X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שירותי המודיעין במערב מעריכים כי תימן הפכה למקום מקלט של עשרות פעילי טרור של ארגון אל-קאעידה הנמלטים מעירק וגם מגבול אפגניסטן-פקיסטן בשל הלחץ הצבאי האמריקני. מומחי מודיעין מעריכים כי הארגון יגביר הפיגועים נגד מטרות המזוהות עם ארצות הברית באפגניסטן ובפקיסטן נוכח חוסר יכולתו לפעול בתוך ארצות הברית
▪  ▪  ▪
אוסאמה בן לאדן.

ארגון אל-קאעידה המשיך בימים האחרונים במכות שהוא מנחיל על המשטרים הערביים במקומות שונים בעולם לאחר שחלפו שבע שנים מהפיגועים במגדלי התאומים בניו-יורק. במאוריטניה חטפו פעילי אל-קאעידה לפני כמה ימים 12 חיילים מאוריטנים באזור זוויראת. בתחילה סברו השלטונות כי מדובר בפיגוע מיקוח וכי החוטפים ידרשו את שחרורם של מחבלי אל-קאעדה המוחזקים בכלא המאוריטני אך כעבור כמה ימים נמצאו גופותיהם השחוטות של החיילים החטופים.
בצנעא שבתימן המשיכו גופי הביטחון של תימן בחקירת הפיגוע בשרירות ארצות הברית בצנעא לפני כמה ימים. את הפיגוע שבמהלכו נהרגו 16 בני אדם ביצעה השלוחה המקומית של ארגון אל-קאעידה שהודיעה כי שמה הוא "ג'מאעת הג'האד האיסלאמי".
הקבוצה הזו איימה בפיגועים נוספים ועקב כך הוגברה השמירה על כל המתקנים הזרים בבירה צנעא. שגרירות בריטניה בצנעא סגרה את שעריה עד להודעה חדשה בשל ההתרעות על פיגועים.
בתוך כך מתברר ממידע שהעבירו שירותי הביטחון של תימן לשירותי הביטחון המערביים שאיתם הם מתאמים את פעילות המלחמה בטרור כי תימן הפכה באחרונה למקום מקלט של פעילים מבוקשים של אל-קאעידה. מדובר בעשרות ואולי אף מאות מחבלים שנמלטו מעירק וגם מאפגניסטן ופקיסטן בעקבות הלחץ הצבאי האמריקני והתמקמו באזורים המדבריים וההררים של תימן, מקומות שלגופי הביטחון של תימן קשה להגיע אליהם ויכולים לשמש גם כאתרים להקמת מחנות אימונים.
ארגון אל-קאעידה מייחס חשיבות רבה לתימן והוא רואה בה בסיס לוגיסטי חשוב ,הוא רוצה להתמקם קרוב ככל האפשר למקומות שבהם הוא רוצה לפגוע כמו סעודיה ומדינות המפרץ. הריכוז החדש של מחבלי אל-קאעידה בתימן מהווה איום לא רק על תימן אלא על אזור המפרץ כולו.
תופעת המחבלים של אל-קאעידה הנמלטים מאפגניסטן ופקיסטן לתימן מפני הלחץ הצבאי האמריקני מדאיגה מאוד את צמרת אל-קאעידה ואת ראש הארגון, אוסאמה בן-לאדן. מומחי המודיעין האמריקני מעריכים כי הפיגוע לפני כמה ימים במלון מריוט בלב אסלאמאבד שבפקיסטן שבו נהרגו 60 איש ונפצעו כ-250 אחרים היה בעצם אזהרה של אל-קאעידה לשלטונות פקיסטן להפסיק ולסייע לארצות הברית במרדף אחרי פעילי אל-קאעידה באיזורי השבטים על גבול פקיסטן-אפגניסטן. ארצות הברית הגבירה באחרונה את המרדף אחרי פעילי אל-קאעידה תוך שימוש במזל"טים מסוג "טורף" (PREDETOR)תוך ירי אינטנסיבי של טילים לעבר כל מטרה חשודה.
ההערכה היא כי אם לא ייפסקו התקיפות האמריקניות והמצוד אחר מחבלי אל-קאעידה יגיב הארגון בפיגועים נוספים בפקיסטן ואפגניסטן, שכן קשה לו לפעול בארצות הברית.

תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבסיס החדש של אל-קאעידה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כותבים PREDATOR ולא PREDETOR! ל"ת
TERMINATOR  |  23/09/08 11:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
שלום ולא להתראות לרפורמת ביבי-בכר, שעומדת לעבור מן העולם. צריך לחזור מהר אל הבנקים המסחריים, כי הבורסה בוודאי שאיננה יעד לחסכונות הפנסיה
יוסי אחימאיר
מערכות הבחירות שבשער על כלי התקשורת לעשות את חשבון נפשם, להתנער אחת ולתמיד מהסתמכות על הסקרים הללו והעומדים מאחוריהם, זחוחי הדעת ומוכרי ה"לוקשים"
ציפי לבני
דברי השרה ציפי לבני בבית הנשיא לאחר שקיבלה מן הנשיא שמעון פרס את כתב ההסמכה להקמת ממשלה חדשה (22.9.08)
ד"ר שלמה לוי
לטיפול בבעיית ההשמנה ישנן מספר מטרות    הראשונה שבהן היא מניעת התהוות ההשמנה    המטרה השנייה היא הטיפול לאחר היווצרות ההשמנה - הרגלי אכילה, פעילות גופנית ועוד    והמטרה האחרונה מתמקדת בטווח הארוך - הקניית יכולות לשמור על משקל גוף תקין
ניר חוכיימה
יש כמה שמנים היכולים לסייע מאוד בשעת הלידה, שכן הם מחזקים ומעמיקים את ההתכווצות ובמקביל משככים את הכאבים, השמנים היעילים למטרה זו הם היסמין והלבנדר    ניתן לעסות כל אחד מהם בעדינות על הבטן או על הגב בתחתון, מתחילת הצירים וגם כמה ימים לפני מועד הלידה המשוער כהכנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il