X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בלשניקוב: ״אמשיך להתבצר באוצר כל הלילה - לא אזוז מהבניין עד שיהיה הסכם״
▪  ▪  ▪
הפגנת עובדי ערוץ 10 מול משרד האוצר [צילום: פלאש 90]

בשעות אחר-הצהריים התקיים דיון נוסף בין ראשי ערוץ 10 לבין החשבת הכללית באוצר, אך גם הוא הסתיים ללא תוצאות. אבי בלשניקוב אמר כי ״אמשיך להתבצר באוצר כל הלילה - לא אזוז מהבניין עד שיהייה הסכם״.
ראשי ערוץ 10 מסרבים לעזוב את משרד החשבת הכללית במשרד האוצר, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, ודורשים להמשיך בפגישה עמה עד שיושג הסדר. האוצר מציע לערוץ 10 מתווה לפתרון בעיית החובות במתווה שהציע מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר - אך בהתניות שאינן מקובלות על ערוץ 10.
לפי מתווה לוקר, זיכיון הערוץ יוארך בשלוש שנים עד נובמבר 2015, הערוץ יפקיד ערבות נגד חובותיו בהיקף של 65 מיליון שקל ויוכל לקבל רישיון רק בסוף 2015, בדומה לזכייניות ערוץ 2. עם זאת, האוצר דורש כי ערוץ 10 ישלם מיידית חובות מ-2011 בהיקף של 15 מיליון שקל עבור דמי הפצה של הערוץ על גבי מערכת עיד"ן פלוס.
לפי האוצר, חובות ערוץ 10 מגיעים ל-110 מיליון שקל, כולל חובות העבר וחובות מ-2010 בגין תמלוגים, דמי זיכיון והפצה. ערוץ 10 מוכן בשלב זה לשלם 15 מיליון שקל מתוך ה-110 מיליון שקל, אך באוצר מתעקשים להגדיל את התשלום המיידי. בנוסף, בין הצדדים יש פערים גם בכל הנוגע להיקף הערבויות מול דחיית החוב.
במשרדי האוצר נמצאים כעת יו"ר ערוץ 10, אבי בלשניקוב, ויו"ר ועדת הכספים של הערוץ, מיכל גרייבסקי, שניהם נציגים של בעל המניות רון לאודר; המנכ"ל בפועל יואב הלדמן; וסמנכ"לית הרגולציה דבורה קמחי. גורמים באוצר מסבירים כי האוצר מתכוון לאמץ את מתווה לוקר אך מציב כמה תנאים שבהם ערוץ 10 ייאלץ לעמוד.
"אנחנו מתעקשים שהפגישה תימשך עד שתושג הסכמה. השרים אפילו לא חתמו על הצקנות בעניין דמי ההפצה, זו ביצה שלא נולדה והם מתעקשים שאנחנו נשלם את הסכום הזה עכשיו. זו פשוט התעללות", מסרו בערוץ 10.
בלשניקוב אמר: "אני לא אזוז מפה. אם הסרבנות שלהם תימשך הם יראו שאנחנו יודעים גם להתבצר. נתארגן על מים מינרליים ואוכל". בלשניקוב גם בחר להחמיא לחשבת הכללית: "היא האמא של הערוץ. היחידה שמבינה באמת את מצוקת התעשיה כולה, עמלה ימים רבים בלמידת השוק כולו והכשלים הרגולטורים שלא תוקנו כבר עשר שנים. החשבת מנותקת משיקולים זרים ולכן אנו מבקשים ודורשים את התערבותה וסיועה כפי שעשתה עד היום".
בשלב זה, לערוץ יש קשיי תזרים לשלם את משכורות העובדים. למרות שהזרים כמה מיליוני שקלים בשבועות האחרונים, לאודר הודיע לנציגיו כי לא יזרים סכומים נוספים עד להסדר עם המדינה. עשרות מעובדי הערוץ מתכוונים גם הם להגיע למשרד האוצר בירושלים ולשהות שם עד שיושג הסדר שיאפשר את המשך ההזרמה.

פורסם במקור: אתר "דה-מרקר"
תאריך:  07/11/2012   |   עודכן:  07/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראשי ערוץ 10 מתבצרים באוצר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אסור להעיכנה לסחטנות של
ישע  |  8/11/12 12:15
2
אסור להעיכנה לסחטנות של
ישע  |  8/11/12 12:23
3
גרייבסקי המבוצרת
יעללללללל  |  11/11/12 23:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נאמנות לקוחות לא גבוהה ותחרותיות מתגברת גם בקרב המותגים המקומיים וגם מול הרשתות הבינלאומית הביאו את העסקים בענף האופנה למוסר תשלומים בעייתי ולגידול ניכר בסיכון שלהם בשנתיים האחרונות
עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם השגריר האמריקני דן שפירו    השניים שוחחו על טיב הקשרים הבטחוניים בין המדינות    שפירו לנתניהו: מצפים להמשיך איתך את שיתוף הפעולה הבטחוני הקרוב
ניצן פלד
מונפלייה עפה, סיטי הסתבכה ויובה דישדשה, אז הנה הנפילות הגדולות
עופר וולפסון
הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-2.49 מיליארד שקל ברבעון השלישי    הרווח הנקי צנח בכ-38%    ההכנסות של פלאפון ירדו ב-26%; החברה איבדה 20 אלף מנויים נטו
אלעזר לוין
הראל, שירביט ואיילון, שזכו בעסקת ביטוח רכב עובדי המדינה, עלולות לשלם קנסות גדולים, אם יפרו את "אמנת השירות" שהן חתומות עליה    קנס של 50 שקל על אי-מסירת רשימות מבוטחים    המוקד לא ענה בתוך 3 דקות - קנס של 3,000 שקל    חלפים לא מקוריים -2,500 שקל    השמאי או הגורר לא הגיעו מיד - 500 שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il