X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילו היה מדובר בנתניהו, היו נברני השמאל בתקשורת רובצים בארכיון ומחפשים מסרים הפוכים שהשמיע בעבר, רק כדי לרסק את אמינותו גם לי יש ארכיון, וגם אני נהנה לנבור קבלו שלושה ציטוטים (מתוך הרבה) שבוגדי השמאל בירושלים לא היו רוצים שערוצי הטלוויזיה ישדרו
▪  ▪  ▪

כל מי שייכנס לבלוג של העיתונאי רביב דרוקר ייתקל בציטוט של גראוצ'ו לאמור: "אלה הם העקרונות שלי, ואם זה לא מוצא חן בעיניך - יש לי אחרים". הציטוט הזה מכיל בתוכו בוז כלפי אותם אנשים שמחזיקים במערכת עקרונות רזרבית, ולחץ קטן גורם להם להחליף מסרים או עקרונות, משל היו גרביים.
השמאל מחזיק עקרונות מדיניים רזרביים. בצמידות ל"יום ירושלים" עולה הויכוח בעד או נגד חלוקת העיר. הויכוח הזה בין יהודים, חדש יחסית. פעם היה קונצנזוס על "ירושלים השלמה". "עלילת דם!", זוכרים? זאת הייתה התגובה של שמעון פרס ובכירי העבודה לסיסמת הבחירות של הליכוד מ-96': "פרס יחלק את ירושלים". תגובה מוצקה המסגירה זעם אינסופי בגין סיסמא שאין שקרית ממנה. לא רק פרס - גם אהוד ברק, גם חיים רמון וגם יוסי ביילין חשבו שהסיסמא הזאת היא עלילה שפלה. מה קרה?
הראשון לשבור את הקונצנזוס היה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. בפסגת קמפ-דייויד (יולי 2000) הוא הניח על שולחנו של ערפאת הצעה מדינית שכמעט עילפה את יוסי ביילין, הכוללת חלוקת העיר. ערפאת סימן v ו... דחה את ההצעה.
אחרי שוויתרו על אחדות העיר, יצאו בקמפיין לפיו כל מי שתומך בירושלים המאוחדת, הוא "ימין קיצוני". עד כדי כך, שבניגוד למצופה, השמאל החילוני בירושלים, שהיה אמור להצביע לניר ברקת, הדיר את רגליו מהקלפי, או שהצביע לאחד מהמועמדים הדתיים. שכחו את שבועתם לעיר.
אילו היה מדובר בנתניהו, היו נברני השמאל בתקשורת רובצים בארכיון – "בוידעם" אליבא דבני בגין - ומחפשים מסרים הפוכים שהשמיע בעבר, רק כדי לרסק את אמינותו. גם לי יש ארכיון, וגם אני נהנה לנבור. קבלו שלושה ציטוטים (מתוך הרבה) שבוגדי השמאל בירושלים, לא היו רוצים שערוצי הטלוויזיה ישדרו.
הראשון, אהוד ברק: "ירושלים היא הלב של העם היהודי, ירושלים היא הלב של ההיסטוריה היהודית, ירושלים היא הלב של מדינת ישראל, ולב לא מחלקים - לב מחזקים" [מבט, ערוץ 1, 30.3.99].
השני, השר לענייני ירושלים בממשלת ברק, חיים רמון. בתוכנית 'פגוש את העיתונות', בתשובה לשאלת העיתונאי גיא זוהר: "האם תהיה מוכן להתפשר על ירושלים במסגרת הסדר קבע?", השיב השר: "העמדה של ראש הממשלה אהוד ברק, של ממשלת ישראל, ושל 'ישראל אחת' היא ברורה: ירושלים מאוחדת בריבונות ישראל, נקודה". שאלה: "לא מתפשרים?? תשובה: לא מתפשרים" [ערוץ 2, יוני 99].
הכי קשוח, לא תאמינו, יוסי ביילין. בתוכנית "שיחת ועידה" עם ניסים משעל היה ויכוח סוער בין אחמד טיבי, ששימש כיועצו של ערפאת, לבין יוסי ביילין שלנו. שימו לב - טיבי לביילין: "תפסיק עם השטות הזאת שאבו-דיס תהיה בירת הפלשתינים. אין ילד פלשתיני אחד שיסכים לזה". ביילין בציניות: "חלמתי חלום - מה לעשות"? טיבי: "רק אם היהודים יסכימו שאבו-גוש תהיה בירת ישראל, רק אז נסכים שאבו-דיס תהיה בירת פלשתין". ביילין בכעס: "הקו האדום שלי הוא הכרה פלשתינית שירושלים המאוחדת תהיה בירת ישראל. אם לא, מבחינתי - אין הסכם"! טיבי: "המחיר הוא הכרה ישראלית במזרח ירושלים כבירת הפלשתינים". ביילין: "המחיר הזה לא ישולם. לא הליכוד ולא אני מוכנים למחיר הזה" [הערוץ הראשון, 26.2.97].
ביילין יודע מה שכל שמאלני שנשבע לירושלים יודע: התקשורת הישראלית לא תביך אותו ותשדר נון-סטופ את נדריו לירושלים השלמה. זאת הסיבה שהוא, כמו מיסיונר, עובר מאולפן לאולפן כדי להפיץ את משנתו המדינית. בסיכום ביניים ניתן לומר שבגידת השמאל בירושלים, כמו תאוות העקירה, הוכחה כדרך שמובילה לגיהינום, למרות הכוונות הטובות...

המאמר הבא יתייחס ל"מורשת רבין" האמיתית, בסוגיות המדיניות הבוערות...
תאריך:  23/05/2009   |   עודכן:  23/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל בגד בירושלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
התעוררו מתרדמתם הדוגמאטית
שי ב  |  23/05/09 17:53
 
- גם העברית שלך לא טובה
קוזק  |  23/05/09 19:18
2
2 גדות לירדן.זו שלנו,--זו להם
א. פובליציסט  |  23/05/09 19:04
3
אני כל כך שמח שערבי הורג ערבי
אני כל כך שמח שער  |  24/05/09 04:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
מדובר בכניעה לגזרות של מניעת בנייה אפילו בהתאם לצרכי הריבוי הטבעי    גזרות כגון אלו הן בלתי מוסריות בעליל, בלתי סבירות, בלתי אפשריות, ולכן נדחו    התנגדותן של כנופיות הטרור למדינה יהודית ולקיומם של היהודים היא התנגדות טוטאלית, נחרצת, עיוורת, ולא מושפעת משום דבר
איתן קלינסקי
דפוסי העבודה שהתגבשו במושבי הבקעה הם אות קלון לנו כחברה במדינת ישראל, העוברת לסדר היום לנוכח מציאות המאפשרת ניצול מחפיר של אנשים המוכרים את כוח עבודתם
אריה אבנרי
דליה איציק ניסתה לשמר את שלטונו המושחת של חברה אולמרט על-מנת להשאר בתפקידה כיו"ר הכנסת כקרש קפיצה לנשיאות המדינה, ובדרך הפכה בעצמה ל"אולמרט 2"    הערות אזהרה (35)
יואב יצחק
עמוס שוקן מותח ביקורת על התנהלותם של כמה כלי תקשורת בפרשת חזקיהו-דנקנר    שוקן שוכח, במקביל, את החובה העיתונאית-ציבורית: לפעול לחשיפת האמת
ראובן לייב
הם נולדו להורים פטריוטים ונושאים שמות של ישובים בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il