X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

חברת YouCC טכנולוגיות, מפתחת ומיישמת פתרונות ארגוניים מבוססי מיקרוסופט, משיקה פתרון חדש למוקד וירטואלי לתמיכה ושירות לקוחות. הפתרון החדש מאפשר לארגונים להרחיב את ערוצי ההתקשרות עם לקוחות לצ'ט ושיחות וידאו, לשפר את איכות השירות ללקוח, להגדיל את יכולות הניהול והבקרה של המוקד ולהקטין את עלויות התפעול של מערכי התמיכה ושירות הלקוחות. המערכת הינה פתרון Contact Center מבוסס IP המשתלב עם ההשקעות הקיימות במערכות לניהול מוקדים ועם מערכות ה-CRM דוגמת Dynamics ו-Siebel. הפתרון החדש הינו פרי פיתוח פנימי של YouCC טכנולוגיות על גבי פלטפורמות התקשורת האחודה והשיתוף של מיקרוסופט.
המערכת מספקת מענה לטיפול בלקוחות ישירות מתוך אתר החברה. בעזרתה מוקדן צ'ט יכול לטפל במספר פניות במקביל, וזאת בשונה ממוקד טלפוני מסורתי בו הטיפול מתבצע מול לקוח אחד. כך מתאפשר לארגון להגדיל את כמות הלקוחות המטופלים, להקטין את משך הטיפול בכול פניה, ולהקטין באופן משמעותי את משך ההמתנה של הפונים למוקד. היא גם מקצרת תהליכים מול הפונים למוקד ומאפשרת לשלוח בזמן אמת לפונים מסמכים, טפסים להורדה, לינקים והפניות לחומרים רלוונטיים אחרים שמצויים ברשת.
הפתרון מבוסס על טכנולוגיית התקשורת האחודה LYNC של מיקרוסופט. הוא כולל רכיב ניהול ידע מבוסס Sharepoint, והתממשקות למערכות הטלפוניה הארגוניות. כמו-כן, המערכת עומדת בתקנים מחמירים של רגולציה בנושא תיעוד השיחה ובנושא אבטחת המידע.
ללקוח מתאפשרת הזדהות על-פי פרמטרים מוגדרים מראש או כמשתמש אנונימי, בחירה של נושא התמיכה, קבלת תיעוד הפניה במייל לשימוש חוזר, והצגה של זמינות השירות מבאנר ייעודי המוצג באתר החברה.
המערכת כוללת דשבורד ייעודי המרכז למוקדן את נושא הפניה, פרטי הפונה, נתוני CRM ונתונים ממערך ניהול הידע. המערכת מאפשרת ביצוע אסקלציה והעברת השיחה המקוונת או הצ'ט לנציג בכיר או למנהל, שימוש בתסריטים מוכנים מראש, יכולת העברת לינקים ומסמכים, ותיעוד מלא של השיחה לצורכי טיפול ורגולציה.
ממשק הבקרה מתעדכן בזמן אמת וכולל את משך הטיפול בפניות בפילוח של נושאי התמיכה השונים, כמות הפניות ליום, כמות הפניות שלא נענו, זמני המתנה ומערכת דוחות להצגת המידע בנוגע לפעילות המוקד. בנוסף מאפשרת המערכת ממשק ניהול לפתיחת המוקד וסגירתו, והעברת שיחה ממוקדן כולל כול המידע שנאגר בשיחה. המערכת מציעה יכולת איחוד של מרכזי השירות תחת ממשק אחיד ללא הגבלה גיאוגרפית, גמישות מערכתית וכלים לניהול ובקרה מתקדמים.
שמואל משעלי, מנכ"ל משותף בחברת YouCC טכנולוגיות: "שם המשחק בתחום שירות הלקוחות הוא לפתוח את הארגון וליצור מצב של זמינות מירבית של הארגון ללקוחותיו, שיפור השירות ויצירה של ערוצי תקשורת חדשים. הטכנולוגיה מאפשרת לכול ארגון לטפל בלקוחותיו ביעילות רבה יותר, להגדיל את שביעות רצונם, אך באותו זמן גם לחסוך בהוצאות התפעוליות של המוקדים הטלפוניים המסורתיים."

תאריך:  10/01/2013   |   עודכן:  10/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
YouCC משיקה מוקד שירות לקוחות וירטואלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד רהט-רוט
תוצאות הבדיקות העצמאיות של EANTC קובעות כי מנהל מדיניות הרשת של קומברס הוכיח ביצועים מובילים בתעשיה ויכולת הרחבה לתמיכה בנפחי נתונים הולכים וגדלים עימם מתמודדים ספקי התקשורת
יניב כהן
IT והביזנס אינם רואים עין-בעין כשהדבר מגיע לחדשנות בתחום ה- Mobile    מחקר חדש של סימנטק ו-Economist Intelligence Unit מבליט את החשיבות של פיתוח ניידות להגברת תחרותיות
אמיר בן ארצי
קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית. פתרון החתימה הדיגיטלית החדש של הקבוצה מוצע כעת דרך מערכת ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) אוצר. הפתרון, המבוסס על מערכת CoSign של חברת ARX (מחקר אלגוריתמים), מאפשר לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים אלקטרוניים המאורכבים במערכת, כאשר התהליך מתבצע ברקע באופן מקוון ושקוף למשתמש
שי מרון
סאנדיסק, המובילה העולמית במוצרי זכרונות פלאש, ניצלה את הבמה בתערוכת ה-CES בלאס וגאס, לביסוס ולחיזוק מעמדה בזירת כונני ה-SSD, ההולכים ודוחקים בהדרגה משוק הניידים את הכוננים המגנטיים המסורתיים
יניב כהן
TNN טלקום התקינה מערכות מולטימדיה במכון הישראלי ללימודים מתקדמים בקמפוס אדמונד י' ספרא בגבעת רם, ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il