X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישראל לא מתכוונת לסמוך שוב על אומה כלשהי בעולם להבטחת ביטחונה, ותפעל באופן חד-צדדי להבטחת קיומה. מי שירים יד על העם היהודי, ידאג באופן מיידי להקמת מוזיאונים לשואה לעמו
▪  ▪  ▪

  • ב-1938 אחרי ליל הבדולח ובריחה המונית של יהודים מגרמניה הגדולה (גרמניה, אוסטריה וצ'כוסלובקיה) יזם רוזוולט ועידה לענייני פליטים, בה הורה לנציג ארה"ב לא לקבל אף יהודי. הוועידה התקיימה באוויון שבצרפת. נציג קנדה בוועידה ענה: "אף אחד זה יותר מדי" על השאלה כמה יהודים מוכן לקלוט. נציג אוסטרליה אמר שאינו מוכן לקלוט פליטים יהודים כיוון שאין שם יהודים ואם יהיו יהודים תהיה אנטישמיות.
  • במהלך מלחמת העולם השנייה לא הופצצו חומות וגדרות של מחנות השמדה ומתקני השמדה, למרות שגדרות ומגדלי שמירה של מחנות שבויים בריטיים ואמריקניים הופצצו וניצלו מאות חיילים שבויים של בנות הברית.
  • אחרי סיום מלחמת העולם השנייה, הבריטים מנעו הגעת ניצולי הרצח של יהדות אירופה לארץ ישראל.
הלקח העיקרי משלושת אירועים אלו הוא הקמת צבא חזק וביסוס כלכלה מתקדמת. כדי שלא יחזרו שלושת האירועים שפורטו קודם, במופע כזה או אחר.
חובה בלתי מתפשרת של כל ממשל בישראל היא להגן על כל היהודים בכלל ועל יהודי ארץ ישראל בפרט, ולמנוע הקמת מוזיאונים נוספים לשואת יהודים.
עם הבשלת האיום הגרעיני מעירק, השמידה ישראל בשנת 1981 את הכור הגרעיני באוסירק, שנבנה על-ידי הצרפתים, זאת תוך מחאה של רבות מאומות העולם ששתקו בשנות השלושים כשהנאצים החלו להפר את הסכמי ורסאי והראו כוונות "שלום" ברורות, ביניהן ארה"ב, בריטניה וצרפת. ארה"ב בתגובה לצעד הגנה עצמית של יהודים אחרי השואה, עיכבה משלוח מטוסים לישראל.
ישראל לא מתכוונת לסמוך שוב על אומה כלשהי בעולם להבטחת ביטחונה. ישראל תפעל באופן חד-צדדי להבטחת קיומה. לא יהיו עוד מוזיאונים לשואה לעם היהודי. מי שירים יד על העם היהודי, ידאג באופן מיידי להקמת מוזיאונים לשואה לעמו.
התפיסה שניתן בעזרת עיצומים לכפות רצון על מדינה, כשלה לאורך כל ההיסטוריה. האמברגו על יפן הוביל למלחמה, האמברגו על צפון קוריאה הוביל לייצור כוח גרעיני בליסטי, האמברגו של בריטניה על ישראל, הוביל לפיתוח טנק המרכבה, מהמשוכללים בעולם. באיים שהיו שנכבשו על-ידי יפן, נמצאו בתום המלחמה רכיבים קריטיים במערכות מכ"ם שיוצרו בארה"ב, כך שכל סיפור הסנקציות לא עבד וכנראה לא עובד.
בספרו המצוין - "התנגשות התרבויות" - מזהה הנטינגטון את הגבול בין התרבויות כמקום בו יש מלחמות ומתברר שמאות סכסוכים בעולם התרחשו, מתרחשים, וכנראה יתרחשו, בין מוסלמים ללא מוסלמים. החל בפיליפינים, תאילנד, סין, הודו, צ'צניה, טורקיה, בולגריה, יוגוסלביה, סודאן, ניגריה דרך צרפת, בלגיה, הולנד, גרמניה, אנגליה וכלה בישראל. הסכסוכים בהם מעורבים מוסלמים בעולם נובעים בעיקר מחוסר הסובלנות שיש לדת זו, ביחס לדתות אחרות. ותאוות הרצח הקשורה בדת זו כפי שנראתה בעריפת ראשו של דניאל פרל בפקיסטן, שתיית דמו של וואצפי תל ראש ממשלת ירדן ועוד. אצלנו בישראל מתרחשים אירועים דומים של עריפת נשים מוסלמיות על-רקע רצונן לצאת לעבודה. כן שמעתם טוב! רצון לצאת לעבודה!
ישראל היא ללא ספק לא הבעיה לסכסוכים אלו וגם אם לא הייתה קיימת הסכסוכים היו, הווים ויהיו, כל עוד המוסלמים לא שולטים.
ישראל היא האזור היחידי בעולם בו בוצעו ניסויי שלום עם מוסלמים, שנכשלו. ישראל לא מעוניינת יותר לעשות ניסויי שלום.
ההקצנה האיסלאמית במשטרים שנחשבו פרו-מערביים מאיימת על שלום העולם.
  • פקיסטן נחשבה שנים רבות כמעוז שפיות מוסלמי, עד שהתברר שהטכנולוגיה הגרעינית זלגה משם לאירן וללוב. לישראל אין כל קשר עם פקיסטן, מדינה בעלת נשק גרעיני בליסטי, הנמצאת בתוהו ובוהו לקראת השתלטות האיסלאם הקיצוני.
  • לישראל אין כל קשר עם אפגניסטן, שנתמכה על-ידי ארצות הברית, הקצינה וקלטה לתוכה את מתכנני הפיגוע השני במגדלי התאומים (את הפיגוע הראשון עשו האחים המוסלמים, שמקום מושבם במצרים המתונה).
  • לישראל אין כל קשר עם אירן, שהיוותה בסיס אמריקני איתן, ועם ההקצנה המוסלמית הפכה לאויב האנושות. הלחץ של ג'ימי קרטר על השייח' הפרסי להטמיע רפורמות דמוקרטיות השיג את המטרה ההפוכה.
ארה"ב נכשלה במלחמתה בטרור המוסלמי, לא טרור כלשהו - טרור מוסלמי. אין טרור יהודי, אין טרור סיני, אין טרור אנגלי, אבל יש טרור מוסלמי וחשוב להגיד זאת.
בזמן שבשבדיה, בהולנד, בבלגיה, בצרפת, באיטליה ובבריטניה כבר מתחילים להבין באיחור את המשמעות של התרפסות בפני המוסלמים ומחוקקים חוקי הגירה נוקשים, חוסיין אובמה, נשיא ארה"ב, מנסה לבצע את הניסוי הגדול בהיסטוריה האנושית של התרפסות בפני המוסלמים, זאת בעקבות רצח האלפים שבוצע במגדלי התאומים ללא כל קשר עם ישראל, בידי צוות של מעל 10 סעודים וההסתבכות באפגניסטן ועירק.
במלחמה צריך להילחם ולא להתפשר. כדאי שחוסיין אובמה יקרא קצת מזכרונות צ'רצ'יל, שם אמר צ'רצ'יל בפרלמנט בתגובה להצעת שלום גרמנית: "...‏המאורעות הנוראים האלה הטביעו על דפי ההיסטוריה האירופית כתם בל-יימחה. ממשלת הוד-מלכותו אינה רואה בהם סיבה קלה-שבקלות לסגת אף-כהוא-זה מעקרונותיה ומהחלטותיה... כוונתם של חברי ממשלת הוד-מלכותו להמשיך במלחמה נגד גרמניה בכל האמצעים שברשותם, עד אשר יישבר ההיטלריזם סופית ויגאל העולם מן המארה שהביא עליו איש רשע...".
ישראל לא תהיה שותפה לאירוע היסטורי חשוב זה של התרפסות בפני בית היוצר של הטרור המוסלמי.
ישראל מוכנה ותשמח לשתף פעולה בנושאים בהם יש חפיפה רעיונית עם ארה"ב, כמו נושאי מדע, טכנולוגיה, חקלאות ובריאות בהם ישראל מצטיינת, אך בשום פנים ואופן לא תיכנע לשום תכתיב אמריקני או אחר בנוגע לכמה יהודים יגורו בירושלים, חברון או נווה חמציצים, או איזה הסכם שלום לעשות עם מי.

תאריך:  14/06/2009   |   עודכן:  14/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנאום שאיש לא ינאם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק אף אחד לא ינאם את זה!
אזרח דואג  |  14/06/09 12:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
גם בעידן הטכנולוגיה לא זונח הישראלי המצוי את הקריאה
נחום שחף
אובמה קורא להקמת מדינה פלשתינית (שלישית) מרחק יריקה מפתח-תקוה, רמת-גן תל אביב    בן כספית במעריב: אובמה והעולם פוזיטיב, ביבי והימין נגטיב    משחק כדורגל - בצד אחד עולם ערבי, מוסלמי, אנטישמי, בהרכב מלא, בצד הישראלי שחקן יחיד, סכיזופרן. חציו עיתונאי בועט לשער העצמי. פייר פליי
אמין זאהר
הקיפוח ואי-השוויון בעדה הדרוזית גורמים לתסכול הדור הצעיר, כאשר חיילים משוחררים חשים כאזרחים סוג ב'. המצב בקרב הדרוזים חמור ומסוכן, הם נמצאים על סף ההתפרצות, ממתינים לקריאת ראשי הרשויות. והכתובת, כרגיל, על הקיר, עד ש...
גדי אשל
נתניהו, ניסית לרצות את אובמה בליטראות בשר נדיבות. הפצרת בו, שיזכור את הברית. אך ראה זה פלא: מה קיבלת בתגובה? (וישר לפרצוף) - נעל!    מכתב פתוח לבנימין נתניהו
עמוס גורן
כאשר חרדי מבצע עבירה, התקשורת מבליטה את היותו חרדי    כאשר חרדי מביא תועלת, חרדיותו מוצנעת    על ה"אחרים" של השיח החילוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il