|
יורם דורי משמש שנים רבות יועצו הבכיר של הנשיא שמעון פרס
|
|
|
תאריך:
|
17/04/2009
|
|
|
עודכן:
|
19/04/2009
|
|
1 |
|
|
נבצר מבינתי מדוע נשיא מדינת ישראל הטריח עצמו ובא לביקור אצל הרב אובדיה יוסף?... מדוע הרב לא יטריח את ישבנו ויבוא לנשיא מדינת היהודים, ולו רק כדי להודות על כל הטוב הזורם בנדיבות לכיסי ש"ס, שהיא מפלגת פאראזיטים, שחלק נכבד מח"כיה נשפטו ונמצאו אשמים בבית המשפט כנוכלים, נוטלי שוחד ועוד כהנה וכהנה תעלולים...
מדוע זה, מר שמעון פרס? |
|
כתובת IP: |
217.132.151.143 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר אביבה כהן לב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אותה נשא לאחר מלחמת לבנון השניה בפני ציבור, קבל עם ועדה, אמר כי חיילי צה"ל נהרגו בלבנון משום שלא הניחו תפילין ולא שמרו את השבת. אז מה כבר אפשר להוסיף ולומר עליו ? דעתו השתבשה אם לנקוט בלשון המעטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדוע נהרגו חיילים |
|
|
2 |
|
|
ב-23.09.07 פירסם גורי גרוסמן מאמר באתר זה, בו דרש להוציא להורג את יגאל עמיר, למרות שכמעט מחצית מאזרחי ישראל סבורים שהוא לא רצח את רבין. גורי גרוסמן צפה כמו כל עם ישראל בשידור הערוץ השני בו הראו שיש חור ירי שלישי בקידמת חולצתו של רבין, אליו לא התייחס בית המשפט.
מאחר שגורי גרוסמן מודע לפרובלמטיות של הרשעת יגאל עמיר, אין לי ספק שדרישתו להוציא להורג את יגאל עמיר נובעת משירות שהוא רוצה להעניק לאירגון שבאמת רצח את רבין ומעונין בקבירת האמת בהקדם האפשרי, ביחד עם יגאל עמיר.
כאשר ציטטו את מאמרו הנ"ל של גורי גרוסמן והדבר לא היה נוח לו, הוא דרש ממערכת NFC למחוק את המאמר המביך מארכיב המערכת. להתנהגות כזאת לא קוראים יושרה אלא השתפנות של אדם שפל רוח שניתפס בקלקלתו. אדם בעל יושרה אמיתית היה מתנצל על הטעות ולא דורש למחוק את המאמר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיפה הבאת את זה? |
|
|
|
|
|
למתלונן על יושרה.להדם, אנא גלוש לבלוג שלי וראה שהמאמר הנ"ל חי וקיים ובועט.
אילו לא היית שפן, וחותם בשמך המלא, הייתי שוקל לתבוע אותך על פי חוק לשון הרע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורי גרוסמן |
|
|
3 |
|
|
יורם ידידי, ראשית אני מודה לך על תגובתך ההוגנת והעניינית.
ולגופו של עניין.
את מאמרי כתבתי בדם ליבי(כפי שאני נוהג תמיד)בהתנדבות חינם אין כסף, בתוך אהבה ודאגה גדולה לעתידה של המדינה בה נולדתי, בה חיים לאשרי גם כל ילדי ונכדי.
בניגוד למוטיבצית הכתיבה שלי, יורם ידידי, מאמרך נכתב מקצועית במסגרת תפקידך לקידום יחסי הציבור של נשיא המדינה, תפקיד לגיטימי ומכובד מאין כמותו.
נושא מאמרי לא היה לסקר את פעילותו החשובה של הנשיא אלא בעניין מעורבותו(המופרזת,לדעתי,בנושאים מדיניים מעוררי מחלוקת המרבים פירוד ושנאת חינם).
אני חולק עליך בעיקר בטיעונך שהנשיא שמעון פרס משמש גשר וגורם מאחד בין אזרחי ישראל.אנא קרא את התגובות למאמרי ותיווכח שמא טעות בידך.
אני מנוע מלהתפלמס איתך בנושאים כמו אוסלו וכו' משום שמניסיוני ולצערי זהו דו שיח של חרשים.
כל טוב לך יורם
יישר כוח על עבודתך המקצועית למען האזרח הראשון של מדינת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורי גרוסמן |
|
|
|
|
|
בניגוד לתקציר מפעלותיו המקצועיות של גימלאי הסוכנות היהודית גורי גרוסמן עלי לציין שגורי היה במשך עשרות שנים סרח עודף במחלקת הדוברות של הסוכנות היהודית. קלדן קומוניקטים עצל ועילג שלא תרם במאומה לארגון ששילם לו שכר נדיב יתר על המידה.
מאמריו של גרוסמן באתר זה מתלהמים גסים ומבזים את הזולת. הם אינם מנומקים אינם רהוטים ואף אינם מהווים הפתעה כלשהי לאלו מביננו המכירים את הגרויסה גרוסמן הזה.
גסות הרוח של כלפי הנשיא פרס אופינית לגסות הרוח שמאפינת את כתיבתו. חוצפתו להתנשא על איש צוות בית הנשיא דורי בשל היותו מקבל משכורת ולהתהדר בכך שכתבותיו באתר הנלעג של יצחק נכתבות חינם אין כסף אופינית לאיש הקטן והעלוב הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי אבו טור |
|
|
|
|
|
אינך תוקף את דעותיו של מר גרוסמן. לא את ההיגיון שבטעוניו.
אתה תוקף את האיש ותפקודו בעבר.
איני מכיר את מר גרוסמן פרט לקריאת מאמריו פה באתר מפעם לפעם. קשה להיזכר במאמרי השמצה זולים וירודים כמו מה שאתה כתבת.
דורי אגב הגיב ענינית גם אם אני חושב שהוא טועה ומטעה וגם היה מספיק הגון לציין את תפקידו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכאל ב |
|
|
|
|
|
מעניין ומאתגר אותי להתנצח עם כותבים טובים. גורי, שכאמור היה לבלר קומוניקטים אפור כל חייו קיבל לעת בלותו במה וכעת הוא חש כילד בחנות ממתקים. אין לו גבולות וחוש מידה. במעט המאמרים שהצלחתי לצלוח גיליתי כותב גס מתלהם שחצן ובעיקר טיפש. מאחר ויש לי היכרות מסוימת עם האיש אישיותו והישגי העבר הדלים שלו אני מבין את גודל החוצפה ואת מימדי הנלעגות. לכן דברי כלפיו הם אישיים. בכך את צודק כמובן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי אבו טור |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קשה להאמין שיורם דורי מאמין באמת ובתמים ברב-נוכל השרלטן מבית הנשיא.
דורי פשוט מכר נשמתו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זהבה המתוקה |
|
|
|
|
|
אני אינני שכיר של פרס. אני אזרח מדינת ישראל ומספיק מבוגר כדי להכיר את פעילותו של שמעון פרס בתפקידיו הקודמים.
אני מאמין לך שמאמרך נכתב בדם ליבך, אך הוא נקרא על ידי רשעים. רשעים משום שהם קראו את מה שהם רצו לקרא ולא את מה שכתבת. וכך הפכו את הנושא לדיון על סוגית מלחמת לבנון השניה.
דעתי פרס הוא אדם החותר למטרתו ללא לאות. (להזכיר לכולם- חתרן בלתי נלאה קרא לו רבין - אויבו הפוליטי במפלגה)
בעזרת תכונה זו, והבנה מעמיקה של המרחב בו אנו חיים, פרס תרם לבטחון ישראל. כמו שאף אחד לא עשה.
בכל תפקיד שעשה. הוא פעל לפי האג'נדה שלו ביושר.
ומי שבחר בו מכיר את האג'נדה שלו. הוא לא שינה עורו.
והמטרה שלו היא שלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
moshe18 |
|
|
4 |
|
|
נשיאות תמורת גורל חיי חיילינו
הצבעת פרס בעבור יציאה למלחמה = התייצבותה של 'קדימה' מאחורי מועמדות פרס לנשיא = גורל חיי חיילינו.
האם יצר תאבתו הבלתי-מרוסנת, חסרת-המעצורים, של שמעון פרס לכוח, לשלטון, לשררה, לקרבת אנשי-הון, למנעמי-חיים, ללוקסוס, לפאר... לכבוד ... להוד... לעוד ...ועוד ...ועוד ...ועוד ורצונו להיבחר בכל-מחיר לנשיא, אף בשלהי חייו, גברו על שיקול דעתו והיוו גורם מכריע, גורם מדרבן, כלל לא מפריע מבחינתו, אך בעיקר מפתח לדרך הצבעתו, בעד יציאה למלחמה רשלנית-שלומיאלית-קטלנית-יהירה ? מלחמה אשר עפ"י הצהרתו של פרס עצמו היה נגדה אך הצביע בעדה ! האם בחירת פרס לנשיא הִנָה תוצאה ותמורה ישירה, מקח אתנן, אותו קבל מ'קדימה' בעבור הצבעתו בקבינט לצאת למלחמה בלתי-אחראית, רשלנית, הרפתקנית, יהירה, שלומיאלית, מרושלת, נכשלת, כושלת, מיותרת, נמנעת, אליה נשלחו בלי שמץ של אחריות, בזילזול, בהפקרות, ביהירות, ברשלנות, בסיפוק התנשאותי-ראוותני-גאוותני ובנחת פוליטית מרובה, בלי טיפת מוכנות חיילים, אזרחים, בנות ובנים ? פרס אכן נבחר כנשיא. כך, בערוב שנותיו וימיו, הגיע ייתכן לשיא משלו, אך פתיל חייהם של חיילים, חיי אזרחים ובנים רבים במלחמה מיותרת-נמנעת זו נגדע לעד ונקפד, נקטע ואבד.
כלום זה מה שאכן התרחש בפועל ? אין ספק שכן.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישבע |
|
|
5 |
|
|
השוּעָל (קוים לדמותו)
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל הערום, הנואל
שהונה את עמו ישראל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
השועל החמקמק, הכושל
שבבינת בני עמו מזלזל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור יצחקו פוחזות
עיניים לועגות, מלעיזות.
פרס עוד יטמון פח לכולנו...
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל התככן, השפל
שלשררה ולכוח פוזל.
פרס עתיד עוד למכור את כולנו...
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
העסקן הניצחי, המועל
באמון בני-עמו, ישראל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור ירעמו מהדהדות
לכבודנו מטחי יריות.
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
הצלופח החלקלק, המהתל
שלמנעמי השלטון התרגל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
"חתרן בלתי נלאה" מתפתל
שעיניו לכבוד מגלגל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
תלוונו שדרה ארוכה של נרות
עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.
יפה ונכון. ל"ת מלי, 27/03/07 10:18
כל הכבוד. כל מילה זהב. ל"ת אזרחית, ישראל, 15/11/07 15:18
שיר שאומר הכל!!!! ל"ת אלי הרחובותי, 22/03/07 23:52
פשוט מעולה. תפרסם את זה קצת יותר... ל"ת איתי, 23/03/07 02:00
כל מלה בסלע ל"ת טיק,25/03/07 15:30
אתה גדול!! ל"ת עוד אזרח, 15/07/07 18:48
חיבור יפה, מסכימה עם כל מילה ל"ת יוכי, ב"ש, 16/12/07 22:15
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורי |
|
|
6 |
|
|
כך כתב משה שרת על שמעון פרס:
''תאוות הפירסום העצמי של שמעון פרס היא מהמפורסמות. הוא ''בונה את עצמו'' בלי הרף, במתוכנן ובמחושב ותוך התמדה שאינה נרתעת משום קושי, על ידי טיפוח קשרים אישיים עם עיתונים ועיתונאים, פירסום מאמרים ומתן ראיונות ודאגה לפירסום סיפורים וסקירות על עצמו ומתנים בסתר של קיצבות מהכספים הסמויים שברשותו. האין דבר התעוררותם החופשית של כמה חברים מסורים למלא את החסר באזנה ההסברתי של המפלגה על ידי הוצאת עיתון ערב כאילו על אחריות עצמם משמשת מסווה למזימתו של פרס ? אל אלוהים, כמה כיעור !''
משה שרת, יומן אישי, כרך ח' עמוד 2315.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה שרת |
|
|
7 |
|
|
כך כתב יצחק רבין על פרס:
''ראיתי בחומרה רבה וכפגם מוסרי ממדרגה ראשונה, את האפשרות שמפלגת העבודה תציע לראשות הממשלה את שמעון פרס שלא לבש את מדי צה''ל''.
יצחק רבין, 'פנקס שירות', עמוד 418.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצחק רבין |
|
|
8 |
|
|
כך כתבה גולדה מאיר על שמעון פרס :
''התניתי את השתתפותי בממשלה, בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה''.
גולדה מאיר, ''הפרשה'', עמודים 234-235.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גולדה מאיר |
|
|
9 |
|
|
הוא אשר במשך כל חייו נביא כָּזָב ושֶקֶר בדְמוּתוֹ גִלֵם, הוֹלִיך שוֹלָל יותר מדוֹר אֶחָד שָלֵם-אִלֵם
הוא אשר באנוכיותו, תככנותו, תחמנותו, סכסכנותו, תועלתניותו, נהנתניותו, שקריו, כזביו, מעלליו,
הונאותיו, תרגיליו, בישוליו, תעלוליו, הפך פוליטיקה בארצנו לישימון, מדבר-צחיח, שטח הפקר שומם
הוא אשר ידע טוב והיטב, איך וכיצד, משאיפותיו ומרצונותיו של עם שָלֵם תמיד להִתְעַלֵם
על "מזרח תיכון חדש" חדשות לבקרים הצהיר אך יום אחד, יום סגריר, יום אפור, יום לא בהיר,
נתברר לכל איש ואשה, ילד וילדה בעיר, כי רק בחר להמשיך להיות חוֹלֵם.
הוא אשר כל שבוע, לעיתים אף כל יום, בפני עם רָצוּץ, קָצוּץ, עַם פָּגוע, עַם פָּצוּע, עם לחלוטין בִֹלְתִּי רגוע,
חש צורך ורצון עז על מנטרות נבובות, ריקות מתוכן, אמירות בָּלוֹת, כָּלוֹת, ישנות ונושנות לחזור
בציפיה ובתקווה כי אנו את לבושנו, את דרכינו, את מנהגנו, את הרגלנו אך ורק עפ"י דבריו נגזור
הוא אשר בא, קבל עם ועדה, חרף ולמרות תפקידו הרם, תפקיד בו חש עתה עצמו לגמרי משועמם,
מצביע ומוכיח שוב ושוב, כל פעם מחדש,כל עת, באמונה ובאמת, כי לדאבוננו, המלך לגמרי עירום, במחשבתו התאבן, התנוון, התרוקן, הפך לגוֹלֶם, אדיש-מחריש-מתיש-מחליש-מביש,
אך בכל זאת את "מנהיגות" עמו כתרח מגלם
הוא אשר באמירותיו ובהצהרותיו אשר ממַהוּת ותוכן היו, נותרו ונשארו לחלוטין ריקות, מרוקנות,
מן המציאות כליל מנותקות, בנו, בכולנו, בעוצמה וכוח על הראש טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
בפטיש כבד, בלי-כל-טיפת-רחם הוֹלֵם (זאת תוצאה בלתי-נמנעת כאשר לו משעמם)
הוא אשר בתקופתו, נסתבר ונתברר לכל דיכפין המתגורר במדינתנו, רפובליקת-בננות,
מדינת חֶלֶם, אֶלֶם, הֶלֶם, כי וודאי לא בקרוב ישרור כאן בארצנו, חרף רצוננו, שלווה ו"שוֹלֵם"
מתי יואיל כבר, סוף-סוף, תרח-זה וגוֹלֶם, להתחיל לחשוב ולהרהר,
לא רק להפסיק לשטוף מוחנו, לדבר ולספר ולבאר ולתאר ולברבר
אלא לדעת ולהבין כי בהחלט הגיעה עת כל עוד בריא הנו,
מנוף חיינו, סוף-סוף, להסתלק ולהיעלֵם ?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בנימין |
|
|
10 |
|
|
כך כתב משה שרת על שמעון פרס:
''אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל!''.
משה שרת, יומן אישי, כרך ה', עמוד 2301.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה שרת |
|
|
11 |
|
|
שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים
השיר מוקדש לכל החתרנים (הבלתי נילאים), הפישפשים והפוליטרוקים שטיפסו והעפילו מעלה מעלה...
...אתה פּוֹתֵח אֵת הטלוויזיה ...ורוֹאֶה פְּנֵי שוּעָל !
שְפִיפוֹן חֶרֶס הוא זה המְהלֵך... בין טִיפּוֹת גּוֹרָל למַזָּל...
עיניים גדולות... נוֹצְצוֹת... מַבְרִיקוֹת... תְּאֵבוֹת שִלְטוֹן...
יֵש לוֹ לשְפִיפוֹן חֶרֶס
נְצִיג מִפְלָגָה שעל עַמֵנוּ הֵמִיטָה
רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
מֶתֶק שפתיים, נוֹפֶת צוּפִים ופה חֲלַקְלַק
בְּמִילָה לְעוֹלָם לא תִתְפשנוּ – כצְלוֹפָח חֲמַקְמַק !
תַחְמָן, תַכְכָן, מְדוּשָן, נֶהֱנְתָן, תוֹעַלְתָן
במְדִינַת-ישראל דוּגְמָא ומוֹפֵת הוא לשוֹרֶש הָמָן !
וִירְטוּאוֹז, תחבּוּלָן וחַתְרָן – בעל לָשוֹן עֲסִיסִית
עֵינֵי פּוֹלִיטִיקָאִי עיניו – מֵעִידוֹת על צְבִיעוּת בְּסִיסִית.
עיניים הֵן כַּידוּעַ – חַלּוֹן אל תוך חֶדֶר...
ובעיני הנְמִיָה והצָבוֹעַ העם אֵינוֹ אֶלָא עֵדֶר !
כלַהֲטוֹטָן המהלך על חוּט דַּק - מָתוּחַ עַל-פְּנֵי תְהוֹם
יִבֵז לחוּקֵי הטֶבַע - לקֶלֶס ולִשְחוֹק יִפְרָע וישים הִגָּיוֹן !
מַצְפּוּנוֹ לא יִנְקפנוּ, חָלִילָה, כְּלָל וּכְלָל
חוֹר שָחוֹר הפך הוא להיות עם הזְמַן – בּוֹלֵע חָלָל !
פְּרוֹבוֹקָטוֹר מוּכְשָר וּמַנִיפּוּלָטוֹר נוֹדַע – בַּעַל שֵעוּר קוֹמָה
יָשוּב תִמְצאֵנוּ תָּמִיד – רַק ואַך במַחלָקָה רִאשוֹנָה.
ואִם נוֹתָר בְּך שֶמֶץ סַפֵק אוֹ צֵל שְאֵלָה
או שֶמָא הָגִיתָ שָגִיתָ בסְתָם אַשְלָיָיה
דַע לְך, כִּי לא הוּא זֶה, שֶאֵת הַמְדִינָה הֵקִים, ייִשֵב ובָּנָה
יען פְּנַאי וזְמַן היוּ לוֹ רַק לרָמֵי מַּעֲלָה.
מְגוֹהָץ, מְצוּחְצָח, מְמוֹרָק, מְעוּנָב
עַל חֶשְבּוֹן אוֹצָר המְדִינָה נוֹסֵעַ תָּמִיד
אך אֵין נֶחשַב הוא גַּנָּב.
נְשָמָה ורוּחַ יֵש לוֹ ? ? ? ...הַס אוֹתָם מִלְהַזְכִּיר !
אל מַצְפּוּנוֹ אם דִיבַּרְתָ – כְּמוֹ דִיבַּרְתָ לקִיר !
מוּל עם המוות, עם שַאֲנָן, אָדִיש ורָדוּם לנֶצַח
כאשת לוֹט הוא ניצב
מְתַמְרֵן... מְאַלְתֵר... מְחַלְטֵר...
נשרד גם אם בִּיש המַצָּב !
עֵינֵי תַּגְּרָן... עֵינֵי חַתְרָן... ("בִּלְתִּי-נִלְאֶה")
עֵינֵי חַלְּפָן... עֵינֵי שַרְלְטָן...
יֵש לוֹ, לשְפִיפוֹן חֶרֶס
נְצִיג מִפְלָגָה שעל חברתנו הֵמִיטָה
רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
"אֲנִי מוּכָן לְהַחֲזִיר לך אֵת הַמַפְתְחוֹת!"
יאמר שְפִיפוֹן חֶרֶס לרַבִּין
(בִּשְלוֹשִים שְנוֹת אִיחוּר לְפָחוֹת...) - אַך רַק הפֶּתִי מַאֲמִין !
...עוד לא איבדנו לחֲלוּטִין בעֵינֵי הַעַם אֵת הַמוּסָר –
עוּבְדָה ! נותרתי על כַּנִי ! אני עדיין שַר !
וְגַם אִם קשה להמשיך להוליך כך עָם באַפְסָר
אפשר תמיד לנסות ולהתחיל מחדש כבר הַחֵל מִמָחָר
אנחנו הרֵי, אחרי כִּכְלוֹת הכל, נְצִיגֵי הַעַם הַנִבְחַר
ומִי אָמַר, שֶיָכוֹל מְאד, שזֶה הוֹפֵך כְּבָר לִהְיוֹת מְאוּחָר ?
מִלְבַד זאת... אֲפִילוּ אִם נִישאֵר רַק בְּתַחְתּוֹנִים...
נוּכַל תָּמִיד לַרֶדֶת לחוֹף ולהֲפוֹך לִהְיוֹת דַּייָּגִים !
נֵצֵא לְלֵב יָם... נְנַסֶה לִדְלוֹת ולהַעֲלוֹת בחַכָּה...
אֵיזֶה טְרִיק... אֵיזֶה פֶּלֶא... אוֹ קֶסֶם...
שעבוּרוֹ כָּל הַמְדִינָה מְחַכָּה !
עַל מִצְרַיִם הוֹרִיד אֱלוֹקֵינוּ עֶשֶר מַכּוֹת
מַדוּעַ שֶבְּגִין אַחַת זוֹ שֶלָנוּ יֵיאַלֵץ העַם לחֲכּוֹת ? ? ?
יפה מאוד,כל מילה בסלע. ל"ת
אזרח, 20/10/06 12:15
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלה. |
|
|
|
|
|
שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים
השיר מוקדש לכל החתרנים (הבלתי נילאים), הפישפשים והפוליטרוקים שטיפסו והעפילו מעלה מעלה...
על כּוּלָם נַעֲרִימָה... לְכּוּלָם נִתְחַכְּמָה...
"נִסְתדְרָה" ועוֹד אֵיך !
לכִּיסְאוֹתֵינוּ לַנֵצַח הַבְטֵח נַבְטִיחַ - שֶיִידַבְּקוּ נְצִיגֵי "דוֹר הַהֶמְשֵך"...
פְּרוּסַת לֶחֶם יָבֵש לחוֹלֶה – עָרֵבָה יוֹתֵר לחֵיך
אף שבעם, לא תמצא עתה, אפילו פַּרְצוּף אחד מחַייֵך !
וכְמוֹת שהצלחנו, עִם השָנִים, לטַפֵּס מַעלָה-מַעלָה
נִישַרֵד... נִיוותֵר חֲצִי אֱלוֹקִים...
כל עוד קיים אללה
אינשאללה !
מצוין! ככ קולע! ככ עצוב! כמה היטבת לתפוש את הדמות ל"ת שימון השפיפון, 02/12/06 06:29
אתה מִתְבוֹנֵן בטלוויזיה ורוֹאֶה פְּנֵי שוּעָל
שְפִיפוֹן תֶרֶץ הוא זה המְכַּרְכֵּר בין טִיפּוֹת גּוֹרָל לְמַזָּל !
עֵינֵי אַנָאַקוֹנְדָה
עֵינֵי פִּיתוֹן
יֵש לוֹ לשְפִיפוֹן חֶרֶס
נציג מִפְלָגָה שעל עמנו הֵמִיטָה
רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
"אֲנִי מוּכָן לְהַחֲזִיר לך אֵת הַמַפְתְּחוֹת...!"
יאמר שְפִיפוֹן חֶרֶס לרַבִּין
באַרְבָּעִים שְנוֹת אִיחוּר (לְפָחוֹת)
אך רַק הפֶּתִי מַאֲמִין !
אַרְבָּעִים שְנוֹת אִיחוּר בִּלְבַד ?
נִיחָא, נוּ ?! ...אָז מָה בְּכָך ? ? ?
שַחֲקִי... שַחֲקִי... על החֲלוֹמוֹת...
מִי עוֹד מַאֲמִין בְּך ? ? ?
שימון פרס: קאסאם שמאסאם, סתם היסטריה של תושבים מפונקים
(20.06.2006)
פרס: גם את אירן אפשר למחוק
( 8.05.2006)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלה. |
|
|
12 |
|
|
כן, גם כיום ובייחוד כיום בהיותו נשיא.
וכן, דורי, אין נישכך כי הסכם אוסלו של פטרונך הוא שאולי יביא לחורבנה של מדינת ישראל, הוא כבר בדרך לכך.
תגובתך דורי, מתחסדת, מחניפה, ובולטת בו התפלשותך לרגלי מטיבך.
חד צדדיות מעולם לא הטיבה עם מחזיקה, אתה חד צדדי בעליל.
אין הכוונה להשחיר כאן כליל את פרס אך להפכו לטלית שכולה תכלת? שאני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
13 |
|
|
בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים
הֵם עָשוּ חוֹזֶה, חוֹזֶה מוּשְלָם, חוֹזֶה בִּלְתִּי-הָפִיך, חוֹזֶה עם אֱלוֹקִים
כי כל עוד היהודים ושכניהם זה את זה בעוֹז ובמֶרֶץ כָּזֶה מַכִּים
יוּבְטַח להם מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
גם, אבל לא רק, משום כך הם תמיד לבטח נראים
כה אגדתיים, כה נִצְחִיים, כה נְפִילִים, כה עֲנָקִים.
יֵש לָהֶם, לפּוֹלִיטִיקָאִים, לא רַק לַצְלוֹפָחִים חֲמַקְמָקִים-חֲלַקְלָקִים
הֶסְכֵּם מוּזָר אף מַדְהִים עִם היושב במרוֹמִים, עִם אלוקינו, עִם אֱלוֹקִים
הֶסְכֵּם אשר אוֹמֵר כִּי כָּל עוֹד שְאִיפוֹת כּוֹחַ, הוֹן, שִלְטוֹן ושְרָרָה בַּהֶם מִמַעֲמָקִים מְפַכִּים
יוּקְנֶה ויִהְיֶה לָהֶם לַעַד מַעֲמָד של (לפחות) חֲצִי-אֱלוֹקִים.
בַּבּוֹקֶר מוּקְדָם מְמַהֲרִים הֵם קוּם לְהַשְכִּים
מַקְדִימִים אַף אֶת מְטַאטְאֵי-רְחוֹבוֹתֵינוּ, אֵלוּ אֲשֶר אֶת עָרֵינוּ, בְּמֶרֶץ כּה רַב טוֹרְחִים ומְנַקִים
בִּשְמוֹ שֶל אֱלוֹקִים, בִּשְמָם, בִּשְמֵנוּ, בְּשֵם חֶבְרָתֵנוּ, בְּשֵם תַּרְבּוּתֵנוּ, בְּשֵם מְדִינָתֵנוּ,
מְחוֹקְקִים הֵם לָהֵם וְלָנוּ הַנְחָיוֹת (מָשָל חַיוֹת אָנוּ) ושְלָל נִכְבָּד שֶל דִינִים וחוּקִים
חוּקִים אֲשֶר תּוֹדוֹת לָהֶם, נִרְאִים אָנוּ, בְּסוֹפוֹ של יוֹם, כָּל כָּך מְדוּכָּאִים ומְצ'וּקְמָקִים
דְרוּסִים כמו תִּיקְנִים, מַקָקִים, ג'וּקִים מְחוּצִים, תִקְוָה ועָתִיד מוּחְמָצִים, מְחַיִים-כָּלִיל-מְחוּקִים.
הֵם עשו חוֹזֶה עם הקב"ה, עִם אֱלוֹהֵינוּ, עִם אֱלוֹקִים
כִּי כָּל עוֹד יִשְחוּ ויִשְהוּ במַיִם רְדוּדִים, מַיִם מְעוּפָּשִים, מַיִם עָכוּרִים, מַיִם בִּלְתִּי-עֲמוּקִים
יוּכְלוּ לְהַמְשִיך להנוֹת מחַיֵי הַנָאָה, חַיֵי-שַלְוָה, חַיֵי-רַאֲווָה, חַיֵי דוֹלצֶ'ה וִיטֶה, חַיִים מְתוּקִים.
אותנו שוֹלָל יום-יום הם מוליכים, בתרגילי הישרדותם עלינו מערימים,
במשיכת-זמן נצחית מצטיינים-מתמחים, עם שלם מרדימים, לשוכְרָה אֶזְרָחִים תְמִימִים מַשְקִים.
משום כך, אנו כמובן, נתמיד להיראות כּה אוּמְלָלִים, כּה עָלוּבִים, כּה נְבוּלִים,
שְפוּפִים, כְּפוּפִים, נִידָפִים, מְצוּמָקִים, מְשוּתָּקִים ושְחוּקִים.
בדרך זו, כעַם, לעולם לא נוּכַל לְהַחְכִּים.
בתוֹר מְיַיגֵע, מְיַיזֵע, תּוֹר אָרוֹך-מִשְתַּרֵך, מגָלִיל וְעַד נֶגֶב, מִיַרְדֵן וְעַד יָם מִשְתַּרֵעַ, בפניהם אנו מִתְבַּטְלִים, לְפִתְחָם מְשַחֲרִים, אליהם מִתְחַנְפִים, נִדְחַפִים, בְּשורָה נִדְחַקִים, משְתַמְשִים בְּמַרְפֵקִים, מְתְרַפְֹקִים, מִשְתוֹקְקִים, מִצְטוֹפְפִים כמו תְנוּעָה הוֹמָה-שוֹקֶקֶת בצַווָּאר-צַר שֶל בַּקְבּוּקִים, תְנוּעָה סוֹאֶנֶת גוֹרֶמֶת פְקָקִים
מתנהגים כמו צִי-בּוּר, עֵרֶב רַב, של שְמוֹקִים-שְמוֹקְמוֹקִים
חיים כהרגלנו חיים מְרוּחֲקִים, מְנוּתָקִים ודְחוּקִים.
מִי אֶבְיוֹנִים, מוּשְפָּלִים, חֶלְכָּאִים וְדַלִים מעָפָר ומאַשְפָּתוֹת יַעֵז ויַהִין סוף-סוף לְהַעִיר ? לְהַרִים ? להַקִים ?
קִים... קִים... קִים... קִים... קִים... קִים...
מתי כבר את בית-המקדש מחדש שוב נקים ?
קִים... קִים... קִים... קִימָה-הֶר... קִים-מַהֵר... קִים...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמרה |
|
|
14 |
|
|
''עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם''
''אחי ואחיותי החדשים, צר לי עליכם, אתם שבעל כורחכם צורפתם למשפחתנו המתרחבת משבוע לשבוע. רק אנו, חברי המשפחה הוותיקים, יודעים מה באמת עובר עליכם בשעות אלה, בימים אלה.
והאמינו לנו – זה עוד החלק הקל. לאחר השבעה – מהיום השמיני והלאה – מתחיל מסע הייסורים הקשה מכל. אתם תקומו משבעת ימי האבל ותגלו שעולם כמנהגו נוהג, אנשים חוגגים ושמחים, אוכלים ושותים, בתי העינוגים מלאים מפה לפה. ואתם לא תבינו איך זה שהעולם לא נעצר ? איך זה שהשמש זורחת כמדי יום ביומו ? ...כאילו לא נפל דבר בישראל. ופתאום תבינו שצץ לו קיר גבוה, שיחצוץ מעתה ביניכם לבינם.
ותתחילו לשמוע את כל המשפטים שהייתם גם אתם נוהגים לומר, כשהייתם ''שם'': ''תהיו חזקים בשביל הילדים'', ''החיים חזקים מכל דבר'', ''החזיקו מעמד'', ושאר משפטים חסרי תוכן ומובן למי שאיבדו בשר מבשרם.
ויותר מכל – היזהרו מפוליטיקאים ומעיתונאים חסרי מצפון. אלה ינסו להוציא מכם אימרות גורפות-רייטינג ומקדמות-פריימריס. ובינינו – מי אנחנו שפתאום דעתנו חשובה יותר ? בעלת משקל יותר ? מדוע פתאום שואלים אותנו מה דעתנו על ההסכמים ומה לדעתנו הממשלה צריכה לעשות ואם צריך לנקום, לסלוח, לשנוא, לאהוב, להרוס, לגרש, להרוג ?
בתי, תמר קרלבך-ספיר, נהרגה בפיגוע בקו 5. ואם אותי ישאלו, אומר להם רק זאת: הניחו לנו בכאבנו. אצלנו כל לילה האוטובוס מתפוצץ. צאו אתם, שבן משפחתכם אולי יהיה באוטובוס הבא, צאו להפגין, עיצרו את התנועה, עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם''.
יעקב ספיר, צפריה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יעקב ספיר |
|
|
|
|
|
משתתף בכאבך מעומק הלב יהודי כואב, 17/04/06 14:43
יהי זכרה ברוך.. חיפאית, 17/04/06 15:09
העלית דמעות בעיניים.
כמה שאתה צודק, וכמה קולנו נבלע בשאון של ארגוני זכויות אדם למיניהם...
אלה שחוברים לקמים להורגנו. שלא תדע עוד צער. וגם אנחנו. הגב לתגובה זו
ללא התלהמות משתתף, 17/04/06 19:12
הדמעות בעיניים, וכמה שזה נדוש -הלב אתכם. ומי ייתן ולא תדעו עוד צער הגב לתגובה זו
צר לי עליך אחי....:( רועי, 19/10/06 21:16
קראתי את מה שכתבת, והאמת שצמררת את גופי.
אני שכל בוקר קם, ושואל איך באמת השמש זורחת, שכל כך הרבה סובלים..
איך באמת מעניין את כל הפוליטקאים רק כסף ושררה בזמן שהם שולחים ילדים למות או להיות נכים...
נשיא המדינה שהתברר כעוד סוטה לפני כחצי שנה, לא הסכים לוותר על תנאים מסוימים (הרחבת לשכה, רכב, מזכירות וכו' עד לסוף ימיו) לאחר שיסיים את תפקידו, אשר הינם מהוונים לסכום של כ-36 מליון שקל על ידי אקטואר עד לסוף ימיו, בזמן שילדים הולכים ללמוד רעבים, ואחרים מתים מחוסר תרופות שהמדינה לא מוכנה לממן, וכמובן אנשים שבין לילה נהפכו להיות נכים או שוכבים בבור בטון 1.8 על 0.45 מטר מרובע בארצנו אוכלת היושביה.
אנוכי בחור בגיל העשרים לחיי, אך את ה''כפא'' שלי חטפתי כבר כחייל במלחמה האחרונה.
באמת שלא אכפת להם, אם נמות כחיילים, כאזרחים, כאדם שרצה לעבור כביש באור ירוק, ומישהוא רצח אותו, או שנהיה נכים, מוגבלים, רק שיהיה להם עוד כסף, ושררה...
''ארץ ארץ ארץ, ארץ תכול אין עב, והשמש לה...ארץ בה נולדנו, ארץ בה נחייה...''
ולסיום אנסה לנחמך, כמה שניתן...אתה יודע, אני מסורתי ושכזה, למדתי קצת מרובתנו שאמרו:
''הם רצים, ואני רץ...ועלהם נאמר: דור רשעים ירקב...'' הם רצים לעלמא דשיקרא (עולם השקר), ואתה רץ לעולם שכולו אמת, אור ונתינה...
תהיה חזק, ולא, לא בשביל הילדים, בשביל עצמך...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי כואב |
|
|
|
|
|
מַהוּ ''פִּיגוּעַ בִּיטְחוֹנִי שֶל מַמָּש?''
שלמה, ירושלים, 17/04/06 14:21
שמעון פרס אמר בשידור בערוץ 2, כי יש גורמים נוספים המאפשרים להאיץ עתה את תהליך השלום, ובכללם ''העובדה שעברו כחודש וחצי ללא פיגוע ביטחוני של ממש'' (''הארץ'', 12.3).
שר החוץ טבע מונח חדש, ועליו להסבירו. מהו ''פיגוע ביטחוני של ממש'' ? כלומר, מהו המספר המִזערי של ההרוגים הישראלים, הפצועים קשה והפצועים באופן בינוני, העושים פיגוע לפיגוע של ממש ?
התבטאות זו, ראוי היה שלא תבוא לעולם מפיו של שר חוץ.
הגב לתגובה זו
שמת לב גם
חגי, תל אביב, 17/04/06 14:48
שאין פרס סופר את 4 הרוגי קדומים כפיגוע. ספק אם דרום תל אביב נחשבת אצלו מספיק גבוה
אבל אם הפיגוע היה בקניון רמת אביב ורק בחצי ממספר הקורבנות אולי הגדרתו היתה שונה
זה לא ענין של שר חוץ אלא סדר עדיפויות וחיי יהודים מסוימים אינם נכללים גבוה מדי אצל פרס ובטח לא אצל אולמרט
הגב לתגובה זו
נכון מאוד! בושה שיש לנו כאלה שרים בממשלה!! ל"ת
לי, ת''א, 17/04/06 17:52
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה מורג |
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
מְדִינָה מִקְרִית
שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
מְדִינָה לְמַרְאִית.
מְדִינָה עִיזִית,
נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
אֲחוּזַת תְּזָזִית,
יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.
עַם מְנוּוָן,
מעֲרָכָיו מְרוּקָן
אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.
חֶבְרָה אֲרוּרָה
מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
רָעָה וגְרוּעָה
עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.
מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.
נ. ב.
לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.
מילים בסלע! כל מילה בול,! הבעיה שאתה מדבר לאנשים עם לב של אבן !
53. ל- 47 יעל, 01/12/06 16:17 כל מילה בסלע. עצוב אבל אמיתי
שיר מדהים - ספק אם יעורר מישהו מהתרדמת העמוקה ברווז במטבח, 20/03/07 22:53 יישר כוח
שיר מדויק להפליא לצערי סימה, 26/11/06 16:20 כל כך מדויק שבמקום לשיר בא לבכות
מקסים מיכאל, 12/11/06 12:48 מקסים... כל הכבוד....
אתה צודק ! מ אבל הערב רב לא זכאים ליותר ! ירמיה, סדום, 23/01/07 08:57
האודים המוצלים של השואה שבאו לכאן רק עם חולצה לעורם, כדי לבנות ולהילחם למען מדינה יהודית, מקלטל לעם היהודי לא ראו בסיוטיהם את אשר מיתחולל כאן , ערב רב מבולבלך רע ומנוכר שסוגד לעגל הזה בלבד, ובראשו ניבחריו אוסף של מושחתים מוגלי לב, חסרי יושר לב בסיסי, מישטר רשע שמאפשר לניצולי השואה לחפש את מזונם בפחי האשפה, ומנגד גדודי הפשע שהולכים ומתעבים, כנופיות מנהלות את הרחוב, ואת מסדרונות השילטון, ואין דין ואין דיין, הרצח מתפשט לרחובות ולבתים, מדינת יהודים עלק, מדינת זדים שתחלוף תחלוף מעל פני האדמה,!! ובצדק,!!
עברית שפה יפה עברית, 28/06/07 20:25 מדהים. הלשון, הניקוד ,הדקדוק, הפיסוק, האירוניה, השפה, היופי.
אמרת הכל על הכיעור עם כ''כ הרבה יופי. פשוט נהדר!
דברים כקורבנות. ל"ת דורבן, 09/02/07 18:54
שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל"ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28
אני מסכימה אתך.כל הכבוד! ל"ת שדרותית, שדרות, 21/05/07 23:36
144. אלכס ידידי מהמצב רוח בשיר שלך עוד תקום שוב הציונות (ל"ת) 01:23 28/04/07 כל הכבוד !
אלכס-כל מילה בסלע!! ל"ת אבנר, 28/06/07 19:09
המנון החדש עודד עמבר, מרכז, 21/10/06 17:52
נכון, וגם כואב ל"ת 12/11/06 08:11
גדול! ל"ת גזור ושמור, 06/12/05 08:22
שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל"ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28
ככ נכון! ככ עצוב! אלכס מבטא זאת ככ טוב! ל"ת מי היה מאמין, 28/11/06 16:02
166. ל112 המילים יפות יש מוזיקה למילים ? (ל"ת)
06:05 28/04/07 tovi
אלכס, הכל נכון אבל איך שכחת לכתוב שהמדינה היא גם "יהודית-דמוקרטית"?
Orwell Z"L 07:24 07/06/2008
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר |
|
|
17 |
|
|
הם תפשו, תפשו חזק, תפשו חזק מאד, את המדינה ואת אלוקים בביצים !
יש להם עתה את כל הסיבות בעולם, להיות מעצמם ואך ורק מעצמם מרוצים, מאד מרוצים !
את שמם, את עצמם, את אישיותם, את תועלתם, את נהנתניותם, את נוחיותם אך בעיקר את אנוכיותם,
(לא תם הסיפור, אזרח טיפשון-פיצפון-קטנטון, לא תם....) הם סוף-סוף מריצים, לכל כיווני רוח את תועלתניותם משפריצים, עושים זאת בקור-רוח, בלי להניד עפעף, בעיניהם כלל אין הם ממצמצים, מקבלים עבור זאת, אינסוף ואינספור תמריצים
יש להם, אל תשאל אזרח קטן, אל תשאל : מכאן ועד להודעה חדשה קופה גדולה, קופה עצומה, קופה ענקית של שרצים !
ביניהם לבין השמיים אנשים, גברים כנשים, אזרחים תמימים, אילמים, גלמים, כסילים, אוילים, מטומטמים,
כמותכם, כמוך, כמוני, כמוה, כמוהם, כמוהן, כבר אינם יותר (תודה לאל !) מפריעים, מפרידים, חוצצים
את לשד בחירותו של העם, האדיש, המשריש, המחריש, המביש, המתיש, הם עתה בחופשיות מוצצים, על כך משוויצים
אז מה כבר יכול להיות אם בין כמה בריות קיימים לבבות אשר מרוב כאב וסבל מתפוצצים, מתרוצצים, מפוצצים.
עתה יכולים הם לגשת, לפרוש לכולנו כדייגי-דגים שותקים-מפרכסים-אילמים רשת, זה אכן בכלל לא מפתיע,
כלל לא מתמיה, באין כל מפריע, בעוד שמש על ראשם וראשנו זורחת-קופחת בעוד במרום מופיעה במלוא הדרה קשת פורחת
אפשר לכן לגשת להגשמת משאת נפשם, הגשמת חלומם, שאיפת חייהם הן את דמותם בעזרת תיקשורת ממולחת, אשר לשמור תדמיתם המוצלחת טורחת, תיקשורת שכל נושא מפצחת, מורחת, תיקשורת נחונה בעזות-מצח,
אשר גורמת בקרב-עם לרוב מתח ורתח, תיקשורת בעלת רבוי-פנים, שכחה, קהות חושים
יום-יום, שעה-שעה, דקה-דקה, ללא לאות, בעקביות, ביסודיות, בנחישות,
טיפחו, מטפחים ועכשיו הם סוף סוף גם מהווים חבורת-הבל, חבורת-זבל, אנשים טראגיים הנראים למראית עין חברה' ליצים
את לשד שמחת חייו, קורטוב חיותו, תקוותו, ערגתו, כמיהתו, ציפייתו, חזונו, רצון הישרדותו של עמם
מזה זמן רב בחופשיות וביסודיות גוזלים הם, יונקים, שואבים, מוצצים
כל הצעה שכנגד, הצעה בעלת רצון טוב אשר אולי תוכל לתרום למלך עירום בגד,
במו הרמת ידיהם, בקולותיהם, השקת כוסיותיהם ב"לחיים!" חיש-מהר, הם מיד מפוצצים
נותרו רק עוד מתי מעט, אזרחים ספורים אשר מצייצים, למשמע חדשות היום עדיין בכל-זאת קופצים
אזרחים משוועים, בכל לבם מקווים, שתמורה כלשהי תתחולל בכל זאת בעם, בקרב רוח עיוורים ועיוועים
תושבי מדינה בודדים בלבד צועקים גוועלט, חלקם בדיכאון שוקעים לאט, לאט, אך בטוח, בלאט
לשווא זועקים לשמיים אזרחים, מושיע בנמצא אין, נותר רק לרתוח ולחרוק שן
משיח לא הגיע, בסדום ועמורה של היום הכל פגיע, דומה כי ל"מנהיגים" כולם אות קין - "נשיאים ורוח וגשם אַיִן"
אזרחים אשר את לא את דמם בלבד פוליטיקאים ניבזיים-פוחזים מפקירים, בקרנות מזבח נאחזים, אוחזים
בקור-רוח ומזג את אזרחיהם מקפיצים, כנפי-מתנגדיהם על ימין ועל שמאל ללא רחם קוצצים
וכמו פיטריות צומחות לאחר גשם, פיטריות רעילות, מסוכנות לבריאות, מורעלות,
פוליטיקאים מאוסים-תועלתניים-נהנתניים חדשות לבקרים סביבינו צצות וצצים
במדינתנו פסה לחלוטין רוח, בין יונים לניצים אין, כבר לא קיים עוד ויכוח
הולכים על בטוח. על מנת לנשום קצת ומעט אוויר, אולי הפכה נשימה קיומית-חיונית לדבר שכוח, יש צורך דחוף במפוח
תאמרו מה שתאמרו, נֶפוֹטיזם, פרוטקציה, ויטמין נאד נפוח, לא רחוק מן העץ נפל התפוח !
פוליטיקאים ככלל הפכו להיות כולם מאד מעשים,
מחמת מיאוס, בחילה, תיעוב וסלידה מקר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורי |
|
|
|
|
|
תאמרו מה שתאמרו, נֶפוֹטיזם, פרוטקציה, ויטמין נאד נפוח, לא רחוק מן העץ נפל התפוח !
פוליטיקאים ככלל הפכו להיות כולם מאד מעשים,
מחמת מיאוס, בחילה, תיעוב וסלידה מקרב-עומק-לב העם "נבחרינו" מוקצים
את מכוניותיהם ראית ? כלום לא תהית ? עד כמה יקרים כלי רכבם, ראוותניים ! נוצצים !
האם לנוכח תמונה זו השתוממת ? תמהת ? התפלאת ? נדהמת ?
כל מכונית לתפארת מדינת ישראל. ע"ח אזרח קטן אשר מימסד המדינה לחינם ולשווא אותו יום-יום מאמלל.
כמו תותח ללא רתע. זהו היום ורק זה הקטע. אכול ושתה כי מחר נמות. חיים חיי רגע. חיי שטות.
עד כמה עולים כלי הרכב למשלמי המיסים ? הן מזמן לא תפרו מחדש בארץ כיסים.
יען אזרחים פשוטים לא גומרים כלל אפילו חודש שעה שאצל "נציגינו" יש שובע, עושר, ביזבוז, גודש.
מעבודה ועמל יום מפרך קורסים אזרחים, לאים, עייפים, סחוטים, מרוצצים.
במדינת ישראל של היום, אין כל פלא, נסתמו, נתכלו, נתבלו, כלו כל הקיצין.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורי |
|
|
18 |
|
|
השוּעָל (קוים לדמותו)
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל הערום, הנואל
שהונה את עמו ישראל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
השועל החמקמק, הכושל
שבבינת בני עמו מזלזל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור יצחקו פוחזות
עיניים לועגות, מלעיזות.
פרס עוד יטמון פח לכולנו...
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל התככן, השפל
שלשררה ולכוח פוזל.
פרס עתיד עוד למכור את כולנו...
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
העסקן הניצחי, המועל
באמון בני-עמו, ישראל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור ירעמו מהדהדות
לכבודנו מטחי יריות.
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
הצלופח החלקלק, המהתל
שלמנעמי השלטון התרגל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
"חתרן בלתי נלאה" מתפתל
שעיניו לכבוד מגלגל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
תלוונו שדרה ארוכה של נרות
עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.
יפה ונכון. ל"ת מלי, 27/03/07 10:18
כל הכבוד. כל מילה זהב. ל"ת אזרחית, ישראל, 15/11/07 15:18
שיר שאומר הכל!!!! ל"ת אלי הרחובותי, 22/03/07 23:52
פשוט מעולה. תפרסם את זה קצת יותר... ל"ת
איתי, 23/03/07 02:00
כל מלה בסלע ל"ת טיק,25/03/07 15:30
אתה גדול!! ל"ת עוד אזרח, 15/07/07 18:48
חיבור יפה, מסכימה עם כל מילה ל"ת יוכי, ב"ש, 16/12/07 22:15
ענק!!! ל"ת צנחן מילואימניק, 12/03/08 15:50
לא מאמין שרשמת כל זה. ל"ת אריאל, 12/03/08 15:48
פרס ישראל לשירה! ל"ת זו אמנות!, 12/03/08 15:52
כל הכבוד ל"ת , 11/06/07 17:02
גאוני ל"ת .\., 09/05/07 13:53
פרס מאחד את עם ישראל בתיעוב כלפיו ל"ת הישג, 27/03/07 14:10
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורי |
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
שמעון פרס - תאב כוח שהתמכר להנאות השלטון
הבוחרים הישראלים הפגינו בגרות פוליטית כי ידעו בחושיהם שמדובר באדם שאין לו אלוהים זולת טובתו האישית פרס, כל אימת שהתייצב בפני הבוחרים, הם הרחיקו אותו ממוקדי האחריות הלאומית.
צריך להחמיא לבגרות הפוליטית שהפגינו הבוחרים הישראלים ביחס לשמעון פרס. בחושיהם המחודדים, ידעו מה שאינטרסנטים וחברים ובעלי עניין ומוטבים ניסו להסוות לאורך השנים. תמיד שיווקו את פרס כמי שמונע בידי השלום וטובת המדינה, וכאיש העולם הגדול שעשוי להשית כבוד על המדינה.
אבל האנשים הפשוטים, אותם אנשים קשי יום, בעלי מוסר ומצפון, שטובת המדינה לנגד עיניהם, ידעו שמדובר באופורטוניסט חסר תקנה, בפוליטיקאי חסר תכונות, באיש תאב כוח שהתמכר להנאות השלטון. זו הסיבה שהנחיתו עליו השפלה אחר השפלה. כל אימת שהתייצב בפני הבוחרים, הם הרחיקו אותו ממוקדי האחריות הלאומית. כי ידעו, בחושיהם המחודדים, שמדובר באדם שאין לו אלוהים זולת טובתו האישית.
פעמיים שימש ראש ממשלה, פעמיים בשל תקלה. בפעם הראשונה -1984, התחלק בשלטון עם יצחק שמיר באין הכרעה. בפעם השנייה, ב-1996, ירש את כסאו של יצחק רבין אחרי שנרצח. בשתי הפעמים, כשל כשהתייצב מול הבוחרים. אחרי רצח רבין, התייצב בנקודת הזינוק הכי טובה בעולם. כדי למסמר את ניצחונו מול בנימין נתניהו, אף עטה על עצמו אפוד מגן ויזם הרפתקה מלחמתית בלבנון. וגם זה לא עזר לו.
מאז, הוא עסוק בלחפש ג'וב לעצמו ולמקורביו. גם עכשיו, אחרי שהובס בידי עמיר פרץ, הוא פתח במגעים כדי לקבל ג'וב. למעשה, בעשרים השנים האחרונות, עסוקה הפוליטיקה הישראלית במציאת תעסוקה לשמעון פרס כדי שחלילה לא ייעלב. אחרי כל הפסד, עטה פני קרבן וסחט עוד תפקיד עם כבוד.
בכל פעם חזר על אותו טריק, האמתלה שהוא עושה זאת למען השלום. הוא עיכב את צירוף מפלגתו לממשלת שרון עד שזכה להיקרא משנה לראש הממשלה ולא סגן ראש ממשלה. כי באנגלית זה מרשים יותר להיקרא "וייס פרמייר", יותר סתם "דפיוטי פריים מיניסטר".
המסלול העסקני הזה הוביל אותו אתמול לרגע האמת של חייו הפוליטיים. 60 שנות עסקנות התמצו בהופעה אחת מול פני האומה. שתי ברירות התייצבו מולו. לגלות מסירות לדרך שבה הלך והאמין כל חייו, או לתפוס ג'וב אצל חברו אריאל שרון. גם הפעם, היה ברור שלא יעמוד בפיתוי ויבחר באפשרות השנייה. העלבון גדול מנשוא. לא בגלל החלטת הנטישה אחרי ההפסד הצורב, אלא משום שבמשך שבועיים חכך האיש בדעתו עם מי ללכת. כאילו בחן מרכולת. כאילו עמד לפתוח בקריירה פוליטית. אין מנוס מהגעה למסקנה שהסיבה שפרס עזב את ביתו הפוליטי היא הסיבה שהשמיע אחיו גרשון, עוד הוגה דעות מהולל. אין מנוס מלקבוע שמניעים רעים ומכוערים עמדו מאחורי הנטישה. לא אידיאולוגיים ולא בטיח. עמיר פרץ פשוט לא "משלנו". הוא "אחר" והוא נראה כמו "אחר".
נסגר פרק בתנועת העבודה. המנהיג הנצחי שהצטייר כמחסום אלקטוראלי בפני ציבורים גדולים במדינה הלך לדרכו. עכשיו הוא הופך להיות הבעיה של אריאל שרון
דניאל בן סימון
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דניאל בן סימון |
|
|
21 |
|
|
חֲנוּת מַכּוֹלֶת
מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, בָּבַת-עֵינֵינוּ, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָּם-מַכְשֵלְתֵּנוּ מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת
חֲנוּת פְּרָטִית, מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית,
יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
יוֹם יֵש, יוֹם אֵין, קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּוֹר אַף פְּסוֹלֶת.
תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת.
מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, בּוֹלֵעַ גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
טַלְטֵלָה ? נְעִילָה ?
לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמרה |
|
|
22 |
|
|
מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל
מְדִינָה בפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל
"נְשִיא" המְדִינָה משֶה קָצָב עָסוּק וטָרוּד מעל לראשו לא בייצוג
אֶלָא עִיקָר הִתְמַקְדוּתוֹ וְרִיכּוּזוֹ נְתוּנִים בִּלְעָדִית-יִחוּדִית לְמַזְכִּירוֹתָיו ,
לְנוֹשְאֵי מִין, סוּגְיוֹת נִיאוּף ועִנְיינֵי שֶגֶל.
בַּחוּרֶיה למִלְחָמָה יוֹצְאִים, נִקְרָאִים לְמַלֵא חוֹבָתָם, מְקַבְּלִים עַל עַצְמָם אַחֲרָיוּת
במְסִירוּת וְחֵירוּף נֶפֶש מְבַצְעִים לוֹחֲמִים שְלִיחוּתָם בְּהַגֵנָם על מוֹלַדְתָּם,
בַּזֶה-אַחַר-זֶה נִקְרָאִים בָּנִים לַדֶגֶל !
לא מַעֲלִים על דַעֲתָּם בָּנֵינוּ, לא מְתַאֲרִים אַף לְעַצְמָם בָּנִים,
כִּי חֶבְרָתָם, מְדִינָתָם וצְבָאָם נִמְצָאִים
בְּמַצָּב כּה עָגוּם, כּה עָצוּב, כּה כָּאוּב, כּה נָבוּב, כּה רָקוּב.
כּה עָלוּב נִרְאִים כָּל "מנהיגינו" - כּוּלָם בְּלִי יוֹצֵא מִן הַכְּלָל - כָּל הַסֶגֶל !
חוֹר גָדוֹל נִפְעַר עַתָּה בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה,
חָלָל עֲנָק ועָצוּם אֲשֶר בְּאֲוִיר-שָקוּף מָלֵא, כְּמוֹ בבֵּיְיגְל.
אִימְרוּ-נָא, אַחִים, הַגִידוּ,
כְּלוּם משֶה לא שָבַר את לוּחוֹת הַבְּרִית אַך וְרַק בְּשֶל עֵגֶל ?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמרה |
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
הבאת ערפאת צורר היהודים על עשרות-אלפי המחבלים שלו מטוניס כשהם חמושים מכף רגל ועד ראש (למספר המדויק ראה ביוגרפיה של ד' רבינוביץ על ערפאת) ועשה זאת בדרך מחתרתית כשרבין היה רה"מ.
שיברת - שילמת - זה היגיון פשוט שכתוב על כל מדף של חנות לממכר חפצים שבירים.
מדינת ישראל היא לא רק צוק איתן, אלא גם אפשר לחסלה בשבריר שנייה, ולכן אליבא ד- שיברת - שילמת - היה על פרס לאסוף את חפציו, לאחר שצורר היהודים "סידר" אותו ושפך את דמינו כמים - ולהיספן בביתו עד 120 שנה. כך נוהג אדם הגון. כך נוהג פוליטיקאי בעולם דמוקראטי מתוקן.
מלבד זאת א"א שלא להתרשם ממה שכתב עליו הישר באדם משה שרת ובהמשך גולדה ורבין.
תקן אותי סנגורו של פרס - אם אני טועה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
25 |
|
|
אפילו בפרומיל אחד מטיעונך. אתה משרת את אדונך, זה בסדר גמור לעשות יחסי ציבור לאדון אותו משרתים! דע לך שהאיש פרס הוא האיש הכי שנוי במחלוקת במדינת ישראל.
אתה כותב שכל העם בחר בפרס לנשיא, אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק מטיעון מגוחך שכזה.
120 אנשים מצביעים לנשיא מדינה אם כתבת על כך זו לידיעתך זו אחת ההפקרויות הכי חמורות בפוליטיקה הישראלית, כי ברור שאזרחי ישראל הם שהיו צריכים לבחור להם אדם משכמו ומעלה לנשיא, אם היו עושים זאת באלף אחוז פרס לא היה נשיא, כמו שלא ניבחר מעולם לראש ממשלת ישראל, רק בתוקף נסיבות טראגיות בהרצחו של רבין היה זמן קצר ראש ממשלה והפסיד למר' נתניהו לראשות ממשלה ב-96 במאה הקודמת, לפני כן בממשלת אחדות עם יצחק שמיר, כולם כולם יודעים על התרגיל המסריח שרקח פרס נגד יצחק שמיר.
פרס נבחר לנשיא בהחלטה שנפלה בידי איש אחד ששמו הרב עובדיה יוסף, שאם לא הוא פרס היה חוזר ועושה לביתו ולא כפי שעשה לעצמו שרדיפת הכבוד היא שם דבר אצלו.
פרס האיש בגד במפלגתו כאשר לא ניבחר ליו"ר שלה ועבר לקדימה! לזה אתה קורא איש ראוי לשמש לנשיא מדינת ישראל?.
כל בר דעת יודע היטב את כל הבחישות הפוליטיות המכוערות לבחירת נשיא, ובמיוחד של פרס עצמו.
כל הסיורים אלו מגיע פרס ממש לא מענינים את הציבור בישראל, פרס הוא האיש שהביא על עם ישראל את כל הצרות מאז הסכמי אוסלו הארורים, את כל אשר יגורנו והתרעו בא לנו, כולל כל מה שאירע בשדרות לאחר העקירה האיומה מגוש קטיף, את אימרותו של פרס על נפילת הקסמים, "קאסמים שמאסמים" ועוד אמרי שפר.
האנשים הבאים ללחוץ את ידו אולי עושים זאת בשביל מצלמה ונימוס ולא יותר מיזה.
אני יכולה לכתוב, אני אישית כשהייתי בהפגנת הנכים, בצורה אקראית פרס לחץ את ידי, רק מתוך נימוס ומתוך כך שאני אדם שנמצא בציבור לא עושה פרובוקציות לחצתי את ידו.
כשסיפרתי לידידי את האירוע הזה, אמרו לי חבל כי בפרוש יכולת לנצל אירוע כזה למעשה פרובוקטיבי. זה שנהגתי בנימוס ותו לא עוד לא אומר שאני מעריכה את פרס.
גורי גרוסמן כל כתבה שלו נכתבת מדם ליבו, אפילו תמונתו שמתנוססת לא פעם רואים בברור עד כמה גורי גרוסמן מיוסר
עד עימקי נשמתו! הוא אכן צודק שפרס מתערב בעינינים מדיניים
מעל ומעבר לכל פרופורציות, ועל פי החוק אסור לפרס בכלל
לעסוק בפוליטיקה! אם אתה לא מבין את זה מר' דורי כמו שכתב
לך גורי בתגובתו על הסכמי אסלו ברור הוא שמנהלים כאן דו שיח של חירשים.
לדאבון הלב ככה זה לגבי האיש פרס שלא כתבתי כאן פרומיל מכל מעללו המכוערים במשך שנות דור בפוליטיקה הישראלית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות |
|
|
26 |
|
|
כה דיבר שמעון פרס - האם לא הגיעה הזמן שיסביר לתושבי מדינת ישראל ושדרות ועוטף עזה בפרט - מה האמירה הזאת לך?!
אני במקום דוברי ועיתונאי הנשיא הייתי מחרישה - אך מרגע שפתחת את הברז - דובר מטעם אל תצפה שלא תשמע דברים שאין אומרים אותם לנשיא (מקרא מפורש - ונשיא בעמך לא תאר ) לכן הצנע לכת עיתונאי דוברן של נשיאנו
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמסמים-יוני 2006 |
|
|
27 |
|
|
יש לנו אכן נשיא שאפשר להתגאות בו
נשיא שמייצג אותנו בכבוד רב בארץ ובעולם
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחל יונה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
נשיא ששהיד השמאל רבין אמר עליו "חתרן בלתי נלאה". נשיא שיבא לכאן 2000 מחבלים מתוניס וערפאת ידיד-הנשיא בראשם שהרגו למעלה מאלף יהודים ופצעו למעלה מעשרת אךפים, והכל בשביל מה ? בשביל שליש נובל יחד עם רבין והארכי-רוצח ערפאת. נשיא שקנה את קולות חברי הכנסת הערבים בבחירות לנשיאות ע"י קציבת ענשם (למעשה: שחרורם) של רוצחי ואונסי הילד דני כץ ז"ל והחיילת דפנה כרמון ז"ל. אכן, נשיא שיש להתגאות בו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
להתגאות בו |
|
|
29 |
|
|
קשה למי אשר משמש יועצו של פרס משך שנים כה רבות לקבל, לא כל שכן לקלוט ולהבין, כי פרס כפה את עצמו על עמו במשך שנים ארוכות, נמשכות, מתישות וממושכות והפך להיות אדם ויצור, במקרה זה נשיא, נהנתן, תועלתן, אנוכי, חתרן, תחמן, תככן, תכססן, שנוא ומתועב. איך "הצליח" פרס לעשות כן ?
דומה כי התשובה לכך מורכבת וארוכה. פרס חנק ולא איפשר לאף מתחרה פוליטי מלבדו, בוודאי לא מתחרה בן הדור הצעיר, להגיע למעמד מקביל או שווה לו. פרס עשה זאת בעורמה ובתכססנות פוליטית, בדרכים עקלקלות, פתלתלות, דרכים לא-ישרות, בלתי-הגונות (אם לנקוט בלשון המעטה). דרכים תככניות, תכססניות, תחמניות וחתרניות. עיינו נא בהערותיהם של בני דורו, משה שרת, גולדה מאיר, יצחק רבין ואבא אבן. לא ייתכן ולא יכול להיות כי כל המצטטים אותו בביקורתם אכן טועים.
כמו דה-גול בשעתו, פרס גם לא ידע ואינו יודע מתי לפרוש. מדינת ישראל, מדינה צעירה, רעננה, תוססת ושוקקת, ראוייה אף לנשיא צעיר. לא נשיא ישיש, חתרן "בלתי-נלאה" כדבריו של יצחק רבין), אדם תאב שלטון, שררה וכוח אשר לא בחל ולא בוחל בשום אמצעים בכדי לפלס את דרכו לפיסגה.
לא נותר לנו אלא להמתין ולקוות כי פרס יסיים את תפקידו, בכבוד זה כבר לא יהיה, ועל כך גם נברכו בברכת "ברוך שפטרנו מעונשו".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרס שנוא ומתועב |
|
|
30 |
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
33 |
|
|
עוד בחייו המגלאלומן הזה ארגן לעצמו יום הולדת 80 עם שועי וגדולי עולם ...על חשבון מי הגיעו כל החשובים ..מי מימן את האירוח ואת טכס יום ההולדת.......
אבל סוניה לא היתה בו............
מי מממן את מכון פרס לשלום עוד בחיי האיש שעל שמו נקרא המכון והוא לא תרם אגורה מכיסו להקמתו.......
יש שאלות אין תשובות ......
בנוסף, על פניו נראה שאת מסע ההכפשה שנערך נגד ביבי נתניהו ב 1996 בחסות דליה איציק וכלבלבי התקשורת ארגן פרס...
גם התנהלותו ברצח רבין לא לגמרי ברורה.......... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא שלום אבל מכון |
|
|
|
|
|
מדוע מבקר המדינה אינו מספר לעם מה עשה פרס בכסף הרב הזה??היכן הכסף?? בכיסו?? כהירשזון ??? מדוע בחרתם באיש הזה?? האם בגרות יש לאיש הזה??אנא המבקר ענה לעם !!!
הפיזיקאי -פרס-עומד להרצות ל הננו שלו...חי,חי,חי
האם זה רעיון של היועץ שלו?? כל כך עלוב ומלאכותי...
מי מעריץ את בעל החיוך הערמומי הזה?-פרס...
מי צריך אותו?? העם אינו סובל אותו...העם סולד ממנו... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
340 אלף דולר לקח! |
|
|
34 |
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
37 |
|
|
האם הדולרים עטופים במעטפות? מדוע אין מפרסמים למה שימש הכסף הרב שלקח פרס מן המליונר במונטה קרלו...?????!!!!!
האם לפרס -מותר לקחת כסף רב ...ואילו להירשזון-אסור??
ולאולמרט-אסור???
היכן הכסף??-ענה!!! תודה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם דורי, |
|
|
38 |
|
|
גורי צודק ...כמה חבל שמשה קצב , האיש היחידי המתאים להיות נשיא המדינה ..הוחלף על ידי כלומניק מפא'ניק שלא עשה כלום בארץ .. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוחבוט |
|
|
39 |
|
|
מה הפלא שבשם ההגינות מבקשים להשתיק רב-שיח על פועלה של אישיות ציבורית שאולי מעולם לא הסכינה למצב שיש מאן דהוא בתפקיד בכיר הימנה ואולי לרוב אם לא בכל בעטה בערכים דמוקרטיים כשנוח לה כצו נאמנות לתורת המטרה מקדשת את האמצעים. כיצד עולה על דעתו של גורי גרוסמן שאישיות זו לא תחרוג מסמכותה, אולי גם בשל אמונתה מאז ומתמיד שהיא פועלת לטובת העם והמדינה. נביא נביא וחזונו גם אם יתגלה בבוא היום כנביא שקר, והלא אז יביט ויחייך ממרומים על אסונות שהמיט. אריכות ימים חובקת סגולה של ארכה לחשיפת האמת ולחשבון נפש ואם כך מה רע בזה יועץ בכיר יקר ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסובב ראש |
|
|
40 |
|
|
האם למד בבית ספר יסודי?
האם יש לנשיא-בגרות? והוא מספר לנו על הננו...חי,חי,חי..
דורי,לא יעזור לך...איננו סובלים את האיש הזה...
בגלל התיאורים שתארוהו חבריו למפלגה המתאדה.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איך פרס משחק אותה |
|
|
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
43 |
|
|
סרק הנשיא שלך כבר ביקש? אני מצפה מה"חתרן הבלתי נלאה" ומהוזה מזרח השימון החד"ש להתנצל בפני עם ישראל על תרמית אוסלו בלוף ושיחזיר את פרס נובל ל"שלום" סרק סרק-ותפסיק בבקשה לאתרג את הנשיא ולהעליב את הציבור שברובו לא שוכח ולא סולח! גורי תמשיך לשרת את הציבור אומרים שיש כאן דמוקרטיה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורן נאוה,טבריה |
|
|
|
|
|
אינו משכיל ,אינו אוהב את עמו...את יהדותו...
אפילו הכיפה שעל ראשו אינה רוצה להתישב על ראשו...ראו תמונה... אנו סולדים... הראה לפרס שלך את התגובות...שיבין שלא הצליח לעבוד עלינו....שילך..די...
רמת אפעל...אינני דתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני עמך,נאוה... |
|
|
44 |
|
|
יורם,משך היום יכתבו כאן בני העם הזה שאינם רואים בו אדם הדואג לאיחוד העם...פרס הוא -שחקן גרוע...
כל כולו מזויף...כולו בלון נפוח מחשיבות עצמית ,שאינו ראוי לה...העם מבחין וגם בחול -מבחינים מי האיש הנערץ עליך.דורי,אם פרס הלשין על הפצצת הכור בבגדד...אנו היינו מסלקים אותו מכל שרות ציבורי.!!!פרס בגד בבגין !!כל ילד היה מבין זאת.!!!ואתה מאמין לו ???!!פרס =בוגד במדינתנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
העם החכם שונאו! |
|
|
45 |
|
|
איזה מרכז, בונה הפרס הזה??לשלום ,שלום ואין שלום??
מרכז ל"שלום אך-שוא"?? דורי על מה קבל האיש המזויף הזה את פרס נובל לשלום??? מה הסביר ומה שילם ללארסן שסידר לו את הפרס המזויף הזה?? דורי,אני הייתי מתביש לעבוד אצל האדם הזה... הראה לו את התגובות הללו היוצאות מלב העם ,שפרס "מאחד"...שילך לביתו ויכתוב ספרים על עצמו ,שלבסוף יזרקו מספרית -אפעל לפני פסח...כמו שעושים עם ספרי כל המפא"יניקים לפני כל פסח...והכל על חשבונינו...
מי צריך נשיא כזה???? דורי,וכי אינך רואה את קולות העם החכם???!! גורי חכם!!!!! ודורי,עדין עיוור...
הקשב לקולות.דורי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרס לשלום??? |
|
|
|
|
|
נשיאות תמורה גורל חיי חיילנו.
הצבעת פרס בעבור יציאה למלחמה = התייצבותה של 'קדימה' מאחורי מועמדות פרס לנשיא = גורל חיי חיילינו.
האם יצר תאבתו הבלתי-מרוסנת, חסרת-המעצורים, של שמעון פרס לכוח, לשלטון, לשררה, לקרבת אנשי-הון, למנעמי-חיים, ללוקסוס, לפאר... לכבוד ... להוד... לעוד ...ועוד ...ועוד ...ועוד ורצונו להיבחר בכל-מחיר לנשיא, אף בשלהי חייו, גברו על שיקול דעתו והיוו גורם מכריע, גורם מדרבן, כלל לא מפריע מבחינתו, אך בעיקר מפתח לדרך הצבעתו, בעד יציאה למלחמה רשלנית-שלומיאלית-קטלנית-יהירה ? מלחמה אשר עפ"י הצהרתו של פרס עצמו היה נגדה אך הצביע בעדה ! האם בחירת פרס לנשיא הִנָה תוצאה ותמורה ישירה, מקח אתנן, אותו קבל מ'קדימה' בעבור הצבעתו בקבינט לצאת למלחמה בלתי-אחראית, רשלנית, הרפתקנית, יהירה, שלומיאלית, מרושלת, נכשלת, כושלת, מיותרת, נמנעת, אליה נשלחו בלי שמץ של אחריות, בזילזול, בהפקרות, ביהירות, ברשלנות, בסיפוק התנשאותי-ראוותני-גאוותני ובנחת פוליטית מרובה, בלי טיפת מוכנות חיילים, אזרחים, בנות ובנים ? פרס אכן נבחר כנשיא. כך, בערוב שנותיו וימיו, הגיע ייתכן לשיא משלו, אך פתיל חייהם של חיילים, חיי אזרחים ובנים רבים במלחמה מיותרת-נמנעת זו נגדע לעד ונקפד, נקטע ואבד.
כלום זה מה שאכן התרחש בפועל ? אין ספק שכן.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישבע |
|
|
46 |
|
|
|
|
47 |
|
|
נראה כי מטה המתוסכלים מהערכת העם כלפי פרס, התמסר בכל כוחו לטובת כתיבת הטוקבקים.באמת, נטבו את האנרגיה לחפש את המאחד, את המקדם, את השלום המפוקח. אם מושגים אלו אינם מוכרים לכם, התלוו לנשיא פרס ליום אחד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שי א' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
השוּעָל (קוים לדמותו)
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל הערום, הנואל
שהונה את עמו ישראל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
השועל החמקמק, הכושל
שבבינת בני עמו מזלזל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור יצחקו פוחזות
עיניים לועגות, מלעיזות.
פרס עוד יטמון פח לכולנו...
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
השועל התככן, השפל
שלשררה ולכוח פוזל.
פרס עתיד עוד למכור את כולנו...
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
העסקן הניצחי, המועל
באמון בני-עמו, ישראל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
מאחור ירעמו מהדהדות
לכבודנו מטחי יריות.
פרס עוד יקבור את כולנו... !
אם נמשיך לעסוק בשלנו...
הצלופח החלקלק, המהתל
שלמנעמי השלטון התרגל.
פרס עתיד עוד לקבור את כולנו... !
אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
"חתרן בלתי נלאה" מתפתל
שעיניו לכבוד מגלגל.
זו תהיה כבר בכיה לדורות
כשכולנו נובא לקבורות
תלוונו שדרה ארוכה של נרות
עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.
יפה ונכון. ל"ת מלי, 27/03/07 10:18
כל הכבוד. כל מילה זהב. ל"ת אזרחית, ישראל, 15/11/07 15:18
שיר שאומר הכל!!!! ל"ת אלי הרחובותי, 22/03/07 23:52
פשוט מעולה. תפרסם את זה קצת יותר... ל"ת איתי, 23/03/07 02:00
כל מלה בסלע ל"ת טיק,25/03/07 15:30
אתה גדול!! ל"ת עוד אזרח, 15/07/07 18:48
חיבור יפה, מסכימה עם כל מילה ל"ת יוכי, ב"ש, 16/12/07 22:15
ענק!!! ל"ת צנחן מילואימניק, 12/03/08 15:50
לא מאמין שרשמת כל זה. ל"ת אריאל, 12/03/08 15:48
פרס ישראל לשירה! ל"ת זו אמנות!, 12/03/08 15:52
כל הכבוד ל"ת , 11/06/07 17:02
גאוני ל"ת .\., 09/05/07 13:53
פרס מאחד את עם ישראל בתיעוב כלפיו ל"ת הישג, 27/03/07 14:10
כל הכבוד. כל מילה זהב. ל"ת אזרחית, ישראל, 15/11/07 15:18
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קוים לדמותו |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
פרס "אינו משמש כגשר המאחד את כל חלקי העם השסוע הזה"
גורי היקר, מי שם אותך לשפוט את הנשיא של כולם, פרס? כשאני קורא את דברי יורם אני לא יכול שלא להסכים אתו ומבלי להכירך, להתרגז עליך.
תעצור כך רוורס וחפש נושא אחר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אכפטניק |
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
ניבה פון וייזל
יום הזיכרון לשואה ולגבורה מזכיר לנו גם את הידענים הנאורים שהתווכחו אז אם היטלר מתכוון לדבריו או לא, שהרי אחרי ככלות הכל - זה לא הגיוני
|
|
|
|
|
|
קרולין גליק
כדי לשרוד בתקופה של פייסנות אמריקנית כלפי העריצות והטרור, על ישראל ועל שאר בעלות הברית הבלתי רצויות של ארה"ב, דוגמת הודו וצ'כיה, לכרות בריתות זו עם זו - לשם בלימת אויביהן
|
|
|
|
|
|
גיל רונן
כך יוצרים סדר יום: מראיינים מישהו, מוציאים ממנו משפט אחד או שניים וחוזרים עליהם בקולו הסמכותי של קריין החדשות מדי שעה
|
|
|
|
|
|
ענבל בר-און
שמגר סבור שאסור להתפשר בנושא זכויות הפרט, אך בנושאים מדיניים, ראוי כי בית המשפט העליון ימנע מלהתערב הוא זיכה את דמיניוק למרות הקושי הרב שבדבר, בשם 'חזקת החפות' הוא אינו מאמין במשטר נשיאותי אלא בצורך לעדן את השיטה הפרלמנטרית
|
|
|
|
|
|
אבי גולדרייך
פרופ' מרדכי שני, שפוטר בשל אי-סדרים כשעמד בראש משרד הבריאות, יקבל החודש את פרס ישראל, למרות עתירה התלויה ועומדת נגדו בפני בג"צ נשיאת העליון, דורית ביניש: התנהלות מכון לואיס בראשותו של שני - בעייתית מאד
|
|
|