X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סוף סוף, בפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל, נשמע קול צלול וברור, כנה ושפוי בממשלת ישראל, דבר שלא היה ולא נשמע בימי ממשלות השמאל, וגם לא היה ולא נברא בימי ממשלות הימין של בגין, שמיר, נתניהו ושרון מדובר בקולותיהם של השרים גלעד ארדן ואביגדור ליברמן, למגינת לבו של ח"כ חיים רמון הנוקט בלשון אחר, ולמגינת ליבם של יתר קיצוני השמאל, לרבות אלה שמכהנים בממשלה
▪  ▪  ▪

היו במדינת ישראל ממשלות ימין וממשלות שמאל קיצוני, ואולם אלה גם אלה מעולם לא התייצבו כלפי פנים וכלפי חוץ בלשון חדה וברורה בעניין הקיומי של מדינת ישראל.
זו לנו הפעם הראשונה בה ניצבים שני שרים בכירים בממשלה, גלעד ארדן ואביגדור ליברמן, ומבהירים דברים אלמנטריים בעניין המדיניות ההכרחית של מדינת ישראל, הכרחית על-מנת שמדינת ישראל תשרוד מול אויביה ואוהביה כאחד - תדחה באדיבות את עצת אוהביה ותביס כשצריך את אויביה.
זה לא קרה בתקופת ראשי-הממשלות הקודמים – בגין, שמיר, נתניהו, שרון, אך שמענו שמץ מקו מדיני חכם זה דווקא מפיו של ראש הממשלה מטעם השמאל, דוד בן-גוריון, אם כי לא ברציפות, במשורה, כאשר פלט (בין בהבל-פה מתוך תחושת בטן ובין באופן מחושב ומושכל) כלפי כוליי עלמא את הביטוי האלמותי - "או"ם שמום".
איני סבור שאכן או"ם הוא כלום, ודווקא יש להתחשב בקהילייה הבינלאומית.
יש להבין – כאילו זו האמת לאמיתה ממש – כי העולם נמנע מלנקוף אצבע כאשר גרמניה שרפה מיליוני יהודים בשואה, על אף שבאותה העת חלפו מטוסים בריטיים מעל הצבא הגרמני כשהם נושאים פצצות למטרות אחרות.
יש להתבונן, להבחין ולהבין - את ההימנעות מההתערבות של האו"ם בנעשה באפריקה כאשר נהרגים חפים מפשע ומתבצע רצח עם – במסגרת של מלחמות והפיכות, עריצות שלטונית ומעשי רציחות המוניות ללא משפט.
יש להבין כי אם צה"ל מגן על אזרחי מדינת ישראל מפני אלפי טילים המשוגרים אל המדינה על-ידי כנופיות הטרור, האו"ם ומדינות אירופה ימהרו לנגח את צה"ל תוך המעטת פעולותיהן של כנופיות הטרור, כאילו לא מדובר במבצע צבאי הבא על-מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
יש לראות כי לא נשמעה שום תגובה ראויה בעניין העינויים והרציחות שנעשו על-ידי כנופיות הטרור בעזה בינן לבין עצמן, למרות שמדובר בעינויי תופת ובמעשי רצח ללא משפט של כת טרור אחת כלפי אחותה.
והעולם גם שותק מול תעמולות ארס אנטישמיות במסווה של הצגות תרבות וספרי לימוד, ומתעלם מחינוך לרצח מגיל הגן ומתכנות ילדים לשימושם כפצצות אנושיות בעידוד אמהותיהם.
לכן, או"ם לא שמום, וצריך להקשיב בפתיחות, לנתח בצורה מושכלת את המצב, לאסוף מידע ולחקור את הלכי הרוח כדי להסיק מסקנות נכונות, ולהבין טוב מה קורה סביב.
מי שבודק, אינו רשאי ואינו יכול להתעלם.
כיום, קולות חדשים, מרעננים, אחרים נשמעים מהצד הישראלי – נגד הקמת מדינת טרור לאורכה של מדינת ישראל, נגד כניעה לתכתיב מדיני של מדינה זרה כלשהי לרבות "ידידותית", נגד התערבות חוסיין אובמה בענייניה הפנימיים והאחרים של מדינת ישראל כאילו גם הוא שר בממשלה, בעד שמירה על הגולן בהתאם לחוקי מדינת ישראל לפיהם הגולן הוא חלק ממדינת ישראל, בעד מדיניות עצמאית שעיקרה טובת מדינת ישראל ודאגה כנה לביטחונה – ולא ריצוי העמים סביב, בעד נקיטת יוזמות מדיניות וצבאיות ככל שיידרש לשם הגנה על היעדים של המדינה, בעד ניהול מדיניות חוץ תוך הבנה של המרחב לאשורו וללא אשליות וחלומות שווא.

תאריך:  07/04/2009   |   עודכן:  07/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקול השפוי בממשלת ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לא מסכים. לפרופ' אריה אלדד
נה  |  7/04/09 17:12
 
- תגובה
אב"ע  |  7/04/09 17:55
2
גלעד ארדן הוא נכס לליכוד
גיזמו בון  |  7/04/09 18:33
3
הבעיה שמיד תופרים להם תיק.....
דנה הופשטיין   |  7/04/09 20:07
4
ליברמן הוא נכס לעם היהודי
שפייזר  |  8/04/09 08:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב מרדכי גנוט
אחת ל-28 שנה, מזכה אותנו הקדוש ברוך הוא במצוה נדירה, ברכת "עושה מעשה בראשית" על החמה בבוא תקופת ניסן, בהגיעה למקום תלייתה ברקיע בששת ימי בראשית    את הברכה הזו הננו מברכים בדרך-כלל על ראיית דבר מופלא שבטבע
שוש מיימון
חוויות מערב התרמה לעמותת 'עלה נגב' שהקים האלוף דורון אלמוג למען ילדים מוגבלים
ליאת נוקד-וינדר
ניקיון הפסח הוא הזדמנות מצוינת לניקוי הנפש, הנשמה ולניצול החג להתחדשות    את החמץ ניתן להעביר לארגונים שעוזרים לעובדים זרים, הרי שגם אנחנו היינו פעם גרים
צילה שיר-אל
תחזית לחג הפסח לילידי כל המזלות
ראובן לייב
פילה, לקרדה, קיינס, לשונות-חתולים, מחליף-צבעים, גזוז, תסס, צוף ושפריץ היו הלהיטים של טרום וקום המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il