X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס השלימה פרויקט לפיתוח מחודש של מערכת ניהול המועמדים והלקוחות של חברת דנאל
▪  ▪  ▪

אגף יישומי דיינמיקס של מטריקס, המתמחה במתן שירותים ופתרונות לחברות וארגונים על בסיס פלטפורמה זו, השלים בהצלחה פרויקט לפיתוח מחודש של מערכת ניהול המועמדים והלקוחות של קבוצת דנאל, מחברות שירותי משאבי האנוש וההשמה המובילות בארץ. היקף הפרויקט, שהסתיים לאחרונה מוערך בכ-1,800,000 ש"ח.
מערכת ניהול המועמדים והלקוחות של דנאל, המבוססת על פלטפורמת Dynamics CRM של מיקרוסופט, שפותחה על-ידי מטריקס, משרתת את מאות עובדי דנאל בכ-34 סניפים ברחבי הארץ. מטרת הפרויקט הייתה לשפר ולייעל את עבודתם השוטפת בגיוס, מיון והשמת עובדים מול לקוחות החברה באמצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות ולהפוך למובילת שוק בטכנולוגייה פורצת דרך של גיוס ומיון מהיר של המועמדים.
הפרויקט כלל תהליך איפיון, בניית ארכיטקטורה, פיתוח, בדיקות ואינטרגציה למערכות נוספות של דנאל כגון אתר האינטרנט של החברה, המהווה את אחד הערוצים המרכזיים לקבלת קורות חיים של מועמדים לעבודה ולרשתות חברתיות.
אחד המרכיבים המשמעותיים בפרויקט היה פיתוח והטמעה של מנוע חיפוש טקסטואלי מתקדם המבוסס על טכנולוגיות Full Text Search של MS-SQL. המנוע הייחודי והמתקדם, לצד יכולות אוטומטיות לאיתור מועמדים יסייעו לעובדי דנאל באיתור מהיר, איכותי ויעיל יותר של מועמדים מתאימים בהתאם לדרישות לקוחות החברה.
לדברי ערן מרדכי, סמנכ"ל חטיבת משאבי אנוש של קבוצת דנאל, "דנאל היא מחברות שירותי משאבי האנוש המובילות בישראל ומכאן שהחברה משקיעה רבות במערכות טכנולוגיות מתקדמות התומכות במערך הגיוס והסינון של מועמדים לטובת לקוחותיה. המערכת מאפשרת לנו לספק למועמדים ולמעסיקים רמת שירות מקצועית יותר,איכותית יותר ומהירה יותר ביחס לכל גורם אחר בענף.
הבחירה במטריקס לביצוע הפרויקט נבעה משיתוף הפעולה המוצלח בפיתוח המערכת המקורית ושביעות הרצון שלנו מהמקצועיות והשירות של מטריקס ומומחיה בתחום".
לדברי אודי כץ, מנהל אגף יישומי דיינמיקס במטריקס, "מערכת ניהול המועמדים והלקוחות של דנאל היא מערכת ליבה עסקית המשמשת את עובדי החברה בעבודתם השוטפת מול הלקוחות. שדרוג המערכת לגרסה מתקדמת יותר של פלטפורמת Dynamics CRM לצד מנוע החיפוש הטקסוטאלי הייחודי שהטמענו יאפשר להם לעבוד בצורה מהירה ואיכותית יותר מול הלקוחות תוך איתור המועמדים המתאימים ביותר לכל תפקידי המשק הישראלי."
לדברי ארז איצקוביץ, מנהל תחום פתרונות עסקיים Dynamics, מיקרוסופט ישראל, "השינויים וההתפתחויות הטכנולוגיות בכלל ובשוק ההשמה בפרט מחייבים את ספקי השירותים, להיות מוכנים עם מערכות גמישות ויעילות שיסייעו ליועצי ההשמה ונציגי השירות להתמודד באופן יעיל ומהיר עם דרישות הלקוחות מחד ופניות המועמדים מאידך. מערכת ה- Microsoft Dynamics CRM, בשילוב עם מנוע החיפוש הטקסטואלי שמבוסס על טכנולוגיות מיקרוסופט, מותאמת לצרכים אלה ומקנה ערך עסקי רב בניהול תהליכים, בקבלת החלטות וניהול קישרי לקוחות ומועמדים. אני מברך את חברת דנאל ואת חברת מטריקס על היישום המוצלח."
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית,ייעוץ, Offshore, מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיבים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, ע"פי סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו-IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

תאריך:  10/04/2014   |   עודכן:  10/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס שדרגה את מערכת ה-CRM של דנאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
מכריזים על MongoDB 2.6: קפיצת מדרגה עבור מסד הנתונים הגדל במהירות הרבה ביותר בעולם
שי מירון
אפסון מכריזה על ה-EH-TW5200 – מקרן ייעודי לגיימרים הכולל "מצב מהיר" חדש ויכולת להפעלת תכנים מסמארטפונים וטאבלטים
יעל ניסקי
מייעצת לתכנונם של פרויקטי תקשורת שהיקפם מיליוני שקלים
אורטל זוהר וולף
11 תחנות הרדיו האזוריות המובילות בישראל חוברות לתחנות רדיו יהודיות ברחבי העולם למשדר חגיגי בחסות 014 של בזק בינלאומי
יעל ניסקי
הציון התקבל עבור פתרונות החברה לגילוי של איומים מתקדמים ומתמשכים וגילוי פריצות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il