X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
▪  ▪  ▪
[צילום: סטודיו אסם]

המכרז על תקציב הפרסום של חטיפי אסם ממשיך להעסיק את המשרדים: מקאן תל אביב וגיתם BBDO הציגו השבוע מצגת קריאייטיב נוספת במסגרת ההתמודדות בה ייבחר המשרד שיטפל במותגים ביסלי, במבה ובייגלה שטוחים.
זהו הסבב השני של מצגות שנדרשים המשרדים להציג - זאת למרות שהנהלת אסם אמורה להכיר היטב את איכות עבודתו של כל משרד, לאור העובדה שגם גיתם וגם מקאן נמנים עם מערך הפרסום של אסם מזה למעלה מעשור.
תקציבי הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם התנהלו במשך שנים ארוכות במשרד הפרסום פובליסיס ישראל, על כל גלגוליו השונים לאורך השנים. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.
תקציב במבה יצא למרכז על-רקע ארגון מחדש שעורכת אסם בניהול מותגיה השונים. כחלק מהמהלך הועבר תקציב מותגי הקפה של נסטלה, בהיקף שנתי של כ-6.5 מיליון שקל, ממקאן לפובליסיס.
אסם יכלו להשאיר בפובליסיס גם את תקציב החטיפים המלוחים או להעביר אותו למקאן בתמורה על אובדן תקציבי הקפה, אך בחברה העדיפו להיפרד מפובליסיס ולפתוח את ההתמודדות לשני המשרדים האחרים של החברה.
כיום מטופלים המותגים השונים של אסם באופן הבא: פובליסיס מטפל בתקציב החטיפים של קבוצת אסם (כמו במבה, ביסלי ובייגלה); גיתם BBDO מטפל בתקציבים הקשורים לתחום הקולינרי (פסטה פרפקטו, מנה חמה, שקדי מרק, רטבים; וכן בכל הקשור למאפים - עוגות, עוגיות וקרקרים); ואילו מקאן מטפל בסלטי צבר ובדגני הבוקר.

תאריך:  06/04/2015   |   עודכן:  06/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקציב במבה: עוד פרזנטציות למקאן וגיתם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יש איסור מהתורה לאכול במבה
הרב בוטן  |  6/04/15 15:49
2
כבוד
שמ  |  6/04/15 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
תמיר אזרזר מונה לסמנכ"ל מתאמי רשת קשיחים, נועם בלוך לסמנכ"ל ארכיטקטורת תוכנה, וליאון בסט לתפקיד סמנכ"ל עולמי להנדסת מוצרים
עופר וולפסון
קיבלה אישור פטנט בקנדה לטכנולוגיית הליבה שלה, המאפשרת יכולת ייצור קולגן פונקציונאלי בצמחים    הפטנט בתוקף עד ספטמבר 2025
עופר וולפסון
אחד מהטרוריסטים שטבחו ב-148 אנשים במכללה בקניה זוהה כבנו בוגר בית הספר למשפטים של פקיד בממשלת קנייה    הגילוי מדגיש את החשש משלהוב הצעירים במדינה לבצע פיגועי טרור
מירב ארד
מייקו נגאווקה סיימה בסוף השבוע האחרון את התחרות שבה השתתפה לבד תוך שעה ו-16 דקות
מירב ארד
האזרחים האוסטרלים מיורן סוקומרן ואנדרו צ'אן הורשעו בסחר בסמים ויוצאו להורג על-ידי כיתת יורים בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il