X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשך יכולת הירי על מערב הנגב פירושה, שמלחמת 'עופרת יצוקה' עדיין לא השיגה את יעדה אבל לא רק סיום הירי יסמן את הנצחון המיוחל - גם חיסולם של כמה מנושאי השמות המוכרים לכל אזרח בישראל ובראשם איסמאעיל הנייה
▪  ▪  ▪
אחראי יותר מכל על המצב. הנייה [צילום: AP]

הבה נשים את הדברים היישר על השולחן: כל עוד אנו שומעים בחדשות את המשפט "רקטות נפלו הבוקר ב(מלא את החסר)" – פירוש הדבר שמבצע 'עופרת יצוקה' טרם השיג את יעדו העיקרי. נזכור: הלחימה פרצה בעקבות שמונה שנים של ירי טילים ופצצות לעבר יישובי עוטף עזה ובמיוחד שדרות הסמוכה קילומטר אחד לגבול הרצועה.
למרות זאת, תעמולת האויב שידרה כל הזמן כי הירי הוא "כנקמה על", או כ"תגובה על". מנגד, הסברת ישראל נרדמה בשמירה, אולי משום ששדרות ובנותיה היו רחוקות מלבם של ראשי המדינה הספונים במשרדיהם בירושלים.
העולם קלט את המסר החמאסי, ולא קם להפגין על הרג אזרחים ישראלים על לא עוול בכפם. על אחת כמה וכמה בלט האבסורד הזה, עיוות זה של המציאות, לאחר נסיגת ישראל מתחומי הרצועה ועקירת היישובים העבריים.
מזה שבועיים ויותר נמשך ירי הרקטות הרצוף בעוד כוחות צה"ל פועלים בתוככי הרצועה. הדבר מלמד כי עד כה טרם למד החמאס את לקח 'עופרת יצוקה'. עד כה טרם נשמע קול אחד מתוך הרצועה היוצא נגד שלטון הטרור שהשתלט על מיליון וחצי ערבים (וישראלי אחד - גלעד שליט), הפכם לבני ערובה בידיו, המיט עליהם מוות, הרס וחורבן.
מיליון וחצי תושבים הממוסגרים בשטח הלחימה, שהעלו "דמוקרטית" את שלטון החמאס, משלמים על כך מחיר כבד ביותר.
נכון לעכשיו, הממשלה עומדת היטב בלחצים הבינלאומים והפנימיים. אולי משום שמאחורי הקלעים הדיפלומטיים יש מי שמעודד את ישראל לסיים את המלאכה שבה החלה לפני למעלה משבועיים ובאיחור של חודשים ושנים.
אפשר להיות סמוך ובטוח שלא בארה"ב ולא בכמה ממדינות אירופה, עם כל גילויי האנטישמיות כלפינו והחמלה המאוסה כלפי השלטון הרצחני בעזה, יצטערו אם שלטון החמאס ירוסק ובכך יושם קץ לשלוחה המסוכנת הזאת של אירן בגבול ישראל ומצרים. נראה שבירושלים יודעים משהו על עמדה נסתרת זו.
עם זאת, גורם הזמן הוא עתה קריטי יותר מאשר בימיה הראשונים של הלחימה. מכבש הלחץ הצבאי צריך להיות השבוע מכביד יותר, כדי שהשיגורים יילכו ויפחתו, יילכו ויתאפסו, כדי שחלילה וחס לא יתרחש אסון כבד באחד מיישובי ישראל הסופגים בסבלנות (בינתיים) את הטילים.
בנוסף, הן בעוד שבוע נעמוד מול ממשל חדש בוושינגטון שעלול למנוע מאיתנו את הנצחון המוחלט.
המשך יכולת הירי על מערב הנגב פירושה, כאמור, שמלחמת 'עופרת יצוקה' עדיין לא השיגה את יעדה. אבל לא רק סיום הירי יסמן את הנצחון המיוחל. גם חיסולם של כמה מנושאי השמות המוכרים לכל אזרח בישראל ובראשם איסמאעיל הנייה.
במשך כל תקופת רודנותו התגרה הלה בעם ישראל, איים עלינו ברוב שחץ, איפשר את הירי ללא הבחנה, ועשה שפטים באלה מבני עמו שלא הסכינו עם השלטון החמאסי בעזה. עתה יהיה עליו לשלם את המחיר.
המודיעין שלנו לבטח יודע היכן מסתתרים טרוריסט זה וחבר מרעיו, עושי דברו של השלטון האנטישמי בטהרן. מי אינו זוכר את תמונת לכידתו של סדאם חוסיין בידי חיילי צבא ארה"ב. זהו המחזה שאנו מייחלים לראותו בעזה: חיילי צה"ל שולפים מתוך אחד הבונקרים איש מזוקן ומסוכן, האחראי יותר מכל לפרוץ המלחמה הזאת, אותה מנהל צה"ל ביעילות, באחריות, בזהירות ומתוך שליחות.

פורסם לראשונה ב'מעריב', 13.1.09
תאריך:  14/01/2009   |   עודכן:  14/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דין הנייה כדין סדאם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תפסיקו לדבר יש לעשות !
עמינדב  |  14/01/09 18:02
2
ללא חיסול החמאס-הקורבנות היו ל
קורן נאוה,טבריה  |  15/01/09 08:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
מבצע 'עופרת יצוקה' הגיע לשלב הקריטי שלו    ישראל חייבת להגיע למצב שבו ההרתעה תמנע חזרה לסטטוס קוו אנטה, היינו טילים על ישראל    ההרתעה הייתה תמיד מרכיב יעיל יותר מאשר הסכמים כתובים
ד"ר חיים משגב
ההכרעה בשאלת פסילתן של הרשימות הערביות מן ההתמודדות לכנסת, נמצאת בידיה של דורית ביניש, שכן היא זו שתקבע את הרכב השופטים שידון בעתירה    היא תצטרך להתייצב קבל כל העם ולומר היכן היא נמצאת: האם היא מאמינה ביהודיותה האינהרנטית של מדינת ישראל או האם אהדתה נתונה לאלה הפועלים נגד המדינה
ד"ר יחיאל שבי
מטרתן של שתי בל"ד ושל רע"מ-תע"ל זהה היא: השבת פלשתין לבעליה החוקיים וכל השאר זה שימוש בניואנסים להשגתה    תנועות אלו קוראות לפגיעה בזכותו של עם ישראל למדינה בארצו
גורי גרוסמן
לאולמרט מטרה סמויה נוספת שהס מלהזכירה בפומבי והיא: להעביר את עזה כפרי בשל על כידוני חיילי צה"ל לידי אבו מאזן וחבר מרעיו, בתקוות שווא חדשה, שהם יקימו לצידה של ישראל מדינה פלשתינית רודפת שלום
עו"ד יוסי דר
ראש הממשלה החשוד בפלילים - פירומן לעת מצוא - מוצא את סיפוקו בהבערת מדורות ולעזאזל המדינה והאינטרסים הקריטיים שיש לה ביחסים מיוחדים עם בת בריתה היחידה
רשימות נוספות
הבית הלבן: דברי אולמרט לא מדויקים  /  איציק וולף
בוש: על חמאס להפסיק את הירי  /  משה ריינפלד
אובמה: אתערב מייד במזרח התיכון  /  משה ריינפלד
עופרת יצוקה 9  /  אביתר בן-צדף
הישועה לא תבוא מאובמה  /  ראובן לייב
מומלץ להפסיק להרוג ילדים  /  יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il