X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ערוץ 10 מאיים לנקוט הליכים אם ארנון מילצ'ן לא ישתף פעולה בהליכי בקשת הרישיון מקורבי מילצ'ן: "האחריות להמשך הערוץ רובצת לפתחו של רון לאודר"
▪  ▪  ▪
ארנון מילצ'ן [צילום: פלאש 90]

עליית מדרגה ביחסים המעורערים בין ערוץ 10 לבעל המניות ארנון מילצ'ן: במכתב ששלח עו"ד יורם בונן, המייצג את הערוץ, לעורך דינו של מילצ'ן, עו"ד ליאור פורת, מאיים ערוץ 10 לנקוט הליכים במקרה שמילצ'ן לא ישתף פעולה בהליכי בקשת הרישיון. על-פי המכתב, הערוץ ערוך לבקשת רישיון בתוך שבוע.
בינתיים טוען מילצ'ן כי רון לאודר התחייב בפניו להחזיר לו את כל השקעתו בערוץ 10, אם ירצה לעזבו. בסביבתו של לאודר דוחים טענה זו מכל וכל.
"בחודשים האחרונים פנינו אליך פעמים רבות בכתב ובעל-פה בבקשה לקבלת המסמכים הדרושים ובעלי עניין בהן לצורך הגשת הבקשה לרישיון טלוויזיה בערוץ 10", כותב עו"ד בונן לעורך דינו של מילצ'ן. "ואולם, על-אף פניותינו החוזרות והנשנות בבקשה להירתמות לעניין ולהעברת המסמכים הדרושים ללא דיחוי, נכון למועד זה לא זכינו למענה כלשהו לגופו של עניין, ואף ניסיונותינו להבין את סטטוס הטיפול עלו בתוהו. בכל הכבוד, התנהלות זו אינה ברורה לנו.
"למעט המסמכים הנדרשים מכם, אנו ערוכים להגשת הבקשה לרישיון בתוך מספר ימים. אנו שבים ומבקשים אפוא כי תמלאו את החובות המוטלות עליהן כבעלות מניות בישראל 10 ותעבירו לידינו את כל המסמכים הדרושים להגשת הבקשה לרישיון תוך 7 ימים מיום מכתבנו זה.
"איננו רואים מנוס מלהזכיר כי התנהלות זו צפויה לגרום נזקים כבדים לישראל 10 ולבעלי מניותיה, וכבר מעמידה בסיכון את המשך פעילותה של ישראל 10 ואת מקור פרנסתם של אלפי עובדים, מפיקים ויוצרים, ומנגד - כל שנדרש ממרשותיך הוא אישור כי לא חלו שינויים בפרטים הנוגעים אליהן.
"נוכח חיוניות קבלתו של הרישיון להמשך פעילותה של ישראל 10, ולאור המאמץ הרב וההון העצום שהושקעו על-ידי חלק מבעלי המניות במטרה לעמוד בהתחייבויות הנדרשות על-מנת לקבל רישיון לשידורי טלוויזיה, המשך ההתעלמות מפניותינו לא תותיר בידי ישראל 10 כל ברירה אלא לנקוט הליכים הנדרשים על-מנת לעמוד על זכויותיה, ובכלל זה לאכוף על מילצ'ן לקיים את חובותיו".
מקורביו של מילצ'ן מסרו כי "מי שמסכן את קיומו של ערוץ 10 ואת עובדיו הוא זה שמסרב לעמוד בהתחייבויותיו להחזיר למילצ'ן את ההשקעה בערוץ במקרה שזה לא יעלה על מסלול של רווחיות. האחריות להמשך דרכו של הערוץ רובצת לפתחו של אדם אחד - רונלד לאודר".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  14/11/2013   |   עודכן:  14/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערוץ 10 למילצ'ן: אתה מסכן פרנסת אלפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
לי-אור אברבך
הנהלת ערוץ 10 עדכנה את ועד עובדי הערוץ במשבר בין בעלי המניות יוסי מימן, רון לאודר וארנון מילצ'ן    כדי שערוץ 10 יקבל רישיון כל בעלי המניות חייבים להיות חתומים עליו, אך נכון לעכשיו רק שניים מבין שלושת בעלי המניות חתמו
עידן יוסף
שרון גל אומר כי הוא נלחם ברוחות רפאים ומציין כי פרש על-רקע תנאי העסקה    על הבדיקה נגדו: "עד לרגע זה אין לי מושג על מה מדובר"
עידן יוסף
הסיבה הרשמית לפרישתו לא נמסרה ובערוץ 10 מסרבים להתייחס לעניין    ל-News1 נודע כי לא זו בלבד שלא הסכים להפחתה בשכרו אלא דרש לקבל יותר במסגרת חברת הפקה
איתמר לוין
שרון גל קיבל מערוץ 10 הכושל 100,000 שקל בחודש תמורת הנחיית מהדורת החדשות הכלכלית. זה אותו ערוץ שחייב למדינה וליוצרים עשרות מיליוני שקלים. אולי גם בזה ביבי אשם?
לי-אור אברבך
בהנהלה הנוכחית נאלצים לבצע את הקיצוץ, ששיעורו צפוי להיות שונה מבכיר כזה לאחר, לאור החלטת דירקטוריון חדשות 10 מלפני כחצי שנה, שטרם מולאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il