X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד ברק מצא סוף סוף אג'נדה ואינו חדל מלהסית נגד המתנחלים העיתוי המעולה של הקירבה לאזכרת רבין איפשר להחיות את ההסתה הוותיקה נגד ציבור שלם הסיבה לכך היא מצבו האבוד של השמאל בבחירות. העלייה הצפויה של נתניהו מטריפה את מתחריו ובנסיונם למנוע זאת הם מסיתים, מכפישים, זורעים שנאה, הורסים את צה"ל, ומזניחים כל משימה אחרת בתקווה לחלץ תגובה קיצונית אלימה
▪  ▪  ▪

עשרות השוטרים פרצו באישון ליל לבית משפחת פדרמן, כשהם מרסקים את החלונות והדלתות, משתלטים על בני המשפחה באלימות ומכות, זורקים אותם החוצה תוך דקות, והורסים את הבית על תכולתו. חיילי גבעתי מהגדוד הסמוך רומו על-ידי מפקדיהם ונשלחו לחסום תושבים מלהגיע לאזור בתירוץ של חדירת מחבל. דברי הבלע והגידופים של זוג תושבים, אנשי שוליים מוכרים, נגד חיילי צה"ל, נוצלו עד תום ע"י תועמלני התקשורת. בערוצי טלוויזיה הושמעו הדברים שוב ושוב תחת הכיתוב: "תושבי קריית ארבע". התגובות ההפוכות של ראש המועצה ושל עוד 99% מהתושבים, צונזרו.
אהוד ברק מצא סוף סוף אג'נדה ואינו חדל מלהסית נגד המתנחלים. העיתוי המעולה של הקירבה לאזכרת רבין איפשר להחיות את ההסתה הוותיקה נגד ציבור שלם, והעצרת נוצלה שוב ע"י ברק להפרכת משפטים פרובוקטייבים דוגמת "עשבים שוטים שהפכו לגידולים סרטניים ושלחו גרורות".
העיתונים מלאו כתבות על השטן החדש, "נערי הגבעות", העלילה השחוקה של תמונת רבין במדי ס.ס. שהופצה ע"י סוכן השב"כ, אבישי רביב, במטרה ללכלך את הימין בשרות השמאל, קמה לתחייה בתקשורת כאילו לא מעולם נחשפה בוועדת שמגר. צוותים משולבים, חמורי סבר, של כל זרועות הביטחון והמשפט הוקמו לקדם את 'האסון הלאומי', סרטים מאובקים על המחתרת של שנות השמונים נשלפו ונטחנו במוח האזרחים בעוצמה ובקצב של שטיפת מוח סובייטית תקנית, כאילו אין טרור והאירנים והחיזבאללה עברו לתחום הסריגה.
שיא השיאים של הרדיפה, הרשע והציפצוף על הצדק מגולם בפרשת "בית השלום" בחברון, שקנייתו תועדה בוידאו שבכל מדינה מתוקנת, לא הייתה מותירה מקום לספקות. צו הפינוי שנתנה הפרקליטות מתעלם מכל הראיות, לרבות הקלטה מדהימה של המוכר המודה שמכר את הבית. בג"צ אישר את הצו הסדומי הזה, שבר את כל השיאים שלו עצמו בהחלטה פוליטית מוטה ושרירותית שבעקבותיה ניתן למחוק מן המילון מילים כמו "הוכחה" ו"אמת".
ציבור שלם נדחק אל הקיר באופן שנראה מאורגן ומתוזמן. ביו"ש אסורה (רק ליהודים) בנייה בלתי חוקית, כמובן. בנייה חוקית אין, כי היתרים לא ניתנים וכעת גם קניה חוקית מתועדת כבר לא נחשבת.
נשאלת השאלה מדוע מגבירים שלטון השמאל ועיתונאיו את הלהבות לגובה כזה? מה ההגיון ללבות כעת שנאה ושנאת נגד?
התשובה נמצאת במצב האבוד של השמאל בבחירות. העלייה הצפויה של נתניהו מטריפה את מתחריו והם איבדו מעצורים בנסיונם למנוע זאת. לשם כך הם מסיתים, מכפישים, זורעים שנאה, הורסים את צה"ל, ומזניחים כל משימה אחרת בתקווה לחלץ תגובה קיצונית אלימה, לא רק מילולית כמו בקריית ארבע.
כל מה שנותר לשמאל לאחר פשיטת הרגל של דרכו זו התקוה שמופרע מימין יגיב למכבש המרושע הזה ויצור גל אהדה שיציל את המחנה הטובע מאיבוד השלטון.

תאריך:  24/11/2008   |   עודכן:  24/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרובוקציה נולדת
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
על צנזור 20 התגובות הראשונות ב
דן מנו  |  24/11/08 20:55
2
לבועז , וכי מה אתה מתפלא ...?!
הרשלה  |  24/11/08 21:50
3
לא צריך להסית
ע.ג1  |  25/11/08 07:15
 
- עגבת 1 -אל תדביק כאן את האנשים ל"ת
אלי קופטר  |  25/11/08 09:11
 
- הבנתי
ע.ג1  |  25/11/08 15:47
4
ברק כבר משלם על ההסתה וההתעמרו
קורן נאוה,טבריה  |  25/11/08 09:01
5
מחתרת אוסלו והקדוש המעונה רבין
ירון זכאי  |  25/11/08 19:32
6
התקוה היחידה: מפלגת "התקוה"!!!
הניה  |  25/11/08 21:24
7
התגובות של המחבלים.
4 עובד ברשת   |  26/11/08 08:46
 
- ל 4 עובד ברשת הבהמות והבהמיות-
הרשלה  |  26/11/08 10:50
8
העצני, כל הכבוד! אתה צודק 100%
מתנחלת בחיפה-דניה  |  27/11/08 15:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
מסיבות בלתי ברורות יש מי שדואג להדליף לתקשורת את הדרשות של הרב עובדיה יוסף, בעיקר בשעה שכלולות בהן התבטאויות המעצבנות את הציבור החילוני    כל מי שמבקש לשפוט את דבריו של הרב עובדיה חייב להבין כי הוא ואנחנו, החילונים, ניזונים ממקורות תרבותיים אחרים    עולם המושגים שלו שואב ישירות מהעולם העתיק ומן התרבות החקלאית
ד"ר ניסן שריפי
דומה, כי במדינתנו נתפתח בשנים האחרונות זן חדש של שופטים, סוג מיוחד של יושבי על מדין, שכל תכלית קיומם וכל מהותם בעולם הזה היא חיסול    בתחילה דובר בחיסול תיקים, אך מטבע הענין וכתוצאת לוואי הימנו - חוסלו גם בעלי הדין
איתן קלינסקי
הפצע הסרטני של עַבְדֵי הוראה המשולבים במערכת החינוך התפשט לממדיו ההרסניים בתקופה כהונתה של לימור ליבנת, תופעה שהתעצמה במהלך כהונתה של יולי תמיר    העצוב הוא שני ארגוני המורים אינם מעלים את הנושא של שילוב עבדי הוראה באמצעות הקרנות והעמותות, שהן למעשה כיסוי לתופעה של חברות קבלניות
ד"ר דניאל שינהר M.D
התינוק שוב פלט על כל סביבתו והחגיגה בעיצומה    התופעה המוכרת לכל הורה מאד מתסכלת ולעיתים אף מדאיגה    למה זה קורה? מה ההשלכות? ומה הטיפול?
אבי גולדרייך
משרד הבריאות העביר ללא מכרז את פעילותו עבור נכים ל'מכון לואיס' המנוהל על-ידי פרופסור שני שכבר פוטר בעקבות פעילות בלתי חוקית    טרטור הנכים על-ידי המכון ודרכי התנהלותו הלוטות בערפל - מעלות חשש כבד שמשהו מסריח במכון לואיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il