X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אלי מטרה, מנהל אגף מכירות בחברת Med-1: "התלות הגבוהה של המגזר העסקי, הממשלתי והציבורי במערכות מידע היא עובדה קיימת. שם המשחק כיום הוא מזעור סיכונים, וכתוצאה מכך ארגונים נדרשים לתת מענה גם למקרים לא רצויים של השבתת מערכות – בין אם כתוצאה מכשל טכנולוגי פנימי או כתוצאה מאסון חיצוני"
▪  ▪  ▪

מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני מימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר, השלימה הקמתו של אתר גיבוי והתאוששות מאסון (DRP) במתקני חברת Med-1. הפרויקט כלל הקמה של פתרון DRP כולל למימון ישיר, במסגרתו נבנתה חוות שרתים חדשה המיועדת לספק מענה שלם לשרידות ולהמשכיות עסקית של מימון ישיר. במסגרת ההתקשרות בין החברות תספק Med-1 שירותי תפעול, תקשורת ומיקום לאתר הגיבוי של החברה, לתקופה של 5 שנים.
מערכות המידע במימון ישיר משרתות כ-150 משתמשים ופועלות על גבי כ-120 שרתים. עד ליישום הפתרון החדש, מערכת הגיבוי של מימון ישיר התבססה על גיבוי באמצעות קלטות. הערכות שבוצעו על-ידי אנשי מימון ישיר הביאו למסקנה, כי במקרה של אסון או השבתה משמעותית של המערכת יידרשו מספר שבועות כדי להשיבה לעבודה סדירה על בסיס מערכות הגיבוי הקיימות. כתוצאה מהגידול המתמשך בהיקפי המידע והתלות הנרחבת במערכות המידע בחברה, החליטה הנהלת מימון ישיר להקים אתר DRP חם, שיאפשר חזרה לעבודה תוך שעות ספורות, ויבטיח את ההמשכיות העסקית והתפעולית של החברה.
לאחר שבחנה חלופות שונות בחרה הנהלת מימון ישיר להקים את אתר ה-DRP במתקני חברת Med-1. הבחירה במתקני Med-1 נעשתה בעקבות הפריסה הגיאוגרפית הרחבה שלהם, מה שמאפשר לבחור באתר מרוחק ממרכז הארץ, בעל מערך תשתיות מתקדם המאפשר השגת יתירות מקסימלית, ורמת שרידות ורציפות מובטחת של 99.99 אחוז.
חוות השרתים החלופית מצויה במתחם ייעודי למימון ישיר, הכולל שרתים וציוד תקשורת בבעלותה המלאה של מימון ישיר ובגישה בלעדית של אנשיה. כחלק מהציוד שהותקן במתחם מצויים שרתי VMware ESX, שרתי אחסון של NetApp, שרת גיבויים ורובוט נוסף לגיבוי כפול על גבי קלטות. בנוסף מצוידת המערכת במתגי תקשורת של חברת Cisco ובפתרונות אבטחת מידע מתקדמים.
רועי ברוכים, מנהל התשתיות במימון ישיר: "הקמת אתר ה-DRP במתקני Med-1 הוכיחה את עצמה כמוצלחת ביותר הן בהיבט הכספי והן בהיבט האיכותי. יישום הפתרון אפשר לנו לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית תוך מענה שלם וכולל לרציפות והמשכיות עסקית."
אלי מטרה, מנהל אגף מכירות בחברת Med-1: "התלות הגבוהה של המגזר העסקי, הממשלתי והציבורי במערכות מידע היא עובדה קיימת. שם המשחק כיום הוא מזעור סיכונים, וכתוצאה מכך ארגונים נדרשים לתת מענה גם למקרים לא רצויים של השבתת מערכות – בין אם כתוצאה מכשל טכנולוגי פנימי או כתוצאה מאסון חיצוני".

תאריך:  07/02/2013   |   עודכן:  07/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מימון ישיר הקימה אתר גיבוי ב-MED-1
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טוב מאוד
יעל36  |  19/03/14 15:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il