X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש אגף התקשוב, האלוף עוזי מוסקוביץ', לא פירט באיזה אירוע מדובר, אולם אמר כי "יחד עם אירועים נוספים שקרו במהלך 2014, הוא יוביל את צה"ל לשינויים משמעותיים בתחום, שאת חלקם לבטח נראה כבר בשנה הקרובה"
▪  ▪  ▪
עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התקשוב של צה"ל [צילום: פלאש 90]

"במהלך מבצע צוק איתן חווינו אירוע סייבר משמעותי מאוד ברמה המדינתית. אירוע זה, יחד עם אירועים נוספים שקרו במהלך 2014, יוביל את צה"ל לשינויים משמעותיים בתחום, שאת חלקם לבטח נראה כבר בשנה הקרובה", כך אמר ראש אגף התקשוב, האלוף עוזי מוסקוביץ'.
האלוף מוסקוביץ' דיבר בשבוע שעבר בכנס פקודת העבודה של האגף, שנערך בבסיס פלמחים, בהשתתפות כלל קציני החיל והאגף, בדרגת רב סרן ומעלה. הוא לא פירט באיזה אירוע מדובר.
לדבריו, "המציאות במזרח התיכון מקשה על חיזוי העתיד, אבל בזמן הקרוב בהחלט ניתן לזהות אי-יציבות ביטחונית במעגל הקרוב של ישראל". הוא הוסיף כי במסגרת ההיערכות לאתגרי 2015, "אי הבהירות האזורית מחייבת את כולנו לשמור על מוכנות גבוהה, שכן בכל רגע נתון עלולה לפרוץ מלחמה".
במהלך הכנס הוענקו 14 פרסים, "מגן ראש אגף הקשר והתקשוב", ליוזמות ופרויקטים מצטיינים שביצעו אנשי האגף. הפרסים הוענקו בשתי קטגוריות: התייעלות תקשובית ויזמות טכנולוגית.
בקטגוריית התייעלות תקשובית הגישו את מועמדותן 15 עבודות שהביאו לחיסכון של מיליוני שקלים ולשיפור תהליכים מבצעיים והתייעלות תהליכית. בין הפרויקטים המצטיינים היו פרויקט פיתוח לשיפור השו"ב (שליטה ובקרה) הטקטי בפיקוד צפון ופרויקט לשיפור המענה בצי"ד בפיקוד מרכז. עבודות אחרות זכו להערכה, בהן פרויקט "קרייה ירוקה", שפותח ביחידת חושן ושעתיד להביא לחסכון של מיליוני שקלים בהוצאות החשמל הצה"ליות. פרויקט נוסף שנמצא ראוי להערכה בוצע על-ידי יחידת מעו"ף, לשדרוג מערכות החשמל של הצופרים, שעתיד להבטיח אספקת חשמל סדירה וקבועה למערכת הצופרים של פיקוד העורף בכל הארץ, תוך חיסכון תקציבי וחיסכון באנרגיה.
בקטגוריית היזמות הטכנולוגית קיבלו אנשי יחידת מצפן פרס על פיתוח מערכת שו"ב מבצעית מסווגת, שעתידה להשפיע על יכולת תקיפת המטרות של צה"ל. שני צוותים מיחידת מצו"ב קיבלו פרסים על פיתוח גוף הצפנה ייחודי וכן על פיתוח מערכת הגנה בסייבר חדשה שתיכנס לפעילות מבצעית כחלק ממערך ההגנה של צה"ל במהלך השנה הקרובה. אנשי מערך הסייבר של ממר"ם קיבלו פרס על פיתוח מערכת הגנה חדשה.
את המיזמים בחנה ועדת שיפוט בראשות האלוף (מיל.) שלמה ענבר, נשיא העמותה להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (8.2.15)
תאריך:  08/02/2015   |   עודכן:  08/02/2015
+מי צריך צל"שים
11:56 08/02/15  |  ד"ר אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

צבאות מעניקים צל"שים, בהרבה מקרים, כדי להסתיר כישלונות ומחדלים. לחלופין, בקרבות כושלים מתגלים מעשי גבורה. דוגמאות: קרב גבעת התחמושת במלחמת ששת הימים ומערכת החווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. כך היה גם בשבוע שעבר, בהענקת ציונים לשבח ועיטורים למשתתפי מבצע הנפל, "צוק איתן"

צילמה וערכה: אופירה לוי
בני גנץ ומשה יעלון בטקס הענקת העיטורים והצל"שים במחנה פלמחים (2.2.15) [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חווינו אירוע סייבר משמעותי ברמה המדינתית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
ד"ר אורי מילשטיין
צבאות מעניקים צל"שים, בהרבה מקרים, כדי להסתיר כישלונות ומחדלים. לחלופין, בקרבות כושלים מתגלים מעשי גבורה. דוגמאות: קרב גבעת התחמושת במלחמת ששת הימים ומערכת החווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. כך היה גם בשבוע שעבר, בהענקת ציונים לשבח ועיטורים למשתתפי מבצע הנפל, "צוק איתן"
איציק וולף
ההתפטרות - על-רקע הביקורת שהוטחה בשאבאס, יו"ר הוועדה שהקים האו"ם לבחינת ההתנהלות הישראלית במבצע שהתקיים בקיץ האחרון, אודות הטיה פרו-פלשתינית    נתניהו: יש לגנוז את דוח הוועדה שהקימה נציבות האו"ם לזכויות אדם שאין בינה לבין זכויות אדם דבר וחצי דבר
עידן יוסף
הרמטכ"ל העניק הערב ציונים לשבח ועיטורים ל-55 חיילים ול-15 יחידות שהשתתפו במערכה    גנץ: "בכל פעם שרצינו לפגוע - פגענו, וכך יהיה גם בעתיד"
אריאל י. לוין
אפרים ענבר ועמיר רפפורט אומרים שאפשר רק לנהל את הסכסוך הישראלי-פלשתיני    אובמה ממשיך לא להבין את המציאות במזה"ת    כל עוד אין שינוי בחינוך הפלשתיני - לא יהיה פתרון לסכסוך
יעקב עמר
העולם "מבין" שאחרי הריסת יישובינו הפורחים והפסקת "הכיבוש" לא נסבול טרור נגדנו. במסגרת הבנה זו האו"ם כבר מינה ועדה משלו לבדיקת פשעי המלחמה בעזה ועתה בית הדין בהאג החל בהליך. בדיוק כפי שחזו וסיפרו לנו חבורת המומחים ההזויים. שמא תאמר שלפחות עכשיו מישהו מהם יקום ויאמר טעיתי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il