X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על נתניהו להחליט אם הוא רוצה להיזכר בדפי ההיסטוריה כמי שהמיט כלייה על המדינה היהודית, או כאיש החזון הציוני, שאומר לעולם כולו: צה"ל חזק דיו כדי לעמוד על משמר העם היושב בציון
▪  ▪  ▪
להקריב את המדינה היהודית בשביל כמה סופרלטיבים מבוגרי 'שלום עכשיו'? [צילום: AP]
בוודאי שחיים אורון, יוסי שריד או יולי תמיר יודעים, כמו כל העיתונאים למיניהם, ש"הפיתרון" הזה, של "שתי מדינות לשני עמים", יביא להיעלמות המפעל הציוני. ובכל זאת הם ממשיכים בדמגוגיה השדופה, כאילו זאת "הדרך הציונית" היחידה, שיש בכוחה לשמר את יהודיותה של המדינה היהודית

יש בעולם עשרות, ואולי יותר, קבוצות אתניות, בעלות תודעה לאומית ברמות שונות, שמבקשות לעצמן עצמאות מדינית - והעולם לא יוצא מגידרו כדי לממש את חלומן. רק מאיתנו, היהודים, דורשים לפנות שטחים, שהובטחו לנו כדין במסמכים בינלאומיים, ולגרש מאות אלפי יהודים מבתיהם, כדי להקים שם עוד מדינה, לעם שאף פעם לא היה קיים באמת, כשהכל יודעים שהפיקציה המדינית שתקום תהפוך כהרף עין לבסיס טרור בשליטת האירנים. שום הסכם בדבר פירוז מנשק או מצבא או כזה האוסר כריתת "הסכמי הגנה" עם מדינות אחרות, כמו סודן או סוריה, לא יחזיק מעמד יותר מיממה אחת.
ציפי לבני בוודאי יודעת את זאת טוב יותר מכל פוליטיקאי. היא ישבה ליד אריאל שרון, כשזה קידם את המהלך הבלתי מובן של בריחה מגוש קטיף, והיא יזמה את "הסכם הפסקת האש" עם החיזבאללה. לא היא ולא חבריה לדרך לא היכו אי-פעם על חטא היוהרה או הטמטום שבמעשיהם.
זה לא צלח בדרום לבנון וזה כמובן לא צלח ברצועת עזה - וזה בוודאי לא יצלח ביהודה ובשומרון. נסיגה של צה"ל משם תציב את נתניה, את כפר-סבא, את ראש-העין ואת חדרה תחת איום מתמיד של ירי תלול מסלול - ותסכל, למעשה, כל אפשרות להתקיים במדינת ישראל כולה. מטוסי חיל האוויר לא יוכלו להגן עליה; חיילי המילואים לא יוכלו להגיע לבסיסיהם; כל הכבישים יהיו נתונים תחת אש; כיתות ירי בנות כמה אנשים, שיתמקמו במרחק מטרים ספורים מדרכים ראשיות, יוכלו לשתק את התנועה.
ואת הסיוט הזה רוצה להמיט עלינו כעת ברק אובמה בסיועם של פוליטיקאים מקומיים, תאבי שלטון וחסרי מצפון, שזוכים לליווי אוהד ומחבק מצד שורת פרשנים מגלגלי עיניים, שכל מה שמניע אותם הוא השינאה לבנימין נתניהו. כלום אינם מבינים, שנסיגה לקווי 67' פירושה חיסולה של מדינת ישראל? האם אין הם יודעים ש"מדינה פלשתינית", נקייה מהיהודים, תבקש "להתאחד" עם הערבים המתגוררים בגליל ובנגב? האין הם מבינים שהכנסת מאות אלפי "פליטים" לתחומי מדינת ישראל תמיט עליה כלייה ודאית?
כלום לא ברור להם שנסיגה ממזרח ירושלים כמוה כוויתור על כל מה שהיהודים חלמו עליו דורות על דורות? האין זה ברור להם שללא יהודה ושומרון ובקעת הירדן גם רצועת החוף לא תוכל לשרוד? האם אינם מבינים שמשפטית, וגם מוסרית, אם אין לנו זכויות על חברון או על בית-אל, אז גם אין לנו שום זכויות על יפו, רמלה או על באר-שבע?
התשובות, נדמה לי, ברורות מאליהן. בוודאי שחיים אורון או יוסי שריד או יולי תמיר יודעים, כמו כל העיתונאים ובעלי הטורים למיניהם, ש"הפיתרון" הזה, של "שתי מדינות לשני עמים", אין בו ממש. הם גם יודעים, ללא ספק, שבדרך זו ייעלם המפעל הציוני כולו כלא היה. אז למה בכל זאת הם ממשיכים בדמגוגיה השדופה שלהם, כאילו זאת "הדרך הציונית" היחידה שיש בכוחה לשמר את יהודיותה של המדינה היהודית? רק לאלוהים פתרונים.
על בנימין נתניהו להחליט עתה מה הוא רוצה - להיזכר בדפי ההיסטוריה כמי שהמיט כלייה על המדינה היהודית שקמה לאחר אלפי שנות גלות של העם היהודי מארצו, לטובת מקסמי שווא ופירגונים-לרגע של בוגרי "שלום עכשיו", או כאיש החזון הציוני, שאומר לעולם כולו: מן המקום הזה העם היהודי לא יזוז עוד. שואה נוספת לא תקום ולא תהיה. צה"ל חזק דיו כדי לעמוד על משמר העם היושב בציון.
יש לנו מספיק בעלי ברית בכל רחבי העולם. איננו לבדנו במערכה מול העולם האיסלאמי המכוער. לא הנסיגה מגדות הירדן תציל את העולם מידיהם הכוחות האיסלאמיים הטובחים בחפים מפשע ברחבי הגלובוס. אם נזכור את כל זאת תהיה לנו, היהודים, מדינה לתפארת בגבולות ההבטחה האלוהית. אולם אם נ-פ-ח-ד מכל הגיג של כותב טורים הזוי - נגורש. מפה.
אנחנו האמא האמיתית של הארץ הזאת - ולכן לא ניתן לקרוע אותה לשני חלקים.

לאתר מראה
ד"ר חיים משגב הוא עורך-דין ומרצה למשפט פלילי
תאריך:  22/05/2009   |   עודכן:  24/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מ-פ-ח-ד-י-ם מהגיגים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח לד"ר משגב! ל"ת
בתיה  |  22/05/09 22:06
2
אני מתפלא עליך משגב
היסטוריון  |  23/05/09 02:58
3
תודה לך מר משגב! ל"ת
קורן נאוה טבריה  |  23/05/09 05:07
4
מטרת השמאל להביס את הימין
האובססיה בשמאל  |  23/05/09 08:57
5
גם ציפי לבני הצבועה
רונן גולדשטיין  |  23/05/09 09:08
 
- ציפי מסוכנת לישראל כי היא מתמס
קורן נאוה טבריה  |  23/05/09 10:26
6
אחרי המאמר הכושל על קצב עברת
אזרח חרד   |  23/05/09 16:00
7
שתי מדינות?
יוא"ב  |  23/05/09 18:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מרדכי קידר
התקדים המצרי מלמד כי שלום בין ישראל והפלשתינים לא רק שלא יביא לניתוק הקשר בין חמאס ואירן, אלא להיפך: ככל שהמדינה מתקרבת יותר לישראל, כך גדלה הנטייה האירנית לערער את מעמד השלטון בה
גד גזית
מאה ימי עידן שלטון נתניהו הראשונים חולפים להם בהעצמתם של הווקטורים היותר מדומים והפחות יעילים, ללא צורך מובן וללא תבונה נראית, וזה מעלה סימן שאלה גדול לגבי סיכויי שרידותו כראש הממשלה לאורך זמן
אריה דרוקמן
הגיעה העת לומר בגילוי לב: לא משתלם לישראל לעשות הסכם קבע עם הפלשתינים. זה מסוכן מדי והמחיר כבד מדי    המעניין הוא שגם הצד השני חושב כך    כדי להסתיר זאת כולנו משחקים במשחק של "משיכת זמן"
אברהם (פריצי) פריד
שמחת ירושלים    העופות של רמי לוי    לומדים על המדינה    סוד החוסן הכלכלי    סיפור אירני
טובה ספרא
השבוע שילובי הכוכבים מציבים בפנינו אפשרות של התעוררות רוחנית גדולה לצד התפכחות מאשליות ותחילתה של התחלה חדשה    תמונת הכוכבים לשבוע שבין 22.05.09-28.05.09
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il