X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא משנה מה הנטייה המינית שלכם, צריך להבין שיש תהליך אבולוציוני טבעי, ענייני ורציונלי שאנחנו חלק ממנו, כי אנחנו גם סוג של זן של בעל חיים שיש לו מהות ומטרה לחייו
▪  ▪  ▪
קרמר. חיה ותן לחיות

האם להיות הומו או לסבית ואפילו סטרייט, יוצר בנו קונפליקט פנימי? ראשית, לדעתי כל אחד צריך לחיות את חייו על-פי רצונותיו, ואין לנסות לכפות דעה מסויימת על אף אחד. הדיאלוג צריך להיעשות באופן ענייני, וזה מה שאני אשתדל לעשות במאמר זה שכתבתי.
הומואים וגם לסביות, הם אנשים שבחרו את בני זוגם או בת זוגתן על-פי הקריטריונים הרגשיים שלהם שהם מאותו המין. נכון, לרמת המודעות שלנו כיום וברוב המקרים, כאשר אנחנו ניגשים לבחור את בן או בת הזוג גם בכדי להקים משפחה עם ילדים, נעשה הדבר על-פי הרגשות הפנימיים שבנו, כמו: אהבה, אושר, יופי, צחוק, שמחה, תשוקה, יצר מיני, מצב כלכלי.
לכן, זו לדעתי עיקר הבעיה לכל מי שאלה הם הקריטריונים שלו לבחירת בן או בת הזוג שלהם, וזה לא משנה אם אתם הומואים או לסביות או לא זה ולא זה או זוג שהם גבר ואישה או אחר, אבל גם דרך זו היא אמצעי הלמידה שלנו על עצמנו, ואם מתייחסים לנושא כך, אז אפשר לנסות ולהבין התנהגותם של האנשים.

אנסה להסביר, למה?

כיוון שהרגשות הפנימיים שבנו, גורמים לנו למצבים שבהם אנחנו מכניסים את עצמנו למצבי הזיה, אנחנו יוצרים לעצמנו מציאויות שהן אשליה, אשליות שמתרחשות גם בעת ערות וגם בעת השינה, מה שמשבש לנו את עיבוד הנתונים והמסקנות הסופיות שלנו בהבנה מי אנחנו, כלומר מהי זהותנו האמיתית, ומה המציאות האמיתית שבה אנחנו חיים, ומה מהות ומטרת חיינו?
בעצם הפעלת הרגשות הפנימיים שבנו שציינתי אותם, הם אלו שגורמים לנו לניתוק שלנו מהאני העצמי שלנו, מזהותנו האמיתית ומהמציאות האמיתית, ומהתהליך האבולוציוני ומטרותיו הרציונליות, הענייניות, מה שגורם לנו, כקהילת בני האנוש ככלל, למצב שבו כל אחד בונה את עצמו ואת המציאות הדמיונית שלו באופן תודעתי, כטעות.

כמה דוגמאות

אהבה
זהו רגש פנימי, אישי, אינדיבידואלי, שרק בן האנוש עצמו מרגיש אותו, ולכן הוא אוהב אך ורק את עצמו. הטעות שלו נעשית מעצם המחשבה שהוא אוהב את האחר או גורם חיצוני כלשהו. כלומר, אנחנו מייחסים את מה שרק אנחנו מרגישים כלפי כל מיני גורמים שהם חיצוניים לנו.
יחסי מין
המטרה הטבעית, הרציונלית והעניינית בקיום יחסי מין היא להביא תינוק לעולם. הגבר מייצר את הזרע למטרה מוגדרת, והאישה מייצרת את הביצית למטרה מוגדרת. הטעות נעשית בכך שהפכנו את קיום יחסי המין לפולחן רגשי, פולחן שנעשה מעצם השימוש או מהניצול שלנו את בן או בת הזוג שבחרנו למטרה מוגדרת. המטרה המוגדרת היא הצורך והנזקקות שלנו ליהנות מעצם הפורקן שהוא אישי. הבחירה נעשית באופן מניפולטיבי, היא אגואיסטית ואינטרסנטית.
הבחירה על-פי היופי
במידה והבחירה של בן או בת הזוג נעשית על-פי היופי, אין לכך כל קשר עם התהליך האבולוציוני הטבעי, הרגוע, הענייני, הרציונלי ומטרותיו, אלא על-פי אשליית הרגש.
את היופי ואת הכיעור אנחנו קובעים על-פי הרגש וזו טעות. הבחירה צריכה להיות על-פי המראה החיצוני, האישיות, מבנה הגוף והתובנות של בן או בת הזוג הנבחר לקידום ומימוש מהות החיים ומטרתם.
מה שצריך לקבוע זו הגנטיקה, מבנה הדי.אן.אי. של בן או בת הזוג הנבחר, אשר משקף את מצב בריאותו ויכולתו לקדם את עצמו, משפחתו והשושלת שתוקם לעבר מהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
המסקנה:
לא משנה מה הנטייה המינית שלכם, הומואים או לסביות או סטרייטים או אנשים שהם לא זה ולא זה או אחרים, צריך להבין שיש תהליך אבולוציוני טבעי, ענייני ורציונלי שאנחנו חלק ממנו, כי אנחנו גם סוג של זן של בעל חיים שיש לו מהות ומטרה לחייו.

לסיכום

אנחנו בני האנוש הלכנו לאיבוד בגלל הרגשות הפנימיים שבנו. תפקיד הזוגיות בתהליך האבולוציוני, זה בנייה של משפחה שכוללת זוג שהם גבר ואישה שבאמצעות קיום יחסי המין ביניהם, יש להם את האפשרות להביא ילדים לעולם וליצור משפחה עם ילדים שהם יצרו בעצמם, שיוצרת שושלת, נכדים, נינים ועוד, שקשורים ודומים באופן גנטי יחד וזה מהות ומטרת החיים.
המטרה היא לבנות את השושלת באופן הבריא והיציב ביותר, כך שנהיה בריאים ולא נחלה, שנאריך שנים, ואף לא נזדקן ולא נמות ונחיה לנצח.
לגוף שלנו יש את היכולת לרפא, לתקן, לנקות ולחדש את עצמו באופן תמידי, אך צריך להבין איך לחיות באורח חיים בריא, רגוע ושליו, על-מנת לאפשר לגוף הפיזי לבצע זאת. עלינו להבין באופן מדויק איך להפעיל, להזין ולתחזק את הגוף הפיזי שלנו, כדי שיוכל לפעול באופן מאוזן ויציב.
מבחינה רוחנית, בעולם האמיתי הנשמה שלנו צריכה לעבור טרנספורמציה, שינוי ותיקון. לכן אנחנו צריכים להבין את מהות התיקונים שעלינו לבצע כבני אנוש בעולם החיים והמוות בתהליך האבולוציה.
יש אמת אחת וכל תרגום של הגוף הפיזי, מבחינת הבנת הזהות האמיתית והמציאות האמיתית שבה אנחנו חיים, התנהגות והתייחסות שלנו שנעשית באופן שהוא אינו ענייני ורציונלי, כלומר שגוי, אם לגבי רוחניות, אורח החיים, הרגשות הפנימיים שבנו, קיום יחסי המין, בחירת בן/בת הזוג, זוגיות, המשפחה והילדים, השושלת או בכל תחום אחר בחיינו, יוצרת בנו קונפליקט פנימי, ניגוד פנימי. הכל החל בגלל הזיית הרגשות הפנימיים שבנו, ברוב המקרים זה קורה לנו שלא במודע, אלא בתת מודע שלנו, ולכן חשוב לדבר ולהעלות את הנושאים למודע, כדי שנהיה מודעים לכך.
המסר במאמר:
זה לא משנה אם אתם הומואים או לסביות או סטרייטים או כל דבר אחר. במידה והקריטריונים לבחירת בן/בת הזוג נעשים באופן שהוא אינו רגוע, רציונלי וענייני, הדבר גורם לקונפליקט פנימי, ניגוד פנימי, להבנתי.

מחבר המאמר הינו מרצה ומסביר על המחקרים העצמאיים שערך ועל המאמרים שכתב במגוון רחב של נושאים
תאריך:  15/06/2009   |   עודכן:  15/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן לרנר
הפשרה שביצע נתניהו היא העלאת רעיון "המדינה הפלשתינית" על בדל שפתיו. בעוד מספר שנים איש לא יזכור את התנאים הבלתי-אפשריים שהציב בתוכנית השלום שלו, אלא את העובדה שהסכים עקרונית למדינה פלשתינית
ראובן לייב
בשל קונוטציות שליליות שדבקו בשמות, בכינויים, בביטויים ובמקצועות למיניהם, יצרו בהם חלופות מכובדות יותר
יוסי אחימאיר
לאמיתו של דבר, נתניהו צועד בנתיב ששירטטו בעבר שניים מקודמיו לשלטון: מנחם בגין ויצחק שמיר (דעות)
אפרי הלפרין
אחרי שחזר והפסיד בתחרות מנהיג נולד, ואחר שנחת לקרקע עם שיעורי הרייטינג, פורח לנו מנהיג מתבגר בידיים, ובלי השטיקים של "המראה, סיבוב ונסיקה". איך קוראים לזאת עם הגבות מסקוטלנד, גם לנו יש כוכב כזה, ללא גבות
ענבל בר-און
חוק ההסדרים הקרוב מתכנן שורה של הפרטות, הגדולה ביניהן היא בתחום הקרקעות    האם הציבור יהנה מכך? אולי בעלי ההון    מפריטים את עצמנו לדעת (א)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il