X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אקרוניס מכריזה על פתרון הגנה על נתונים בסביבות היברידיות: ניידים, ענן ווירטואליזציה
▪  ▪  ▪
לוגו אקרוניס [יחצ]

אקרוניס, המיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה כי היא מתרחבת מעבר לשוק הגיבוי והאחזור המסורתי. החברה הציגה פתרון גיבוי ואחזור להבטחת זמינות מידע– אשר מגן על נתונים במכשירים ניידים ומספק מענה לאסטרטגיית BYOD (Bring Your Own Device) שאימצו ארגונים רבים.
"האימוץ הנרחב של עולם הוירטואליזציה ומחשוב ענן, יחד עם השימוש ההולך וגובר בטאבלטים וסמארטפונים, מגביר משמעותית את הסיכון לאובדן מידע ודליפה של נתונים", מסביר אודי טבוך, מנהל מוצר אקרוניס במטריקס. "התפתחויות אלו מביאות לכך שלא ניתן להגן על הנתונים בסביבות חדשות אלו בגישה מסורתית באמצעות טכנולוגיות שחלף זמנן. אקרוניס מרחיבה פעם נוספת את הפלטפורמה שלה, כדי לשמור ולגבות את הנתונים בכל פלטפורמה בצורה קלה, פשוטה ואמינה עבור ארגונים בכל הגדלים".
הפיתוח החדש כולל ארכיטקטורה רציפה, המאפשרת לארגונים להטמיע הגנה על נתונים המיוצרים בפלטפורמת המק של אפל, וכן הרחבת הפלטפורמה המאוחדת של אקרוניס, עם תוספים עבור יישומים עתירי נתונים כגון SQL Server של מיקרוסופט, הנמצאים במגמת מעבר לסביבות וירטואליות.
פתרונות אלו ופתרונות נוספים של אקרוניס יוצגו בכנס שעורכות אקרוניס ומטריקס בנושא גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בסביבות פיזיות, וירטואליות, מובייל והענן בו יוצגו האתגרים ופתרונות חדשניים בתחום זה. זהו מפגש ראשון בסדרת מפגשים שיערכו מטריקס ואקרוניס בישראל. המפגש ייערך ביום ה', 2 במאי 2013, בבית מטריקס, אבא אבן 3, הרצליה פיתוח.
"חברות מאמצות טכנולוגיות חדשות במהירות גדולה יותר מאשר הן יכולות לתכנן אסטרטגיית הגנה יעילה עבורן. ה- IT אחראי על הגנת נתונים לרוחב כל הטכנולוגיות וסביבות המחשוב. אחרי הכל, ניתן להסתמך על הנתונים רק אם ניתן לגשת אליהם בצורה מאובטחת לרוחב כל הפלטפורמות והסביבות, טאבלטים וסמארטפונים", אמר אלכס פינצ'ב, נשיא ומנכ"ל אקרוניס. "אקרוניס מספקת פלטפורמה מקיפה המאפשרת ללקוחות למזער סיכון לנתונים בצורה קלה ואמינה המתאימה לעולם של היום".
"אנו רואים את הכח של ה- Big Data, וירטואליזציה, ענן, ואת האוכלוסיה המתרחבת של עובדים עם שלושה או יותר מכשירים שונים – משנים את עולם אבטחת המידע לעד", אמרה לאורה דבואה, סגנית נשיא תחום אחסון ב-IDC. " המחקר שלנו מראה כי בגל הבא של הוירטואליזציה משתמשים יאמצו בצורה רחבה ריבוי hypervisors בסביבות המחשוב שלהם. ארגונים יתמודדו עם ניהול מורכב יותר ועומס אבטחה גובר".
אודות אקרוניס
מאז השקת פתרון יצירת תמונת הדיסק הראשון שלה ב-2002, אקרוניס תמיד התמקדה בהגנה על נתונים, ללא תלות בפלטפורמה או סביבת מחשוב, ואפשרה מעבר חלק של נתונים ביעילות גבוהה. טכנולוגיית יצירת האימג' של אקרוניס מאפשרת לגבות אובייקטים בודדים, קבצים, מכונות או מערכות – ללא קשר למיקומם. הפלטפורמה המאוחדת של אקרוניס, אשר תומכת בכל ה- hypervisors הגדולים, פועלת בשוק כבר כמעט שנתיים והוכיחה עצמה באלפי רשתות ברחבי העולם.

תאריך:  01/05/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקרוניס מכריזה על פתרון הגנה על נתונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
הסתיים החודש הראשון למבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי" של ארגון ה-BSA
זהר נוי
עלייה של כ-15% בהזמנות דגלים אדומים לעומת אשתקד. הדגל האדום כסממן למחאה החדשה!
זהר נוי
החדשות הכי מקיפות מישראל, שכנותיה במזרח התיכון והעולם היהודי: חדשות מסוג חדש מישראל והאזור    השקה רשמית של האתר המקוון Israel News Cloud חטיבה של News Cloud Overseas Corp
זהר נוי
i2c תציג פתרונות מסחר סלולארי בכנס כרטיסים ותשלומים המזרח התיכון. המשתתפים מוזמנים להתנסות בטכנולוגיות מתפתחות ממקור ראשון; בכירים מהחברה ידברו על מסיר דיגיטלי ועיבוד תשלומים מבוסס ענן
יניב כהן
בסמינר לימודי שהתקיים בשבוע שעבר הציגה ווינד ריבר את הסימולטור Simics
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il