X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קוצ'ר התארח בכנס הגראג' גיקס אותו מארגן יוסי ורדי: "הדרך הכי טובה להגיע אלינו לחברה, היא לבנות דברים מדהימים ואנחנו כבר נגיע אליכם"
▪  ▪  ▪
קוצ'ר. רוצה לפתור ההתחממות הגלובלית [צילום: AP]

שחקן הקולנוע והיזם אשטון קוצ'ר, הגיע אתמול (ב') לישראל לביקור בן 3 ימים, כאורחו של יזם האינטרנט, יוסי ורדי. קוצ'ר שמעוניין לחפש ולהשקיע בסטארטאפים ישראליים, התארח אתמול בערב, בכנס הגראג' גיקס אותו מארגן ורדי בקביעות. "אני לא מתמקד בסיורים שלי רק בישראל, אלא גם בברזיל, ניו יורק ומינסוטה", אומר קוצ'ר. "אני מחפש פיתוחים טכנולוגיים שיעזרו למשל בפתרונות להתחממות הגלובלית. לכן רציתי לבוא למקום כמו ישראל, בו יש כל כך הרבה אנשים שממציאים דברים".
קוצ'ר הגיע לישראל ביחד עם שותפו להשקעות, גיא עוזרי, מפיק מתעשיית המוזיקה. קוצ'ר ועוזרי משקיעים בקרן A-Grade שייסדו עם רון בורקל בשנת 2011. בין ההשקעות שלהם גרופון, ספוטיפיי ושאזם.
כנסי הגראג' גיקס ידועים ככאלו שמביאים בעיקר אנשים מעולם הטכנולוגיה עם יתרון מובהק במספר המבקרים מהמין הגברי. הפעם, שקוצ'ר הגיע, הרוב המוחלט היה דווקא נשים. אחת האורחות באירוע שאלה את קוצ'ר, האם הוא מעוניין בנשים בחברות שהוא מחפש? "לא משנה לי אם זה נשים או גברים", אומר קוצ'ר, שמוסיף שגם עניין הגיל לא מפריע לו בתחום השקעות הסטארט אפים. "השקעתי גם בחברה של ילד בן 15".
"אני לא משקיע בדרך כלל לבד, אלא עם קבוצת משקיעים", אומר קוצ'ר, לקהל האורחים הגדול שבא להקשיב לו, שהיה מעוניין גם להציג לו בקצרה את הפיתוחים שלו. "הדרך הכי טובה להגיע אלינו לחברה, היא לבנות דברים מדהימים ואנחנו כבר נגיע אליכם".
קוצ'ר גם חילק טיפים לסטארטאפיסטים המתחילים. "חברות בתחילת דרכן, נותנות מהר מידי אחוזים מכובדים בסטארט אפ שלהם, שיכולים להגיע ל-70% והם לא משאירים לעצמם כמעט נתח מהחברה, בשביל לקבל בה החלטות. בשלבים מאוחרים זה הופך לבעייתי אפילו יותר, כי הם יצטרכו לוותר על אחוזים נוספים בשביל לקבל עוד השקעות. סטארט אפים צריכים לחשוב טוב, מי הולכים להיות המשקיעים שלהם וכדאי להם גם לגייס כספים, ממקומות כמו קיקסטרטר, שיעזרו להם לגדול".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  14/05/2013   |   עודכן:  14/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשטון קוצ'ר מחפש סטארט אפ ישראלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא סיפרו לו שההתחממות פסה? ל"ת
באופנה עידן קרח   |  14/05/13 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סנדי פרושר: "חלון ההנפקות גדל בצורה משמעותית עקב העליות בשווקים"    ישראל היא השנייה אחרי סין מבחינת מספר החברות הרשומות למסחר בבורסה האמריקנית
עופר וולפסון
נשיא התאחדות המלאכה והתעשיה אומר כי החלטת הפתע של הנגיד תקל במקצת על מצוקת האשראי המתמשכת ותקל על עלויות המימון    "בניגוד לטענות המקטרגים, הורדת הריבית אינה מעודדת עלייה במחירי הדיור"
עופר וולפסון
מהנדס בניין רכש מבנה ישן ובנה במקומו בניין בן 17 דירות, שאת דירותיו השכיר    לרשות המיסים "שכח" לדווח על פעילותו הכספית מאז 2005
מירב ארד
השר לנדאו: מוטלת עלינו כממשלה האחריות להבין את המשמעויות לטווח הרחוק. זוהי זריקת עידוד לענף התיירות כולו    התאחדות המלונות: במאבק הזה התגלו ידידי האמת של תעשיית התיירות הישראלית
איציק וולף
אלמונים שרפו הלילה שלושה כלי רכב וריססו על קירות מסגד את הכתובות 'תג מחיר' ו'לעילוי נשמת אביתר'    המשטרה פתחה בחקירה    מחר יציין המגזר הערבי את 'יום הנכבה'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il