X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אינפורמטיקה הוצבה ברביע המוביל של גרטנר לשנת 2012 בתחום ניהול ישות מידע אחודה בארגון (MDM). אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן
▪  ▪  ▪

חברת אינפורמטיקה (NASDAQ:INFA), הספקית העצמאית המובילה בתחום אינטגרציית המידע, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן, הוצבה ברביע המוביל (Leaders Quadrant) ברביעי הקסם (Magic Quadrants) שמפרסמת חברת הייעוץ והמחקר המובילה גרטנר, מדי שנה. הקטגוריה בה הוצבה אינפורמטיקה הינה תחום ניהול ישות המידע האחודה בארגון (Master Data Management – MDM).
על-פי כותבי דוח גרטנר, יצרנים המצויים ברביע המובילים מציגים תוצאות עסקיות ויכולות מובהקות וימשיכו להציג אותם בעתיד. ארגונים עושים שימוש בטכנולוגית MDM בתחום המידע כחלק מאסטרטגיית MDM שלמה, המהווה אף היא חלק מאסטרטגיה לניהול המידע הארגוני. אסטרטגיית MDM כוללת ניהול של מספר רשומות אב עיקריות, כגון רשומות לקוח, מוצר, נכס ארגוני, אדם או קבוצת אנשים, ספק ופיננסים.
משפחת מוצרי ה- MDM של אינפורמטיקה מספקת מידע עסקי חשוב בצורה אחודה ואמינה ליישומים אשר חברות מכל סוג וגודל זקוקות להם. אינפורמטיקה מהווה חברה מובילה בתחום זה וממשיכה לפתח אותו כל העת. בספטמבר השנה חשפה החברה פתרון MDM לתחום הענן (Cloud MDM) ויצרה פתרונות חיבוריות לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות. כמו-כן מספקת החברה פתרונות MDM לשימוש באייפד ופתרונות לתחום ה- Big Data.
"בעידן בו הלקוח במרכז, גישה אסטרטגית ברורה ויציבה להבנת הלקוח שלך הינה הכרחית", אמר דניס מור (Dennis Moore), סמנכ"ל בכיר לתחום ה-MDM אינפורמטיקה. המיקום שלנו בריבוע המובילים של גרטנר מאשר כי אינפורמטיקה מציעה ללקוחותיה את הפתרונות הטובים והחדשניים ביותר בתחום ה- MDM, לכל המגזרים. לקוחות סומכים על פתרונות ה- MDM שלנו ומשתמשים בהם כדי לחסוך בעלויות ניהול המידע, לשפר את ביצועי החברה ולקבל החלטות טובות יותר המבוססות על מידע אמין".
ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר: "תחום ה- MDM מתחיל לצבור תאוצה גם בארץ. אם לפני שנה-שנתיים, ארגונים לא היו פתוחים להבנה של פרויקטים מסוג זה, הרי שכיום אנו רואים יותר ויותר גופים אשר שמים את הנושא על שולחנם. יתרה מכך, מספר לקוחות כבר החלו בפעילות בנושא ומקדמים פרויקטים. אנו רואים לקוחות אינפורמטיקה רבים בתחומי הפיננסיים, הבריאות ואף ארגונים ביטחוניים אשר MDM כבר איננו רק Buzz Word עבורם, אלא קיים במסגרת תוכנית עבודה ארגונית. הרעיון הינו להשתמש במידע של המערכות הקיימות: במקום להשקיע סכומי עתק בעוד ועוד הסבות ורכישות של מערכות ניהול (לקוחות, מוצרים וכיו"ב), ניתן למקסם את המידע הקיים כבר בארגון על בסיס תפיסה ניהולית של ניהול המידע והקשרים בין ישויות המידע בין המערכות השונות. ארגון שהבין כי הפעולה הפשוטה של יצירת אמת אחודה עליה ניתן לסמוך (נתוני לקוח, מוצר, מיקום וכיו"ב) מבין את הפוטנציאל האדיר בחסכון עלויות ובמתן ערך עסקי אדיר להגדלת רווחיות".
על Informatica
חברתInformatica (NASDAQ:INFA) היא הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים. בעזרת Informatica יכולים ארגונים להשיג יתרונות עסקיים משמעותיים יותר באמצעות הטמעה של נכסי המידע ברחבי הארגון.
למעלה מ-3,350 חברות ברחבי העולם נעזרות ב-Informatica כדי לצמצם הוצאות ולתת מענה מהיר יותר לדרישות להטמעת נתונים, ברמות שונות של מורכבות ובהיקפים מגוונים.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינפורמטיקה הוצבה ברביע המוביל של גרטנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
אמריקן לייזר, הרשת המובילה בארץ בתחומי האסתטיקה והיופי עם 11 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת במבצעים מיוחדים לחיילים לרגל כנס המשתחררים הגדול שייערך ב-7-8 וב-11 בנובמבר בגני התערוכה
עדי וילדר
קרן יפה - גדיש
הבדיקות חינם במוסכים החברים באיגוד המוסכים המשתתפים במבצע
אופיר שפיגל
גלי שעיבי
כיצד בני שישים יכולים לייצר קמפיינים סלולרים למשתמשים נורבגים ואפגניסטנים ולהתפרנס מכך, ואיך בעל בית קפה או תכשיטנית יכולים להגדיל הכנסות באמצעות הסלולר? מה המחזור הכספי של השיווק בסלולר בישראל? בכירי השיווק הסלולרי בישראל ובעולם יספקו תשובות ויחשפו הזדמנויות וכלים חדשים –בחשיפה עולמית ראשונה, כאן בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il