X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע חושבות ממשלות ישראל, זה שנים רבות, שעליהן להיטיב עם מיעוט ששונא את המדינה, שואף בכל כוחו להחליפה במדינה ערבית, ואינו משרת - לא בצבא, לא בשירות לאומי, ואפילו לא בשירות כפרי באותם כפרים בהם הוא נמצא?!
▪  ▪  ▪
מענק מדינה - קודם לעניינו [צילום: AP]

ב-24.1.09, כשבועיים בלבד לפני סיום כהונתה, החליטה ממשלת אולמרט הפוסט-ציונית לבצע עוד מחטף נגד האינטרס היהודי במדינת היהודים.
הפעם על הכוונת - "אפליה מתקנת" לטובת הערבים - קרי, לעודד בדרכים שונות את קליטתם של ערבים לשירות המדינה. בקיצור, ממשלת היהודים, דווקא בעת שהאבטלה בקרב העם היהודי גואה - ואמורה לעלות בעתיד למימדים בלתי ידועים בעקבות המיתון העולמי הגולש לקראתנו - החליטה ש"עניי שונאיך קודמים".
ברור שלרצונם הדחוף של אולמרט, לבני, ברק ושות' להיטיב דווקא עכשיו, עם המיעוט "הנאמן" כל כך למדינה, כשבועיים לפני הבחירות, אין שום קשר לאותן בחירות. גם העובדה שכרבע ממצביעי קדימה והעבודה הינם ערבים אינה קשורה לעניין. הכל מקרי. קורא יקר, אם אתה מאמין לטענה זו (ואגב, אם אתה מאמין שחקירת ח"כ ליברמן התעוררה גם בשבועיים לפני הבחירות, רק במקרה), כפי שאומרים האמריקנים: "יש לי גשר שאני רוצה למכור לך".
מדינת ישראל - ממשיכה לחלק חלבה
ברם, בלי קשר לעיתוי הציני והכל כך שקוף של יוזמת "ממשלת הזדון" הזו, נשאלת שאלה גדולה: מדוע חושבות ממשלות ישראל, זה שנים רבות, שעליהן להיטיב עם מיעוט ששונא את המדינה, שואף בכל כוחו להחליפה במדינה ערבית, ואינו משרת - לא בצבא, לא בשירות לאומי, ואפילו לא בשירות כפרי באותם כפרים בהם הוא נמצא?!
האם הן מנסות בכך "לקנות" את נאמנותו למדינה? למרות ואולי, בגלל יחסם העויין למדינה, החליטו ממשלות ישראל - וזה הסוד הכמוס ביותר במדינה - שכל ערבי בישראל יקבל כל שנה מענק, במזומן ובהטבות, ששוויו כ-1,000 דולר. בזמן שרבבות יהודים חיים בעוני - כולל קשישים, חד-הוריים, נכים, עולים, וכמובן עשרת אלפים מגורשי גוש קטיף - מעבירות ממשלות ישראל יותר ממיליארד דולר כל שנה לאלה המזדהים כ"פלשתינים", ומגדירים אותנו כקולוניאליסטים וככובשים - גם את אלו הגרים בתל אביב. את המילה "חלם" כבר הזכרנו?
כל כולה של אותה אוכלוסיה שונאת ומשניאה, שדגלי אש"ף וחמאס מתנופפים מכל עבר בעריה, לוקחת כמה שיותר מאותה פרה חולבת ששמה מדינת ישראל. והפרה הטיפשה - הפראיירית ללא תקנה - במקום לבעוט בחולביה האכזריים - נותנת להם עוד ועוד. רבים חושבים שזו פרה מתאבדת ממש, מזן ייחודי בעולם.
מנהיגות יהודית גאה - הגיע זמנה!
לעומת אותם פרזיטים, יש קבוצה אחרת, הדואגת לצרכי הפרה יום יום ושעה שעה. הם אלו המאכילים אותה, מנקים אותה, ובודקים את בריאותה בקפידות רבה. להם מגיע חלב, להם ורק להם - כי הם נותנים. "אפליה מתקנת" זועקים חולביה הערבים ושוטי השמאל (שגם הם לא נמנים עם רוצי טובתה). לאמיתו של דבר, אין מושג "אפליה מתקנת" - זהו אוקסימורן - צירוף מילים עם משמעויות הפוכות. יש רק "אפליה מעוותת" - את הצדק ואת האמת, ואין להתבלבל בין חמלה מזוייפת לצדק. צריך לתת למי שמגיע לו, למי שנותן - ולא למי שחולב את הפרה ובו-זמנית מוצץ את דמה.
הגיע הזמן שבמדינת ישראל המוטו הלאומי יהיה "עניי עמך קודמים". אני מציע את הרעיון הפשוט הזה למפלגות הימין, כי אין תקווה שהשמאל המסומם פוליטית יפנים אי-פעם את האיום הגדול שבאופיו הרצחני של המיעוט השונא החי בקרבנו. אמצו אותו, באמת ובתמים, כעת, וזכו בעוד חמישה מנדטים! כי העם היהודי בארץ ישראל מתאווה למנהיגות יהודית גאה שתשים סוף סוף קץ למחוות, לביזיונות ולהשפלות שהמדינה שלנו פרסה משך שנים לשונאיה המושבעים.

הכותב הנו רואה חשבון (ישראל וארה"ב), M.B.A., ופרשן פוליטי שמאמריו מופיעים באתרי אינטרנט שונים.
תאריך:  02/02/2009   |   עודכן:  02/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עניי עמך קודמים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בכל אשמה מפלגת ש"ס
ירדנה  |  2/02/09 16:39
2
הבית היהודי - גלו אחריות
בתיה  |  3/02/09 23:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
מה יכול להרגיז את השליט המוסלמי יותר מכל? מדינה יהודית. חמש מאות שנה של שלטון טורקי בארץ ישראל היו של רדיפת כל ניסיון יהודי להיאחז בארץ הקודש - האם מאורעות ההיסטוריה צפות ועולות עם טייפ ארדואן הטורקי?
יוסי עבדי
הטיול החלומי לטורקיה לא הסתיים כצפוי? ניתן לתבוע את הטורקים - בישראל    בית המשפט: לאור היותה של טורקיה יעד תיירותי פופולרי, ישנו אינטרס להקל על ישראלים שנפגעו ולאפשר להם לתבוע נזקיהם בארץ
ד"ר יובל ברנדשטטר
"אגרסיביות למען השלום" מתחרזת היטב עם "קורבנות למען השלום", כמו בדולפינריום, במועדונים, במסעדות, באוטובוסים של חיפה ובאר שבע ותל אביב. כל אלו תולדות ה"אגרסיביות למען השלום" שסופרי ישראל מעלים על נס, ומשתוקקים אליו בכל נפשם
איתמר לוין
במדינה מתוקנת, די היה בכך שערוץ 10 לא עמד בהתחייבויותיו כדי להביא לביטול זכיונו. הערוץ הזה נכשל מיומו הראשון, וכעת רוצים שהמדינה תשלם את המחיר
רותי ברקן
הקשר בין השמנה, סוכרת, כאבי ראש, מיגרנות, מצב העור או תחושות עייפות וכבדות, קשורות כולן לתזונה, מושפעות ממנה ולעיתים אף נובעות בפירוש מתזונה לקויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il