X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום שישי פורסמו נתוני תעסוקה טובים בארה"ב שהצביעו על יצירת 171 אלף מקומות עבודה בחודש אוקטובר - הרבה מעל לצפי סקרים שפורסמו היום נותנים יתרון קל לאובמה בישראל ימשיכו להתרכז בעונת הדוחות המקומית
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המסחר בבורסה בתל אביב ייפתח מחר על-רקע נתוני התעסוקה שפורסמו ביום שישי בארצות הברית, ושלא ממש הצליחו לעורר את השווקים שם, ובציפייה לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית שיתקיימו ביום שלישי. בזירת המאקרו המקומית צפי בנק ישראל לפרסם בשבוע הקרוב את היקף ההשקעות של תושבי ישראל בחו"ל והיקף ההשקעות של אזרחים זרים בישראל. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תפרסם את השכר הממוצע במשק לחודש אוגוסט.
נתחיל מהזירה המקומית ועם מדד ת"א 25 שנעל את שבוע המסחר ביום חמישי בעלייה של 0.45% לרמה של 1219.71 נקודות. המנתח הטכני של "גלובס" זיו סגל עדיין שומר על התחזית שלו לפיה הכיוון הכללי של המדד הינה כלפי מעלה אך כעת הוא אומר כי רמת התמיכה ב-1,190 נקודות הפכה להיות יותר קריטית משהייתה בשבוע שעבר ושכל פריצה כלפי מטה של הרמה הזאת תיחשב לסימן שלילי.
"התמיכה ב-1,190 נקודות עושה את העבודה ושומרת על ת"א 25 במסלול העליה. הוא קצת משחק עם הממוצע הנע ל-21 יום אבל בסך-הכל תקין בעליה", כותב סגל בסקירה השבועית שלו. "התמיכה ב-1,190 נקודות נעשית משמעותית יותר כך שמהלך מתחתיה יחשב סימן מכר. מהלך מעל 1,220 נקודות יחשב סימן חיובי לטווח הקצר ומעל 1,240 נקודות נקבל חיזוק משמעותי למגמת העלייה. שורה תחתונה - מגמת העלייה תקפה".
אך עם כל הכבוד לשוק המקומי ולנתוני המאקרו ודוחות החברות שיתפרסמו במהלך השבוע, הבחירות לנשיאות ארצות הברית ביום שלישי הקרוב הן אלו, שקרוב לוודאי, יכתיבו את הטון של השווקים בארץ ובעולם במהלך השבוע הקרוב. הסקרים האחרונים עדיין מצביעים על מירוץ צמוד בין שני המועמדים לתפקיד כשברקע עומדים נתוני התעסוקה הטובים שפורסמו ביום שישי שהצביעו על יצירת מקומות עבודה מעל לצפי בארצות הברית. אך למרות הנתונים הטובים המסחר בוול סטריט ננעל ביום שישי בירידות שערים.
כאמור דוח התעסוקה לחודש אוקטובר הפתיע לטובה והצביע על יצירת 171 אלף משרות חדשות. עם זאת, שיעור האבטלה עלה לרמה של 7.9% (שנתי) בהתאם לתחזיות האנליסטים. זהו הדוח הכלכלי החשוב האחרון לפני הבחירות ביום שלישי הקרוב ועשוי להטות את הכף לטובתו של אובמה. כלכלנים צפו כי הדוח יצביע על יצירת 125 אלף משרות חדשות לעומת 114 אלף בחודש ספטמבר, אך מנגד יצביע על גידול של עשירית האחוז בשיעור האבטלה ל-7.9%, לאחר שבספטמבר ירד שיעור האבטלה ל-7.8%, בפעם הראשונה מאז נכנס הנשיא אובמה לבית הלבן ב-2009.
הדוחות של יום שישי מצטרפים לנתונים שפורסמו ביום חמישי שהצביעו על עלייה באמון הצרכנים בארצות הברית לשיא שלא נראה מאז שנת 2008, עלייה מעל לצפי במספר המשרות החדשות שנוצרו במגזר הפרטי על-פי סקר של ADP, ירידה במספר התביעות השבועיות החדשות לדמי אבטלה, עלייה בהוצאות הבנייה ועלייה במחירי הדירות בערים המובילות בארצות הברית כפי שעלה ממד קייס-שילר.
למרות הנתונים הטובים, והטיפול הטוב יחסית במשבר של הסופה "סנדי" שאמור להטות את הכף כלפי אובמה, המירוץ לבית הלבן נותר צמוד מתמיד. האנליסטים חוששים ממצב שבו נתעורר ביום רביעי מבלי שיהיה לנו מנצח ברור (שידור חוזר של הבחירות בשנת 2000) מה שעשוי להגביר את אי הוודאות בוול סטריט בזמן שארצות הברית מתקרב אל עבר "הצוק הפיסקאלי" שיכנס לתוקפו ב-1 בינואר 2013 וכולל מהלך אוטומטי של העלאת מסים וקיצוץ משמעותי בהוצאות הממשל הפדראלי.
טבע במוקד לאחר פרסום דוחותיה
המנייה של חברת טבע תרכז עניין במהלך המסחר לאחר שהחברה דיווחה ביום חמישי על תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. מהדוחות עולה כי הפרשות חשבונאיות בהיקף של כ-1.2 מיליארד דולר העבירו את טבע להפסד רבעוני מפתיע, בגובה של 79 מיליון דולר. בנטרול ההפרשות, טבע דווקא הרוויחה (Non-GAAP) יותר מתחזיות השוק, וסיימה את הרבעון עם רווח נקי של 1.1 מיליארד דולר, בדומה לרבעון המקביל. הרווח למניה הגיע ל-1.28 דולר - 3 סנטים מעל התחזיות. הכנסות החברה היו נמוכות מצפי האנליסטים, 5 מיליארד דולר, עלייה של 14% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
גם המניה של כימיקלים לישראל תעמוד במוקד המסחר וזאת לאור ההבהרה שפרסם ביום חמישי משרד האוצר בנוגע לדיווחים על מיזוג אפשרי בין כיל לבין חברת פוטאש הקנדית. בהודעה של משרד האוצר נכתב כי המיזוג בין שתי החברות לא עומד כרגע על הפרק.
ביום חמישי הודיעה הוט כי המחיר שמציע דרהי תמורת החזקות הציבור בחברת התקשורת יעלה ב-8% - מ-38 ל-41 שקל למניה. המחיר החדש משקף שווי של 2.98 מיליארד שקל להוט, כך שדרהי ישלם 918 מיליון שקל תמורת כלל מניות הציבור.

תאריך:  03/11/2012   |   עודכן:  03/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסחר ייפתח בדריכות לקראת הבחירות בארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
1:2 לסט. אטיין על אנצ'לוטי, השבדי ראה את האדום אחרי שבעט בשוער
איציק וולף
נשיא המדינה הגיב על דברי מחמוד עבאס שאמר בראיון לערוץ 2 כי לא יאפשר אינתיפאדה שלישית    השר סער: מעשיו של אבו מאזן מוכיחים שהוא ממשיך בדרך חד-צדדית
מערכת אתר ערוץ הספורט
המפגשים ייקבעו במחצית בין חיפה למכבי ת"א. ללאומית יש 5 נציגות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אבי ריקן כבש בדקה ה-91 וסידר לירושלמים ניצחון שלישי ברציפות
איציק וולף
מגדלי הביצים לא ישווקו ביצים טריות למרכולים ולרשתות השיווק    "גם אם תגיע משאית - לא יעמיסו עליה ביצים"    "התמורה של המגדלים נשחקה ב-50%"    דורשים להעלות את מחיר הביצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il