X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם מישהו חושב שהוא יוכל למגר באמצעות חוקים או מצוות את תופעת הזנות, טועה ומטעה הזנות היא צורך רגשי קיומי בשביל בן האנוש שצריך את השרות הזה מי שנזקק לשרותי המין נמצא בקריז, כמו נרקומן לפני שהוא מזריק את הסם לגופו עד שתגיע האנושות לדרגת מודעות גבוהה יותר, כדאי למסד את הזנות באופן חוקי
▪  ▪  ▪
תוצאה של חוסר סיפוק רגשי. זנות

זנות היא קיום יחסי מין תמורת תשלום. השרות נעשה ברובו על-ידי נשים עבור גברים וגם לנשים, אבל ישנם גם גברים שמספקים את שרות הזנות גם לגברים וגם לנשים ועוד.
טוענים שהזנות היא המקצוע העתיק ביותר בעולם. אני טוען שהזנות, השרות המיני אף עתיק יותר. הזנות זהו הטקס, הפולחן הרגשי מבין הראשונים שהמציא לעצמו בן האנוש אם לא הראשון שביניהם, שהחל כאשר בן האנוש עבר לשלב התפתחותי מתקדם יותר. זה קרה כשהוא עבר לחיות את חייו מדפוס התנהגותי שהוא אינסטינקטיבי, כשהוא חי באופן אוטומטי ללא מודעות עצמית וללא רגשות, והחל את התהליך לשלב בחייו שהוא חי על-פי הרגשות הפנימיים.
הזנות היא צורך ונזקקות רגשית של בן האנוש.
שני המרכיבים שיוצרים את מקצוע הזנות כיום הם מין ובעיקר כסף. אלו יפסקו רק כאשר רמת המודעות של בן האנוש תעלה לרמה התפתחותית מתקדמת יותר שתאפשר לו לא להיות נזקק רגשית לכך, כלומר כאשר הוא יעבור לחיות את חייו ברוגע, שזהו מצב שבן האנוש מודע לעצמו ולעצם קיומו והוא אינו מפעיל את רגשותיו הפנימיים מתוך הבנה ובחירה ולא מתוך הדחקה וחי ברוגע ובשלווה.
השלב המתקדם הבא יהיה כאשר הלמידה וההתפתחות תהיה כזו שבן האנוש יחיה את חייו מתוך רציונאליות ולא אמוציונאליות. כלומר, ברמת מודעות מתקדמת יותר בן האנוש יבין שבעצם קיום יחסי מין נועד לשם הרבייה וההתרבות ולא לשם הנאה, ולכן הוא לא יהיה זקוק לשרותי הזנות.
הטקס, הפולחן הרגשי שלו זקוק בן האנוש כדי ליהנות מעצם קיום יחסי המין, נועד לגרום לו להשתחרר מאותם פחדים, חרדות, דיכאונות, כעסים וייאוש שבהם הוא נמצא מבחינה רגשית. הרגשות הפנימיים גורמים לבן האנוש לחיות את חייו במצב של הזיה וליצור לו מציאויות שהן אשליה והזנות משקפת את המצב הזה.
רק כאשר בן האנוש הוא רגוע, כלומר הוא אינו מפעיל את הרגשות הפנימיים שבו הוא מחובר לעצמו, לאני העצמי שלו, לזהותו האמיתית, מה שמאפשר לו להבין באופן ברור יותר את המציאות האמיתית שבה הוא חי.
רמת מודעות והתפתחות מתקדמת יותר תגרום לכך שהוא לא יחיה את חייו כשהכסף יהיה אמצעי המחייה וההישרדות שלו, אלא מתוך הרמוניה חברתית עם מטרה מובנת לחייו, הן מהבחינה ההתפתחותית האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
בשלב זה בתהליך הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו, בני האנוש, אם מישהו חושב שהוא יוכל למגר באמצעות חוקים או מצוות ובכוח את תופעת הזנות, להבנתי הוא טועה ומטעה. הזנות היא צורך קיומי בשביל בן האנוש שצריך את השרות הזה.
בן אנוש שצריך וזקוק לשרותי המין נמצא בקריז, כמו נרקומן לפני שהוא מזריק את הסם לגופו, וכאשר השרות ניתן לו הוא משתחרר מהקריז ונהנה. כאשר בן האנוש נמצא בקריז הוא סובל, אם במודע או שלא במודע.
ברמת המודעות שלנו כיום, רצוי למסד את מקצוע הזנות, ובכך לגרום לנשים וגם לגברים שעוסקים במקצוע, וגם לאנשים שצרכים ונזקקים לשרות זה, לא לסבול ולא להרגיש נרדפים. מיסוד המקצוע יקטין באופן משמעותי את הניצול שעוברות הנשים וגם הגברים שעוסקים, אם מרצונם החופשי או שלא מרצונם החופשי במקצוע הזנות. מיסוד מקצוע הזנות, ופיקוח בריאותי ועזרה למעוניינים, יכול גם למנוע הדבקה והעברת מחלות.
בן אנוש הוא בן אנוש ולא משנה מהו עיסוקו.

תאריך:  17/06/2009   |   עודכן:  17/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם אפשר למגר את הזנות?
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
אין למסד את הזנות לעולם
Mickey  |  18/06/09 21:07
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  19/06/09 09:28
2
תקיפות מיניות אצל ילדים
הדס_  |  20/06/09 02:14
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  20/06/09 13:01
3
ילדים שלא מקיימים יחסי מין
הדס_  |  20/06/09 14:34
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  20/06/09 16:22
4
מיסוד הזנות
מתנדבת   |  21/06/09 18:27
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  22/06/09 08:23
5
זנות כצורך קיומי
מריונטע  |  21/06/09 20:33
 
- המשך !! (נקטע סוף הקטע)
מריונטע  |  22/06/09 09:19
 
- זנות
עופר דגן  |  5/07/09 22:58
 
- המשך התגובה שלי למריונטע
עופר דגן  |  5/07/09 23:30
 
- תגובה למכון תודעה.
יוסי קרמר.  |  22/06/09 10:05
6
תגובה למתנדבת
עופר דגן  |  5/07/09 19:28
 
- המשך תגובה למתנדבת
עופר דגן  |  5/07/09 23:10
7
אחרי מחשבה שניה אני נגד מיסוד
עופר דגן  |  19/08/09 20:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
אירן נמצאת במצב כלכלי–חברתי קשה ביותר    הנפגעים העיקריים ממדינות ההתגרענות של אירן הם אותן שכבות באוכלוסיה אשר מפגינות ופועלות לערעור מדיניות הנוכחית    לאלה אשר מפקפקים ביכולתן לבצע מהפכה, יוזכר שקריסת המדינות הקומוניסטיות באירופה הייתה הפתעה רבתי לכל המומחים הגדולים    אם שם המהפכות הצליחו, אין סיבה שבאירן מהפכה תהיה מהלך בלתי אפשרי
ד"ר דורון כרמי
הורים צריכים להיות מודעים להשפעת הברזל על התפתחות ילדיהם, להקפיד על מתן תכשיר ברזל עד גיל שנה ולבצע מעקב אחר רמת הברזל בדם אצל ילדיהם
יורם דורי
70 שנים של ויכוח אידיאולוגי לוהט שקבע את הבסיס האידיאי של המפלגות בישראל ואת חלוקתן לגושים הוכרע בבר-אילן: בן-גוריון ניצח    חבל רק שבאיחור כה גדול
אפרי הלפרין
אבל יש החלטות טובות יותר    כמו שאין פתרון אחד - שחור או לבן, דמוקרטיה או דיקטטורה, סוציאליזם או קומוניזם - כך אין תורה אחת ויחידה המשרתת את מכונת קבלת ההחלטות האנושית    כל החלטה חייבת להיעשות על-ידי שילוב של שיטות
ד"ר עאסי נימר
מחלה זו נמצאת בעלייה מתמדת    בין גורמי הסיכון: השמנת יתר חולנית ובפרט השמנה בטנית    ניתוח בריאטרי עשוי לטפל במחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il