X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברות וירגונט וטרנסגול משיקות את האפליקציה החדשה האפליקציה מאפשרת לארגון למדוד את רמת הידע של העובדים בתחום אבטחת המידע, לזהות ולחסום דליפת מידע שמקורה בטעות אנוש או באי הכרת נהלים וכללי אבטחת מידע הטמעה ראשונה של האפליקציה בעיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪
וירגונט [יח"צ]

טרנסגול  [יח"צ]
וירגונט, המתמחה בתחומי ייעוץ ואינטגרציה בתחומי אבטחת מידע ותקשורת, ובית התוכנה טרנסגול, בראשות פיני קורן, פיתחו והשיקו את האפליקציה החדשה. האפליקציה הוטמעה במספר ארגונים, ביניהם עיריית רמת השרון, והיא מאפשרת לנהל את רמת הידע והרגלי ההתנהגות של העובדים בתחום אבטחת המידע, למדוד את היכרות העובדים עם נוהלי אבטחת המידע הפנים ארגוניים, לאתר נקודות תורפה בארגון לחשיפת מידע בשוגג, ועל-ידי כך לטפל מראש ולהפחית משמעותית חשיפת מידע בשל טעות אנוש.
דוד מנשה, סמנכ"ל תקשורת ותקשוב בעיריית רמת-השרון, וצחי שלום, מנהל אגף הטכנולוגיות בעירייה, שהובילו את התהליך האירגוני, ציינו כי הם רואים חשיבות גדולה בהתקנת אפליקציית HOTSPOT החדשה, לאחר שהתרשמו מיכולותיה.
לדברי מנשה ושלום "האפליקציה מאפשרת להוסיף לשכבות הטכנולוגיות של אבטחת המידע בארגון גם שכבה לניהול של רמת הידע של הגורם האנושי, לאתר את נקודות התורפה בארגון בהם קיימים פערי ידע, הבנה או התנהגות נכונה בשמירה על המידע, ולאפשר לארגון לבצע תהליך מסודר של סגירת הפערים."
ברמת הפרט האפליקציה החדשה חושפת את משתמש הקצה לשאלות בתחום אבטחת המידע בתדירות שנקבעת על-ידי גורמי יחידת המיחשוב. העובד נדרש לענות על שאלה אמריקנית ובסיום הוא מקבל חיווי מיידי לגבי התשובה הנכונה, ובמידה והעובד ענה תשובה שגויה – הוא מקבל הסבר לגבי התשובה הנכונה.
ברמת הארגון – האפליקציה כוללת מערכת ניהול הכוללת דוחות וסטטיסטיקה, ניהול משתמשים, וניהול השאלות והתשובות. כלי המדידה מאפשר לקבל נתונים כגון שאלות אליהן נחשף כל משתמש, תשובות שענה עליהן נכון או לא נכון, ומספקת יכולת ניתוח ברמת המשתמש, המחלקה או ברמת כלל הארגון וכן ברמת שאלות ספציפיות. כך מקבל מנהל אבטחת המידע אינדיקציה לגבי פערי הידע הקיימים בארגון וכיצד ניתן בדרך פרואקטיבית לסגור אותם – באמצעות הדרכה מעמיקה יותר של העובדים, נהלים חדשים, איתור של התנהגות משתמשים שיכולה לגרום לאובדן ונזק למידע, ואף סגירה של הפערים ההתנהגותיים באמצעים טכנולוגיים במידה וכאלו קיימים.
האפליקציה גם מסייעת לארגונים הנדרשים לעמוד בדרישות רגולציה של אבטחת מידע או בתקינה של אבטחת מידע הדורשת מדידה של רמת מודעות העובדים לתחום אבטחת המידע. האפליקציה הינה בעברית אך תומכת במגוון שפות, מיועדת למדידה ובקרה של רמת הידע והרגלי התנהגות במגוון נושאים והיא מוגנת בזכויות יוצרים ומוכרת כספק יחיד בתחומה.
לימור גרוסמן-אברהם, מנכ"ל חברת וירגונט: "הגורם האנושי הוא הנקודה הרגישה של כל ארגון בבואו להגן על נכסי המידע שלו. ההשקעה הארגונית בטכנולוגיות אבטחת מידע היא רבה, אך לא ניתן להתעלם מהצורך להתייחס בקביעות לצורך לבצע ניטור שוטף, רציף וקבוע לרמות הידע והרגלי ההתנהגות של הגורם האנושי.
לפרטים נוספים: hotspot@virgonet.co.il

תאריך:  19/06/2013   |   עודכן:  19/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפליקציה למדידת ידע העובדים באבטחת מידע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il