X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנהיגים רופסים בהנהגת מדינות המערב, מזמינים מלחמה עולמית נוספת גם לאובמה ה"גמיש", כפי שכינה אותו באהדה המנהיג האירני, יש קשרים עם השמאל המהפכני הקיצוני של ארה"ב שתחת השפעתו - עלול להתגלות כנשיא גרוע במיוחד למדינת ישראל
▪  ▪  ▪
חלוש נפש בין קיצונים מסוכנים. אובמה

בתוך מהומת הבחירות הקרבות בישראל ובארה"ב, קל לזהות דמיון רב בין הצדדים היריבים שם וכאן. העמדות של בכירי המפלגה הדמוקרטית נראות דומות לעמדות השמאל הקיצוני הישראלי, ועמדות הרפובליקנים נשמעות לעיתים כאילו הגיעו ממקביליהם בימין הישראלי. אולם, מי שניזון מהתקשורת הישראלית נשלטת-השמאל-הקיצוני, יכול לחשוב שעליית חוסיין אובמה תביא לעולם שחר חדש ושמחה על מסירת שטחי מולדת יהודית. נדמה שאתר NRG של 'מעריב' הפך לאחרונה לשלוחת ההסברה של ברק חוסיין אובמה, ואילו אתר פוקס ניוז נראה ונשמע כמו עמדה קידמית להצגת עמדות של ערכי משפחה, אמונה בבורא עולם, קידום היוזמה האישית וחופש הפרט, הקרובות לעמדות של מחנה פייגלין בליכוד.
אבל העמדות הפוליטיות והערכים של הפוליטיקאים והבוחרים הם רק ביטוי לתבנית הנפשית שלהם. החלוקה הפוליטית בין 'שמאל קיצוני' ל'ימין', כאן ובארה"ב, נובעים מתוך תבנית נפשית דווקא ולא מתוך חינוך, השקפת עולם, ערכים או עמדות פוליטיות טהורות. ההיפך הוא הנכון! התבנית הנפשית, היא-היא מכוונת אדם לדעות הפוליטיות המתאימות לו ולערכים בהם הוא דבק.
מבט על המתמודדים לנשיאות בארה"ב ועל שפת הגוף שלהם נותן רמז די טוב לנפש שמסתתרת מאחורי המועמד. ברק חוסיין אובמה נראה משוחרר, חסר דאגות, "מעופף" במקצת, מישהו בסגנון של "סמוך, יהיה בסדר", המשדר הרגשה שעימות אלים ניתן לפתרון ע"י שיחות, הסברה ו"הליכה לקראת". עם אחמדינג'אד למשל.
המתמודד מולו, ג'ון מקיין, מציג שפת גוף שונה לגמרי. המסר שמשדר מקיין הוא של אדם ענייני ונחרץ, של מי שבהחלט מודאג מפני העתיד, אך מסתכל אליו בעיניים פקוחות ומוכן ומסוגל לפתור את הבעיות, לכשתבואנה. ג'ון מקיין, טייס, איש אמיץ, הגון ובעל עקרונות שלא נשבר ברוחו גם בשבי הוייטנאמי, משדר בשפת גופו, למרות שהשברים בחלק גופו העליון מגבילים את תנועותיו, שמדובר באדם מעשי, מפוכח, מוכן לכל התמודדות.
תבניתם הנפשית של המתמודדים משפיעה וקובעת את הקו המנהיגותי אותו הם מובילים. חולשת נפש של מנהיג מעצמת העל המערבית תביא עד מהרה להתחזקותם של מנהיגים אחרים שיזהו חולשה זאת וינסו להפיק ממנה רווחים, עד כדי הידרדרות למצב של מלחמה עולמית.
החולשה הנפשית אינה אופיינית רק לשמאל הישראלי והאמריקני אלא לשמאל העולמי כולו. הלוקים בנוירוזה זו - שיכונו להלן "חלושי נפש" - בורחים ככל האפשר ממציאות לא נעימה, ונטייתם הנפשית היא להימנע מעימותים כלשהם ולעטוף סיטואציה אלימה במעטפת חסרת רגשות ההופכת את האלימות למצב הניתן לפתרון ע"י מהלך מעוקר רגשית. פעילותם היום-יומית של חלושי הנפש מכוונת להקטנת העומס הנפשי עליהם. בריחה, הכחשה, הדחקה והתעלמות הם המנגנונים הנפשיים העיקריים המשמשים אותם.
לצערי, גם ברק אובמה וגם מנהיגים אירופאיים כגון מנהיגי בריטניה, גרמניה, קנדה, הולנד, שבדיה, גרמניה וספרד, נתפסים כיום כ"חלושי נפש". עלייה של "חלוש נפש" לנשיאות ארה"ב, יחד עם מנהיגות חלשה באירופה, עלולה לעודד את העריצים החדשים ובהם מנהיגי סין, צפון-קוריאה, אירן ורוסיה וונצואלה לצעדים נועזים העלולים להידרדר למלחמה. המנהיג האירני עלי לריג'אני למשל, כבר הזדרז להצהיר שהוא תומך באובמה כי הוא "יותר גמיש".
מצב דומה, בו מנהיגים פוליטיים מרכזיים בעולם נתפסים כ"חלושי נפש", זכור רק מהתקופה שלפני מלחמת העולם השנייה. כזכור, מנהיגי צרפת, פולין, בריטניה וארה"ב נמנו כולם על הצד השמאלי של המפה הפוליטית והחולשה שהקרינו עודדה את היטלר, מוסוליני ומנהיגי יפן לצאת למלחמה ואת יוזף סטאלין, מנהיג רוסיה הסובייטית - מובילת השמאל העולמי - לבחור בתחילת מלחמת העולם השנייה, דווקא בשיתוף פעולה עם היטלר.
מבט מקרוב על קשריו של חוסיין אובמה ועל הסביבה הפוליטית שבה הוא בחר לצמוח, אכן מגלה חולשה נפשית, התבטלות ורפיסות בפני גורמים פוליטיים קיצוניים, רדיקלים ואלימים ואפילו תמיכה בהם!
כך לדוגמה הוא הפרופ' ראשיד חאלידי. חאלידי, ידידו האישי של אובמה ומרצה באוניברסיטת קולומביה, הוא תומך בטרור הערבי וטען בעבר ש"הקמתה של מדינת ישראל היא אסון". על מותו של אבו-איאד, ממתכנני טבח הספורטאים הישראלים במינכן, כתב חאלידי ש"יחסר בעצב לפלשתינים". חאלידי מסרב בימים אלה לכל ראיון עם גורמי תקשורת ועיתון 'לוס-אנג'לס טיימס' המזוהה כשמאלני קיצוני מסרב לפרסם את קלטת הוידיאו שבה נראה חוסיין אובמה במסיבת הפרידה לחאלידי זה. כמובן, 'לוס-אנג'לס טיימס' אינו מוכן אפילו לשחרר את המלל מתוך הקלטת - כל זאת בניסיון נואש לבלום עוד מידע הקושר את אובמה לתמיכה בארגוני שמאל קיצוניים ובכאלה הקשורים לטרור ו/או לטרוריסטים.
חאלידי, למי ששכח, היה דוברו של יאסר עראפת בתקופת השיא של הטרור הערבי הבינלאומי, סוף שנות ה-70' ותחילת שנות ה-80', ושימש גם כמנהל חיצוני של סוכנות התעמולה הערבית WAFA, בצמידות ליאסר עראפת.
ידיד נוסף של חוסיין אובמה הוא ביל איירס. איירס (Ayers) מתואר כטרוריסט פנים-אמריקני, וכמי שהודה בביצוע פעילות טרור בארה"ב ובסיוע לפוצץ תחנת משטרה בעיר ניו-יורק. אובמה נתפס בשקר כאשר תיאר את היכרותו עם איירס כ"סתם היכרות עם מישהו מהשכונה" לאחר שהתגלה שכתב טור בשבח ספרו הקיצוני בעיתון 'שיקגו טריביון'. בשבועות האחרונים התנהל מרדף בחיפוש אחר ספר זה. הספר, שפורסם ב-1974 תחת השם Prarie Fire ונושאו הוא "הפוליטיקה של מהפכנות אנטי אימפריאליסטית", מהווה פצצת זמן וצפוי לפגוע במאמציו של אובמה להיבחר לנשיאות. כותביו של הספר, ביל איירס (William 'Bill' Ayers) ואשתו ברנדין דורן (Bernadine Dorn) מזוהים עם מפלגת השמאל בארה"ב, המפלגה הדמוקרטית. הקשרים בינם ובין חוסיין אובמה, למרות הכחשותיו, הינם קשרים ידידותיים ברמת המשפחה ולא "סתם היכרות מהשכונה". כאילו לא די בכך, בספר שכתבו, הקורא לשימוש בנשק כדי "לעורר מהפיכה עולמית" מופיעה הקדשה לסירחאן סירחאן, רוצחו של רוברט קנדי.
אם לסכם, לחוסיין אובמה יש עפ"י הפרסומים הגלויים מערכת ענפה של קשרים ידידותיים ואידיאולוגיים עם שמאלנים קיצוניים, אנרכיסטים, תומכי טרור אמריקניים ותומכי טרור ערביים. הכומר הקיצוני ג'רמיה רייט [Jeremiah Wright ("אלוהים, קלל את אמריקה!")], איתו קשור אובמה מעל 20 שנה, הטרוריסט וויליאם ביל איירס, פלנגר וגם טוני רסקו (Tony Rezko) שקנה עבור אובמה את ביתו - כולם משוייכים לשמאל הקיצוני המהפכני בארה"ב וניתן להשוות אותם, אולי, רק לאנרכיסטים הישראלים, מרצ, קבוצת 'מצפן' וכדומה. חוסיין אובמה מסרב עד לרגע זה להתנער מהקשר אתם.
למרות זאת, לעיתונים בישראל, בייחוד ל'מעריב' ו'ידיעות אחרונות', יש כנראה אינטרס מובהק להסתיר מכם קשרים אלה ויחד עם כל שאר התקשורת הישראלית השמאל-קיצונית יעשו הכל, אולי תמורת תשלום או הבטחות כאלה או אחרות, לשכנע אתכם שחוסיין אובמה הוא הנשיא האידיאלי לטובת מדינת ישראל. אני ממליץ לקוראינו להתחיל לדאוג.

עמנואל גרטל הוא פעיל למען עם ישראל, חבר מרכז הליכוד, בעלים ומנהל של חברה להנדסת מים וסביבה, תושב פ"ת.
תאריך:  02/11/2008   |   עודכן:  03/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכנת אובמה וחלושי הנפש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בוקר טוב
ינקי  |  3/11/08 21:11
2
מאמר מרשים המציג במדויק הסכנה ל"ת
רעי לוי  |  4/11/08 10:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
שנים אני מתבונן בהתפעלות - לעיתים אפילו בקנאה - ביכולת של אחיי מהשמאל לסלוח לפלשתינים שגרמו לריסוקם בקלפי    זה מוכיח גדלות נפש    הדיבורים על שחרור הרוצח מרוואן ברגותי גרמו לי לבחון מחדש את סלידתי מיגאל עמיר, שגם הוא פגע אלקטוראלית במחנה אליו אני משתייך
יואב לוי
הוא כלי נגינה עדין ולא חפץ שתרצו לקחת איתו סיכונים מיותרים. בהטלת משימה זו על חברת הובלות המובילה ציוד מסוג זה, תוכלו לישון בראש שקט בידיעה כי אחד הפריטים היקרים בביתכם מועבר על יד מובילים מומחים בטיפול הראוי
אברהם אלטלף, עו"ד ומגשר
עסקה לרכישה או מכירה של נכס מקרקעין הינה עסקה מורכבת ויקרה אשר יש לה השלכות בתחומים שונים    על הפרטים החשובים שיש לדעת לפני חתימה על הסכם
ד"ר מרק לוין
בשלבי תכנון ההיריון, מומלץ לעבור את כל טיפולי השיניים הבסיסיים הנדרשים, כצעד מקדם לפני תחילת ההיריון, למזעור הסיכוי להזדקקות, לטיפולי חירום במהלך ההיריון
עו"ד סימה פרי
בשנים האחרונות כובשות נשים את ספסלי המועצות המקומיות, אבל בדרך משלמות מחיר כבד - בבית, בחברה ובעיקר בדימוי הנשי    הפמיניזם מעולם לא נראה עצוב כל כך
רשימות נוספות
הרפובליקנים מנסים להפחיד: זהירות, ליברלים!   /  משה ריינפלד
צ'ייני מככב בסרט פרסומת לאובאמה  /  משה ריינפלד
הפער מצטמצם - 5% לאובמה  /  משה ריינפלד
אובאמה  /  צבי גיל
שחיתות היא עניין של גיאוגרפיה  /  עו"ד יראון פסטינגר
רגע לפני ההכרעה בארה"ב  /  בצלאל לביא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il