X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא, הפעם זה לא מהגוש, אלא מכל חברה כלשהי שמשום מה, מסרבת להרפות מלקוחותיה להלן המדריך למתנתק - עצות, הנהגות וטיפים על-מנת "להשתחרר"
▪  ▪  ▪

בימים אלה, בעודי מתלבטת אם להפסיק את התקשרותי עם חברת המים המינרליים המביאה בקבוקי ענק מדי שבוע לביתי... אני מגלה... שבדילמה זו - איני היחידה.
זה התחיל עם משבר המים עקב עוד עונת גשמים דלה, והמשיך בשורה של בשורות קשות על מפלס צונח-גונח, על רפורמה בתשלום המים לרשות המקומית והסתיים בהפסקת ייצור ואספקת מים מינרליים עקב זיהום במים שהתגלה.
לא עלינו, חזרנו לשתות מי ברז רגילים.
תחילה מעשה תחבולה - מילאתי בקבוקי מים מינרליים במי ברז פשוטים, ואיש מבני ביתי לא הרגיש בהבדל. לאחר מכן הפך הדבר לגלוי ולמוצהר: ללכת בלי ולהרגיש עם!
כעבור ימים, כאשר התקשרו אלי נציגי חברת המים המינרליים והציעו לי מבצע חסר תקדים - עשרות בקבוקונים אישיים בחצי מחיר - סירבתי, "אנחנו מסתדרים בלי".
אחר כך הרהבתי עוז וגיליתי על הכוונה להתנתק לגמרי מהתעשיה, כולל הוצאת מתקן הבקבוקים הגדול...
אכן צעד אמיץ אבל מנותק מהמציאות.
"להתנתק?!”...
הרי בארצנו, ההינתקות שמורה רק לצורכי גירוש יהודים מביתם והתרפסות בפני האויב המצהיר על כוונה להשמידנו. הינתקות לעולם לא תיתכן מ...חברת כבלים למשל. בדוק.
אז מוגש לכם בזאת "מדריך למתנתק". מומלץ לגזור ולשמור.

מדריך למתנתק

א. כאשר ברצוננו להתנתק מחברה פלונית, עלינו להצטייד ב"יומן הינתקות" שבו יתועדו כל הפניות לחברה שיבוצעו מצידנו: באמצעות הטלפון, בדואר רשום, בפקס, בהודעות אינטרנט ובדואר אלקטרוני.
ב. יש לתעד ביומן מתי נשלחה ההודעה, עם מי דיברנו, כמה זמן ארכה השיחה, מתי וכמה פעמים הבטיחו לנו שיחזרו אלינו - ולא חזרו..., מה הובטח, ומה קויים.
ג. בתחילת השיחה יש להצהיר כי "שיחה זו מוקלטת" (גם אם אינה מוקלטת). "שקר לבן" זה יחסוך לכם הרבה מאוד עוגמת נפש בהמשך התהליך ויקרב אתכם אל מטרתכם.
ד. לאלה בינינו הנגישים להקלטות - מומלץ ביותר להקליט ולשמור את השיחה.
ה. לאחר סיום השיחה הטלפונית עם "מעיין", או עם "לנה”, חשוב לשגר פקס הפותח במילים: "להלן סיכום שיחתנו הטלפונית...
1. ביום... בשעה... הודעתי על רצוני להתנתק מ...
2. סוכם כי ביום... תנתקו אותי מ...
3. נא לקיים את התחייבותכם כמוסכם.
ו. במקרה שבו חוזרים נציגי שירות בכירים יותר (בדרך כלל יהיו אלה גברים: ""הראל" או "אלכס”) - חשוב להתרות בהם כי אתם רואים בכך הטרדה (לא מינית). יש לחזור ולהדגיש כי ביקשתם "שירות לקוחות" והשירות המבוקש הוא: "ניתוק”, ולא "בלבול מוח”.
ז. הדגישו כי סיבת הניתוק היא: "ככה", או: "כי זה רצוני", אל תיכנסו להסברים ולהתנצלויות. אינכם חייבים דבר לאיש. כך גם לא יתווכחו איתכם.
ח. אם החצוף לא מרפה, יש להזכיר פעם נוספת כי השיחה מוקלטת וגורמת לכם עוגמת נפש אשר בגינה מגיע לכם, ואתם גם תדרשו, פיצוי כספי.
ז. מומלץ - לא להיכנס לוויכוחים אלא לשמור על טון דיבור שקט, יציב וסמכותי. לא להיגרר להצפה רגשית בשל כעסים או עלבונות, לא לחשוף חולשה, לא להישמע כמבקשים. זו זכותכם להתנתק וזו חובתם לנתק אתכם.
בשולי הדברים ייאמר, כי צריך לקרוא לפני כן את חוזה ההתקשרות, תוך שימת לב לסעיפים הקושרים אתכם בעסקות לטווח ארוך אשר לעיתים גורר קנס על ההינתקות.
הערה לסיום: אומנם בישראל "גירושים" זה עניין קשה ומסובך, אך עדיין לא מדובר בחתונה קתולית. חברות מסחריות ונותני שירותים - אינם בית הדין הרבני. וזיכרו: במדינת ישראל, מדינה ש"ההינתקות" אומנותה - החזרה למקורות והחיבור אל המקורות - אינם בשמים. ברשימה זו מדובר בהינתקות משירות אשר רק תתרום לאיכות חיינו כי לחופש נולדנו.

תאריך:  08/03/2009   |   עודכן:  08/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חזן
כששוק ההון גואה "רצים" המוני העם לקנות מניות. מה קורה כשהשוק מתרסק?
אורן לוי
מלך הפכפך ובעל עוצמה, מלכה יפהפייה בעלת תושייה, יועץ ערמומי וחכם זקן וטוב, הם רק חלק מן השחקנים בדרמה תקופתית מלאת תהפוכות, שמתחילה באיום קיומי ומסתיימת בהפי אנד מרתק וסוחט דמעות
עו"ד משה גולדבלט
עסקני מפלגת העבודה ניצבים בפני הכרעות פוליטיות אישיות קיומיות ומנהיג המפלגה נראה כמי שאינו שולט בנעשה בביתו פנימה    הגיע רגע האמת למפלגת העבודה ועליה לבחור באיזו דרך היא מבקשת לסיים את חייה הפוליטיים
זאב גלילי
הדרך שעשה הפלמ"חניק איש השמאל, מזהות ישראלית לזהות יהודית. תחילה דרך הזדהות עם יהודי השואה ואחריה עם חיפוש שורשים במקורות רחוקים יותר
ד"ר אברהם בן-עזרא
הצטרפות האיחוד הלאומי לקואליציה תחזק את האגף השפוי בממשלה, בו תומכים מבחינה רעיונית יעלון, בגין, סער וארדן. התמיכה הרעיונית קיימת לאור זהות מחשבתית, גם אם מי מבין התומכים סולד מאחד מהנתמכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il