X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרויקט קאמרי ייחודי לגילאי 21-7 יתקיים בסוף השבוע הבא (22-20 בדצמבר) במסגרת סמינר החורף של "קשת אילון" בגליל המערבי
▪  ▪  ▪
כנרים ומחוננים [צילום: באדיבות יח"צ קרוסלה]

מזה עשור זוכים כנרים צעירים מחוננים מישראל ומחו"ל לקידום ולטיפוח כישורי הנגינה שלהם באמצעות המרכז למוזיקה "קשת אילון" שבקיבוץ אילון בגליל המערבי. לצורך העניין שוקד המרכז, מדי חורף וקיץ, על קיום סמינרים, כיתות-אמן ומופעים, בהנחייתם של כנרים בעלי שם.
בסוף השבוע הבא, של ה-22-20 בחודש זה (דצמבר), יתקיים במרכז פרויקט קאמרי ישראלי ייחודי, במסגרת סמינר החורף של "קשת אילון". יפגינו בו את כישוריהם כנרים צעירים בני 21-7, שיגיעו לסמינר מכל חלקי הארץ ומעבר לים. 11 מורים בכירים וכנרים ידועים ידריכו בו את הכנרים ואת מוריהם, בראשם פרופסור צחק רשקובסקי, המנהל המוסיקלי המיתולוגי של "קשת אילון", עם רעייתו אני שנרך. יתלוו אליהם בהדרכה יבגני אפטר, אורי לביא, לנה מזור, אירנה סבטלובה, גיא פיגר, סופיה פיקובסקי, מילה פלדמן, רוגי שחם וגוונדולין מסין.
סדנאות וקונצרט
במסגרת הסמינר המוסיקלי תיפתח גם סדנה לכינורות, שאותה ינחה בונה הכינורות הנודע אדם קורמן, כשבמקביל תתקיים סדנה לויולנים צעירים, שאותם תדריך לילך לבנון. מן המגזר הערבי תתארח במקום קבוצה של כנרים ונגני עוד מקונסרבטוריון "אלקנדי" בג'ת, עם מוריהם, מוחמד ומוסא כלף. האורחים יאזינו לשיעורים ולחזרות, יבקרו בספרייה ובסדנת הכינורות, ויופיעו בקונצרט קצר בפני משתתפי הסמינר. בהזדמנות זו יבוא לידי ביטוי גם שיתוף הפעולה החדש בין "קשת אילון" והאולפן למוזיקה "מטה אשר", שנכנס לתוקף מתחילת שנת הלימודים הנוכחית.
הרכב מבריק
האטרקציה של הסמינר תהיה קיומם של שני קונצרטים בו. הקונצרט הראשון, "סלון וינאי", יתקיים ביום ו', 21 בדצמבר, בשעה 21:00. ישתתפו בו נגני הפרויקט הקאמרי הישראלי ביצירות של קודאי, שומן ומוצרט. הפרויקט, זוכה פרס שרת התרבות על-שם בנימיני למבצעי מוזיקה לשנים 2010-2009, קנה לעצמו שם של הרכב קאמרי מבריק, צעיר, גמיש ומגובש, הידוע ברפרטואר המגוון שהוא מציג ובהופעותיו הסוחפות. משתתפים: איתמר זורמן ויונה צור (כינור); גיא בן-ציוני (ויולה); מיכל קורמן, אחותו של בונה הכינורות של קשת אילון (צ'לו); טיבי צייגר (קלרניט) ואסף ויסמן (פסנתר).
בקונצרט הסיום של הסמינר שיתקיים בשבת, 22 בדצמבר, בשעה 16:00, יופיעו סולנים מקרב המשתתפים בו ומן האנסמבלים. לקונצרט זה יוזמנו משפחות המנגנים והקהל הרחב. הכניסה חופשית לכל הפעילויות, למעט הקונצרט של ה-21.12. טלפון לכרטיסים: 04-9858131/191.

תאריך:  14/12/2012   |   עודכן:  14/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ארגוני נשים פנו אל יו"ר ועדת הבחירות המרכזית ודרשו לפסול את הרשימות החרדיות בטענה כי הן מדירות נשים באופן מוצהר    "במעשה זה יש משום שלילת קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"
איציק וולף
שליט קוריאה הצפונית הגיע בפער ניכר למקום הראשון בהצבעה האינטרנטית    קיבל מספר כפול של הצבעות מן המקום השני - מגיש הטלוויזיה ג'ון סטיוארט    הבחירה הסופית תוכרז ביום רביעי
איתמר לוין
ההחלטה בעניינו של שר החוץ מגלה, כי התייעץ עם משרד הרצוג-פוקס-נאמן ועם השר לשעבר שחל בטרם הקים את החברה שנרשמה על שם בתו ואשר קיבלה לאורך השנים קרוב ל-3 מיליון דולר
שי ניב
בתום דיון סגור שהתקיים בלשכתה של נשיאת ביה"ד הארצי לעבודה, נילי ארד, הוסכם כי שביתת האחיות תימשך - אולם הצדדים ינהלו מו"מ אינטנסיבי בחסות ביה"ד
אלעזר לוין
המכרז למכירת מגרשים ל-130 דירות נסגר לפני שלושה שבועות, אך עדיין אין תוצאות    מינהל מקרקעי ישראל לא מגיב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il