X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל התגייסה בחפץ לב לשירות הג'יהאד, השם לו למטרה לגרש את עם ישראל מדאר-אל-איסלאם ומדינת ישראל משתפת איתו פעולה מתוך תקווה ואשליה שאם יקריבו את תושבי ההר, תישאר השפלה לפליטה יש דרך אחרת. עם ישראל ייקח את מדינת ישראל מידי כנופיית שלטון החוק, כנופיית התקשורת, יבחר לעצמו כנסת חדשה וממשלה חדשה שנאמנה אך ורק לעם ישראל, ותסרב לשרת את הג'יהאד
▪  ▪  ▪
להשיב את הג'יהאד לעולם ממנו בא, באותה נחרצות שבה בוצע פוגרום הבית היהודי בחברון [צילום: פלאש 90]

לפני שבוע פרצו נציגי הגי'האד העולמי לבית חב"ד במומבאי, והוציאו להורג ששה יהודים ויהודיות. הרצח היה על-פי מצוות הג'יהאד, להרוג את כל הכופרים שלא קיבלו עליהם את האיסלאם, או שלמו את כופר הנפש (ג'זיה) שהכובש המוסלמי זכאי לו מכוח הג'יהאד.
אתמול, יום חמישי ז' בכסלו פרצו נציגי הג'יהאד העולמי אל הבית היהודי בחברון, תוך שימוש ברימוני-הלם, גז מדמיע והתנפלו על היהודים המתגוררים בבית. תוך שעה זרקו נציגי הג'יהאד את בעלי הבית היהודי אל הרחוב, וקינחו בזריקת רימוני הלם וגז מדמיע גם ברחובות העיר העברית הראשונה, קריית ארבע. עשרים וארבעה יהודים נפגעו בפעולה, אך איש לא נרצח. נציגי הג'יהאד בתקשורת התמוגגו מנחת, והשר לענייני שרות הג'יהאד הלך לאספת בחירות נינוחה בתל אביב.
מדינת ישראל, שריה, יועציה, שדרניה, שופטיה ושוטריה, התגייסה בחפץ לב לשירות הג'יהאד. הגי'האד שם לו למטרה לגרש את עם ישראל מדאר-אל-איסלאם (כל מקום שמוסלמים שלטו בו בעבר) ומדינת ישראל משתפת איתו פעולה מתוך תקווה ואשליה שאם יקריבו את תושבי ההר, תישאר השפלה לפליטה. זו בדיוק האסטרטגיה של הג'יהאד, שימוש בדהימי נגד עצמו. הדהימי הוא היהודי שקיבל על עצמו את הכניעה לדרישות הג'יהאד, הסכין למרות הג'יהאד, הסכים להעלות לו מס, וקיבל על עצמו להילחם ביהודים שאינם מקבלים את מרותו של הג'יהאד. ברק, ברק, ביניש ואולמרט, דיכטר וכספית, גולן ושטרנהל כולם יהודים גלותיים דהימים שקיבלו על עצמם את הכניעה לג'יהאד, ואת מילוי מצוותיו. לו מינה יאסר ערפאת עליו השלום בעצמו את מנהיגי ישראל בוועדה מסדרת, לא יכול היה אפילו להמציא משתפים יותר יעילים חרוצים אלימים ואנטישמים יותר מן הנזכרים לעיל.
וכי מה מציע לנו בן כספית בנושא של נוער הגבעות? לחסל את הבעיה בכל מחיר. מה פירוש "כל מחיר?" שר הרווחה הרצוג נותן את התשובה: לעצור אותם ולעשות להם "חינוך מחדש" שזה בדיוק מה שעשו מאו-טסה-טונג, סטאלין ושאר מנהיגי הקומוניזם: חינוך מחדש בגולאג. לא נורא אם ימותו כמה בדרך. מה דורשת רשות הטרור והרצח? את פינוי היהודים מן הבית היהודי הלאומי. אפשר להתחיל מן הבית היהודי בחברון.
מדינת ישראל משתפת פעולה עם הג'יהאד נגד עם ישראל. עם ישראל ברובו הגדול הבין שחלוקת הארץ עם הג'יהאד היא מתכון להשמדתו של העם היהודי, אם במומבאיי, ואם בארץ ישראל. עם ישראל ברובו הגדול יודע שכל שטח המצוי תחת שלטון הג'יהאד הוא בסיס להמשך הלחימה בשארית הפליטה של אושוויץ, טרבלינקה ופז. עם ישראל ברובו הגדול מבין שהג'יהאד, הנאציזם והאיסלאם חד הם: אידיאולוגיות השוללות את זכות קיומה של האומה היהודית. לכן כל משרת של הג'יהאד, גם אם ידו על המיקרופון והעיתון, איננו אלא משתף פעולה עם השמדת העם היהודי. מדינת ישראל, כמשתפת פעולה של הג'יהאד שוללת את זכות קיומו הריבוני של עם ישראל בארצו והיטיב לבטא זאת נשיא ההסתדרות הציונית מר אברום בורג: רוצו להשיג לכם אזרחות זרה.
יש דרך אחרת. עם ישראל ייקח את מדינת ישראל מידי כנופיית שלטון החוק, כנופיית התקשורת, יבחר לעצמו כנסת חדשה וממשלה חדשה שנאמנה אך ורק לעם ישראל, ותסרב לשרת את הג'יהאד. שלטון החוק האמיתי איננו התעמרות בבית היהודי אלא השלטת שלטון העם היהודי על ארץ ישראל. שלטון החוק האמיתי הינו מתן עדיפות ברורה לעם היהודי בארצו, ללא התחשבות באיומיו של האויב הג'יהאדי. שלטון החוק האמיתי הוא דיכוי מיידי וממושך של הגי'האד עד להכרתת הג'יהאד מן הארץ. הג'יהאד הוא בעיה עולמית, ממנהטן ועד מומבאיי, ויש להשיב אותו לעולם ממנו בא, בנחישות ובאותה נחרצות שבה בוצע פוגרום הבית היהודי בחברון.

ד"ר ברנדשטטר מתמודד על מקום ברשימת מפלגת "התקווה".
תאריך:  05/12/2008   |   עודכן:  05/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל בשירות הג'יהאד
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
עם ישראל אייכה?תתעורר!אם העם ה
קורן נאוה,טבריה  |  5/12/08 19:56
 
- את מטורפת ל"ת
פטריוט ישראלי  |  6/12/08 10:51
 
- צודקת - צודקת - צודקת! ל"ת
תודה נאווה  |  6/12/08 18:02
2
חס וחלילה להתעמת איתם
ע.ג1  |  6/12/08 00:05
 
- שנאתך ליהודים , באה מטיפשותך!!
הרשלה  |  6/12/08 09:29
 
- צודק מאה אחוז
דר יובל  |  6/12/08 15:31
 
- חינוך מחדש לע.ג.1
יורם 1  |  7/12/08 01:26
3
לעתונות הישראלית יש חודשיים
נחום שחף  |  6/12/08 08:59
4
הימין בשירות החמאס
ד.ה  |  6/12/08 09:11
 
- השמאל ההזוי פשוט אוהב לשכוח.?!
הרשלה  |  6/12/08 11:35
5
התשקורת והסמול בגצ=סוףלמדינה
אייל ר  |  6/12/08 12:11
6
יובל תודה. שא ברכה. ל"ת
יישר כח!   |  6/12/08 14:16
7
ישר כוח, כל מלה כסלע הארץ.
צביקה 100  |  6/12/08 16:50
8
לא בשרות הג'יהאד ולא בטיח....
מטאטא  |  6/12/08 18:21
9
מה אתם רוצים מברק? הוא מייצג
גדעון אמיר  |  6/12/08 18:38
10
והדהימי, בעל "עיטור האבירות"?
הניה  |  6/12/08 21:51
11
מה אתה חושב לעשות עם הערבים?
דודו לוי  |  7/12/08 11:43
 
- חוק וסדר
דר יובל   |  11/12/08 07:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
למרבה ההפתעה, מארגני פסטיבל עכו מבטלים באחת את הדבר הכי בסיסי בעבריינות, והוא העונש הטבעי    זאת הם עושים, על-ידי העתקת אירועי החג – לחנוכה... בכך הם מחקים את ממשלת ישראל והולכים שבי אחרי טיפשותה המדינית, אשר לאחר ירי קסאמים לעבר יישובי ישראל במטרה להרוג אזרחים יהודים – מקפיאים ליורים את המתנות ומעכבים להם את התשלומים, במקום לבטל הן את המתנות והמחוות והן את התשלומים...
ציפי לידר
בעקבות פרשת ויצא
יוני גרף
תתפלאו, אך יש עוד רבים וטובים במפלגת העבודה    פשוט צריך לדאוג שהאנשים שמייצגים את החברתי, את היוני, את התקני, ואת הציבורי - ייכנסו לצמרת המפלגה. אז תהיה זו מפלגה ראויה    אך לא די בכך; הדרך של מפלגת העבודה עדיין זקוקה לאנשים שילכו בה וימשיכו אותה, והאנשים האלה הפעם הם אנחנו
אברהם (פריצי) פריד
רכבת הבחירות. מעשה תאילנדי, גשרים ואופניים, תועבה באוטובוסים, מונופול ההדלפות, במערך איך כל חדש, הקובייה ההונגרית
ד"ר אברהם בן עזרא
הנצחון של זרועות הביטחון במלחמה נגד הנערים והנערות בבית השלום בחברון, הובנה כראוי על-ידי הרשות הפלשתינית    כעת הם דורשים פינוי שאר היהודים מחברון לאלתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il