X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"ציפי לבני - מה שטוב למדינה" מיליוני שקלים נשפכו על הפרסום הנבוב הזה, בסגנון כמעט סובייטי; שלט שאינו אומר כלום - כשם שהגברת נשואת השלט אינה אומרת דבר-טעם כלשהו בכל הזדמנות שהיא נדרשת לפצות פיה
▪  ▪  ▪
מה שטוב ללבני [צילום: פלאש 90]

שני דברים צדו במיוחד את העין בכניסה לישיבת מרכז הליכוד ביום ראשון. האחד - שלט חוצות ענקי שנשא את תמונת יו"ר קדימה וה"סיסמה": "ציפי לבני - מה שטוב למדינה". השני - נערות שתחבו לכל מכונית קופסת סוכריות נושאת תמונת אחת המתמודדות לכנסת מטעם הליכוד.
אשר לשלט-החוצות: כמוהו מתנוססים למכביר בימים אלה בדרכי ישראל. מיליוני שקלים נשפכו על הפרסום הנבוב הזה, בסגנון כמעט סובייטי; שלט שאינו אומר כלום - כשם שהגברת נשואת השלט אינה אומרת דבר-טעם כלשהו בכל הזדמנות שהיא נדרשת לפצות פיה.
היא אומנם טוענת לכתר, רוצה, אוי כמה רוצה, להיות בקרוב ראש הממשלה, אבל איש אינו יודע דבר על רעיונותיה ועמדותיה. ככה היא רוצה להנהיג?
השלט, עלבון לשכל, הוא עוד הפקה זוהרת מבית היוצר של אדלר-את-ארד, שניים שחושבים כנראה - מאז ימי שרון העליזים - ש"המדינה זה אני", כלומר של "פורום החווה". בינתיים עוד "מכה" כספית נאה עשו לביתם.
צודקים, האדלרים. אין לבוא אליהם בטענות. הם הרי מקבלים יד חופשית מידי פוליטיקאים, שגם בימים אלה של מיתון, פיטורים, קיצוצים וצימצומים - יש להם די והותר מזומנים כדי להציף את ערי ישראל בכרזות-ענק שאומרות: "תראו, אין לי מה לומר, ולכן הבה תבחרו בי"...
השלט הזה, שקיבל במעין התרסה את פניהם של חברי מרכז הליכוד הבאים בשערי גני התערוכה בתל אביב, הוא פרסומת מנקרת עיניים (עם הכנסה נאה בצידה) למפרסם ו"אוי לבושה" ללבני. הוא יותר מועיל למפרסמים ומזיק למפורסמת. המסר שלו בראנז'אי, שציפי לבני היא חלק ממנה. ואגב, כדי שיהיה מדוייק יותר, חסרה בו מלה שלא מופיעה במקור: "מה שטוב למדינה - הפלשתינית"...
יש לקוות שהליכוד, כמו גם מפלגות אחרות, יפקידו פחות מקדימה של לבני, את עתידן בידי משרדי פרסום יהירים, שמטמטמים לנו את השכל, שמשחיתים את השפה העברית והופכים את העם היושב בציון לנבוב ולריקני.
ובאשר לסוכריות: הן הזכירו נשכחות, את מרכזי הליכוד הנודעים לשמצה משנים עברו, עם הגרעינים, מחזיקי המפתחות, עטים ושאר פינוקים ומתנות שהרעיפו המתמודדים, בוודאי בעלי הון שביניהם, על חברי המרכז. אז נכון שהפעם, ב-8 בדצמבר, הבחירה היא בקרב מאה אלף מתפקדים (באזורים הבחירה היא בקרב אלפים בודדים), הפעם קשה לפנק את כ-ו-ל-ם, אבל חברי המרכז הם הגרעין הקשה בקרבם, ועדיין הם הגורם המשפיע ביותר.
האם הם זקוקים לסוכריות כדי להשתכנע ולתמוך במועמדת בעלת אמצעים? האם ממתקים זה מה שיקנה את לבם? מסופקני. על אחת כמה וכמה כאשר ראיתי מצידה השני של הקופסה, כי הסוכריות בטעם פרי הדר הן מתוצרת... גרמניה! איזה חוסר-טעם לאומי.
גם אם הקווים המפרידים בין המפלגות הגדולות קצת היטשטשו, דומה שהבחירות הקרובות יהיו יותר אידיאולוגיות מקודמותיהן. השאלה היא בעצם, מי תוותר פחות מהאחרות, מי תעמוד איתן יותר על משמר זכויות העם. האם יש למישהו ספק מהי התשובה?
אלה הן בחירות שנותנות הזדמנות גדולה למחנה הלאומי לנצח - ובגדול. וזאת - לאור הכשלון הגדול של ממשלות שרון ואולמרט, עם שרת חוץ שעשתה אפס בכל התפקידים שמילאה, ולאור הבריחה ממפלגת העבודה ההופכת לשחקן מישנה על המגרש ב-10 בפברואר.
הליכוד, אף שקלט לשורותיו כמה אישים-מתמודדים שבינם לבין המצע הברור שלו אין ולא כלום, עודנו יותר לאומי-אידיאולוגי מכפי שנדמה, בעיקר עם הסיעה הנוכחית שלו )"12 המופלאים" שהלכו במדבר האופוזיציה), עם הבן-יקיר-לי בני בגין, ועם המצטרף הגדול מכולם, משה (בוגי) יעלון. זוהי בפוטנציה מפלגת-שלטון מובהקת, שביכולתה ללכד סביבה את כל גוש הימין המתעצם.
מנגד, הליכוד הפסיד במפתיע את אחד מטובי בניו, ד"ר עוזי לנדאו. זוהי נטישה מעציבה, בלתי מוצדקת, אבל יותר מובנת מנטישת לבני, בוים והנגבי בזמנם לעבר מחוזות השמאל. שלא כמותם, עוזי לפחות לא החליף עקרונות. יש סיכוי גדול ורצון רב, שלאחר הבחירות נראה אותו מכהן כשר בממשלת נתניהו, מחזק בה ובמדינה את המימד הלאומי.
כי מה שטוב באמת למדינה, בשפל המדיני, ביטחוני ומוסרי שאליו נקלעה, זוהי ממשלה אחרת, שאפשר כבר עתה לראות את מרכיביה המפלגתיים ופניה האנושיים. ממשלה שיש הרבה ציפיות ממנה. ממשלה שלא תחלק סתם-ככה סוכריות להמונים, בדמות הבטחות שאין להן כיסוי. ממשלה שתנקה את הרחובות מפשיעה ותבטיח את הגבולות ממתקפה.

תאריך:  19/11/2008   |   עודכן:  21/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציפי משמאל, עוזי מימין, בוגי במרכז
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
האם מישהו יודע כמה כסף משולם
לפרסומי אדלר?  |  19/11/08 20:25
 
- כמה משלם ביבי ליוסי אחימאיר
עבור נופת הצופים?  |  20/11/08 00:07
 
- 95%מהמדיה הם נופת צופים לשמאל ל"ת
זה בסדר מבחינתך..  |  20/11/08 08:40
 
- אתה צודק ביבי באמת הפך לשמאל
.  |  20/11/08 08:45
2
הרי היא מצזבתת לנו על נקיונה
אחד מרבים  |  19/11/08 22:00
3
לנדאו צודק- הלכוד נוטש עקרונות ל"ת
מרידור= לבני  |  19/11/08 23:49
4
אין בינם ובין המצע כלום
הערה לשונית  |  19/11/08 23:59
5
לא בטוח שביבי טוב לישראל כמו
שטוען אחימאיר?   |  20/11/08 00:28
6
ניפלאות ביבי במנוע החיפוש גוגל
נימרוד לוי.  |  20/11/08 00:47
 
- לילה חשוך, ואראפל, וברק! ל"ת
רק נתניהו  |  21/11/08 13:32
7
מה שטוב למדינה:שפוליטיקאים כמו
קורן נאוה,טבריה  |  20/11/08 05:36
8
עם ליבני - מה שהיה הוא שיהיה
קדימה+עבודה  |  20/11/08 08:33
 
- ביבי לא שונה מקדימה+עבודה
.  |  20/11/08 09:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הפקידים סירבו לסייע ב-25 מיליון שקל לנפגעים הקשים מנפילת חפציבה    השופט רביד מורה להעביר להם שליש מהסכום הדרוש, ובכך נוזף למעשה בפקידים
אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
כאשר מתבצעת עסקת מכר מוניטין על פני שנים רבות, אין לדעת מראש את שוויה    על כן המיסוי עליה צריך להתבצע בשלב מימוש המוניטין
אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
חדשות לבקרים מצליח הנישום הישראלי המצוי להערים על דיני המס באמצעות פיקציות משפטיות (תכנון מס)    המחוקק מצידו מנסה להיות שני צעדים לפני הנישום    הפעם קוראים לכך 'חברת משלח יד זרה'
עו"ד דניאל פלד
בימים אלו, כשחרב הפפיות של הפיטורין מהעבודה מרחפת מעל כולנו, עו"ד דניאל פלד, מומחה לדיני עבודה ומשפט אזרחי, מזכיר לנו את זכויותינו
אליקים העצני
כל הראיות במשפט בית השלום מעידות לטובת העותרות, אך השופטת פרוקצ'יה סירבה לקבלן בטענות בלתי הגיוניות בעליל    מדוע? מפני שבג"צ ניצב באותו הצד של המתרס כמו הממשלה והאליטות השמאלניות    פסק הדין הזה, למרות שאינו יחיד, הוא פרשת-דרכים. הוא משאיר אחריו למעלה ממחצית העם מיותמים ומנושלים ממקור הצדק, חיים במדינה שבשבילם אין בה דין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il