רשת מטבחי
Decor יוצאת בקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח, תחת הסלוגן Decor Language"- השפה שלך בבית". קונספט הקמפיין שם דגש על מגוון מוצרי הרשת הכוללים מטבחים, דלתות וארונות קיר מעוצבים. הלוגו החדש של החברה ייחשף גם הוא בקמפיין, עם צבעו החדש והכסוף.
הקמפיין אשר הופק על-ידי סמנכ"ל השיווק והפרויקטים של החברה, יוראי אבני, צפוי לעלות לאוויר ב 15 במאי, ויכלול שידורי חסות טלווזיוניים בערוצים המסחריים המרכזיים, שלטי חוצות בערי המרכז, מגזינים מקצועיים, אינטרנט ועיתונים כלכליים יומיים.