X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עלינו המחויבות להמשיך ולחתור לביסוס הרוב היהודי בארץ ישראל. אם נעשה זאת יחד, מאוחדים, אם נדע למקד את מאמצינו בדברים החשובים ביותר, נוכל לא רק להציל את הציוניות מאבדון, אלא גם להבטיח את שגשוגה והצלחתה
▪  ▪  ▪
ילדים זה ברכה

ישראל 2040 - תחזית אופטימית
בזכות עלייה מאסיבית וגידול בשיעורי הילודה, ממוצע הילדים במשפחה יהודית עלה מ-2.2 ילדים ועומד על 2.9 ילדים למשפחה. מובטח רוב יהודי של 70% בישראל. פרויקט לאומי ליישוב הנגב והגליל הצליח להשיג רוב יהודי בחבלי ארץ אלו. חלה ירידה בנישואי התערובת בישראל, וכן בנישואי התערובת בארה"ב בשל 'גילוי מחודש' של היהדות וערכיה. ישראלים רבים החיים בחו"ל חוזרים לארץ בעקבות ילדיהם המשרתים בצה"ל וחל מיתון במספר הישראלים העוזבים את הארץ לתכופות ממושכות.
ישראל 2040 - תחזית פסימית
ההתבוללות מתרחבת, שיעור נישואי התערובת בקרב יהדות ארה"ב עולה ל-75%. למשפחות אלו אין כל קשר לישראל או לקהילות היהודיות בארצם. אחוז נישואי התערובת בישראל עולה אף הוא לכדי 10%. תהליכי מודרניזציה והזדהות עם ערכי העולם המערבי, מביא לקיפאון במספר הילדים למשפחה העומד על ממוצע של 2.2 ילדים לבית אב. זאת, לעומת גידול עקבי באוכלוסיה הערבית החיה ממערב לירדן. האוכלוסיה היהודית בארץ מונה כ-60% מכלל האוכלוסיה וקיימת סכנה לרוב היהודי במדינה. בגליל ובנגב רוב התושבים הינם ערבים, ומספר הישראלים העוזבים את הארץ עולה באופן ניכר משנה לשנה.
מה עושים כדי שתחזית בלהות זו לא תתממש?
השד הדמוגראפי הפלשתיני מפחיד מאוד, עד שחלקים מאיתנו מוכנים למסור חבלי ארץ כדי להימלט מצרה זו. השאלה היא, מה אנחנו יכולים לעשות כדי להילחם בתופעה זו?
רבנים, הוגים, ומומחים במדעי המדינה, הניחו הצעות שונות כדי לשימור הרוב היהודי. ניירות עבודה הוכנו ע"י המועצה הציונית, המכון לתכנון העם היהודי וארגוניים יהודיים בינלאומיים. הגיע הזמן שהממשלה, כנסת ישראל ויהדות התפוצות ינקטו במספר יוזמות מרכזיות שיסייעו לנו להתמודד מבעוד מועד, ולא כפי שאנחנו רגילים, לפעול רק שהחרב מונחת על צווארנו.
עידוד ילודה
ארגונים יהודיים בינלאומיים יפעילו תוכנית לעידוד הולדת הילד השלישי והרביעי למשפחה. ארגונים כמו: הסוכנות היהודית והג'וינט יפתחו תוכנית אסטרטגית להגדלת העם היהודי. כך שכל יהודי בעולם ידע מהם הקריטריונים, התמריצים ואופן הענקתם, ואז נראה שאפילו משפחות חילוניות-אשכנזיות נרתמות ל'מאמץ המלחמתי'...
בראיון עם ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, בשבועון "במשפחה" אמר שרון: "בראש ובראשונה יש להביא עוד מיליון עולים" והוסיף: "לילי ואני, למשל, רצינו שבעה ילדים לפחות. עם בית כמו שלנו לילי הייתה אומרת, שחבל שלא יתרוצצו בחצר לפחות שבעה ילדים, והיא השקיעה מאמצים אדירים בזה. אני חושב שצריך שליהודים יהיו יותר ילדים וצריך עלייה".
אז אתה קורא ליהודים לעשות ילדים?
"ישב כאן אצלי רב מקובל שבא לדבר אתי והעלה רעיון. הוא אמר שהעם היהודי איבד בשואה ששה מיליון יהודים ולא הצליח להשלים את האובדן הזה. ירדנו מ 18 מיליון ל-12 מיליון ושם נשארנו. הוא הציע לתת ל"יד ושם" משימה לעודד ילודה יהודית", שרון הדגיש, "זה בטיפול, אסור לתת לעם היהודי להיעלם". הציבור הדתי בארץ נרתם באופן מודע למשימה לאומית זו ומרגיש את חשיבותה גם אם לפעמים הנטל כבד.
זכות הצבעה ליהודים וישראלים בחו"ל
מדינת ישראל תעניק זכות הצבעה לישראלים השוהים בחו"ל. ההערכה היא כי 700,000 ישראלים חיים בחו"ל, מתוכם 450,000 בארה"ב וקנדה. מתן זכות הצבעה אינה רק פריבילגיה. כולנו מכירים את התופעה שישראלים רבים החיים בחו"ל 'תופסים' בעת מלחמה את המטוס הראשון לארץ ומתגייסים למאמץ המלחמתי. במקביל ישונו חוקי המיסוי האישי שיתמרצו השקעות ותעסוקה בארץ. כמו כן, המדינה תקבע קריטריונים למתן 'אזרחות למחצה' ליהודים ברחבי העולם. לדוגמא: תינתן אזרחות ליהודים המבקרים בארץ אחת לשנה במשך עשר השנים האחרונות. כמו כן, יהודים דתיים רבים שולחים את ידיהם לישיבות, לשרות צבאי או לשרות לאומי. רבים מהם נשארים בארץ ומהווים אבן שואבת למשפחותיהם.
גיור
הממשלה צריכה לפעול באופן מיידי לזירוז הליכי הגיור, ולפתרון כוללני למאות אלפי 'יהודים למחצה' שעלו לארץ מכוח חוק השבות, ומביעים את רצונם לשותפות גורל עם העם היהודי ומדינת ישראל. פעילותו הברוכה של הרב דרוקמן בנושא רגיש זה חייבת להימשך. אי התערבותה של הממשלה גורמת להיווצרותה של חברת מהגרים עצומה שחיה בארץ אך בפועל אינה חלק מהעם היהודי.
הפלות
בכל שנה נערכות (בהערכה) כ-40,000 הפלות, מחציתן נעשות באופן חוקי. חלק ניכר מההפלות נעשות על-רקע סוציאלי של האישה או משפחתה הקרובה. על ארגון הקהילות היהודיות בעולם, להגדיל ולטפח את פעילותן של ארגונים כמו אגודת "אפרת" שמעניקות סיוע כספי ונפשי לנשים אלו על-מנת לצמצם תופעה קשה זו.
עובדים זרים
רשויות החוק חייבות לנקוט במאמץ עקבי לצמצום משך השהייה של עובדים זרים חוקיים, ובמקביל למגר את תופעת השוהים הבלתי חוקיים. אכיפת החוק בנושא זה אינה נעימה, אך הכרחית. כבר עתה ישנן מושבות של עובדים זרים שבונים תאים משפחתיים ומולידים ילדים שהמדינה חייבת ע"פ אמנה בינלאומית להעניק להם חינוך, בריאות וסעד. חמור מכך, תופעת זו גורמת לנישואי תערובת, ממשיים או פיקטיביים, שמטרתם העיקרית הינה קבלת זכויות של תושב קבע. על משרד הפנים לעמוד איתן כסלע ולדחות בקשות 'הומאניות' לקבלת אזרחות, משחקני כדורסל במכבי ת"א ועד אחרון הטייחים הסיניים המתגורר בפחון בדרום ת"א.
בחודש סיוון תשס"ה, נאם רה"מ אריאל שרון בפני בעצרת הסוכנות היהודית וציטט את מאמרו של זאב ז'בוטינסקי משנת 1923 "רוב". בסיום המאמר כותב ז'בוטינסקי: "המונח מדינת יהודים ברור בהחלט: פירושו הוא רוב יהודי. בזה התחילה הציונות ובזה יסוד קיומה, בזה תמשיך לפעול עד להגשמתה או תלך לאבדון".
דברים אלה נכונים היום כשם שהיו נכונים ביום שבו נכתבו. עלינו המחויבות להמשיך ולחתור לביסוס הרוב היהודי בארץ ישראל. אם נעשה זאת יחד, מאוחדים, אם נדע למקד את מאמצינו בדברים החשובים ביותר, נוכל לא רק להציל את הציוניות מאבדון, אלא גם להבטיח את שגשוגה והצלחתה. אני בטוח כי, בעזרת השם, נצליח בכך.

אדמונד חסין הוא יועץ לפיתוח מנהיגות בביה"ס למנהיגות של צה"ל.
תאריך:  03/08/2008   |   עודכן:  03/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה עושים עם 'השד הדמוגרפי'?
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
נכון, נכון, נכון..
לימור לבנה  |  3/08/08 18:46
2
אין לאפשר הכנסת ערבים נוספים
הניה  |  3/08/08 19:50
3
קשקוש פשיסטי ימני
ע.ג1  |  3/08/08 21:52
4
מורשת ברק ומדינה יהודית
מרק טווין  |  3/08/08 22:09
5
השד הדמוגראפי הפלשתיני
גדעון אמיר  |  3/08/08 22:44
6
1.5מליון שסנקים+1.5מליון ערבים ל"ת
=חיסול ישראל!!!  |  4/08/08 09:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
לפני שנמצא את עצמנו בנקודת האל-חזור, בעוד פחות משנתיים, לדברי מומחים במערכת הביטחון, עלינו פשוט לעשות מעשה. לא סנקציות לא יעילות, לא הקשבה לדעות סותרות זו את זו, אלא מעשה שישפיע בצורה ניכרת על המשך ייצור הפצצה
דני רשף
קשה לעקוב אחרי מעללי אבו מאזן מבלי להשתכנע שאבו מאזן הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לחמאס בדרכו להשתלט על החברה הפלשתינית והחמאס הכלי הטוב ביותר של אבו מאזן להנצחת הסכסוך
ד"ר רון בריימן
הסתגרותם של בוחרים פוטנציאליים בבתיהם והינזרותם ממעורבות פוליטית אינן התשובות לחיפוש מפלגה אמינה בישראל. התשובה והתקווה הן דווקא התעוררות, מעורבות ותמיכה בכוחות הציוניים ההגונים והנאמנים
עו"ד יוסי דר
היועץ המשפטי לממשלה יודע היטב שמשפט שייערך לאולמרט, גם אם הוא יהיה כבר ראש הממשלה לשעבר, ישתלט על סדר היום הציבורי לחדשים ארוכים, אולי לשנים
ד"ר ב. שלומי, ד"ר א. בלנק
כירורגיה אורתוגנטית: תיקון מומים מולדים ונרכשים בעצמות הפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il