האתר אשר נבנה בטכנולוגיית פלאש על-ידי הסטודיו לעיצוב של משה ליברמן הוקם בהשקעה של 120 אלף ש"ח ומאפשר גלישה נוחה וקלילה בין מוצריה של החברה, עשרות המותגים אותם היא משווקת בישראל ופרויקטים אדריכליים.
ג'יימי הרננדורנה, מנהל השיווק של החברה מסביר, "האתר נבנה בכדי להציג בפני הלקוחות מאות אולמות תצוגה וירטואליים המשלבים את המותגים של
HeziBank , כמו גם החידושים והטרנדים האחרונים בתחום, ומהווים כלי עבודה מקצועי לקהל האדריכלים ומעצבים".
הגרסא האנגלית כבר באויר ואילו העברית תעלה עוד כחודשיים.