X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מילון מונחים לסכסוך הישראלי - פלשתיני המחסום קדם לטרור או להיפך? שאלת הביצה והתרנגולת ולמה העולם אינו יודע על כך?
▪  ▪  ▪
בתהדייה הם ינוחו עד לפעם הבאה

מחסומים - ברחבי יהודה ושומרון ישנם עשרות מחסומים. המחסומים מאד מפריעים לשגרת חייהם של הערבים שם, עד כדי כך שישנן נשים ישראליות הבודקות ומשגיחות פן חלילה יבולא לערבים העוברים שם משהו רע.
מחסום ווטץ' - כך נקראות הנשים בשחור המתייצבות להגנת הערבים שם.
אינתיפאדה – מושג ערבי שהשתלט על שפתנו. משמעות השם – התנערות הנאקה נקבת הגמל מהגמל הבועל אותה. והמבין יבין מי הגמל ומי הנאקה.
על האינתיפאדה שהחלה ב-1987 שמעתי לראשונה בחו"ל, ולאחר מכן, כשחזרתי לאחר תקופה ממושכת. סמוך לחזרתי ארצה שירתתי ברחבי יהודה ושומרון. עברתי בכל מרחבי יהודה ושומרון במסגרת שירות מילואים לאורך אותה תקופה. מחסומים לא היו שם. למעט מחסום אחד מאוייש חלקית בצומת תפוח... לא היו שם מחסומים !!!
על ביצים, תרנגולות, מחסומים וטרור
מה קרה מאז האינתיפאדה הראשונה? פתאום יש בכל צומת מרכזית מחסומים מאויישים בכבדות עם אמצעי ביקורת אישית קשים ומכבידים.
התשובה פשוטה – מאז שהגיעו ערפאת ושכירי החרב הרוצחים שלו ב-1993, השתררה אווירת טרור ברחבי ישראל ויו"ש. רוצחים מתאבדים פוצצו עצמם בבתי קפה, באוטובוסים, במועדוני דיסקו, ובכל מקום בו יוכלו להרוג כמה שיותר יהודים, והחשוב מכל - להביא לטרור ופחד. אותם רוצחים מתאבדים נעו חופשי בכל רחבי יו"ש ומשם לישראל.
לכן הוקמו המחסומים... לכן הוקמה בהמשך גדר ההפרדה.
המחסומים מהוים את הקו של ישראל לחיים שפויים ובטוחים עם מעט טרור. ללא ספק המחסומים פוגעים ביכולת המבצעית של הערבים ולכן הם ועוזריהם הישראלים ואנארכיסטים מכל העולם עושים הכול לבטל את גדר השפיות הישראלית.
בידוק ביטחוני
עד לפני מספר שנים עליה למטוס בחו"ל הייתה כמו עליה לאוטובוס מקומי.
מה קרה מאז? בכל מדינות העולם קיים בידוק ביטחוני מעיק. הבידוק כולל אפילו הפשטה וחיטוט בקרבי מטעני הנוסעים.
היום טיסה כרוכה בהטרדה לא קטנה לפני העלייה למטוס. הנוסעים עוברים את אותה הטרדה אותם עוברים ערביי יו"ש במחסומים. יתרה מזאת, בכל תקופה יש הברקה חדשה של הבודקים, כאשר לאחרונה גם אי אפשר להעלות למטוס בקבוקים בסדר גדול של מעל 100 סמ"ק. האבסורד חוגג ואיש לא פוצה פה ומצפצף.
מה קרה? למה יש תהליך כה מרגיז ומייגע?
התשובה פשוטה.
הפיגוע בבנייני התאומים הביא את העולם למסקנה שיש אנשים המסוגלים להפוך מטוס נוסעים לטיל בליסטי. שימוש כל כך לא אנושי במכשיר אזרחי המשמש לצרכי היום יום. הדמיון הרצחני של ארגוני הטרור שרובם בעלי זהות מוסלמית פורה מאד ומנצל כל פרצה על-מנת לפגוע.
בדיוק כמו שימוש בדשנים לייצור חומרי נפץ קטלניים.
המסקנה המתבקשת הייתה להגביל.
מאחר וכל כך קל לנצל את הקלות של עליה למטוס ללא ביקורת לשימוש ציני לטרור הרי שיש צורך במחסומים. מחסום בו יבדק כל עולה למטוס הוא וחפציו כדי להקשות הברחת אמצעים לפיגוע ולמנוע פגיעה בחפים מפשע וליצירת טרור. משום מה להליכי הבידוק החדשים לא קמו מבקרים ואין אגודות לשמירת זכויות הנבדקים.
להרוג את ה"כופרים"
המשותף לשתי הדוגמאות שהצגתי לעיל הוא הטרור הערבי ולדיוק הטרור שערבים מוסלמים מתכננים ומבצעים על בסיס יומי. מוסלמים אשר עושים ימים כלילות למצוא דרכים פשוטות להרוג לרצוח ולגרום לטרור מצטבר בקרב היהודים, הנוצרים ושאר הכופרים לטעמם.
מלחמת עזה האחרונה
ומכאן עד המלחמה בעזה המרחק קטן... גם כאן ניצלו ערבים את תום ליבנו ואת תקופת הרגיעה "תהדיה" או "הודנה" – עוד פעם מושג ערבי שהשתלט עלינו. לדעתי יש לאמר הפסקת אש. מטרת הרגיעה כאן היא לרענון התחזקות והכנה לג'יהאד הבא. "ג'יהאד" - מושג ערבי שמשמעותו כיבוש כל שטח שלא נמצא בידי מוסלמי. "הודנה" ו"תהדיה" מושגים הקשורים לג'יהאד ומטרתן לאפשר למוסלמי המרגיש חולשה לנוח לקראת הג'יהאד הבא.
בואו נתפלל לשלום חילינו, והם, בעזרת השם, יצליחו להרחיק את איום הטרור מגבולנו הדרומי. ומאידך אסור לשכוח את אותם יהודים תומכי הטרור והאנארכיסטים מכל העולם אשר מנסים בכל דרך להכפיש לקלקל ולהפריע בעבודת הקודש שנכפתה על צה"ל.
האנארכיסטים נמצאים תחת מסווה של ארגונים לזכויות אדם למיניהם – זכויות המוקנות רק לערבים תחת כיבוש ישראלי אך לא לתושבי ישראל המותקפים 8 שנים בקסאמים וטילי גראד.
היכן ההסברה הישראלית?
כל האמור לעיל יכול לשמש את ההסברה הישראלית שהיא חלשה מאד.
הסברה שתבהיר בקלות את מצבה של ישראל ביו"ש ובמלחמת עזה כיום, ותאפשר לכל אדם ממוצע בעולם אפשרות להזדהות עם מלחמתה הצודקת של ישראל בנציגי הטרור האיסלאמי הבינלאומי.

תאריך:  17/01/2009   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחסומים, בידוק ביטחוני לפני טיסה והסברה ישראלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
אם אומנם הנהגת משק המים של המדינה למגמת התפלה מצויה בעיקר בתחום אחריותו של שר התשתיות, מדוע לא ביצע את מלאכתו? מדוע לא הרעים בקולו, ולא הפך את המשימה לכורח לאומי, לתוכנית חומש שחובה לבצעה במהירות רבה לפני פתרונות של חוסר ברירה?
גד גזית
סיומו של מבצע "עופרת יצוקה" הוא הזמן הראוי ביותר לבחון ולנצל את מעצבי דעת הקהל ואת כושרם. יש לגייסם מיד בגיוס חירום בצו מיוחד של המדינה ולהציבם בחזית מערכת ההסברה בעולם
יואב יצחק
אהוד אולמרט לא מצליח להשתלט על יצרו הרע    בקלות דעת ומתוך שיקול אישי הוא פטפט וסיכן את יחסי ישראל עם נשיא ארה"ב    עכשיו הוא ואנשיו מתדרכים על ניצחון צה"ל את החמאס כאילו ניצחנו מעצמה גדולה
צבי גיל
אילו ניתן היה לייצא הבל פה, ישראל הייתה מן הסתם העשירה שבאומות העולם    במדינת ישראל יכולים חוגים מסוימים לקרוא לכוחות הביטחון שמנסים לדכא פעילות אלימה כוחות נאציים    עכשיו כשאנו נתונים במערכה צבאית, מהדהדות הגדרות אחרות מפיהם של גורמים עלומים    חמור לא פחות שכל אותם חכמים שמעטרים את האולפנים וכל אותם ידעונים פרשנים לא רואים לנכון, או לא תופסים בשכלם המחודד, כמה הגדרה מסוימת או השמצה, היא מעוותת מיסודה
אריה אבנרי
מלחמת 'עופרת יצוקה' העניקה לאולמרט הזדמנות לתקן את תוצאותיה של מלחמת לבנון השנייה עמוסת המחדלים והכשלים    אך כאשר ישתתקו התותחים - יחזור אולמרט אל מקומו הטבעי מול חוקרי המשטרה    הניצחון של צה"ל לא ישמש לו מעטפת מוסרית ולא ימחק את העבירות הפליליות שלו שעליהן יאלץ לתת את הדין    הערת אזהרה (19)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il