X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אקרוניס מכריזה על פתרונות לגישה מאובטחת מניידים, שיתוף קבצים ארגוני וסנכרון במכשירים ניידים
▪  ▪  ▪
לוגו מטריקס [לוגו רשמי]

אקרוניס, המתמחה בפתרונות הגנה וגיבוי נתונים ומיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, השיקה שני פתרונות לניידות ארגונית: mobilEcho ו- activEcho, שנועדו לפתור בעיות ניהול קבצים ניידים, סינכרון קבצים ארגוני ושיתוף (EFSS) מידע, ומאפשרים יעילות ושיתופיות עבור עובדים ניידים. שתי הכרזות אלו נובעות מן הצמיחה העצומה באימוץ מכשירים פרטיים, התקנים ניידים ותוכניות BYOD (Bring your own device) בארגונים, היוצרת איומים רציניים על אבטחת מידע ואתגרי עמידה ברגולציה עבור חטיבות IT.
mobilEcho הוא פתרון ניהול מאובטח של קבצים עבור עובדים ניידים. הוא מאפשר לחטיבות IT לספק גישה מאובטחת ומנוהלת לקבצים ארגוניים עבור משתמשי התקנים ניידים, בהתבסס על מדיניות קיימת של גישה ואבטחת מידע.
activeEcho הוא פתרון לשיתוף מאובטח של קבצים בארגון. הוא מספק חלופה לשירותים חינמיים לשיתוף קבצים, בכך שהוא מספק ל-IT אבטחה ובקרה על שיתוף קבצים פנים ארגוני וכן עם גורמים חיצוניים.
פתרונות אלו ופתרונות נוספים של אקרוניס יוצגו בכנס שעורכות אקרוניס ומטריקס בנושא גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בסביבות פיזיות, וירטואליות, מובייל והענן בו יוצגו האתגרים ופתרונות חדשניים בתחום זה. זהו מפגש ראשון בסדרת מפגשים שיערכו מטריקס ואקרוניס בישראל. המפגש ייערך ביום ה', 2 במאי 2013, בבית מטריקס, אבא אבן 3, הרצליה פיתוח.
לפי דוח של גרטנר 'סקירת שוק סינכרון ושיתוף קבצים בארגון ', אשר פורסם בפברואר 2013, ארגונים חייבים להפעיל שירותי EFSS (Enterprise file synchronization and sharing) כדי לאבטח נכסי מידע ארגוניים. חוסר הצלחה באספקה של יכולות אלה יעמיד את המידע בסכנת דליפה מצד משתמשים המעבירים אותו בסביבות ענן שאינן נמצאות בשליטה.
ללא ניהול של קבצים ניידים ואסטרטגיית EFSS פעילה, עובדים יכולים לשתף מסמכים ארגוניים עם גורמים חיצוניים, או לאחסן מסמכים במחשב האישי ובמכשירים אישיים אחרים, הרחק מחוץ לשליטה של ה- IT. לכן, ארגוני IT מחפשים אחר פתרונות ניהול קבצים ניידים ויכולות EFSS אשר מגבירים את יעילות העבודה ואת השיתופיות, תוך מזעור סיכוני אבטחת מידע.
מוניקה באסו וג'פרי מן, סגני נשיא מחקר בגרטנר, כותבי הדוח, אמרו כי : "סנכרון קבצים ושיתוף הם יכולות קריטיות עבור עובדים ניידים שהארגונים שלהם מפעילים יוזמות ניידות מתמשכות עם טאבלטים ותוכניות BYOD. אנו מצפים כי ארגוני IT יעמדו בפני ביקוש גובר ליכולות אלה, עם דרישה למיקוד גדול יותר באבטחת מידע ועמידה ברגולציה במיוחד עבור ארגונים בעלי מודעות גבוהה לאבטחת מידע".
אודי טבוך, מנהל מוצר אקרוניס בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "חברות עומדות בפני אתגר גדול של ניהול המידע שלהן מחוץ לגבולות התשתית הארגונית. כשיותר ויותר אנשים משתמשים בטאבלטים וסמארטפונים בארגון, ישנו גידול מהיר בשיתוף לא מאובטח של קבצים ונתונים, והדבר משאיר הרבה ארגונים חשופים. זו פצצת זמן הממתינה לפיצוץ".

תאריך:  22/04/2013   |   עודכן:  22/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרונות המובייל של אקרוניס (Acronis)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ניסקי
הבנק השוויצרי Union BancairePrivée ו-Guggenheim Fund Solutions מפעילים פלטפורמת קרנות גידור המספקת את כל הצרכים של משקיעים בינלאומיים    הפלטפורמה מאמצת שיטות עבודה מומלצות, עומדת בדרישות השקיפות, ומציעה מדיניות איתנה לשליטה בהשקעות, עמידה בתקנים, תפעול קרנות, ניהול סיכונים ומשילות    שירותים אלו יהיו זמינים עבור משקיעים מוסדיים מוסמכים בישראל
יעל ניסקי
קרן בירד אנרג'י תשקיע בפרויקטים משותפים לישראל וארה"ב בתחום האנרגיה המתחדשת. הקרן יצאה בקריאה לחברות להציע הצעות לבקשת מימון
שי מרון
חדש לנקודות המכירה: אפסון משיקה מדפסת המאפשרת הדפסת תוויות ישירות מדפדפני אינטרנט ללא צורך בדרייברים
שי מרון
הקימה רשת אלחוטית ברחבי הכפר
יניב כהן
דאסו סיסטמס מחזירה לחיים את המודלים של לאונרדו דה-וינצ'י
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il