X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהסתדרות רמזו לחסן כי מוטב שישעה עצמו לאלתר בכיר בהסתדרות ל"גלובס" שעות לפני הודעתו של חסן: "אלון בחור נבון, הוא יידע לעשות את הדבר הנכון בעצמו" מדוע עיני התעורר עכשיו, למרות שהדברים ידועים כבר שנתיים?
▪  ▪  ▪
חסן. השעיה עצמית עד לתום הבירור [צילום: פלאש 90]

יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, אלון חסן, הודיע היום (א') כי הוא משעה את עצמו מתפקידו בוועד עד לסיום הבירור שעורכת ההסתדרות בעניין עסקיו הפרטיים, שמקיימים לכאורה פעילות עסקית עם לקוחות הנמל ואף עם הנמל עצמו. בארגון החליטו לבדוק את הטענות שהופיעו בכתבה שפורסמה בערב יום שישי האחרון, אף שהן פורסמו כבר לפני שנתיים במסגרת תחקיר בעיתון הארץ.
ל"גלובס" נודע כי בהסתדרות רמזו לחסן כי מוטב שיעשה זאת בעצמו, זמן קצר לפני התייעצות ראשונית שערכו בעניין יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, היועצת המשפטית של האגף, עו"ד מיה פרי-אלתרמן, ויו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי.
"אלון בחור נבון, הוא יידע לעשות את הדבר הנכון בעצמו", אמר ל"גלובס" בכיר בארגון, מספר שעות לפני הודעתו של חסן.
חסן הודיע על השעייתו בפגישה אישית שערך עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני. דוברו מסר מאוחר יותר כי "בפגישה הדגיש חסן שכל פעולותיו אושרו כחוק וכנדרש על-ידי דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אשר מונה על-ידי שר התחבורה, ישראל כץ".
במקביל להודעה של חסן, במה שנראה כמו התנהלות מתואמת ומתוזמנת, מסרה ההסתדרות: "יו"ר ההסתדרות, עופר עיני הודיע ליו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן שהוא מקבל את החלטתו להשעות את עצמו. ההסתדרות תמשיך לעמוד לצד העובדים לקראת המו"מ הצפוי על עתיד הנמלים. בכוונת יו"ר הסתדרות להביא שינוי בחוקת ההסתדרות לפיו לא יתאפשר לחבר ועד להחזיק בעסקים פרטיים המצויים בקשר עסקי עם מקום העבודה".
ההודעה הזו המחישה כי בהסתדרות לא היו זקוקים לבדיקה מדוקדקת במיוחד בכדי להגיע למסקנה שאיש ועד לא יכל להחזיק בעסקים פרטיים שמקיימים פעילות עם מקום עבודתו.
על-פי תחקיר הארץ מאוקטובר 2011, חסן מחזיק בחברת הובלות פרטית (בן עידן הובלות) שמספקת שירותים ללקוחות הנמל. בתחקיר נרמז כי עובדי הנמל נהגו לעבוד ביעילות רבה יותר בכל הקשור למטעניה של חברת היצוא החקלאית אגרקסקו לא רק בשל הטענה כי מדובר בסולידריות עם ציבור החקלאים, לא גם ואולי בעיקר משום שאגרקסקו היא לקוחה חשובה של בן עידן הובלות.
עוד עלה מהתחקיר כי חסן מחזיק בחברה שמייצרת חומרי ניקוי, כאשר חברה שלישית שנמצאת בבעלות בני משפחתו משווקת את מוצרי הניקוי לחברת הנמל. בכתבה שפורסמה בערוץ 2 הוצג מסמך שלפיו המשאיות של בן עידן הובלות זכו לשירות מהיר ויעיל במיוחד בנמל, יותר מכל חברה אחרת. חסן טוען כי המסמך מפוברק, וכי רק משאית אחת של החברה פקדה את הנמל בשנה האחרונה.
בהסתדרות טענו היום כי הם היו מודעים לכך שחסן מחזיק בעסקים פרטיים, אולם לא ידעו כי עסקים אלה קשורים לנמל - זאת אף שהדבר ידוע כאמור מזה כשנתיים.

תאריך:  16/06/2013   |   עודכן:  16/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון חסן השעה עצמו מוועד עובדי הנמל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא די בהשעיה עצמית
חוסיין אובמה  |  16/06/13 23:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוענת: גיל, מימד, צומת ועלי"ה לא החזירו את המקדמות שקיבלו למימון הבחירות לכנסת ה-18, למרות שלפי פסיקת ביהמ"ש העליון עליהן לעשות זאת משום שלא עברו את אחוז החסימה
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי ביטל את עונש המאסר שהוטל על דוד זרזבסקי בשל אי העברת 2.6 מיליון שקל למע"מ    הנימוק המרכזי: שניים מילדיו חולים במחלות קשות והוא מטפל בהם
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי דחה את ערעורה של אינס על ההחלטה שלא למחוק טענות אלו מכתב ההגנה של News1 בתביעה שהגישה נגד שורה של אמצעי תקשורת
איציק וולף
ראש הסגל בבית הלבן הצהיר כי אם הנשיא האירני החדש יודה בתוכנית הגרעין הלא חוקית - הוא ימצא באמריקנים שותפים    נשיא סוריה ברך את עמיתו הנבחר מאירן    סוריה גינתה את החלטת מצרים לניתוק היחסים
מערכת אתר ערוץ הספורט
אחרי שפוטר מנהל מכבי לשעבר התראיין ל"וואלה! ספורט"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il