X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נושא זה יהיה במרכז כנס מיוחד, שתקיים מטריקס גלובל בהשתתפות מר ג'וני לי, מנהל פעילות ה-AppStore של China Telecom, ודוברים בכירים נוספים, שיספרו מניסיונם האישי על הצלחה בפעילות מול השוק הסיני
▪  ▪  ▪

נושא זה יהיה במרכז כנס מיוחד, שתקיים מטריקס גלובל בהשתתפות מר ג'וני לי, מנהל פעילות ה-AppStore של China Telecom, ודוברים בכירים נוספים, שיספרו מניסיונם האישי על הצלחה בפעילות מול השוק הסיני
עם למעלה מ-420 מיליון משתמשי אינטרנט במובייל בסין , שהופכים אותה כיום למדינה בעלת מספר משתמשי המובייל באינטרנט הגבוה ביותר לעומת כל מדינה אחרת, שוק אפליקציות המובייל הסיני הפך להיות הדבר החם והמעניין ביותר עבור חברות ויזמים העוסקים בתחום. יחד עם זאת הדרך להצלחה יכולה להיות מייגעת ומורכבת וצריך לדעת איך לא להיכשל ובעיקר איך להצליח בשוק אפליקציות המובייל הסיני.
נושא זה יהיה במרכז כנס מיוחד, שתקיים מטריקס גלובל, חטיבת האופשור של מטריקס, שהשיקה לאחרונה מרכז פיתוח לאפליקציות מובייל בעיר צ'אנגז'ו בסין, עבור לקוחות מטריקס בסין ובעולם. מרכז זה צפוי להיות הבסיס להקמת מרכזי פעילות נוספים של החברה בסין.
הכנס שכותרתו "איך לא להיכשל בשוק אפקליקציות המובייל הסיני" יעסוק בכל ההיבטים הקשורים לפעילות פיתוח אפליקציות מובייל ו-WEB בשוק הסיני ויכלול סקירה כוללת של השוק תוך התייחסות לצרכים, האתגרים, סיפורי הצלחה וטיפים ליישום. הכנס מיועד למנהלים בכירים ומייסדי חברות ישראליות, העוסקות בתחום פיתוח אפליקציות למובייל ול-Web, ומעוניינות לקדם ולהרחיב את פעילותם בשוק הסיני .
הדובר המרכזי בכנס יהיה מר ג'וני לי, דירקטור פיתוח עיסקי ב-China Telecom (בעלת מאות מיליוני מנויי סלולר) שאחראי על פעילות 'חנות האפליקציות' (AppStore) של החברה. בהרצאתו יסביר ג'וני לי על הצרכים והאתגרים בשוק המובייל וה-Web הסיני ועל היוזמה של China Telecom לקדם שיתוף פעולה עם חברות בעולם ובישראל בפרט בפרויקטים פנימיים שהם מבצעים עבור לקוחותיהם ובכלל.
דוברים נוספים בכנס יהיו: זיו מנדל, מנכ"ל משותף במטריקס גלובל שיישא את דברי הפתיחה ; צבי שלגו, מנכ"ל ומייסד PTL Group , המלווה ומנהלת פעילות של חברות בסין, שידבר על אסטרטגיה תפעולית והאתגר בהשגת יתרון תחרותי בסין ; יאיר מץ, מנהל בכיר לשעבר בחברות בינלאומיות שפועלות בסין ויועץ עסקי בהווה לחברות בתחומי ניהול ושיפור תהליכים, שיביא את סיפורו האישי וחוויתיו בפעילות בסין בהתייחסות לפערים תרבותיים ועסקיים בניהול צוותים ולקוחות בסין ; רונן אנגלר, סמנכ"ל מכירות במטריקס גלובל, שידבר על שירותי לוקאליזציה, פיתוח וניהול offshore בסין.
בנוסף יתקיים במהלך הכנס פאנל שאלות ותשובות בהנחיית זיו מנדל ובהשתתפות הדוברים בכנס ומומחים נוספים בתחום כגון: רועי דיה - יועץ אסטרטגי למודלים עיסקיים וברק פז-טל – מייסד ובעלים של שתי חברות אינטרנט בסין.
לדברי יואב צ'רניץ, מנכ"ל מטריקס גלובל - סין, "מאפייני השוק הסיני בכל הקשור לפיתוח בעולמות המובייל וה-WEB מהווים כיום הזדמנות לחברות ויזמים ישראלים העוסקים בתחום. השוק הסיני מחפש חדשנות. להרבה גופים סינים, פרטיים וממשלתיים, יש רצון אמיתי שמוביל לביצוע מהלכים ממשיים להיחשף ולאמץ חדשנות טכנולוגית ישראלית".
צ'רניץ מוסיף כי "תעשיית האינטרנט והמובייל בסין התפתחה מאד בשנים האחרונות והנפחים גדלו משמעותית. לפעילות מול השוק הסיני יש אופי מיוחד וההתנהלות מולו מחייבת ניסיון קודם ואימוץ דפוסי עבודה שונים. הכנס שאנו עורכים ייתן לחברות ויזמים ידע וכלים חשובים להבין את ההזדמנות".
הכנס יתקיים ב-6 לאוקטובר 2013, בין השעות 8:45-12:45 במרכז ההדרכה של ג'ון ברייס מכללת הי-טק בתל אביב. מלבד הכנס ייהנו המשתתפים גם מהאפשרות להיפגש באופן אישי עם מר ג'וני לי במסגרת פגישות אחד על אחד.
אודות מטריקס גלובל
מטריקס גלובל, חטיבת האופשור של מטריקס, עוסקת במתן שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה במודל Offshore ו- Nearshore בישראל, מזרח אירופה וסין. החברה מספקת ללקוחות ישראלים ובינלאומיים שירותים מקצועיים ואיכותיים במגוון תחומים וטכנולוגיות מתקדמות ביחס עלות/תועלת גבוה. במטריקס גלובל מועסקים כ-1000 עובדים במספר אתרים בישראל, מזרח אירופה וסין. בין לקוחות החברה ניתן למנות את קומברס, TI, CA, EMC, קודאק, סרגון, אקטימייז, ורינט, בנק לאומי, ישראכרט, פניקס, כלל, משרד האוצר, משרד המשפטים, בזק, ח"א, הוט, ועוד.

תאריך:  10/09/2013   |   עודכן:  10/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חברות אינטרנט  סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך להצליח בשוק אפליקציות המובייל הסיני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אפליקציות סיניות?
אפליקטור  |  30/10/13 16:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
טכנולוגיית ה-Sandbox של Palo Alto Networks – עכשיו גם בסביבת אנדרואיד
עדי וילדר
היין זכה במדליית זהב בתחרות 'אשכול הזהב' 2013
יניב כהן
יניב כהן
הכלי החדש, פרי פיתוחה של Maple הישראלית, פתוח לשימוש בחינם לכל המעוניין
שי מרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il