X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המערכת נפרסה גלובאלית תוך חמישה חודשים ב-15 מדינות שונות. היקף הפרויקט – מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

פרודוור ישראל, מקבוצת פרודוור העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics ERP, השלימה יישום והטמעת מערכת Microsoft Dynamics ERP בקבוצת כנס - קבוצה בינלאומית, בין 3 הקבוצות המובילות בעולם בתחום ארגון והפקת כנסים, עם משרדים ב-15 מדינות שונות.
פרודוור יישמה בקבוצת כנס פתרונות פיננסים ולוגיסטיים עם מודולים כגון: רכש, ניהול לקוחות, ניהול ספקים, רכוש קבוע, ספר ראשי והתאמות בנקים ועוד. המערכת עובדת בצורה רב לשונית ורב מטבעית ומשמשת את עובדי קבוצת כנס במדינות השונות בעולם. המערכת משמשת לניהול ודיווח פיננסי ב-15 מדינות שונות בעולם. במסגרת הפרויקט שילבה פרודוור פיתוח לחישוב מע"מ במדינות שונות בעולם. המערכת יודעת בהתאם למדינה,בה נערך הכנס, מדינה ממנה מגיע הלקוח והמוצר הנמכר לחשב באופן אוטומטי את אחוז המע"מ שיש לגבות מן הלקוח. המערכת מתממשקת למערכות בילינג של חיובי לקוחות וכן ממשק של תשלום למרצים.
הפרויקט עמד בתקציב ובזמן והסתיים בתוך 5 חודשים. היקף הפרויקט – כמיליון ש"ח.
עד כה פעלה בקבוצת כנס מערכת ERP ישראלית מדור ישן, אשר לא תמכה בצורה טובה בתהליכים בארגון ובעיקר להתגמש כאשר השתנו תהליכים בארגון. כמו-כן, המערכת הקשתה על קבוצת כנס לקבל תמונה כוללת וברורה על הפעילות במדינות השונות בה היא פעילה. עם המערכת הקודמת בוצעו החלטות באיטיות עקב חוסר במידע זמין. דיווחים לכל מדינה בוצעו באקסל.
לדברי עמית קפלן, סמנכ"ל הכספים של קבוצת כנס: "לאחר יישום מערכת Dynamics ERP של מיקרוסופט על-ידי פרודוור ישראל, צוות קבוצת כנס יכול לקבל תמונה מלאה על הפעילות בארגון בזמן אמת. עם יישום המערכת השגנו מערכת התומכת אוטומטית בתהליכים הפיננסים והלוגיסטיים בארגון וגמישה לשינויים בתהליכים. כיוון שאנו גוף בינלאומי הפועל גלובלית מצאנו במערכת פתרון ERP המותאם בצורה אידיאלית עבור חברות רב-לאומיות. במקביל, המערכת מתממשקת לסביבת האופיס בארגון וכן למערכות נוספות עימן אנו עובדים. פרודוור הפגינה מקצועיות, ידע וניסיון רב ביישום פרויקטים בינלאומיים ועמדה בהגדרות הזמן והתקציב של הפרויקט".
לדברי איציק ג'יני, מנכ"ל פרודוור ישראל: " באמצעות Dynamics ERP, התהליכים ברחבי העולם בקבוצת כנס מבוצעים באופן מסודר ומהיר, תוך שקיפות גלובלית. פרודוור נבחרה לביצוע הפרויקט עקב הידע והניסיון הבינלאומי הרב של החברה ביישום והטמעת מערכות ה- ERP של מיקרוספט",
אודות קבוצת כנס
קבוצת כנס מתמחה בתכנון, ארגון וביצוע כל סוגי ההפקות והתיירות בארץ ובחו"ל.סל המוצרים שלה כולל: נופשים, הפקת אירועי ענק, מיצגי קונספט מרהיבים, ארגון כל סוגי הכנסים בארץ ובחו"ל, תערוכות, השקות, טיולי גיבוש וטיולי מנהלים, פתרונות קריאטיביים ועוד.
אודות פרודוור
חברת פרודוור ישראל נמנית על קבוצת פרודוור העולמית - אחד האינטגרטורים הגדולים בעולם בתחום ה- ERP מסדרת Dynamics של מיקרוסופט. לפרודוור העולמית ניסיון של למעלה מ-1,250 הטמעות של מערכות, בכל המגזרים, ברחבי העולם. פרודוור ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול בשוק הישראלי ומעסיקה למעלה מ-150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות IT , CRM, ERP, SharePoint, .NET, תשתיות ואבטחת מידע. בשוק הישראלי זכתה החברה 8 שנים ברציפות בפרס ה- Inner Circle היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופט Dynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. לפרודוור מעמד ייחודי שלGSI Integrator) (Global System מטעם מיקרוסופט. פרודוור ישראל מנוהלת על-ידי איציק ג'יני. בין לקוחות פרודוור ישראל: דורד, ISS ישראל, כצט, H&M, הולמס פלייס, פוינטר, גרפיקה בצלאל, א.ר.י ועוד.

תאריך:  07/04/2013   |   עודכן:  07/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרודוור הטמיעה Dynamics ERP בקבוצת כנס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ברדה
במסגרת ההכנות לקראת אירוח טורניר היורו בעיר פ"ת מארגנת העירייה טורניר מיוחד של ביה"ס בעיר עם חלוקה על-פי הנבחרות שישתתפו בטורניר לכיתות ה'-ו'
אבנת אבטחת מידע
זהר נוי
Fischer International Identity בחרה את מסיג' לשותפת מפתח
פתרונות של ניהול וממשל זהויות וגישה מספקות ערך מוסף לעולם הערבי
יוני לובלינר
יורם דורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il