X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התובעים "לשלם כל מחיר" תמורת גלעד שליט, מה היו אומרים לו דרשה מפלצת החמאסתאורוס - מאה בתולות, שחרור יגאל עמיר, פיטורי הרמטכ"ל או מסירת הנגב המערבי?
▪  ▪  ▪

העיר אתונה נאלצה לשלוח מדי שנה מספר נערות לכרתים, להיטרף על-ידי המפלצת מינותאורוס. אלה, התובעים "לשלם כל מחיר" תמורת גלעד שליט, מה היו אומרים לו דרשה מפלצת החמאסתאורוס - מאה בתולות, שחרור יגאל עמיר, פיטורי הרמטכ"ל או מסירת הנגב המערבי?
אמור מעתה, האומר "כל מחיר" חותר תחת יסודות ה-"commonwealth" - טובת הכלל המאורגנת בצורת מדינה, וזו אכן כוונתה של המפלצת.
איפה הגבול? במקום שמחיר פדיון השבויים סותר את מהות המדינה כמופקדת על האינטרסים העליונים של הכלל. דרישה לשינוי מדיניות, למשל, היא בלתי נסבלת מפני שפירושה כיפוף הרצון הריבוני, ובלי ריבונות אין מדינה.
שחרור ברגותי יספק לפתח מנהיג בעל עוצמה ויחולל שינוי יסודי במערך הפוליטי-צבאי הפלשתיני.
לדעת הרוב בישראל המעשה הזה יקרב את אסון הקמת המדינה הפלשתינית. המיעוט מקווה שהשחרור יחיש את "קץ הכיבוש" וישועת השלום. כך או כך, אין כאן סתם עסקה, כ"א שינוי מדיניות. מפני שאילו הייתה זאת מדיניותה של הממשלה מלכתחילה, להביא לאיחוד רמאללה ועזה בפלשתין שתתאחד בעזרת ברגותי, היא הייתה עושה זאת מעצמה ולא תמורת גלעד שליט. לכן, שחרור ברגותי הוא הרמת ידיים אסטרטגית, פשיטת רגל ממלכתית.
מימדים אסטרטגיים יש גם לשחרור הקולקטיבי של מבחר המתכננים ומיטב המומחים של סינדיקט הרצח הפלשתיני, המטה הכללי הטרוריסטי. עסקת ג'יבריל, עם מספר משוחררים דומה, הולידה אינתיפאדה ובעקבותיה את אוסלו, שבנוסף על אלפי "קורבנות שלום" חוללו שינוי יסודי, אסטרטגי, בכל מעמדה המדיני והצבאי של ישראל באזור ובעולם.
הזרקת שדרת הפיקוד הטרוריסטית הפלשתינית, כעת, לתוך עורקי הטרור שנסתמו במאמצים ובקורבנות על-אנושיים של כוחותינו, היא החלטה אסטרטגית ממדרגה ראשונה והיא תיצור דפוס-פעולה ממאיר של מדיניות ישראלית המוכתבת על-ידי הטרור, משחרור מחבלים לשחרור מחבלים.
ראש הממשלה קושר בצדק את תוצאות המלחמה האחרונה עם שחרורו של שליט. אך זו חרב פיפיות, מפני שזכיית החמאס בפרס של שחרור הצמרת הטרוריסטית ביחד עם ההישג של פתיחת המעברים תכתיר אותו סופית כמנצח במלחמה האחרונה, עם משמעות אסטרטגית הרסנית לכל המזרח התיכון, ולא יועילו טפיחות השכם העצמיות על הצלחתנו הצבאית, האמיתית או המדומה. רק ממשלה חסרת אחריות, על גבול המופקרות, תביא לידי מצב כזה - ונתניהו, שאולמרט משתף אותו בהכרעות, לא יתחמק מן האחריות.
ועוד לא תיארנו לעצמנו, כיצד יחלחל הרעל הזה אל תוך כוחות הביטחון שייקראו להשחית את מרצם וכישרונותיהם ולשפוך את דמם, כדי לדכא את גלי הטרור העתידים להתחדש במימדים מפלצתיים. האם ייחלש רצונם להמשיך בעבודה שתיראה להם סיזיפית וחסרת תכלית? כבר דרשו מחיילים להתאבד ובלבד שלא ליפול בשבי, ולרודפי חוטפים הורו לירות גם בחטופים, והכל כדי למנוע עוד "עסקות" מופקרות. האם צפויה, חלילה, גם תגובה אחרת? חזרה אל אוטובוס 300, להריגת מחבלים במקום לעוצרם, כדי להציל את חיי הקורבנות שהם עתידים להפיל, לאחר שהקומדיה המשפטית של שפיטתם ומאסרם תסתיים שוב בשחרורם, מסמנים באצבעותיהם את סמל הניצחון ומנופפים בדגלי אש"ף, עד היום ארגון טרור על-פי החוק הישראלי?
צחוק הגורל: ומי הוא שיגבה מאיתנו ומן הערבים גם את מחיר הדמים הזה? הפילוסופיה של "מחנה השלום"!

תאריך:  04/03/2009   |   עודכן:  04/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמאס תאורוס
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אין להסכים לדרישה כל שהיא
בן הראש שלמה  |  4/03/09 18:23
2
חזק ואמץ ל"ת
ספינר  |  4/03/09 21:20
3
יישר כוח, דברים כדורבנות
אהוד הירושלמי  |  4/03/09 22:00
4
מר העצני הנכבד-
אבנר צפוני  |  5/03/09 12:37
5
הפאשיסט הבולשביסט.
בן שדליצר  |  5/03/09 13:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עמית יפרח
החתמה על חוזי החכירה במושבים תהווה צעד נוסף מצידו של המינהל לסיוע בהתאוששות ענף הנדל"ן
אפרים אסכולאי
מהדוחות עולה כי לא ניתן לאשש העדר פעילות גרעינית באירן. בסוריה ממשיכה סבא"א להפריך טענות סוריות לפיהן האתר שהופצץ ב-2007 היה אתר צבאי ולא אתר גרעיני
דודו אלהרר
עמוס עוז, דויד גרוסמן וא.ב יהושע - בפעילויותיכם בארץ ובעולם, אתם חוברים מבלי משים לאויבי המדינה. בסוף הדרך הנלוזה הזאת מצפה לכם התייחסות הולמת - אויבים! אין מבקשים מכם שתתרמו דבר וחצי דבר למען תקומת ישראל, פשוט תשתקו כבר!
עו"ד דב אבן-אור
הצונאמי בתקשורת, שלפיו - תוצאות הבחירות לכנסת ה-18, הינן בגדר המלצה של העם, אך ההכרעה האמיתית מי יישב ליד הגה השלטון, שמורה למערכת "החוק" (כתב אישום נ' ליברמן, ומסע שיסוי נגד דניאל פרידמן) ולעניות דעתם של פרשנים שונים - לפנינו מהלך כוחני המעיד על פחד ורעד אצל האליטות; זהו דבר המבשר רעות - לכל הציבור, וסימן שאלה לעתיד המדינה
אבי קרעין, זאב הרשקוביץ
כל מי שהקים עסק חדש מכיר את ההתלבטות האם להקים את העסק בבית או לצאת ולשכור משרד. לכאורה, קל יותר להתחיל ללא הצורך לשכור משרד והפיתוי לנהל את העסק מהבית הינו רב. עלות הקמת עסק ביתי זולה יותר ולא נדרשים זמן רב ועלויות גבוהות. מאידך, עסק ביתי דורש משמעת עצמית גבוהה בתחומים שונים. להלן עצות, אשר יסייעו לכם בניהול של עסק מהבית ויאפשרו לכם להבין אם עסק ביתי הוא הפתרון המתאים עבורכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il