X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לג'יל קלי לא היה כנראה רומן עם פטראוס הגנרל זעם על מכתבי ההטרדה, ששלחה הביוגרפית שלו לקלי הרומן עם ברודוול הסתיים לפני כארבעה חודשים FBI לא דיווחה על החקירה כיוון שהעניין הוגדר כפלילי בעקבות תלונת קלי על הטרדה
▪  ▪  ▪
דיוויד פטראוס ופולה ברודוול [צילום: AP]

חודשיים אחר מינויו לראש הסוכנות המרכזית לביון (CIA) של ארצות-הברית, בסוף שנת 2011, החל הרומן של דיוויד פטראוס עם פולה ברודוול. כך סיפר סטיב בוֹילן, ידיד, שהיה דוברו, בראיון בתוכנית הטלוויזיה, "גוד מורנינג אמריקה" ברשת ABC.
בינתיים נחשפים פרטים על המעקב של הסוכנות הפדרלית לביון (FBI) אחר הגנרל בדימוס - ובעיקר, אחר הדיווח לרשויות אודות המעקב.
לדברי בוילן, הולי, אשתו של פטראוס, "רותחת בלשון המעטה". לדבריו, הרומן הסתיים לפני כארבעה חודשים.
חברים בקונגרס זועמים על כך, ש-FBI ומשרד המשפטים (הממונה עליה) לא דיווחו למחוקקים על המעקב, כנדרש. נראה, כי העניין הזה יהיה במוקד הוויכוח הציבורי לאחר שגל הרכילות שעוררה התפטרות פטראוס ידעך.
חברים בבית הנבחרים ובסנאט דורשים לדעת מתי החל המעקב אחרי הגנרל, מדוע ומי פיקח עליו. כמו-כן, דורשים לבדוק האם חשף הגנרל מידע כמוס במגעיו עם ברודוול. כך, למשל, התברר, שהביוגרפית פרסמה מידע סודי בחודש אוקטובר, במהלך הרצאתה באוניברסיטת דנוור בקולורדו על ההתקפה על הקונסוליה האמריקנית בבנגזי. ברודוול חשפה, כי ההתקפה נועדה לשחרר כמה אסירים לוביים, שהחזיקה שלוחת CIA במקום. הסוכנות לביון הכחישה את הפרטים הללו.

ה-FBI לא מדווח על חקירות פליליות

הסנאטורית דיאן פיינשטיין (דמוקרטית מקליפורניה), יו"ר ועדת המודיעין של הסנאט, קובלת על שלא עודכנה אודות המעקב.
נודע, שהמעקב החל לאחר שג'יל קלי (נשואה ואם לשלושה) מטאמפה שבפלורידה התלוננה, כי קיבלה מכתבים מאיימים בדואר אלקטרוני. בדיקת העניין - לאחר שברודוול מסרה לבדיקת FBI את מחשבה - חשפה את קשרי ברודוול עם הגנרל פטראוס.
לקלי, כנראה, לא היה רומן עם פטראוס. היא התנדבה לסייע למפקדת הכוחות המיוחדים ולמפקדת הפיקוד המרכזי, שנמצאות ליד טאמפה. יתר על כן, קלי ובעלה הם ידידים של משפחת פטראוס מאז פיקד הגנרל על הפיקוד המרכזי.
מחרתיים (יום חמישי) היה אמור פטראוס להעיד בדיון סגור של ועדת המודיעין של הסנאט על פרשת בנגזי. סגנו מייקל מורל יעיד במקומו, וחברים בקונגרס מעוניינים לזמן את הגנרל להעיד בנושא, למרות התנגדות הבית הלבן. מחר ייפגשו ראשי ועדת המודיעין עם מורל, שממלא את מקום מנהל CIA ועם סגן ראש FBI לדיון בפרשה.
בינתיים נודע, כי משרד המשפטים עדכן את ג'ימס קלאפר, מנהל המודיעין הלאומי (NI), על הפרשה רק ביום הבחירות לנשיאות - כשבוע לפני היחשפה, בעקבות הדיווח, דרש קלאפר מפטראוס להתפטר.
FBI טוענת, שלא דיווחה לקונגרס על הפרשה כיוון שתחילתה בעניין פלילי ולא בחקירה בענייני ריגול נגדי. נודע, כי הגנרל דווח על החקירה, והוא זעם על מכתבי ההטרדה, ששלחה ברודוול לקלי.
אריק קנטור (רפובליקני מווירג'יניה), מנהיג הרוב בבית הנבחרים האמריקני, דווח על המעקב אחר פטראוס ב-27 באוקטובר. את המידע קיבל ממקור ב-FBI, ולא רשמית, בתיווך הציר דייב רייכרט (רפובליקני ממדינת ואשינגטון), שקישר בינו לבין המקור.
בעקבות זאת, שוחח קנטור שוחח עם סטיב סטומברס, ראש המטה של הסוכנות לבילוש, ועם ריצ'ארד קאלן, שהיה התובע הכללי של מדינת וירג'יניה, אך לא הפיץ את המידע לאף אחד מעמיתיו בקונגרס, כיוון שלא הצליח לוודא את אמינות המידע.
השיחה עם ראש מטה FBI נדחתה עקב סגירת משרדי הממשל לקראת בואה של הסופה סנדי, והתקיימה רק ב-31 באוקטובר. סטומברס לא אישר את המידע, שהגיע לקנטור, אך הבטיחו, שהסוכנות פועלת אך ורק ממניעים של הגנה על הביטחון הלאומי של ארצות-הברית.
לדברי עוזרו, קנטור היה בטוח, שאם המידע נכון, על FBI לבדוק אותו, ולדווח לכל הגורמים, כולל לג'ון ביינר, יו"ר בית הנבחרים.
גורמים במשרד המשפטים אמרו בתגובה, ש-FBI והמשרד אינם מיידעים את הקונגרס ואת הבית הלבן בחקירות, שעניינן פלילי.

תאריך:  13/11/2012   |   עודכן:  13/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פטראוס החל ברומן רק בהיותו ראש ה-CIA
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה מבקשת לחדש את הדיון בבקשה לחייב את היזמים בכיסוי החובות בסך עשרות מיליוני שקלים    בקשתה צפויה להתקבל לנוכח הרשעתם הסופית במעשי המירמה במסגרת ניהול החברה
מירב ארד
השופטים בדימוס והרשמת מוניקה מרגלית הצטרפו ל"משכן לבוררות ופתרון סכסוכים"    הצטרפותם תאפשר למשכן להרחיב את פעילותו בתחום האזרחי-עסקי ודיני המשפחה
יפעת גדות
אנשים במשקל נורמלי שהתעמלו ברמה מתונה לפחות 150 דקות בשבוע חיו כ-7.2 שנים יותר, בממוצע, מאלו שלא היו אקטיביים וסבלו מהשמנה
מירב ארד
אחת הבעיות הבולטות שהובילה להסרת התו הייתה דפוס ליקוי ששב ועלה מתלונות צרכנים, לפיו בבואם לבטל עסקות נתקלו בהערמת קשיים וסחבת
אביתר בן-צדף
שברי הלייטנינג נמצאו בעומק של כעשרים ס"מ בשדה סויה באמצעות מגלה מתכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il