X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברק אובמה, ללא היכולת שלך לגרום לאנשים להבין ולא להאמין בתחום הנושא הרוחני שיאחד את כל המין האנושי, ויבטל את הצורך והנזקקות של המאמינים לדתם, תוכניתך תהיה עוד תוכנית מגירה מיני רבות
▪  ▪  ▪

מבחינתו של ברק אובמה, כנציג יבשת אמריקה, שהיא כנראה המעצמה החזקה והגדולה בעולם מבחינה צבאית, לבוא למצרים ולנאום בפני העולם המוסלמי זה בהחלט יכול לתרום לשיפור מערכת היחסים בין חלק מהעולם הערבי המוסלמי לבין ארצות הברית ואולי גם לעולם, ויכול להיות שהביקור והנאום יקדמו את השלום האזורי והעולמי.
אבל ברק אובמה, מה שצריך לעשות כבר שמעתי בעבר, ממספר רב של מנהיגים מכל העולם.
אבל ברק אובמה, לא שמעתי אף אחד, וגם אף לא מנהיג שיכול לפתור את הנושא הדתי.
כלומר, כל עוד לא יימצא פתרון מובן וברור לנושא הרוחני, ימשיכו להיות דתות וכתות, ואנשים ימשיכו לשייך את עצמם כמאמינים לדת או לכת שבה הם מאמינים. כלומר, הפילוג של המין האנושי שנובע מעצם קיומן של הדתות והכתות, ימשיך, והאידיאולוגיה הדתית המשיחית תמשיך להתקיים.
אולי תהיה רגיעה זמנית, כמו שלום, שזהו מצב זמני של אי-לוחמה, אבל האנושות לא תחיה את חייה ברוגע ובשלווה, והסבל האנושי ימשיך.
כלומר, ברק אובמה, ללא היכולת שלך לגרום לאנשים להבין ולא להאמין בתחום הנושא הרוחני שיאחד את כל המין האנושי, ויבטל את הצורך והנזקקות של המאמינים לדתם, תוכניתך תהיה עוד תוכנית מגירה מיני רבות, להבנתי.
בנושא הנשק הגרעיני, אני מסכים איתך שצריך לפרק את הנשק הגרעיני. משמע, לפרק את פצצות האטום שיכולות לפוצץ ולהרוס את כוכב הלכת שלנו, שזהו ביתנו, כמה וכמה פעמים, אבל ברק, יהיה לך קשה לבוא בדרישה כשברשותך המאגר הגדול ביותר של נשק להשמדה המונית, ולא רק נשק גרעיני, אטומי.
לדעתי, אתה צריך לתת דוגמה אישית, ולהצהיר שאתה מתחיל לפרק את כל הנשק הגרעיני שברשותך, וכל שאר האמצעים להשמדה המונית שיש ברשותך, ללא כל קשר למדינות אחרות, והכי חשוב - כדאי לך להפסיק למכור נשק בעולם כחלק מאידיאולוגיה שנקראת דמוקרטיה שעליה אתה מטיף ומנסה למכור אותה בעולם.
להזכירך: נשק הוא אמצעי, כלי כדי להרוג, אבל הוא גם משקף את הרוע שבבן האנוש. איך איש שמאמין שאלוהים שומר ומגן עליו, מחזיק נשק כדי להגן על עצמו? הדבר ממחיש קונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי במאמין.
נראה וגם נאמר שעשית שיעורי בית לפני שהגעת לנאום במצרים. נתת כבוד לכל הדתות בנאומך, נתת כבוד וקראת לנשיא מצרים בשמו, נתת כבוד והורדת נעליים בכניסתך למסגד שביקרת, נתת כבוד למצרים וביקרת בפירמידות ועוד... אבל הכבוד שנתת, גרם לאנשים להרגשה רגעית טובה, וזוהי מהות הכבוד - הרגשה טובה שהיא רגעית.
אך אחרי הכבוד שהענקת וההרגשה הטובה, הכבוד שגרם לאותם אנשים להרגשה הטובה נעלם, נגמר, ואנשים חוזרים לאידיאולוגיה שלהם, להמשך חייהם השגרתי, הרגיל, כמו שהיה לפני הנאום שנאמת.
אמונה באלוהים ובדרך הדת, היא אינה ההבנה לעצם קיומו של בורא לכל, להבנתי. כלומר, אמונה היא אינה הבנה.

תאריך:  08/06/2009   |   עודכן:  08/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
לעומת יצחק שמיר נתניהו הוא עילוי תקשורתי    לעומת אובמה הוא כישלון מהדהד    או כך לפחות הוא מוצג בעיתונים
גד גזית
הייתכן שאובמה משדר לנו שנקרתה לנו הזדמנות היסטורית חד-פעמית, לנצל את בחירתו ואת התקווה הבינלאומית שהוא מעורר כדי לקדם באופן משמעותי פתרון של ממש לחיכוך הכואב באזורנו?
יוסי דר
האם המדינה המתוקנת שאותה רואה מני מזוז בעיני רוחו יכולה לסבול ולאפשר המשך כהונתם של מנהלים בכירים כושלים ולא מקצועיים, שגרמו נזק קשה למוסד שבראשו הם עומדים ולתדמיתו?    היועץ המשפטי לממשלה נכשל קשות וחמורות במבחן העליון והחשוב ביותר שהוא ניצב בפניו עד כה
שרית עטיה-שמואלי
הענבים נמצאים בראש רשימת המזונות שאכילתם מעשירה אותנו בשפע רכיבי תזונה חיוניים    הענבים מהווים מקור מצוין לויטמינים ולמינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף ולסיבים תזונתיים
יוסי בלום הלוי
מנהיגי העולם החופשי כרעו ברך בפני הטרור, אף ביקורת לא נאמרה על הדת המקדשת את המוות לשם מלחמת הקודש. פני הדור העולמי הוא כפני הכלב ונאום אובמה סימל יום שחור לאנושות. אובמה הכריז מלחמה על העם היהודי, הציונות ומדינת ישראל, ואלו - לא ייכנעו!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il