעה המודעה בטלפון החכם עם כל הפרטים של הנכס או הרכב. את המודעה ניתן למקם בכל מקום גם אם לא ליד הרכב או הנכס כגון: לוחות מודעות ציבוריים, לוחות במשרדים ובעיתונים. הפרטים והתמונות כבר יופיעו לאחר סריקה ישירות לנייד. בכך מקבל המוכר חשיפה מוגברת.
סרוקאוטו רכב
סרוקאוטו מאפשרת תהליך מכירה חדשני, פשוט ויעיל. סריקת הברקוד מתבצעת במהירות והפרטים מופיעים מיידית. ניתן לצפות בתמונות ובפרטי הרכב וליצור קשר מיידי עם המפרסם ישירות מהסלולר או לשתף אחרים במודעה. אין צורך להעתיק מספר טלפון או להתעכב בהעתקת הפרטים. הכרטיס רכב נשמר בטלפון הנייד כך שמאוחר יותר ניתן לצפות שוב בפרטים. על רכבים ניתן להצמיד מגנט ששומר על שלמות הרכב ומהווה פתרון בטיחותי להדבקת מודעה על החלון אשר חוסמת את שדה הראיה.
עבור סוכני רכב ובעלי מגרשי רכבים- המודעה האינטראקטיבית חוסכת זמן וכסף למפרסם. אין צורך במוקדנית שתספק את המידע למתעניין. המפרסם משלם מחיר FIX הכולל את כל הפרטים ולא לפי מודעת פרסום וכך יכול להציע למכירה רכבים שאינם בתנועה. בנוסף את כרטיס סרוקאוטו ניתן למתג עם לוגו החברה והקונה הפוטנציאלי יכול לצפות בכל הרכבים המוצעים למכירה.
סרוקאוטו נדל"ן
השלט המוצב על הנכס משולב ברקוד ומאפשר סריקה וצפייה בפרטי הנכס ותמונותיו מבלי להיכנס לנכס וללא תיאום עם הבעלים ובמידת הצורך ליצור קשר מיידי עם הבעלים. מי שמחפש נכס ממתווך יכול לצפות בכל הנכסים שברשותו, במקביל המתווך מקבל רק פניות בעלות פוטנציאל לסגירת עסקה.
עלויות- ניתן להפיק ולהדפיס את המודעה ללא עלות. המודעה נושאת את הברקוד ופעילה למשך 5 ימים. בתום תקופה זו ניתן להפעיל את המודעה למשך חודש בעלות סמלית. התשלום הינו חד פעמי ואינו מתחדש. לאחר חודש ניתן לחדש שוב את הפעלת המודעה. למגזר העסקה המחיר הינו FIX ולא לפי כמות מודעות הפרסום.
סרוקאוטו פותחת עולם חדש של אפשרויות ומאפשרת חיים קלים יותר גם למוכר וגם לרוכש, מרעננת את שיטות הפרסום הקונבציונאליות ומשדרגת אותם לטובת כולם.
הסטארט-אפ פותח ע"י ארבעה יזמים צעירים גיל רבי ודודי רבי מבעלי משרד האינטראקטיב Rabbi Interactive בשיתוף חברת EBO נדל"ן אבי הררי וארז ספני.
איך זה עובד?
צפייה בסרטון סרוקאוטו: [קישור]
צפייה בסרטון סרוקאוטו נדל"ן: [קישור]
כניסה לאתר סרוקאוטו: www.srokauto.co.il

סרטון סרוקאוטו
סרטון סרוקאוטו נדל"ן
תאריך:  19/09/2012   |   עודכן:  20/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
במסגרת תערוכת עמותות שהתקיימה בחסות בנק הפועלים ערב ראש השנה רכשו עשרות ישראלים את התכשיטים הנהדרים שעיצבו ויצרו תלמידי בית הספר לתכשיטנות - Megemeria מבית YVEL המופעל על-ידי "ידיד"
חמי כהן
השר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן, הרב הראשי של ת"א-יפו, הרב ישראל מאיר לאו, ונשיא בורסת היהלומים הישראלית, יאיר סהר, חגגו יחד את ראש השנה    באותו אירוע, נשיא הבורסה העניק חברות כבוד ליו"ר ניל"ה, חנה גרטלר; ג'ודי ניר מוזס שלום ומשה דץ, הגיעו לברך
יעל יהודה
עלות המכשיר 1,607 שקלים בלבד כולל אחריות ותחזוקה לשנתיים
ירון לוקר
"סרברוס", יצירתו החדשה של יורם כרמי, כוריאוגרף ומייסד להקת המחול "פרסקו" עולה על הבמה בסוזן דלל. היצירה היא יריית הפתיחה לאירועי העשור של הלהקה שיתפרשו לאורך השנה הקרובה
ורד רהט-רוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il