X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפילו אריה אבנרי, לוחם השחיתות האולטימטיבי, המטיף-בשער להגינות בתקשורת והמגן הגדול של ההגינות הציבורית בכלל, אינו עומד בפני יצרו, ותורם באמצעות "הערת אזהרה" מבישה לגל השקר העכור השוטף אותנו בימים אלה מתוך ביבי התקשורת
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן [צילום: פלאש 90]
איפה כל הברנעים, החסונים והלפידים שבתקופת ההינתקות גלגלו עיניים לשמים בטענה ש"בית המשפט אמר את דברו"? ולמה אף אחד מאלה הצווחים "ליברמן גזען" לא גורר אותו לבית המשפט בגין התבטאויותיו או כתביו, כדי שגם בעניין זה יאמר את דברו?

כל עוד הוא לא מסביר למה תיחזק את ממשלת אולמרט, מה פעל בתוכה בתחום האיום האסטרטגי ולמה פרש ממנה - אני מציע לא להצביע לליברמן. למה? מפני שכל עוד השאלות הללו מרחפות מעלינו ללא תשובות משכנעות, חזקה עליהן - על התשובות - ששמן הפרטי מרטין ושם משפחתן שלאף. אף אחד, אפילו לא ימני הזוי כמוני, לא צריך להיות מעוניין בממשלה שיציבותה נקבעת, לכאורה, ובכל נקודת זמן, על-פי עומק כיסיו של האיש הזה.
האינטרס של שלאף צריך להבהיל את כולנו, מפני שהוא מחייב את השלטת אבו–מאזן (או אולי ברגותי, אחרי שישוחרר בתמורה לשליט?) על עזה, כדי לספק לקונסורציום שבראשו - בריטיש-גז - עלה תאנה שמאחוריו יוכל להפיק גז מול חופי עזה. ולמה שניבהל? מפני שבקונסורציום הזה יש אינטרס גם לחברה בבעלות משותפת של שלאף ומוחמד ראשיד, שהוא, למי ששכח, איש הכספים של ערפאת וחברם לעסקים של יוסי גינוסר ועזרד לב.
את הזיכיון לקונסורציום הזה סיפק ערפאת, שקיבל אותו מאהוד ברק בבוקר קודר אחד לכולנו, ללא תמורה ובעוד ערפאת מעורב בטרור עד ציצית ראשו. עד היום, טרם הסביר ברק מדוע נהג כפי שנהג, בהחלטת יחיד ומבלי להיוועץ באיש. את כל אלה למדתי מפי לוחם שחיתות ידוע שכתב ספר חשוב ביותר: לטובת הקוראים שלא קראו את ספרו של העיתונאי אריה אבנרי "זעקי ארץ מושחתת", להלן לקט לא ממצה מעמודים 493-490 (גם הם לא ממצים, יש עוד):
1. ברק ביקש מקלינטון (וגם קיבל) חנינה למארק ריץ, מיליארדר שנחשד בעבירות מס קשות ובניהול עסקים אסורים עם אירן. "הוא (ברק) רק שכח לציין בפנייתו לקלינטון... שריץ' היה בין התורמים למטה הבחירות שלו...".
2. "בחודשים האחרונים מתנהלת במשרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה... מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות... בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה... להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה... היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב יאיר... יוסי גינוסר... שניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות...".
וזאת לזכור: היועץ המשפטי אליקים רובינשטיין מנע מברק לכלול במשלחת לקמפ-דיוויד את יוסי גינוסר, שבכל זאת השתתף בשיחות כ...חבר המשלחת האמריקנית. כך- על-פי עוד בקשה מיוחדת של ברק מקלינטון, וכל תוספת מיותרת.
3. "אם לא די בכך, המבקר חוקר... פרשה נוספת הקשורה לברק: ...אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשוויץ בגין הלבנת הון".
4. "...בין היתר, יצטרך (ברק) להסביר... האם ומתי מפלגת העבודה שבראשותו תפרוש מממשלת אולמרט. אך גם אם יתחייב לתאריך נקוב – למשל, מועד פרסום הדוח הסופי של ועדת וינוגרד - אפשר לסמוך על החברים אהוד א ואהוד ב... שהם ימצאו את התירוץ להאריך את חייה של הממשלה...".
ועכשיו - לתדמית הגזען שמייצרת התקשורת לליברמן מאז התחיל לנסוק בסקרים. ללא קשר לשיקולי הצבעה בתוך הימין ולמחלוקות בין שמאל לימין חשוב שכולנו - האנשים ההגונים בשמאל ובימין - נבין איך התשקורת עובדת. חיפשתי באתר של "ישראל ביתנו" על מה יצא הקצף, וכל מה שמצאתי ר"ב (אם יש עוד משהו שחמק מעיניי שם או בהתבטאויותיו בעל-פה אשמח אם מישהו יפנה אותי) - [קישור], [קישור]. שיפטו בעצמכם, ושימו לב במיוחד שדרישת ליברמן להצהרת נאמנות למדינה ולסמליה כתנאי לאזרחות היא גורפת - יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים ועכו"מ.
וכן, גם זה, שמשמעותו, כנראה: אם כבר טרנספר משיקולי ביטחון - אז למה רק של יהודים ולא גם של ערבים? - [קישור].
מי שחושב שכל אלה ביטויי גזענות והוא איננו מתפרנס מתקשורת-שיקום. איפה כל הברנעים, החסונים והלפידים שבתקופת ההינתקות גלגלו עיניים לשמים בטענה ש"בית המשפט אמר את דברו"? ולמה אף אחד מאלה הצווחים "ליברמן גזען" לא גורר אותו לבית המשפט בגין התבטאויותיו או כתביו, כדי שגם בעניין זה יאמר את דברו? או, למצער, מדוע אינם מתלוננים בוועדת הבחירות המרכזית? כנראה שגם הם, כמוני, סרקו את אתר "ישראל ביתנו" והקשיבו להקלטותיו של ליברמן.
תגובה לאבנרי
ואם ישאל השואל מדוע בוחרת התקשורת להשתלח בגזענותו לכאורה של ליברמן ולא בקשריו לכאורה עם שלאף, התשובה ברורה כשמש בצהריים: מפני שבבריכה של שלאף ליברמן הוא דג רקק השוחה בחברת לווייתנים גרועים ממנו בהרבה, שהם יקירי תקשורת מובהקים: ברק, פואד, אולמרט ורמון. ברנע, חסון ולפיד - כבר אמרנו?
וכך, אפילו לוחם השחיתות האולטימטיבי, המטיף-בשער להגינות בתקשורת והמגן הגדול של ההגינות הציבורית בכלל אינו עומד בפני יצרו, ותורם באמצעות "הערת אזהרה" מבישה (את אבנרי, והיא כל כך מבישה שהיא טעונה התייחסות במאמר מיוחד), לגל השקר העכור השוטף אותנו בימים אלה מתוך ביבי התקשורת: News1 מחלקה ראשונה - חדשות ותחקירים: ליברמן - לא יצאת צדיק.
במאמר הנ"ל יש לך, אבנרי, הרבה מה לומר על שחיתותם של ליברמן ועל כושרה של לבני להביט הצידה כשהיא רואה שחיתות. אבל למה ברק כן יוצא אצלך צדיק, לפחות בשתיקה? רק מפני שהוא מועמדך לראשות הממשלה אתה מעוניין שנשכח מה כתבת ב"זעקי ארץ מושחתת"? ביקורתי החיובית על ספרך כללה את "הערת האזהרה מספר 1" שלי, מופנית אליך אישית [קישור] בגלל ה"הנחות" שאתה מודה שעשית לרבין וליצחק נבון מטעמים של סימפטיה אישית.
מאמרי זה, הוא "הערת אזהרה מס. 2" שלי אליך מפני שנכשלת שוב בעניין ברק, ובאותה מכשלה. עם טעמים אישיים לסימפטיה קשה להתווכח, במיוחד כשהמדובר ב"לא סחבק", אבל איך זה שרק ראשי "העבודה" זוכים להנחות מצדך? והתיזמון, אבנרי, התיזמון: ממש לפני הבחירות! כמה עצוב כשהכל כל-כך שקוף! צר לי, באמת ובתמים, לראותך נכשל שוב ושוב באותה מכשלה, וזו הצעתי לך כדי לעצור את ההידרדרות: כבד את האתיקה העיתונאית, שבשמה אתה כה מרבה לצאת חוצץ נגד אחרים, ואת הערת האזהרה 23 הנפק לעצמך אישית. אני משוכנע שלא רק לי ירווח אם כך תעשה.
ועוד משהו. כאוהד מושבע של "אומ"ץ", גם אני מרשה לעצמי הערה בעקבות הערות האזהרה 21 ו-22 שפירסמת ב-News1, בהן אתה מכה על חטא אותות ההוקרה שהענקת ללבני ולעוזי לנדאו: אני מסכים איתך לגוף שניהם, אבל מאחר שהתופעה חוזרת על עצמה - אולי משהו בשיקול דעתך פגום וכדאי שגם אליו תתייחס בהערת אזהרה 23?

תאריך:  07/02/2009   |   עודכן:  08/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן גזען?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ליברמן מסוכן לכולם לא רק לערבי ל"ת
גלית2  |  8/02/09 14:31
2
מאמר מעמיק -כל הכבוד לספי סגל
בארשבעית  |  8/02/09 17:50
 
- כן, אני מאוד מעוניין בתגובה של
ספי  |  8/02/09 23:27
3
מאמר שקרי
חבר הנהלת אומ"ץ  |  8/02/09 22:33
 
- 1.אתה פחדן מפני שאינך מזדהה.
ספי  |  8/02/09 23:20
4
מעשה באוסטרי ובישראלים אחדים
קורא  |  8/02/09 22:34
 
- א. תודה על התייחסותך.
ספי  |  9/02/09 01:33
5
איזה מסר מטורף משדר הספי הזה?
יוספה  |  9/02/09 10:38
 
- אל תכעסי, יוספה. אני כנראה
"הספי הזה"   |  10/02/09 01:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גורן
האמת העובדתית היא הפצצה הגדולה שממנה פוחד אחמדינג'אד באמת. הבה נשגר אותה אליו
רובי סיבל
הגשת כתבי אישום בחו"ל נגד קציני צה"ל היא שימוש מעוות במשפט הבינלאומי, אולם במדינות כמו בריטניה לא ניתן להפסיק הליכים כאלה. אפשר רק לסמוך על אמינות מערכת המשפט שם שתימנע מהרשעות
עו"ד דב אבן-אור
העובדה שארגונים פמינסטיים מנסים להריץ את האג'נדה שלהם, בכל מחיר, גם אם אין קשר בין הסובב למסובב - זה דבר חמור, ובפרט כאשר הדבר עולה בתקופת בחירות לכנסת. לא פחות חמור, הינה הסכמת פוליטיקאים להתייחס לדרישות שכאלו כאילו "ברצינות" וכאילו לפנינו נושאים חשובים - היא הנותנת: מדוע רוב העם בז לפוליטיקאים ולועג לרוב ח"כ
ד"ר דן אופיר
ישראל נגד אירן - ניתן לנסות לחזות את סיומם של התרחישים על סמך הקשה מההיסטוריה כשהיא מגובה בתורת המשחקים, שמציעה שני תרחישים עיקריים לדילמות שמציבה אירן בפני המערב
ד"ר דויד שוורץ
בעוד ש"ישראל ביתנו" מעוניינת לקלוט תחת כנפיה גם את הקול של הישראלי הממוצע, הרי שקדימה בראשות לבני מעדיפה משום מה, לחזק את הצד המגדרי של המפלגה כמפלגה המייצגת נשים    שותפי לבני הלא-פופולרית חייבים לשמש לה משענת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il