חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט להטמעת מערכת CRM של חברת Salesforce.com ב'בינת סמך' מקבוצת בינת, המובילה בתחום השירותים המנוהלים. הפרויקט ארך כשבועיים, והסתיים בינואר. היקף הפרויקט נאמד בעשרות אלפי שקלים.
המערכת שהוטמעה בפרויקט משמשת את מערך השיווק והמכירות של בינת סמך, ומאפשרת קבלת תמונה חוצת ארגון בזמן אמת של כלל תהליכי המכירות של החברה, הכוללים ניהול לקוחות, לידים, אנשי קשר והזדמנויות עסקיות.
מדובר במערכת ידידותית, שמתאפשרת גישה אליה ממגוון ערוצים, כולל מובייל – דבר אשר מאפשר ניהול מכירות דינאמי וגמיש. היכולת של המערכת לעקוב ולנהל תהליכי מכירה באופן רוחבי ועמוק חוסכת לארגון זמן וכוח אדם, ומאפשרת למערך המכירות של החברה להיות בכל רגע עם היד על הדופק.
"המערכת מאפשרת לנו לקבל תמונה מדויקת, ועוזרת לקדם ולהאיץ את המכירות", מציין אייל מלמד, סמנכ"ל מכירות בבינת סמך. "לאור שביעות הרצון, אנו בוחנים את האפשרות להרחיב את השימוש במערכת ע"י הארגון, ולבצע אינטגרציה שלה עם מערכות נוספות בארגון".
רמי חביב, מנהל הפרויקט מטעם בלאט לפידות, הוסיף כי "מערכת ה-CRM של Salesforce.com מכתיבה את הטון החדש בפרויקטים לשילוב מערכות מידע חדשות בארגון. משך ההטמעה שלה היה קצר במיוחד – מה שנתן מענה מיידי לצרכים העסקיים של בינת סמך. בשוק הדינאמי והתחרותי, בעיקר בשנת מיתון, יש חשיבות יתרה לפתרונות שניתן לשלבם בארגון תוך זמן קצר – לשם יתרון תחרותי ו-ROI גבוה ומיידי".