X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מהנדסים ומעצבים צעירים מכל העולם מוזמנים לשדרג את פראג הישנה
▪  ▪  ▪
Taxi Prague [יחצ]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על "אתגר העיצוב 2014", תחרות עיצוב עולמית למעצבים צעירים, אשר תערך זו השנה השלישית ברציפות. נושא התחרות השנה יתמקד בבירת צ'כיה, פראג. מתמודדי התחרות מוזמנים ליצור, בעיצוב חופשי, עצם מחיי היום יום של העיר, אשר יתרום למבקרי העיר הרבים ולתושביה. התחרות פתוחה למהנדסים ולמעצבים מכל העולם, והיא נערכת בשיתוף מגזין הרכב הצ'כי AutoDesign&Styling, האגודה לעיצוב בצ'כיה ומגזין העיצוב הצ'כי "Dotyk".
כדי לנצח בתחרות, על הפרויקט הזוכה להציע רעיון ידידותי למשתמש ולסביבה, אשר משקף במקביל גם מאפיין ייחודי של פראג - עיר אירופאית המשלבת מאפיינים עכשוויים עם ארכיטקטורה מסורתית ובעלת מאות נקודות ציון תיירותיות. מטרת התחרות הינה להציג את היכולת הטמונה בעיצוב לשיפור חיי האנשים, ולהראות כי עיצוב אינו עיסוק רק ביוקרה אלא יותר עניין של נוחות.
"זו השנה השלישית בה מתקיימת תחרות העיצוב, ואנו שמחים לבסס כאן מסורת קטנה. אנו מקווים כי הנושא שעליו החלטנו השנה ימשוך משתתפים רבים מכל העולם, וכי הדבר יסייע להם בקריירה העתידית שלהם כמהנדסים ומעצבים", אמרה אן אסניו, סגנית נשיא לחווית עיצוב בדאסו סיסטמס, ויו"ר חבר השופטים בתחרות הקודמת.
אתגר העיצוב של דאסו סיסטמס הוא חלק בלתי נפרד מהמאמץ המתמשך של החברה לאתר ולתמוך בכישרונות צעירים בעולם ההנדסה והעיצוב. בשתי התחרויות הקודמות שנערכו בשנים האחרונות השתתפו קרוב ל-150 מהנדסים ומעצבים, רובם סטודנטים. חלק מאלו כבר החלו לממש את הפוטנציאל שלהם לקריירה המקצועית שלהם. למשל, זוכה התחרות של שנת 2011, דייגו גארסיה, עובד כעת כמתמחה בחברת המכוניות סיאט, בעוד זוכה התחרות בשנה שעברה מתמחה כיום בהונדה אירופה.
לכל פרטי אתגר העיצוב 2014 של דאסו סיסטמס ניתן להיכנס לאתר AutoDesign&Styling, שם גם מתבצעים שלבי הרישום לתחרות והגשת הפרויקטים. התאריך האחרון להגשת שרטוטים הוא ביום ו', 28 בפברואר 2014. הפרויקטים המובילים יבחרו על-ידי צוות שופטים של מומחים עצמאיים מעולם העיצוב, האקדמיה והייעוץ.
המנצחים יוכרזו בגילון מרץ של AutoDesign&Styling ובמגזין הדיגיטלי "Dotyk". הפרויקט שיגיע למקום הראשון יזכה את המעצב אותו בפרס של 1,000 אירו, והמקומות השני והשלישי יזכו ב-500 ו-300 אירו בהתאם, כמו גם להכרה רחבה וחשיפה במקומות נכבדים.
-
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-170,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר
תאריך:  26/01/2014   |   עודכן:  26/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס מציגה את "אתגר העיצוב 2014"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטלי נבון
Pincho טאפאס בר מסעדה בתחנה הראשונה, משיק HAPPY TAPAS כוס בירה בשישה שקלים בהזמנת מנת טאפאס!
יעקב אברמוביץ
המעבדה החדשה תאפשר לארגונים לבצע בדיקות היתכנות (POC), פיתוח והכנה להטמעת טכנולוגיות לניתוח ביג דאטה בזמן אמת    במעבדה מתבצעות פעילויות בתחום הטלקום והאינטרנט    בהשקת המעבדה השקיעה אקטיביו 200 אלף שקלים
מיכל סדן
העבודות של מיכל שטרית המוצגות בתערוכת "זרקור", נעשו לאחר ביקורים ביפן ושהות ארוכה בקיוטו, בירתה העתיקה
אסף מואב
המספר של השנה: 315,000 קבצי קוד זדוני חדשים בכל יום
שי מירון
השילוט הדיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית בתוך סניפי הבנקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il