X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
להרבה ממדינות אירופה יש קופת שרצים לא קטנה בעוד הן מצטדקות בנקיות כפיהן ומצביעות על "פשעי ישראל". קל להן להאשים ראש סיכה - את ישראל - אך עליהן לזכור כי לראש הזה יש חוד-שפיץ
▪  ▪  ▪
צדקנות אירופית [הפגנות נגד מבצע עופרת יצוקה / צילום: AP]

שמונה שנות טרור. מיליון בני אדם סובלים יום יום ועוד מיליון נוספים הקשורים אליהם. כמה מיליונים אחרים החוששים במשך עשרות שנים בצפון, בדרום ובמרכז, מפיצוצי אוטובוסים, ממתאבדים ורקטות - מי באירופה היה מסכים לחיות כך?
האם אינכם מבינים שאנחנו נלחמים גם את המלחמה שלכם. איך הזכות להגנה עצמית, לחופש, לשלום, שמורה רק לאמריקה, לאנגליה, לצרפת, לשבדיה, לנורבגיה, לספרד, לרוסיה, לטורקיה ועוד.
אף אחד לא מאיים על הגבולות שלכם, לא רוצה לגרש להרוג להשמיד אתכם, ואתם, אתם הרגתם אינדיאנים, כושים, יפנים, וייאטנאמים; הפצצתם וגרמתם לחורבן ביוגסלביה, באפגניסטן ובעירק; רצחתם אזרחים בכל מקום בעולם מרחק אלפי ק"מ מארצותיכם, ולרוב בגלל בצע כסף ופוליטיקת נפט.
אתם, שסגרתם שערים לאוניות פליטים רעבים; שלא הפצצתם מסילות ברזל לאושוויץ; שגירשתם יהודים לקפריסין; אתם, שממש ברגע זה מתעלמים ממה שמתרחש באפריקה, ברצח עם, ברעב, במחלות ובמיליוני הפליטים שם.
מה שעשיתם אז חוזר גם היום, ואתם חושבים שיהודים יתנו שוב לשחוט אותם, אתם מעיזים להטיף לנו מוסר.
האנגלים ההומנים נלחמו והרגו אירלנדים - למה? שלחו אוניות לפוקלנד המסכנה, השתתפו עם נאטו בהרג ובהרס בכל מקום אפשרי, והאקדמיה האנגלית בהשתתפות נעמי קליין ופרופסור חיים בראשית רוצים להחרים את ישראל - היכן ההפגנות שלכם בעד אפריקה, בעד גלעד שליט, נגד הטרור בישראל?
צריך היה לשלוח אותם לשבוע לשדרות כדי שיחושו ממוצע של 40 רקטות ביום, או אולי כמה מתאבדים ואוטובוסים מתפוצצים בלונדון היו משנים את דעתם.
ויפי הנפש השבדים, הנורבגים והצרפתים שמתלוננים על כמויות הילודה של המוסלמים בארצם - חכו עוד 20-15 שנה!
הרוסים שחיסלו צ'צנים ופלשו לגאורגיה ורצחו סופרים ועיתונאים רק כי דיברו וכתבו נגד המשטר.
הטורקים - 'הדמוקרטיה' הטורקית הגדולה שרצחו מיליוני ארמנים וממשיכים עם הכורדים. איזה בדיחה, 12 שנות מאסר לחברת הפרלמנט 'לילה זינה' בגלל שדיברה בשפה כורדית, אולי אנחנו צריכים לעשות כך עם חברי הפרלמנט הערביים בכנסת שלנו. ואת הטורקים אתם רוצים להכניס לאירופה, חכו עוד 20-15 שנה ותראו מה יקרה.
והכי יפה הספרדים - "ועדת חקירה", "פשע נגד האנושות". הספרדים שרצחו באסקים, שפרנקו שלהם היה דיקטטור, שהיו שותפים של הנאצים שהמציאו את האינקוויזיציה. אנחנו היהודים צריכים להגיש נגדם תביעה על הרג "המוני וחסר בקרה", על "פשע נגד האנושות", על גירוש היהודים ועל האינקוויזיציה. ואותנו אתם רוצים לשפוט! את ישראל על הזכות להגן על עצמה, אנחנו פושעים? אותנו אתם רוצים לקחת להאג, הרי כולכם פושעים פי אלף, ואני לא זוכר שהוזמנתם להאג.
החיזבאללה, אל-קאעידה, אירן והחמאס שמצהירים כי יכבשו את רומא ואח"כ את כל אירופה ואמריקה - כך אומר חבר פרלמנט הפלשתיני של החמאס ד"ר יוניס אל-אסטל - אומר וחולם על השתלטות האיסלאם. הוא מטורף, אבל גם היטלר היה מטורף ועשה זאת לא מזמן.
הדברים אינם חסויים, הם מופיעים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של החמאס וכמובן, הוא אינו שוכח את השמדת היהודים הישראלים. החמאס רוצח ישראלים רק בגלל שהם נקראים כך. החמאס רוצח פלשתינים, לבנונים וכל מי שלא מסכים איתו. וראו, הטרור האיסלאמי מצליח לא רק בפצצות ובפיגועים אלא גם במהלך חיים שגרתיים.
רושדי, חנויות ספרים וכל בו באנגליה; מתרגם יפני, איטלקי, טורקי, מו"ל נורבגי - נהרגים ונפצעים, והאחרים מפסיקים לפרסם ספרים ומאמרים נגד האיסלאם מתוך פחד.
מה קרה לכם, אתם מאות מיליונים, מיליארדים של אנשים שפויים, הפחד שיתק אתכם? אטם לכם את המוח? איך זה לא מרגיז אתכם? או שמרגיז אתכם יותר, "שישה" מיליון ישראלים נלחמים בטרור על מדינה קטנה, ועושים עבודה שמיליארדים היו צריכים לעשות? אולי תתמכו בנו פעם אחת, כולכם, כי אתם לא הייתם מוכנים לחיות כך שבוע.
ומצד שני, כמה קל להאשים ראש סיכה על המפה - משהו בסדר גודל עיר גדולה באירופה. לראש הסיכה הזה יש חוד-שפיץ וכדאי שתפנימו, כי גם אם נצטרך להילחם בכל העולם המוסלמי סיפור השואה לא יחזור.
אבל תזכרו, אם לא תעזרו לנו, זה יגיע גם אליכם.

תאריך:  11/05/2009   |   עודכן:  11/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירופה הדו-פרצופית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יבוא יום...
מחכה שיבוא..  |  12/05/09 03:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
כמעט בכל רחבי העולם פזורות רכבות תחתיות, חדשניות, מהירות, נקיות, דייקניות ויעילות    רק בישראל חושבים על זה כבר שנים, אך הביצוע מתעכב
הרב יובל שרלו
כאנשי אמת יש למחות נגד העובדה שאנשי האוצר הופקרו בחזית על-ידי מי שאחראי להם מיניסטריאלית. אין אנו רשאים להוציא שם רע על אטימות הלב, הרשעות, והאכזריות של אנשי האוצר, בלי להציע אלטרנטיבה טובה יותר
יצחק מאיר
הכנסייה הקתולית צריכה לדעת ואכן יודעת כי לכל אחד ואחד ולכל אחת ואחת מחברי קהיליית העם היהודי, יש עמה חשבון ובחשבון הזה אין ולא יכול להיות להם לא נציג ולא ממלא-מקום
ראובן לייב
לחולי הפירומניה ל"ג בעומר הוא סתם עוד יום של "חג", שבו לפחות ניתן להבעיר מדורה ללא מורא
ד"ר יובל ברנדשטטר
צלצולי פעמוני אזהרה חזקים במיוחד נשמעים בנגב בעקבות המהומות שפרצו ברהט בסוף השבוע, כאשר נעשה בהן שימוש באמל"ח רבים - חלקם ללא רישיון, וגם אם כן - עצם הימצאותם בכפרי הנגב מסכנת ומסוכנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il