X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קטארגז בחרה את Bwise כדי לתקנן את תוכנית ניהול הסיכונים הארגוני שלה ולהגדיל את היעילות
▪  ▪  ▪

BWise, חברה של NASDAQ OMX והספקית המובילה של תוכנת ממשל תאגידי, ניהול סיכונים וציות (eGRC), הודיעה היום שקטארגז, המפיקה הגדולה ביותר בעולם של גז טבעי נוזלי, בחרה את Bwise לספקית המועדפת שלה לתוכנת GRC. היעד העיקרי של Bwise הוא לתחזק ולנהל את אסטרטגיית ניהול הסיכונים הארגוני (ERM) שלה ולתמוך בשילוב של הסיכונים התפעוליים שלה ואמצעי הבקרה והפעולות הקשורים אליהם כדי לפשט את תהליך ה-ERM במטרה להגדיל את היעילות.
כדי לתמוך בתוכנית ה-ERM שלה, קטארגז חיפשה פתרון תוכנה שיכול לתקנן את פרקטיקות ניהול הסיכונים ואמצעי הבקרה במסגרת אחת שאפשר יהיה להטביע אותה ברחבי הארגון ולאפשר שפת סיכונים אחת בכל החברה. "Bwise נבחרה בגלל בסיס הלקוחות המכובד שלה, הגמישות של הפלטפורמה שלה ויכולתה לספק להנהלה דוחות ולוחות מחוונים מותאמים ספציפית על חשיפות לסיכונים חשובים, דרישות בקרה והתקדמות ביישום פעולות שזוהו", אמר ראהאט לטיף, מנהל סיכונים ראשי, קטארגז.
קטארגז, שמרכזה בדוחא, קטאר, הוקמה ב-1984. החברה היא המפיקה הגדולה ביותר בעולם של גז טבעי נוזלי, עם קיבולת תפוקה שנתית של 42 מיליון טון. כתאגיד גדול עם הרבה גופים והרבה סביבות משתמשים, חשוב לקטארגז לזהות סיכונים, לקבוע להם עדיפות ולהפחית את הסיכונים האלה בכל חלק של הארגון, כחלק מתוכנית ה-ERM שלה.
"Bwise גאה מאוד לקדם את פניה של קטארגז כלקוחה חדשה. אנחנו מתרחבים במזרח התיכון וזאת מחמאה בשבילנו שקטארגז, הספקית הגדולה ביותר בעולם של גז טבעי נוזלי, בחרה את Bwise כפתרון תוכנת ה-GRC המועדף שלה. אנו מצפים לעבוד עם קטארגז על היעדים שלה, בייחוד שיפורים באיכות ויעילות בניהול סיכונים", אמר רוברט פיסלמן, מנכ"ל Bwise.
Bwise, שנרכשה על-ידי NASDAQ OMX ב-2012, תומכת בארגונים במעקב, מדידה וניהול של סיכונים ארגוניים חשובים באמצעות פלטפורמת ה-GRC BWise(R). Bwise נמצאת בריבוע המנהיגים בריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות ממשל תאגידי, סיכונים וציות (GRC) לשנת 2012. בקשו עותק חינם של הדוח באמצעות www.bwise.com
אודות BWise
BWise, חברה של NASDAQ OMX, היא מובילה גלובלית בתוכנת ממשל תאגידי, ניהול סיכונים וציות (GRC). פלטפורמת ה-GRC BWise(R) המבוססת על מורשת חזקה בניהול תהליכים עסקיים, מספקת לחברות פתרונות תוכנה מוכחים נחשבים מאוד לניהול סיכונים, בקרה פנימית, ביקורת פנימית, ניהול ציות ומדיניות, GRC של מיחשוב וניהול ביצועי קיימות. הפתרונות מקצה לקצה של BWise תומכים ביכולת של הארגון להבין, לעקוב, למדוד ולנהל סיכונים ארגוניים חשובים. BWise עוזרת לחברות להיות באמת בשליטה על-ידי איזון הביצועים מול הסיכונים הפיננסיים וסיכוני המוניטין שלהן, שיפור האחריות התאגידית והגדלת היעילות הפיננסית, האסטרטגית והתפעולית. באמצעות BWise, ארגונים יכולים לציית ביעילות לתקנות נגד שחיתות כגון FCPA וחוק השוחד הבריטי, חוק סרבנס-אוקסלי, חוקי המימשל התאגידי האירופאים, ISAE3402/SAS-70, PCI-DSS, Solvency II, באזל II ו-III, דוד-פראנק, תקני ISO ורבים אחרים.
משרדי המכירות, השירות והתמיכה של BWise ברחבי העולם דואגים לצרכי ה-GRC של מאות לקוחות, בניהם: אדידס, AEGON, Ahold, AngloGold Ashanti, Connexxion, Health Alliance Plan (HAP) of Michigan, LeapFrog, Liebherr, Marathon Oil, Southern Company, Swiss Life ו-Transcontinental. למידע נוסף, בקרו באתר www.bwise.com. עקבו אחרינו בלינקדאין, פייסבוק וטוויטר.
אודות NASDAQ OMX
NASDAQ OMX Group, Inc., הממציאה של הבורסה האלקטרונית, מניעה כלכלות ומספות טכנולוגיות מהפכניות לכל מחזור החיים של עסקה – מניהול סיכונים דרך המסחר והמעקב ועד לסליקה. בארה"ב ובאירופה אנו הבעלים והמפעילים של 26 שווקים, שלוש מסלקות וחמישה גופי משמורת ניירות ערך מרכזיים התומכים במניות, אופציות, השקעות עם הכנסה קבועה, נגזרים, סחורות, חוזים עתידיים ומוצרים מובנים. הטכנולוגיה שלנו, המסוגלת לעבד יותר ממיליון מסרים בשנייה במהירויות של פחות מ-40 מיקרו שניות עם זמן פעולה תקינה של 99.999%, מניעה יותר מ-70 בורסות ב-50 מדינות מפותחות ומתפתחות אל העתיד, ומבצעת אחת מכל עשר עסקות בניירות ערך בעולם. מוצרי הנתונים והמדדים הכלל עולמיים עטורי הפרסים שלנו הם אמות המידה בענף הפיננסים. כביתן של 3,400 חברות רשומות עם שווי שוק של 6 טריליון דולר שהחידושים שלהן מעצבים את העולם, אנו נותנים לרעיונות של מחר גישה להון היום. ברוכים הבאים למקום שבו העולם קופץ קפיצה גדולה קדימה, כל יום. ברוכים הבאים למאה של NASDAQ OMX.
לפרטים נוספים, בקרו באתר www.nasdaqomx.com. עקבו אחרינו בפייסבוק ([קישור]) ובטוויטר ([קישור]). (סימול: NDAQ ומשתתפת במדד S&P 500)
מידע נוסף
לחצו כאן כדי לצפות בחדר החדשות לנו למידע נוסף על BWise.
ליצירת קשר: BWise, חברה של NASDAQ OMX
Maddy van den Berg
מנהלת השיווק
madeleine.vandenberg@bwise.com
+31 73 6464 915
www.bwise.com

תאריך:  11/09/2013   |   עודכן:  11/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת האנרגיה קטארגז בחרה את Bwise כספקית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר חלוץ
באירוע ישתתפו עשרות משלחות מחו"ל, נציגי תאגידים בינלאומיים ומשקיעים זרים בחיפוש אחר טכנולוגיות המים הישראליות
יניב כהן
בעקבות הרכישה תועשר פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE באמצעות אפליקציות לניתוח עמידות מוצרים מתקדם
מיכל סדן
5 מתחמים, 6 תערוכות, 7 אוצרים ועשרות אמנים מבוססים וצעירים - וכולם מתכנסים תחת המטריה של אמנות יהודית עכשווית. הפתיחה – ב-16 בספטמבר
יניב כהן
רד האט מוקמה ברביע המובילים של ריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות יישומים באתר הלקוח
איילת קלטר
לראשונה סדנת הורים ומחנכים בנושא - דיאטה החלום ושברו וכיצד לגדל ילדים בריאים בעולם רודף רזון, בהנחיית דיאטניות קליניות מוסמכות, המתמחות בטיפול בהשמנה והתנהגויות אכילה, לפי עקרונות "שפת האכילה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il